Προς το περιεχόμενο

filmnet

imported_agnαnta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

re paidia mipos kserete eggiimena pies kartes tv pianoun gia na blepeis tv sto pc?<br>ektos apo to ccd iparxei kai ena allo program to stealth to opio to exw ....alla kai patch gia ixo!!!!!!alla peite mou an kserete pies kartes douleuoun sta sigoura( oxi parapompi sto arthro tou insomnia

Δημοσ.

Doulevoun oles kartes oi opoies exoun chip<br>Bt878A,Bt879A,Bt848A,Bt849A.<br>Prosoxi se Bt848 exoun duo ekdosis kai<br>i mia apo autes den doulevi.<br>Kai uparxei kai allo ena kano decoder<br>gia Filmnet tou Ronni.<br>An 8es stile email na sto stilo.<br

Δημοσ.

Opos i Miro exei vgali duo ekdosis me chip<br>Bt848A,kai Bt848xxx opou xxx itan kapoia<br>tria gramata den 8imame tora e auti den doulevi 100%.<br>Sou protino tis hauppauge einai sxedon oles simvates.<br>Alla na sou po tin ali8ea den aksizi to<br>kopo tsampa lefta.<br

Δημοσ.

Kita kai ego pira mia karta tis hauppauge.<br>Mia pou legete Home Theater.<br>Alla ida kai se ena filo mou me mia<br>alli karta.Den pezi kala kai sta8era sinexeia<br>alazi polarity.Telos panton to allo<br>programa mou to estilan den to exo vri ego.<br>Ean to 8es 8a to stilo sto email sou.<br

Δημοσ.

steilto an thes ...euxaristw ek twn proterwn..exw akousei oti me merikes kartes pianei tzami kai se ena filo mou tou dinei ena magazi eggiimena oti pianei (einai mia pou exei 40 xiliarika me fpa mazi )Exw kai ena patch gia ixo opios thelei...opos episis kai ena programa to stealth gia to filmnet den kserw an kanei douleia alla einai to pio palio pou exei bgei..

Δημοσ.

Xpert exo kai ego haupauge ,mia me to 878A chipaki(WinTV Radio PCI ...tin kokkini).Exo dokimasei kai to cable kai to ccrypt me xalia apotelesmata.Exeis kanena allo programma (an exeis tha se parakalusa na mu to steileis....) i ego den kano kati kala....

Δημοσ.

Mia karta video pou exei enas filos mou einai i Cronos Video Shuttle II (with FM<br>tuner).To chip pou exei einai to Bt878.Lei oti dixni poli kala.<br>Auti i karta exei arxisi na eklipi apo ta katastimata,kai to mono pou<br>exei arketa einai i Grammi Computers stin Stournari(24.000 drx.)<br>Gia kaluteri lipsi parte mia keraia plegmatos.<br

Δημοσ.

Xpert me afta ta programata palevo edo kai 4 meres.Efxaristo pantos pou bikes ston kopo na mou ta steileis...Petixeno ikanopoiitiki aspromavri eikona kai kataferno na kleidoso ton katheto axona(diladi na min pigainei pano kato).To provlima einai oti i eikona sinexizei na pigainei dexia-aristera esto kai arga....Mia karta pou dulevei einai i Leadtek Winfast TV2000 pou iparxei sto Wing Computers(Solomou) kai Direct(Botasi).Ego ekana m*l*kia kai den tin pira alla epeidi itan fthini skeftika mipos einai mapa.

Δημοσ.

Re xpert ego exo tin Chronos Video Chuttle 2 me to ccd ke den dixni katholou. Pes mou ti rithmisis prepi na kano. Simera an ginete giati thelo na do sto ssport ton agona AEK-ROMA stis 10.00 esto ke xoris ixo na tremopezi ke aspromaura!<br>Please S.O.S

Δημοσ.

Re seis ki ego psaxno gia mia karta kali omos me lefta maximum 30 xiliarika.<br>Kali gia filmnet omws, eimai apo Saloniki gia auto den ksero ta katasthmata pou lete.<br>Peite mou omws re seis kai ena kalo programma gia to filmnet.<br

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...