p3tran Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 και το ανεκδοτο της χρονιας: ".......4D and 120fps on 2 hdmi 1080p outputs will be the norm",Κ.Κουταραγκι και μετα ...ξυπνησες παλιοψευταρε
p3tran Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 και ΤΕΛΟΣ, απλα να υπενθυμισω κατι σε καποιους που κρεμανε τις ελπιδες τους για σουπερ-wow πραγματα στα παραπανω flops του cell.. PS2's Emotion Engine : 6.2 GFLOPs Xbox's Intel 733 MHz : 1.5 GFLOPs. δηλαδη το ps2 ειχε πανω απο τετραπλασιο (!!!!!) floating point performance απο το xbox1. το τι κανανε συγκριτικα, το ξερετε ολοι. η διαφορα στα gflops μεταξυ ps3/360 δεν ειναι ουτε καν της ταξης του 2Χ (ποσο μαλλον >4Χ) ενω φαινεται πως το 360 υπερεχει αρκετα σε GPU, στο structure, στις μνημες και στα h/w features. α, υπαρχει ηδη κι'ολας να το αγορασεις και εχει και μερικα παιχνιδια μουρλια...
ProEvoFan Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 και μετα ...ξυπνησες παλιοψευταρε papapapa ti misos einai ayto...:? α, υπαρχει ηδη κι'ολας να το αγορασεις και εχει και μερικα παιχνιδια μουρλια... re? sti microsoft douleyeis k de mas to les? asteieyomai alla marese o tropos pou to pes...
Slay Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 Η αναβάθμιση των vectors units της PPU μου φαίνεται μούφα και από ότι διάβασα στο beyond3d δεν προκύπτει πουθενά από τις αυθεντικές πηγές αλλά μάλον είναι εικασία του συγραφέα του άρθρου. Για να θυμίσω οι 3 VMX UNITS στις PPUs του Χ360 ήταν 128X128 registers ενώ η αντίστοιχη στην PPU του PS3 ήταν 128Χ32 registers. Παραταύτα δεν υπάρχει κανένας λόγος να τις μεγαλώσουν καθώς αν κάτι δεν λείπει στο CELL αυτό είναι τα GFLOPs. mia mikrh diorthosh, apo thn version DD2.1 toy cell kai epeita exei 2 VMX 128x32
Slay Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 θελετε τη γνωμη μου για την GPU οπως φαινονται τωρα τα πραγματα? oxi giati pali mpoyrdes tha peis, alla den mporoyme na se stamathsoyme. συμφωνα με τα τελευταια "νεα" (ελεγχεται η ορθοτητα τους)εχουμε την εξης ανισοτητα: 7800GTX@430 Mhz: * 2x Vector-4 + Scalar + Norm PS ALU * 648 Flops per clock (PS) + 80 Flops per clock (VS) RSX@550 Mhz: * officially 384 Flops per clock @ 550MHz ta flops poy dineis gia thn RSX einai gia tis 24 main pixel ALU's , den prostheteis se ayta ta flops ton 24 mini ALU, opos epishs kai ton VS. ναι μεν στα 90nm ειναι το RSX, αλλα απο τα στοιχεια που εχουμε φαινεται πως οχι 7900 δεν ειναι, αλλα ουτε καν 7800 με μιση μνημη και μισο bandwidth. ti krima poy sthn "antikeimenikh" kritikh soy, agnoeis pantelos thn diafora 120mhz sthn syxnothta leitoyrgias ton dyo GPU. χωρια που ξαναλεω οτι πραγματα που ειναι default στο 360 οπως HDR και ΑΑ ταυτοχρονα,στο ps3 θα πρεπει να βγαλουνε λαγους απο τα καπελα τους για να τα δουμε. ta demos apo getaway (E3 2005) kai MGS4 (TGS 2005) poy eixan kai HDR kai AA ti htan ofthalmapates?
Slay Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 δηλαδη το ps2 ειχε πανω απο τετραπλασιο (!!!!!) floating point performance απο το xbox1. το τι κανανε συγκριτικα' date=' το ξερετε ολοι. [/quote'] T&L to opoio sto xbox to ekane h GPU, epishs particle effects sta opoia ysterei to xbox.
