Προς το περιεχόμενο

GFORCE 7900GT/GTX Σε ΣΤΟΚ ??


HellasVagabond

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 123
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Αυτή τη στιγμή έχεις τρία επίπεδα ΑΙ. Το off (που δε θα εξηγήσω τι σημαίνει, είναι προφανές), το Standard και το Advanced. Απλά στο Advanced οι αλγόριθμοι filtering είναι αρκετά πιο "επιθετικοί", και υπάρχει έτσι περίπτωση να δεις κάποιο degradation σε image quality. Κατ' εμένα, το λάθος που έχουν κάνει είναι ότι τα app-specific bug fixes τα έχουν ομαδοποιήσει με τα filtering optimizations, έτσι είτε έχεις και τα 2 είτε κανένα (άλλωστε το app detection απενεργοποιείται όταν θέσεις το Catalyst AI στο off).

 

Η διαφωνία μου βασικά είναι στο ότι πετάξανε όλες τις βελτιστοποιήσεις μέσα στο ΑΙ. Αν εγώ τώρα θέλω να κάνω μια ανάλυση χωρίς βελτιστοποιήσεις φιλτραρίσματος αυτόματα έχω αδικήσει και την κάρτα.

 

Κοίτα, filtering optimizations θα υπάρχουν είτε το θέλουμε είτε όχι.

 

΄Οχι απαραίτητα. Αν δεν τρώγανε παραπάνω transistors μια εύκολα λύση θα ήταν single cycle trilinear TMUs. ΄Οταν ο ρυθμός πλήρωσής σου είναι ίδιος είτε χρησιμοποιείς bilinear είτε trilinear που συντρέχει λόγος να πετσοκόψεις το δεύτερο; ΄Ασε που αυτά τα TMUs είναι εξίσου ιδανικά για less angle dependent AF. Aπ΄το 2003 σκούζω για tri-TMUs αλλά τίποτα.

 

Να το πω διαφορετικά; Σε μια 7800GT έχεις 20 ΤΜUs @400MHz, άρα 8 GTexels/s bilinear/clock ή 4 GTexels/s trilinear/clock. Με tri TMUs θα είχες 8 GTexels/s trilinear ή bilinear. Ούτε βελτιστοποιήσεις χρειάζονται ούτε πετσοκόμματα στις γωνίες.

 

Άλλωστε πολλές φορές κάνουν καλό. Για παράδειγμα, δεν έχει νόημα να έχουμε 16xAF όταν κοιτάμε ένα τοίχο :P

 

Αν διαβάσεις προσεκτικά παραπάνω θα δεις ότι σε αυτή την περίπτωση οι σημερινή αλγόρυθμοι δεν βάζουν καθόλου AF. Είπαμε είναι adaptive και ανάλογα με το πόσα δείγματα χρειάζεται μια υφή τόσα και λαβαίνει. Αυτό μπορεί να είναι από κανένα δείγμα εώς και 16 θεωρητικά. Υπάρχουν look up tables όπου πριν φιλτράρουν οι αλγόρυθμοι αναλύουν τα texels και τραβάνε από τον εν λόγω πίνακα το AF που χρειάζεται. Προς στιμγή είναι ακόμα ζυγοί οι αριθμοί (2,4,6.....16). ΄Οταν αυξηθούν οι ανάγκες στο μέλλον για περισσότερα από τα ανώτερα 6 δείγματα και υψηλότερο γενικό μέσο όρο από 2xAF που χρησιμοποιούνται στην πραγματικότητα τότε θα χρειαστούν και μονούς αριθμούς δειγμάτων (3,5,7,9 κλπ.). Mεταξύ 2 και 4 οι απαιτήσεις όσων αφορά τον ρυθμό πλήρωσης είναι μικρότερες από μεταξύ 10 και 11 δειγμάτων για παράδειγμα.

 

Απλά αυτό που θέλω εγώ είναι ακόμα πιο έξυπνους αλγόριθμους ώστε το αποτέλεσμα να προσομοιάζει ακόμα περισσότερο τις angle-independent λύσεις.

 

΄Εξυπνοι είναι ήδη. Αυτό που χρειαζόμαστε στο απώτερο μέλλον είναι αλγόρυθμοι εξομάλυνσης που θα δουλεύουν τόσο έξυπνα όπως του ανισοτροπικού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά βασικά το ίδιο πράγμα λέμε πάνω κάτω, απλά χρησιμοποιείς ελληνική ορολογία και με μπερδεύεις :P Όσο για ΑΑ αλγόριθμους, και γω πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα τους βρούμε μπροστά μας (= θα ανακαλύψουμε μια ωραία πρωΐα ότι χρησιμοποιούνται, χωρίς η εταιρεία/ες να μας το έχουν ανακοινώσει πρώτα, κλασσικά πράγματα δηλαδή)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Bend και εγω αυτο ηξερα και του το ειπα αλλα ειπε πως εχει κανει ολα τα updates...

 

Ποια απο τις 2 7900 ??? Την Gt.

 

To συγκεκριμένο πρόβλημα το είχα τον Αύγουστο όταν φόραγα την 6800GT, αλλά με το update 4.02 διορθώθηκε. Κατόπιν έβαλα την 7800GT και πότε δεν παρουσιάστηκε ξανά ούτε σε έμενα αλλά ούτε σε κανένα γνωστό μου από την Ελληνική κοινότητα του IL2.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...