Προς το περιεχόμενο

sxetika me c++ kai c#

dkoum

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

thelo na arxiso na mateno mia glossa programmatismou kai skeftomoun na arxiso me visual c++ alla eida oti eiparxei kai i c#

mporeite na mou peite poia i diafora metaxi tous ?

Δημοσ.

den exw asxolithei me c# alla apoti lene einai san tin c++ alla sxetika pio apli opws i java. Epipleon einai kainourgia glwssa kai afti exei arxisei kai didasketai se polla panepistimia. An thes na ksekiniseis apo kati aplo c#....

• 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

e oxi kai aplo prama h c# :P

Anyway..

Ap o,ti kserw, tin C# tin eftiakse o typos pou eksagorase i MSoft apo tin Borland (project manager tis Delphi). Einai isws o,ti kalitero se OOP (in my humble opinion)

Δημοσ.

i c# ine para ma para poli poio efkoli apo tin c++, kai boris na ftiaksis para8ira toso apla oso stin visual basic, ego programatizo se c#, paleotera se c++ ke vb.

edo exo ena programa pu exo ftiaksi se kodika vb, c++ kai c# (ine mesa olos o kodikas)

su sinisto na xrisimopiisis c# ine i kaliteri apli glosa

Δημοσ.

koita, katarxhn den uparxei kaluterh k xeiroterh glwssa

h apanthsh e3artatai apo to ti 8eleis na kaneis.

**akolou8ei texniko periexomeno**

Ousiastika, eite xrhsimopoihseis C++ eite C# (pleon) 8a douleyeis me to .NET framework. Ara akoma k se C++ den xreiazetai aparaithta na mpeis se polu low level komatia ektos an exeis sugekrimena performance requirements h an 8eleis na grayeis gia kapoio logo unmanaged code (an den katalaves ti lew, den 8eleis).

**telos**

H gnwmh mou einai oti me C# 8a ftia3eis pio grhgora kati pou douleuei klp alla me C++ 8a ma8eis pio swsta tis arxes tou programmatismou

Δημοσ.

Nai kai mena h gnwmh mou sumfwnei me tou Red_Phantom. Me thn C 8a ma8eis programmatismo kai meta me oti allo asxolh8eis kata kairous 8a einai pio eukolo na to xrhsimopoihseis giati 8a exeis ma8ei tis genikes arxes kai meta auto pou 8a kaneis einai na tis efarmozeis panw sthn glwssa pou 8eleis na xrhsimopoihseis(tis idiaiterothtes ths) kai se auto pou 8eleis na ulopoihseis

Δημοσ.

Nai kai mena h gnwmh mou sumfwnei me tou Red_Phantom. Me thn C 8a ma8eis programmatismo kai meta me oti allo asxolh8eis kata kairous 8a einai pio eukolo na to xrhsimopoihseis giati 8a exeis ma8ei tis genikes arxes kai meta auto pou 8a kaneis einai na tis efarmozeis panw sthn glwssa pou 8eleis na xrhsimopoihseis(tis idiaiterothtes ths) kai se auto pou 8eleis na ulopoihseis

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...