Προς το περιεχόμενο

WoW και Πλαίσιο...


PeiramatoZwo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η σοβαρότητα έχει πάει περίπατο σε αυτό το κατάστημα. Σήμερα πήρα τηλέφωνο για να πάω να παράλαβω το παιχνίδι το οποίο μου το χρωστάνε από τις 18/01, σημείωση το παιχνίδι ήταν μέρος προσφοράς adsl in a box της Forthnet...

Το παιχνίδι που πήγαν να μου δώσουν ήταν φυσικά ασφράγιστο... αρνήθηκα να το παραλάβω, και με ενημέρωσε ο υπάλληλος ότι ΌΛΑ έτσι τα δίνουν... ο δυστηχής δεν γνώριζε ότι είχα καλέσει συνάδελφο του σε άλλο κατάστημα, και τον είχα ρωτήσει ενώ περίμενα... Έχει ξαναγίνει θέμα σε αυτό το forum για ανοιγμένα παιχνίδια (ασφράγιστα) από το Πλαίσιο, εγώ θα στείλω και email στα κεντρικά... Καλό θα ήταν να αρχίζουμε να τα καταγγέλουμε στην εταιρεία, και να συζητάμε τέτοια περιστατικά μέχρι να αλλάξει τακτική η εταιρεία. Ήδη άλλαξε όσον αφορά τους σκληρούς... μετά από θέμα στο Insomnia...

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Και τι πιστεύεις πως το κεντρικό κατάστημα είναι καλύτερο;

Παιδιά μην κάνετε όνειρα....

Ανοίξτε τα μάτια σας και δέστε πως είμαστε στην ΕΛΛΑΔΑ!!!

Δημοσ.

Παλι το I hate Plaisio θα παίξουμε;

Καλά έκανες και διαμαρτυρήθηκες (αν και μεταξύ μας,σε βρισκω λιγο υπερβολικο),τα υπόλοιπα περιττεύουν.

Δημοσ.

Voorhes δεν θα πάω στο κεντρικό κατάστημα, θα στείλω email στα κεντρικά. Έχει διαφορά.

 

Vagos789 Να σε ρωτήσω... όταν εγώ πάω να παίξω online και μου το βγάλει το παιχνίδι ήδη ενεργοποιημένο τι θα κάνω; Ότι είναι ανοιχτό σημαίνει ότι κάποιος εκει μέσα το άνοιξε δεν ξέρω εγώ για ποιό λόγο... μπορεί να έχει βγάλει αντίγραφα... τα cd μετά να είναι προβληματικά... Μεταξύ μας δες τα προήγουμενα post μου στο i hate PLaisio... και μετά μίλα για υπερβολή.

Δημοσ.
Παλι το I hate Plaisio θα παίξουμε;

Καλά έκανες και διαμαρτυρήθηκες (αν και μεταξύ μας' date='σε βρισκω λιγο υπερβολικο),τα υπόλοιπα περιττεύουν.[/quote']

 

Nai megale pali auto tha paiksoume giati oi anthropoi de kseroun ti tous ginetai.Prin 3 meres paradothike pc se filo mou kai eixan ksexasei na tou valoun ton skliro.Tous pairnei thl tous to leei kai ton eironevontousan mexri pou to diapistosan kai oi idioi.Ego prosopika se kathe eukairia pou mous dinete tha tous krazo.Akous ekei anoixto game kai pc xoris skliro.Poso eleos pia!

Δημοσ.
Voorhes δεν θα πάω στο κεντρικό κατάστημα' date=' θα στείλω email στα κεντρικά. Έχει διαφορά.

 

Vagos789 Να σε ρωτήσω... όταν εγώ πάω να παίξω online και μου το βγάλει το παιχνίδι ήδη ενεργοποιημένο τι θα κάνω; Ότι είναι ανοιχτό σημαίνει ότι κάποιος εκει μέσα το άνοιξε δεν ξέρω εγώ για ποιό λόγο... μπορεί να έχει βγάλει αντίγραφα... τα cd μετά να είναι προβληματικά... Μεταξύ μας δες τα προήγουμενα post μου στο i hate PLaisio... και μετά μίλα για υπερβολή.[/quote']

 

OK αλλά σου το ξαναλέω.

ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ. Για τζάμπα σπάς τα νεύρα σου.

Αυτό είναι το σύστημα της Ελλάδας, αυτό μας προσφέρουν και αν γουστάρουμε. Αν δε μας αρέσει υπάρχουν και τα καταστήματα του εξωτερικού.

Να για παράδειγμα πηγέντε στο pixmania.

Δημοσ.

Pragmati polla paixnidia einai anoikta!!!! Omws exoun k sfragismena! K se mena pigan na poulisoun anoikto k fisika den dektika! Gia tin prosfora pou anaferetai parapanw den prepei me tipota na dexteis to anoikto.... ligo "brisidi" 8a tous sineferei...

Δημοσ.

Voorhes, αν δεν μιλήσεις και με τους "υπεύθυνους" ή έστω να τους ενημερώσεις, μην περιμένεις να βελτιωθούν τα πράγματα.

