Προς το περιεχόμενο

τεχνικοι οροι για καρτες γραφικων! τις αποριες σας και τις γνωσεις σας!


done corleone

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

εδω προτεινω να γραφουμε αποριες και απαντησεις στις αποριες για τεχνολογιες που αφορουν καρτες γραφικων!

 

μπορει καποιος να μου περιγραψει τι ειναι τα εξεις, τι κανουν και που φενεται στην οθονη το αποτελεσμα των παρακατω:

 

1) ανισοτροπικο φιλτραρισμα

2) εξομαλυνση οριων

3) openGL (νομιζω το αντιστοιχο του ειναι το directx, δεν θυμαμαι, γιατι παλαιοτερα αν δεν κανω λαθος καποια παιχνιδια σου εδιναν επιλογη να τα τρεξεις η με το ενα η με το αλλο)

4) bilinear/trilinear

5) η επιλογη: μεγιστη αποδοση/μεγιστη ποιοτητα

6) mip mapping (και κατι αλλα σχετικα)

Δημοσ.

to mono pou ksero einai opengl.ta alla den ksero ti akrivos kanoun.loipon direct x einai kati san glossa programatismou gia na vgainoun ta grafika me apla logia kai einai tis microsoft.opengl einai kati antistixo mono pou einai open source nomizo.giauto se macos aki se linux exei opengl.dirextx paizei mono se windows.

Δημοσ.

οκ καλη δουλεια αλλα θελω να επισημανω καποια σημεια που δεν πολυ καταλαβα γιατι περιμενα διαφορετικου ειδους απαντησεις!

 

1) αρα το Antialiasing filter κανει θαμπωμα στην ουσια και το Anisotropic filtering ξεθαμπωμα; και ποιος ο λογος να υπαρχουν παραλληλα ενω κανουν αντιθετη "δουλεια";

 

2) το trilinear filtering λειτουργει επισεις παραλληλα με τα παραπανω; μα εαν εξαλειφουμε τα Antialiasing και τα aliasing τι μενει;

 

3)στο Mip mapping εχω δει κατι επιλογες (πχ collin mc ray rally) για cibic bumping κατι τετοια! τι και τι ειναι το καθενα (και ποσα ειναι);

 

4) στο 5 δεν μου απαντας ακριβως! αυτες οι επιλογες επιρρεαζουν τα παραπανω; τι αλλαζουν με σκοπο να πετιχουν αποδοση η ποιοτητα αναλογος;

 

5) το openGL και το direct3D ειναι αυτο που εξηγει ο sotoman στο post μου;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...