p3tran Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 slay, τραβα ρε συ στη γωνια να δεις αν ερχομαι... ;P Hideo Kojima - " In my studio' date=' 360 degrees means that nothing changes."[/quote'] το μονο σωστο πραγμα, ειναι αυτο που λεει ο κοτζιμα στην υπογραφη σου.. NOTHING CHANGES... XBOX RULES PLAYSTATION FOR ANOTHER GENERATION!! 8)
Slay Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 slay, τραβα ρε συ στη γωνια να δεις αν ερχομαι... ;P Koitaxte me, pali den exo ti na apanthso ston Slay, kai etsi katafeygo se prosopikes prosboles kai sxolia
p3tran Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 τι να σου απαντησω? αφου δεν παραδεχεσαι τιποτα. οκ, last time λοιπον σου απανταω: ΝΑΙ, τα demos ητανε ΦΙΔΙΑ, (ο κοσμος το'χει τουμπανο κι εμεις κρυφο καμαρι ) οπως ΦΙΔΙ ειναι ΟΛΟΚΛΗΡΟ το marketing scheme της sony. η καρτουλα σου ΔΕΝ κανει HDR+AA ταυτοχρονα. ή για να το πουμε πιο σωστα, ΑΔΥΝΑΤΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΝΘΕΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ENOΣ 3D GAME θα πρεπει ο cell να ασχοληθει εκτενεστατα με αυτη τη δουλεια (και μαλιστα κανοντας pseudo-HDR), αλλα κανοντας το αυτο, ξαφνικα θα μπλοκαρουν ΟΛΑ τα υπολοιπα. αν δεν το καταλαβαινεις αυτο, μην σχολιαζεις τεχνικα θεματα. σε "demo" απο αυτα της sony, δε πα'να χτιζει και πολυκατοικιες. φιδια ειναι. οσο για τα mini alu και τα vs.... μηπως ξερεις εσυ κατι που δεν το ξερει ο κοσμος ολος? ....ή μηπως θες να σχολιασεις και το "1080p 60fps 2xHDTV 4D"? καρα-LOL!! σε καννα ps6 μπορει...
p3tran Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 ...καταλαβα... αυριο παλι θα απαντησεις.. :mrgreen:
BlizardBill Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 Σε τι να απαντήσει ακριβώς ? νομίζεις ότι είπες τίποτα ?
p3tran Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 τιποτα που να μπορεις εσυ να καταλαβεις... εσυ ΙΣΩΣ να καταλαβεις αυτο: sony: κοιταξτε πως θα ειναι το motorstorm sony πιο μετα: καλο το motorstorm, ε? εχει και ...λασπη :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Stormwatch Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 Σωστος ο P3tran... Και επειδη γεμισαμε ειδικους που θελουν να πεισουν και εμας να τρωμε κουτοχορτο ας μπουν στον κοπο να σχολιασουν τις παρακατω screens E3 2005 (στο Insomnia γινεται πανικος απο τους γνωστους για τα φωτορεαλιστικα γραφικα των ''realtime demos'' της Sony.Aκουγονται τα γνωστα PS3=2xXBOX360) GDC 2006 (Η Sony παρουσιαζει το ιδιο παιχνιδι σχεδον ενα χρονο μετα.Στο Insomnia o Slay σταματαει για ενα διημερο να ειναι τοσο λαλλιστατος) Μηπως καποιοι θα πρεπει να κανουν την αυτοκριτικη τους και να παραδεχθουν πως δεν εχουν το αλλαθητο; Υπενθυμιζω τα "Στοιχημα πως ετσι θα ειναι τα παιχνιδια'' ή ''αυτα για καθυστερηση του PS3 ειναι παραμυθια'' κλπ Περιμενω σχολιο....
p3tran Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 .......Μηπως καποιοι θα πρεπει να κανουν την αυτοκριτικη τους και να παραδεχθουν πως δεν εχουν το αλλαθητο; Υπενθυμιζω τα "Στοιχημα πως ετσι θα ειναι τα παιχνιδια'' ή ''αυτα για καθυστερηση του PS3 ειναι παραμυθια'' κλπ; αν μη τι αλλο, ΝΑ ΜΑΘΟΥΝΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΥΝΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΛΕΝΕ! 8)
Slay Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2006 Mark Rein: One thing AGEIA's done that's really smart is that--well, if you've seen our PS3 demo, and this is really version 1, really not a finished performance at all, but we've got some really great cool physics things going on PS3. They've done a really good job of optimizing their library to work well with the SPUs in the Cell processor, which means we're going to be able to get a lot of physics performance out of PlayStation 3. Also on Xbox 360 to some extent, but definitely on PS3 we're going to be able to get a lot of physics capabilities out of that. Which means that, to bring [games using those methods] to a PC, you're probably going to need the hardware. Or you could maybe scale it up even further on the PC, I believe, with their hardware. I think that bodes really well for them if developers go nuts and do really cool physics on PlayStation 3, then if people want to play it to that level on PC, they'll buy the card. So it's a matter of them coming out with great applications, great games that use it. I know Ghost Recon Advanced Warfighter will be using the hardware, and Unreal Tournament 2007 will be using the hardware. Not today, but eventually. So I think that's pretty exciting for them, and I think it's going to be pretty cool. http://www.shacknews.com/extras/2006/032906_markrein_2.x
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.