Προς το περιεχόμενο

Problima me Crypto Adsl Router F300


gdanikas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Kalimera,

Exw ena adsl router ths Crypto,to F300, edw kai 1 ebdomada.Tis 4 prwtes meres douleue kanonika,alla thn pempth papala. Den mporw na to kanw reset,oyte na syndethw mesw usb h' ethernet. To dsl link den anabei katholou. To syndesa kai se allo pc (Windows XP Pro) mesw usb, to opoio den exw perasei tous drivers toy), kai den to eide. Mhpws mporei kapoios na mou dwsei kapoia idea?

 

Thanx

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kalimera' date='

Exw ena adsl router ths Crypto,to F300, edw kai 1 ebdomada.Tis 4 prwtes meres douleue kanonika,alla thn pempth papala. Den mporw na to kanw reset,oyte na syndethw mesw usb h' ethernet. To dsl link den anabei katholou. To syndesa kai se allo pc (Windows XP Pro) mesw usb, to opoio den exw perasei tous drivers toy), kai den to eide. Mhpws mporei kapoios na mou dwsei kapoia idea?

 

Thanx[/quote']

 

kalosirthes sto forum.to mono pou emine na dokimaseis einai to afineis gia kana dekalepto ektos reumatos kai den xero an exei koumpi gia hardware reset .oxi meso tou menou.an den piasei kai auto to perneis agkalitsa kai to pas stin crypto ama einai entos egiiisis.min agxonesai den ise o monos.posa modem exo dei na fliparoun.simera px ena copperjet ixe lalisei.den ginotan oute kan ping.dokimasa firmware update mpas kai strosei kai auto einai kai kati pou mporeis na dokimaseis kai esi san aisxati lisi kai ama den piasei bye bye.emena den epiase.den to anevaze me tipota.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

kai an den bariesai kai meneis konta sto marousi to pas apo ekei.boriou ipirou 54 nomizo.tha breis kai til sto site kapou..konta sto palio megaro tis nokia ligo pio meta protou stripseis dexia gia melisia apo kifisias.an den einai stin eggiisi to petas kai den xanaperneis crypto.poli xali modem apo to crypto best to siriako mexri den xero poio allo.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

kalosirthes sto forum.to mono pou emine na dokimaseis einai to afineis gia kana dekalepto ektos reumatos kai den xero an exei koumpi gia hardware reset .oxi meso tou menou.an den piasei kai auto to perneis agkalitsa kai to pas stin crypto ama einai entos egiiisis.min agxonesai den ise o monos.posa modem exo dei na fliparoun.simera px ena copperjet ixe lalisei.den ginotan oute kan ping.dokimasa firmware update mpas kai strosei kai auto einai kai kati pou mporeis na dokimaseis kai esi san aisxati lisi kai ama den piasei bye bye.emena den epiase.den to anevaze me tipota.

 

To afhsa ena oloklhro brady ektos reymatos,alla thn epomenh mera tipota,ta idia. Hardware reset exei. To dokimasa gia kanena lepto alla den ekane oyte reset. Den apantaei se ping,oyte mporw na mpw sto menu toy.Mallon irthe h wra toy na ksekourastei (meta pao 4 mono meres leitourgias). Exw thn eggyhsh kai tha to paw pisw.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

afou ine stin eggiisi min dokimaseis firmware update alla pigene to piso na min kathesai na mplekeis kai as broun autoi tin akri.iparxei mia periptosi ama den exei pathei zimia me firmware na strosei alla asto kalitera.dokimase last prospatheia na patiseis poles fores to reset.diladi to patas to afineis to patas to afineis ktl ktl opos ginetai reset to jetspeed to 500 kai to 520 merikes fores.to 520 ginetai reset kai me sinexeia patimeno kai me poles fores apo oti exo dei.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

An den patheis den tha matheis :). S'eyxaristw pantws poulino gia to xrono soy. Pros apo fyghn kathe parekshghseis, to "ti na soy kanei o giatros otan o allos einai ksek...." to eipa gia to crypto.

 

sosta i rotas prota kai matheneis i ama pas sta koutourou mporei na tin patiseis.alla den egine kati.einai stin eggiisi kai akoma kai na min itan den pirazei.einai ftina ta modem.an itan iatriko lathos ekei nai tha epeze rolo dioti ekei ta lathi den sigxorountai .alla gia to modem den iparxei problima.edo iparxoun alloi pou pernoun tin blakia to f200 pou ine usb kai to zyxel 630 pou ine kai auto usb kai einai poli xirotera apo to f300 pou inai router toulaxiston.ama thes balto gia poulima kai parto.kapoios pou thelei aplos ena modem tha to parei.auto gia ton giatro to katalava oti einai gia to modem.oti allo xriasteis edo imaste.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

sosta i rotas prota kai matheneis i ama pas sta koutourou mporei na tin patiseis.alla den egine kati.einai stin eggiisi kai akoma kai na min itan den pirazei.einai ftina ta modem.an itan iatriko lathos ekei nai tha epeze rolo dioti ekei ta lathi den sigxorountai .alla gia to modem den iparxei problima.edo iparxoun alloi pou pernoun tin blakia to f200 pou ine usb kai to zyxel 630 pou ine kai auto usb kai einai poli xirotera apo to f300 pou inai router toulaxiston.ama thes balto gia poulima kai parto.kapoios pou thelei aplos ena modem tha to parei.auto gia ton giatro to katalava oti einai gia to modem.oti allo xriasteis edo imaste.

 

Esy poio adsl router mou proteineis (mexri 100 eyrw) kai poy moy proteineis na balw to crypto gia poulima? Mporw na to balw sto forum?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

gia na baleis agelia sto forum prepei na exeis apo 50 posts kai pano an thimame kala .ante kanta kai meta balto.mexri na to pas crypto na to elegxoun kai na sto allaxoun tha exeis kanei 50 posts.b)ego tha protina mexri 100 euro ite kapoio zyxel opos to 660 dioti poia ta 650 exoun katargithei kai apla polountai ta teleutea komatia i opos tha sou protinan oi perisoteroi edomesa me konta sta 80 euro na pareis to usr robotics pou to theoroun kalitero apo zyxel kai se kaliteri timi.ama thes meta pio ftino apo auto tha sou lega to speedtouch tis alcatel.apefige gia mena ta usb ta modem ,ta crypto ta modem ,ta speedstream ta modem kai ta jetspeed. pare zyxel,cisco,linksys,speedtouch,usr ,copperjet alla oxi ta parapano pou egrapsa.bebea to cisco ine panakribo alla apla to anefera.olaauta ta stoixeia me basi ola auta pou blepo me ta tilefonta pou apanto epidi douleuo se isp.exo setarei arketa modemakia kai toulaxiston me auta pou ida ebgala kai ta parapano apotelesmata.bebea kapoios mporei na diafonei dioti mporei na exei ena usb modem kai natou pezei mia xara.alla epidi ego tha stiso pola se polous pelates blepo mia piogeniki ikona pou bgazei ta parapano apotelesmata.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Esy poio adsl router mou proteineis (mexri 100 eyrw) kai poy moy proteineis na balw to crypto gia poulima? Mporw na to balw sto forum?

 

Eixa akirvos to idio modem k pera apo to port forward den eixa kapio allo prob.

Oxi pws aksizei ta lefta tou giati me ta idia pira to USR 9105 k einai upereuxaristimenos!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...