Προς το περιεχόμενο

The Official PS3 topic

privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Paidia sugxarhthria gia th douleia pou exete kanei kai gia oles tis plhrofories pou mas dwsate ews twra. Mia paraklhsh mono, mias kai to topic exei ftasei tis 180+ selides, 8a mporouse kapoios na kanei ena sunoptiko review me ta nea xarakthristika tou PS3? Oxi mono auta pou anaferontai sto 1o post tou thread, alla kai kapoia pou apokaluf8hkan sthn poreia (ti 8a ginetai me ta saves, alles leitourgies ths konsolas klp), se gennikes grammes panta. Pisteuw 8a htan xrhsimo eidika twra pou exoume hmeromhnies sta xeria mas ;)

• Απαντ. 6,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

I/O:

USB: Front x 4, Rear x 2 (USB2.0)

Memory Stick: Standard/Duo, PRO x 1

SD: standard/mini x 1

CompactFlash (Type I, II) x 1

auto einai ap ta specifications tou ps3. logika sta parapanw tha apothikeueis. oso gia ta usb, den ksero an mporoume na ta xrisimopoiisoume gia saves. ta ipoloipa sigoura tha mporoume. to thema einai pos tha mporoume na xrisimopoiisoume ta palia mas saves apo to ps2. den exei pleon tis palies memory cards. ego eimai ok giati exo kanei diktio me to ps2 k mporo na ta paro. oi ipoloipoi pou den exoun network adaptor ti tha kanoun? lete na kikloforisoun kapoio mixanima pou na mporei na diavasei saves gia to ps2? kati san adaptoras gia to pc i to ps3?

Δημοσ.

I/O:

USB: Front x 4, Rear x 2 (USB2.0)

Memory Stick: Standard/Duo, PRO x 1

SD: standard/mini x 1

CompactFlash (Type I, II) x 1

auto einai ap ta specifications tou ps3. logika sta parapanw tha apothikeueis. oso gia ta usb, den ksero an mporoume na ta xrisimopoiisoume gia saves. ta ipoloipa sigoura tha mporoume. to thema einai pos tha mporoume na xrisimopoiisoume ta palia mas saves apo to ps2. den exei pleon tis palies memory cards. ego eimai ok giati exo kanei diktio me to ps2 k mporo na ta paro. oi ipoloipoi pou den exoun network adaptor ti tha kanoun? lete na kikloforisoun kapoio mixanima pou na mporei na diavasei saves gia to ps2? kati san adaptoras gia to pc i to ps3?

Δημοσ.
ta ipoloipa sigoura tha mporoume
den nomizw, to xeis dei pou8ena na to anaferoun an nai xtypa ena link

lete na kikloforisoun kapoio mixanima pou na mporei na diavasei saves gia to ps2? kati san adaptoras gia to pc i to ps3?

synh8ws h datel einai prwth se ayta.
Δημοσ.
ta ipoloipa sigoura tha mporoume
den nomizw, to xeis dei pou8ena na to anaferoun an nai xtypa ena link

lete na kikloforisoun kapoio mixanima pou na mporei na diavasei saves gia to ps2? kati san adaptoras gia to pc i to ps3?

synh8ws h datel einai prwth se ayta.
Δημοσ.
me to trexon armax 2 mporeis aneta na valeis ta saves sou ena usb stick ... meta to vazeis kai sto usb you ps3 kai to kaneis copy me to idio software opou 8es. (toso?) apla !
an exeis thn ikanothta na metafereis saves mesw usb sticks nai an oxi? giati px kai to 360 dexete stikaki aalla den safhnei na kaneis copy/edit/transfer saves apo ekei, mporeis pleon na ta kaneis apey8eias ston sklhro h thn mem card xrhshmopoiwntas ena homebrew app kai ena adaptora gia to pc
Δημοσ.
me to trexon armax 2 mporeis aneta na valeis ta saves sou ena usb stick ... meta to vazeis kai sto usb you ps3 kai to kaneis copy me to idio software opou 8es. (toso?) apla !
an exeis thn ikanothta na metafereis saves mesw usb sticks nai an oxi? giati px kai to 360 dexete stikaki aalla den safhnei na kaneis copy/edit/transfer saves apo ekei, mporeis pleon na ta kaneis apey8eias ston sklhro h thn mem card xrhshmopoiwntas ena homebrew app kai ena adaptora gia to pc
Δημοσ.

ama lene oti 8a exei 100% sumvatotita me titlous tou ps2 tote 8a exei kai ta katallila modules wste otan trexeis ena ps2 app na douleuei kai i usb 8ura opws kai sto ps2 px me to gt4.

dn vlepw ton logo na min ginetai to idio kai me to ps3

dn milisa gia kateu8eian save se usb alla gia metafora save

Δημοσ.

ama lene oti 8a exei 100% sumvatotita me titlous tou ps2 tote 8a exei kai ta katallila modules wste otan trexeis ena ps2 app na douleuei kai i usb 8ura opws kai sto ps2 px me to gt4.

dn vlepw ton logo na min ginetai to idio kai me to ps3

dn milisa gia kateu8eian save se usb alla gia metafora save

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...