Προς το περιεχόμενο

Delphi και SQL Server

leukonas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είμαι αρχάριος στην Delphi και θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει στο παρακάτω. Θέλω να κάνω Connect με τη βάση Northwind του SQL Server 2000 και να φέρνω στην φόρμα τα περιεχόμενα ενός πίνακα.

Δημοσ.

Λοιπόν, βασικά δεν είμαι σπίτι και εδώ δεν έχω delphi, αλλά αν θυμάμαι καλά...

1ον. ADOConnection, όπου και συνδέεσαι στον SQL Server ... (Λογικά διαλέγεις και βάση)

2ον. ADOTable όπου διαλέγεις πίνακα

3ον. Dataset το οποίο το συνδέεις με το ADO Table

4ον. Data-Aware Components τα οποία τα συνδέεις με πεδία του πίνακα που διάλεξες (πρέπει να τα συνδέσεις και με το Dataset)...

Δοκιμασε και πες μου τις αποροίες σου, πάντως λογικά αν έψαχνες λιγάκι στο Google θα έβρισκες πάρα πολλά.

Επίσης η διαδικασία είναι σχεδόν ίδια για τις περισσότερες βάσεις (Για όλες όσες υποστηρίζουν ADO)

Δημοσ.

Εψαξα στο google και θα έλεγα οτι δεν βρήκα και πολλά.Επίσης στο ADOConnection δεν μου εμφανίζει SQL Profile όπως για παράδειγμα έχει για την DB2 ή για την Oracle.Η Delphi που έχω είναι Version 7.Είναι πολύ παλία?

Δημοσ.

Α) Όχι δεν είναι πολύ παλία

Β) SQL Profile ??? Δεν ξέρω τι ακριβώς είναι αυτό, και δεν ξέρω αν θα έπρεπε να το εμφανίζει ή όχι...

Απλά στο ADODB Connection διαλέγεις ώς Provider (μήπως αυτό εννοείς ???) SQL Server. Αν δεν το εμφανίζει, μάλλον θα υπάρχουν στο CD του SQL Server...

Δημοσ.

Διορθωση στο Τρίτο βήμα το Component που χρειαζόμαστε λέγεται DataSource και όχι DataSet, kai και βρίσκεται στην καρτέλα "Data Access"

Επεξηγώ παραπάνω το 4ο βήμα:

Από την στιγμή που θα συνδέσουμε ένα DataSet με τα δεδομένα που θέλουμε (είτε είναι πίνακας είτε ερώτημα SQL) μπορούμε να "δούμε" με τον εξίς τρόπο, πηγαίνουμε στην καρτέλα με τα "Data Controls" διαλέγουμε το Control που θέλουμε.