Προς το περιεχόμενο

Pls help!!! Ports for JetSpeed 520i


kran

Προτεινόμενες αναρτήσεις

http://www.emule-project.net

apla auto pou rotises kran pio pano ine to exis.se merika paixnidia kai programmata rithmizeis esi ti thires thes.min anixeis pc sto emule tin 4667 kai sto programma baleis tin 5000.auto ennoei.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

http://www.emule-project.net

apla auto pou rotises kran pio pano ine to exis.se merika paixnidia kai programmata rithmizeis esi ti thires thes.min anixeis pc sto emule tin 4667 kai sto programma baleis tin 5000.auto ennoei.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nomizo oti sto paixnidi pou thelo (C&C Zero Hour) den mporeis na rithmiseis tis thires.

Nomizo oti einai standard. I idia i EA mou tis esteile meta apo e-mail pou tous esteila.

An kano lathos as mou pei kapoios

 

Poulinos, thanks for the link!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nomizo oti sto paixnidi pou thelo (C&C Zero Hour) den mporeis na rithmiseis tis thires.

Nomizo oti einai standard. I idia i EA mou tis esteile meta apo e-mail pou tous esteila.

An kano lathos as mou pei kapoios

 

Poulinos, thanks for the link!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Telika den mporo na katalavo ti ginete?

Apo tis plirofories pou mou exete dosei oloi (kai sas euxaristo) exo ginei expert sto port forwarding.

Alla to provlima einai oti kathe fora pou pao na anoixo thires (eite me ZIPB, eite me NAT Rules) lamvano minima "Registry Corrupted" kai meta apo ligo to sistima "kremaei".

 

Den mporo na katalavo ti simvainei. I ta XP ta exoun paixei (an kai ekana format kai ta xanaperasa) i to Jetspeed einai vlameno kai mou dimiourgei ola auta ta provlimata.

 

Loipon skeftika 2 liseis:

a. Na promitheuto alli version ton XP kai na tin egatastiso (mipos ftaine ta windows)

b. Na allaxo router (pithana na akolouthiso tis protropes sas gia kana Zyxel 650H.Einai kalo?).

 

Ti proteinete?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Katevasa to firmware alla exei extension .BIN... to opoio kai einai mi anagnorisimo apo to PC mou.

 

Ti soi arxeio einai auto? Mipos mporeis na mou pei kapoios pos na to anoixo;

gia na kaneis firmware update to jetspeed tha mpeis sto 192.168.1.1 tha pas stin kartela admin kai kapou grafei local image upgrafe.apo ekei tha tou doseis to arxeio bin.oso gia to emule tha pas options connection kai ekei sou leei poies thires na anixeis kai apo kato test.an exeis anixei alles thires dose ekeines pou exeis anixei.an exeis firewall sta xp tote anixe tes kai sto firewall me to koumpi.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Alla bleximata....

Katevasa to firmware apo to site tis Intracom, to egatestisa kai to router kolise!!!!

Ekana reset, ekana uninstall/install to software to jetspeed plai tipota.

Telika pira to help line tis Forthnet kai mou esteilan ena "diko" tous update to opoio kai katevasa me mia efedriki dial up pou exo spiti...

 

Etsi xekolise kai tora douleuei kanonika (opos palia diladi)

 

Parolo to upgrade kathe fora pou prospatho na peraso sto ZIPB mode (afou den mporo na anoixo ta ports) lamvano akoma to minima "Registry corrupted" kai to sistima krasarei.

An nomizei kapoios oti exei to farmako gia auto to provlima as mou pei.

 

I deuteri enalaktiki einai na anoixoume ta ports meso ton NAT Rules. Loipon tha sas perigrapso akrivos tis rithmiseis pou kano sta NAT Rules kai fainetai na min douleuoun

 

a. Meso tou Control Panel-Internet connection-TCP/IP Properties

Vazo tin IP address mou (192.168.2.2) pou vrisko meso tou Run-Command-IP config

Subnet mask (emfanizete automata)

Default Gateway (pou vriko pali me ton idio tropo)

 

b. Meta mpaino sto router pliktrologontas meso to browser 192.168.2.1

Admin/Admin kai mpika

Meta

Nat Rules - Nat Rule Entry (kai xekiname). Ta ports pou thelo na anoixo einai 80,4321,6667,27900,28910,29900,29920

 

Rule Flavor: RDR

Rule ID: 2,3,4,5,6,.....oso rules exo

IF name: ALL

Protocol: ANY

Local address From: 192.168.2.2 (internal IP address)

Local address To: 192.168.2.2 (internal IP address)

Global address From: 0.0.0.0

Global address To: 0.0.0.0

Destination Port From: 80,4321,6667,27900,28910,29900,29920 (ena rule gia kathe port)

Destination Port To: 80,4321,6667,27900,28910,29900,29920 (ena rule gia kathe port)

Local port: 0

 

Meta Submit kai meta Commit and Reboot meso tis kartelas Admin

 

 

Vlepei kaneis kapoio lathos i paralipsi se autes tis rithmiseis? Tha ithela ta sxolia sas

Filika

Kran

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

to zipb den to exo kanei.ta rules einai mia xara.dokimase me to emule na deis an exoun anixei ta port dioti opos ta exeis kanei ta ports prepei na ine anixta.ama einai anixta me to emule tote kati allo ginetai me to paixnidi.dokimase me auto min nomizeis oti exeis kanei kati lathos kai telika to provlima ine allou.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...