Προς το περιεχόμενο

Άτομα με γνώσεις δημιουργίας trainer


pkoutsias

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Απο δευτερα παω...

Δεν θα μπορω να συμμετεχω πολυ στην ομαδα αλλα θα κανω οτι μπορω.

Ποτε με το καλο η επομενη συναντηση?

  • Απαντ. 174
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

χρησιμοποίησα το Game Trainer Studio το οποίο έχει ένα interface σαν του visual studio. Γίνεται βέβαια με C αλλά όχι τόσο εύκολα!

Δημοσ.
λυπάμαι που έχασα τη συνάντηση' date=' ενδιαφέρομαι και εγώ για ομάδα trainer. για αρχή δημιούργησα ένα trainer για το παιχνίδι Κούπες αλλά θέλω να το δοκιμάσουν κι άλλοι για να δώ αν οι διευθύνσεις στην μνήμη αλλάζουν ή είναι μόνιμες. μερικές φορές που δοκίμασα να κλείσω και να ανοίξω το παιχνίδι, δούλεψε κανονικά αλά θέλω επιβεβαίωση. μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ: http://rapidshare.de/files/10890192/Hearts_by_Microsoft.exe.html

πατώντας το κουμπί ή το F8, το σκορ θα μηδενίζεται στην αρχή κάθε γύρου.

 

επίσης βρήκα διευθύνσεις για τα points για το PES-Shop στο PES5 και τις διευθύνσεις για τα σκορ η οποίες είναι dynamic. δεν έχω δουλέψει με dma ακόμα αλλά το παλεύω.

 

 

ΥΓ: ναί, ξέρω ότι το patch του wolf περιέχει points αλλά ήθελα απλά να το δοκιμάσω.[/quote']

 

den me afini na to katebaso to norton mou to briskei san io :(

Δημοσ.

@sudbee: Πάντως το θέμα είναι να το κάνουμε προγραμματιστικά.

 

Αυτά τα εργαλεία βολεύουν αλλά εμείς μιλάμε για hardcore καταστάσεις.

 

Να μάθουμε Windows API, GUI Programming και διάφορα άλλα.

Δημοσ.

κατάλαβα. όσο μπορώ τότε θα προσφέρω. ξέρω C/C++, Visual Basic, και Java μεταξύ άλλων που δεν πρόκειτο να χρησιμοποιηθούν.

 

αλλά όπως είπε και το παλικάρι παραπάνω, μέσω chat δε γίνεται οργανωμενη δουλειά. θέλει χρόνο, οργάνωση και προ πάντων αφιέρωση.

Δημοσ.

Βασικά οι γλώσσες με τις οποίες θα παίξουμε θα είναι από τις παρακάτω:

 

VB 6.0

VC++ 6.0

 

.NET όποια ξέρει κανείς αφού αυτό παίζει με managed κώδικα.

 

Επίσης μπορούμε με καθαρή C και bindings των windows libraries να κάνουμε το περιβάλλον αλλά αν το κάνετε αυτό χαραμίζεστε, καλύτερα να βρείτε δουλειά.

 

Το θέμα είναι ότι για να γράψουμε στη μνήμη άλλου προγράμματος πρέπει να παίξουμε με τα Windows APIs -πράγμα στο οποίο θα μας βοηθήσουν καλύτερα οι γλώσσες του Visual Studio 6.0 ή .NET - και για το περιβάλλον χρήσης επίσης θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε κάποια από αυτές τις γλώσσες.

 

Προτείνω να ασχοληθούμε με VC++ 6.0 αρχικά δεδομένου ότι σε αντίθεση με τη VB6 δε χρειάζονται έξτρα DLL για να παίξει που σημαίνει μεγαλύτερη συμβατότητα με τους χρήστες του trainer.

Επιπλέον οι γλώσσες του .NET είναι όλες αντικειμενοστραφείς και μπορεί να μας βγουν αρκετά πιο δύσκολες από VC++ 6 ενώ θα χρειάζονται το .ΝΕΤ framework για να παίξουν.

 

Οπότε get to work όσοι μπορείτε και οι υπόλοιποι μετά τις εξεταστικές.

Δημοσ.

mporw ki egw na sas boi8isw kai malista poly

perito na sas pw oti xekinhsa na ma8ainw programmatismo apo ta 12 mou logw hobby kai gia na katafernw kapoia mera na ftiaxnw games

 

xerw poly kala:

QBASIC

PASCAL

VB

C/C++ kai VISUAL

ligo DELPHI

ASSEMBLY

FORTRAN

Shell Scripting

Perl (ligo)

Php (to katadynamin)

Java

Javascripts

VBScripts

kai eixa xekinhsei malista na ftiaxnw mia dikia mou glwssa programatismou pou 8a htan eukjolh gia na boi8aeis thn kataskeuh paixnidiwn....

htanm grammenh se VB exw kai free source....

 

Link: http://www.planetsourcecode.com/vb/scripts/BrowseCategoryOrSearchResults.asp?txtCriteria=taurus&blnWorldDropDownUsed=TRUE&txtMaxNumberOfEntriesPerPage=10&blnResetAllVariables=TRUE&lngWId=1&B1=Quick+Search&optSort=Alphabetical

 

kapoia stigmh isws thn xanagrapsw kai asxoli8w sobara se C++

 

exw frtiaxei engines gia Arcade kai gia RPG ka8ws epishs kai ena Adventure to Lykofos pou eixe dhmosieu8ei kai sto PC Master.

 

oti 8elete einai megalh mou xara kai timh na sas boi8isw!

 

P.S: paleuw na asxoli8w mr .NET alla bariemai thn zwh mou.poly kourastiko...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...