Προς το περιεχόμενο

To pc mou sixainetai ta windows

urezin

Προτεινόμενες αναρτήσεις

• Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

@madsc File mexri win me en kai gr dokimada pou basika einai win98 me frou frou

@gregdais Dokimasa 3 diskous enan 20gb fujitsou enan 80 gb wd bb kai enan 160 gb wd oloi me ta idia apotelesmata. Isos o theos me timorei gia uperbolikh xrhsh windows kai mou deixnei eulabika ton tapeino dromo tou unix!

Δημοσ.

lipon..nomizo oti prepei na allakseis kati apo tis rithmisis tou bios.!!!

ekei eine to provlima gia mena eimai 99,9 % sigouros.

RUN to ..BIOS loipon.

{episis dokimase na trexeis (setup)ta win apo HD{ kai oxi ap to cd.}

Δημοσ.
Euxaristo olous gia tis apanthseis sas . H egatastash kollaei panta sto shmeio opou h mple othonh leei setup is starting windows afotou fortosei tous drivers pou anaferei o filos perris. H thermokrasia apo to bios hardware monitor einai guro stous 45 C opote den einai problhma. Sumfono kati paizei me to hardware afou me to pou fortonei kapoious basikous drivers paei na epikoinonhsei me ta antistoixa perifereiaka kai ekei kollaei. H magia tha htan kata thn gnomh mou na uparxei ena interface pou na dei olo to process ths egatastashs kai oxi mia mple othonh pou leei windows setup (gia na entopiseis to problhma). Ennoeitai oti den postaro me to paramikro alla talaiporoumai konta 2 ebdomades me auto. Apla opos rothsa kai prin ma ti kanoun auta ta windows sthn egatastash kai freezarei to pc eno sto linux ola ok.Ekei den fortonontai drivers ' date=' den kanei fail kapoio subsystem. Ama einai tha pao na paro apo to plaisio kamia kainourgia mnhmh na do.

ps to systhma den exei overclocaristei oute gi asteio[/quote']

Αυτο το προβλημα που λες μου συμβαινει και εμενα καθε φορα που εγκαθηστω τα xp ή 2000 στο PC μου.

Βγαζει το μηνημα και κολαει . Ομως αν το αφησω περιπου 10 λεπτα χωρις να πειραξω κατι διαμαγιας ξεκολαει και συνεχιζει την εγκατασταση. Δεν ξερω τι φταιει και το κανει αυτο αλλα μονο εκει κολαει . Οποτε για κανε μια πορσπαθεια υπομονης μπας και παιξει .

Δημοσ.

@billpeppas Empeirh sumboulh to psiliastika apo thn arxh alla tzifos

@anemos-v Pragmatika den to ekana isos giati mou espase ta neura alla an den allakso mhtrikh mporei kai na to kano

thanks anyway

Δημοσ.

sigoura dislitourgia ap to bios kane defalt tis rithmisis tou kai test

episis an deis ACPI driver kane tous active

allo 1 eine.. ena tsamperaki pou kleidonei to bios bres to kai bgaleto (des to manual)

kai otan leo rithmisis..sto bios enoo p.x an i Mboard sou exei sound card ensomatomeni,

kai esi exeis valei sblive! prepi na epenergopiisis tis Mboard.

Δημοσ.

lipon anekathen oi FX 5200 ian problhmatikes kartes. Apo mena afou DEN einai h mnhmh symfona me ta test sou ,allaxe tin 5200 me mia aplh vga (isos exei kai to board.)

Thelo na pisteyo oti ine ayto. Kalo tha htan an den exis akoma diathesimh vga na dokimaseis allous drivers gia tin karta grafikon.

Enhmerose mas,exei endiaferon ine apo tis periptoseis pou trelenontai akoma kai oi poio empeiroi texnikoi.

Δημοσ.

@anemos-v File ta ebgala ola kai thn audigy kai thn skystar 1 alla ta idia Xereis omos tha katebaso to bios kai tha kano bios update mpas kai diorthosei ta pramata Auto gia tous acpi driver den to xero kai den to exo dei genikotera alla ama to sunanthso tha to kano Les na kano kai disable ta onboard karta hxou kai sata raid promis controller?

Δημοσ.

@anemos to ekana alla tzifos tora katebazo to bios na kano update An den petuxei kai ayto tha parathso ta pc kai tha guriso sthn amiga 600 me to commodore to monitor na paizo kick off ta bradia

Δημοσ.

Tora eida oti exei hdh to teleutaio bios kai h epiloh enable bios update einai enabled. Loipon toutos outos exonton tvn pragmaton postaro thn exhs aggelia:

Poleitai pc p4 me 2ghz epegerxasth 160 sata disko 2X 80 wg pata diskous me fx 5200 kai 1gb ram ME EKLEKTIKH PROTIMHSH SE LEITOURGIKA sthn pronomiakh timh ton 15 euro Euxaristo

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...