Προς το περιεχόμενο

Pls help!!! Ports for JetSpeed 520i


kran

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Sto emule piga sta options (opos mou eipes) kai evala sta pedia TCP kai UDP ta ports pou ithela na tsekaro.

Meta patisa ok kai Check ports.

Me evgale se mia selida pou anefere "Connection failed" me ena kokkino X.

 

Stin arxi otan kaneis to installation to software se paei se enan Setup wizard kai kapoia stigmi sou zita na anoixeis kapoia ports gia na mporei to emule na kanei connection. Auta ta ports den ta exo anoixei. Mallon tha prepei gia na doulepsei.

Ti nomizeis?

 

Kala to ekana? An einai anoixti i thira ti leei?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

an einai anixti tha sou bgalei connection succesfullyu me prasino tik.anigeis oti ports thes kai oxi ipoxreotika ta 4666 kai 4667 pou sou leei auto.dokimase na anikseis kai auta ama thes.alla re gamoto sosta ta kaneis.anixe kai tou firewall ton xp tis thires.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

File mou,

telika ta ports katafera na ta anoixo!!!!!

Ta tsekara me to emule kai einai ok.

 

To provlima omos oti den mporo na sindetho sosta me tous servers to C&C Zero Hour paramenei.

 

Prepei na anoixo kai kati allo all den mporo na fantasto ti.

 

Otan girizo to router se ZIPB mode (kai anoigoun ola ta ports - kai oti allo kanei) oi servers tou paixnidiou anoigoun orthanixta. Ara kati alla prepei na rithmiso sto router...

Alla ta registry problems mou dialioun to PC.

 

Pantos se eufharisto gia tin vothia me ta NAT Rules.

Tha einai xrisima sigoura gia to mellon. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

kran elpizo auto pou tha sou po na petixei.kane mia dokimi kai to poion pano tropo pou sou ipa kai anixe oles tis thires apo to 1 eos to 65534.prosexE OXI TIN THIRA MIDEN OUTE TIN THIRA 65535.APO TIN 1 MEXRI TIN 65534.IPARXEI LOGOS.etsi tha anixoun oles oi portes kai tha deis ama tha pexei sosta.ine to last pou mporo na po.zipb den exo dokimasei.dmz mou thimizei alla den to exo psaxei.ama pezei etsi kratise to etsi bale kai ena firewall apo piso ama thes oste na klisoun ta perita ports kai na minoun anixta auta pou thes(ego pantos den tha ebaaza)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

afou ta ports anigoun meta fteei kati allo.to port forward ides pos ginetai kai afou sto emule bgenei sosto exoun anixei.tora ti mporei na ginetai meta apo auto i don't know.ama skefto kati tha postaro.opote den iparxei logos gia zipb afou tis anigeis kai me to port forward.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Poulinos, meta apo 1 mina anazitiseis i apantisei vrethike!!!!

 

Ta ports katafera na ta anoixo me tin diki sou voithia.

Se ena allo forum pliriforithika gia mia extra rithmisi pou eprepe na kano meso ton options tou Zero Hour.

 

Tora ola douleuoun roloi!!!

 

Se eufharisto poli gia tin voithia.

 

Bye the way, xereis apo pou mporo na katevaso ellinika fonts?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

gia to paixnidi den mporousa na sou po kati dioti den to xero.ego ellinika fonts tha katevaza ite apo kana emule kana dc++ se kana hub elliniko i alios poles fores briskeis arketa fonts ama baleis corel draw sto pc sou.kran akirose kai to mail stin forthnet tora pou brethike i lisi me to port forward.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Paidia,

gia na kleiso auto to thread to opoio me voithise poli tha ithela na sas po oti telika katafera na liso ta provlimata pou antimetopiza me to JETSPEED 520 kai tis thires tou.

 

Efxaristo olous osous simeteixan sto thread kai prosferthikan na voithisoun (kirios ton Poulinos). Thanks file!

 

Paidia sinexiste tin kali douleia ton forums giati telika mono metaxi users mporeis na vreis akri.

An perimename apo tis etairies , sothikame...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...