Πρίν κάποιο καιρό , διαμαρτυρήθηκε κάποιος για ανοικτό σκληρό δίσκο, έγινε ολόκληρο θέμα εδώ στο insomnia, μέχρι τότε αρκετοί από έμας το θεωρούσαμε φυσιολογικό να παίρνουμε ασφράγιστους σκληρούς δίσκους (bulk), πλέον αυτό άλλαξε με βάση ανακοίνωση της εταιρείας... (αν και δεν το έχω επιβεβαιώσει)

Ελπίζω να κοπούν αυτές οι βλακίες με τα ασφράγιστα παιχνίδια, γιατί μεταξύ μας κυκλοφορούν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ φήμες για αντιγραφές παιχνιδιών από υπαλλήλους τα οποία μετά πουλάνε.

Δημοσ.
Voorhes, αν δεν μιλήσεις και με τους "υπεύθυνους" ή Ελπίζω να κοπούν αυτές οι βλακίες με τα ασφράγιστα παιχνίδια, γιατί μεταξύ μας κυκλοφορούν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ φήμες για αντιγραφές παιχνιδιών από υπαλλήλους τα οποία μετά πουλάνε.
γιατί να το ανοίξει ο τάδε

αν όχι για να το αντιγράψει?

Δημοσ.
Η σοβαρότητα έχει πάει περίπατο σε αυτό το κατάστημα. Σήμερα πήρα τηλέφωνο για να πάω να παράλαβω το παιχνίδι το οποίο μου το χρωστάνε από τις 18/01' date=' σημείωση το παιχνίδι ήταν μέρος προσφοράς adsl in a box της Forthnet...

Το παιχνίδι που πήγαν να μου δώσουν ήταν φυσικά ασφράγιστο... αρνήθηκα να το παραλάβω, και με ενημέρωσε ο υπάλληλος ότι ΌΛΑ έτσι τα δίνουν... ο δυστηχής δεν γνώριζε ότι είχα καλέσει συνάδελφο του σε άλλο κατάστημα, και τον είχα ρωτήσει ενώ περίμενα... Έχει ξαναγίνει θέμα σε αυτό το forum για ανοιγμένα παιχνίδια (ασφράγιστα) από το Πλαίσιο, εγώ θα στείλω και email στα κεντρικά... Καλό θα ήταν να αρχίζουμε να τα καταγγέλουμε στην εταιρεία, και να συζητάμε τέτοια περιστατικά μέχρι να αλλάξει τακτική η εταιρεία. Ήδη άλλαξε όσον αφορά τους σκληρούς... μετά από θέμα στο Insomnia...[/quote']

Μπορούσες απλά να ζητήσεις να μιλήσεις με τον διευθυντή, φαντάζομαι οτι θα σε εξυπηρετούσε. Εσύ όμως προτίμησες να κάτσεις και να τα γράψεις εδώ. Τι να πώ...

Δημοσ.
Μπορούσες απλά να ζητήσεις να μιλήσεις με τον διευθυντή, φαντάζομαι οτι θα σε εξυπηρετούσε. Εσύ όμως προτίμησες να κάτσεις και να τα γράψεις εδώ. Τι να πώ...
και στάνταρ θα τον φωνάζανε ή θα τον κάνανε ρόμπα τον άνθρωπο?
Δημοσ.
Παλι το I hate Plaisio θα παίξουμε;

ooo hell no

απλά λέμε να μην δίνουμε 50 Ε να πάρουμε κάτι και κάποιος

να το έχει ήδη αν...ανοίξει:mrgreen:

πόσο μάλλον όταν η ίδια hol τα διέθεσε σε προσφορά

πχ. πριν ένα χρόνο να αγόραζα cube και αν είχαν ipod

όχι και σε τόσο καλή κατάσταση δηλαδή κερί στα ακουστικά

με πιάνεις:-D :-D

και στη τελική φταίει το ίδιο το κατάστημα που φέρνει ''έξυπνους''

πωλητές

Δημοσ.
Μπορούσες απλά να ζητήσεις να μιλήσεις με τον διευθυντή, φαντάζομαι οτι θα σε εξυπηρετούσε. Εσύ όμως προτίμησες να κάτσεις και να τα γράψεις εδώ. Τι να πώ...

 

Φίλε μου αφού δεν είχαν το προϊον που ήθελα από ότι φάνηκε, ένα ανοιχτό παιχνίδι είχαν μόνο το οποίο θέλανε να σπρώξουν, ποιό το νόημα να κυνηγάω τον διευθυντή; Εγώ έστειλα email στους υπεύθυνους στα κεντρικά , τμήμα Marketing, και τμήμα Αγορών, και περιμένω μια λογική απάντηση. Και επειδή το συγκεκριμένο κατάστημα μου την έδωσε στα νεύρα ζήτησα, να μπορώ να το παραλάβω από όποιο κατάστημα το έχουν ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ.Τώρα ποιό το νοήμα να ξοδεύω και άλλο χρόνο από την ζωή μου περιμένωντας τον διευθυντή και κάνοντας τον Κακό και τσαμπουκά πελάτη μπροστά στον πωλητή... Στο κάτω κάτω, ακόμα και αν είχε λυθεί το θέμα ή λυθεί στο μέλλον το θέμα, πιστεύω ότι πρέπει να ενημερώνουμε τους υπόλοιπους καταναλωτές.

 

ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ... Γιατί πολύ αμφιβάλω αν ο διευθυντής θα κάνει report ή οποιαδήποτε αναφορά στην διοίκηση.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...