Προς το περιεχόμενο

Altec, δεν διακόπτουν την γραμμή dsl


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω κάνει αίτηση απενεργοποίησης από την αρχή του έτους, έγινε η διακοπή στις 28 Φεβρουαρίου μετά από ομηρικούς καβγάδες με την εκάστοτε τηλεφωνήτρια λόγω του γνωστού προβλήματος με το δίμηνο, αλλά μόνο στην πρόσβαση dsl. Έβλεπα το modem συγχρονισμένο και ανησηχούσα, έρχεται και τηλέφωνο από otenet που με ενημέρωσε οτι δεν μπορεί να ενεργοποίησει γιατί η γραμμή μου ανήκει σε άλλο isp, παίρνω τηλέφωνο στον οτε και μου λένε οτι δεν υπάρχει καν αίτηση κατάργησης. Έχω μείνει με τη γραμμή δεσμευμένη στο όνομα της altec και την otenet να περιμένει αποδέσμευση για να ενεργοποίησει το ondslkit. Έπαιρνα καθημερινά τηλέφωνο και μου λέγαν οτι θα το κοιτάξουν και θα με ενημερώσουν. Χθές, μετά από έναν καβγά με την τηλεφωνήτρια μίλησα με την προισταμένη. Αρχικά μου είπε οτι αυτοί τα έχουν κάνει όλα σωστά και μήπως άκουσον άκουσον φταίει το modem μου. Αφού τα πήρα ακόμα περισσότερο πέταξε το ωραίο "αφού δεν πληρώνετε τι σας νοιάζει?" και οτι για αυτούς δεν είμαι πελάτης, οπότε δεν μπορούν να κάνουν κάτι και να απευθυνθώ στον ΟΤΕ. Αυτό, όμως το έχω κάνει ήδη και βέβαια από τον ΟΤΕ τι να κάνουν οι άνθρωποι όταν η γραμμή είναι στο όνομα της altec και θεωρητικά τους πληρώνει. Από την ΕΕΤΤ έγινε σύσταση στην altec αλλά και πάλι τίποτα. Τι άλλο να κάνω εκτός βέβαια από το να τους βάλω μπουρλότο να απαλλάξω και τους υπόλοιπους?

Δημοσ.

Ζήτησέ τους να σου στείλουν εγγράφως (ή με fax) οτι ή συνεργασία διεκόπη και οτι δεν είσαι πελάτης. Απ' εκει και μετά άνοιξε το modem σου και συνδέσου κανονικά μόλις διακοπεί η γραμμή τότε ειδοποίησε τον ΟΤΕ να σε συνδέσουν στέλνοντας και το σχετικό έγγραφο.

(Σιγά να μην το στείλουν οι *%@@¨¨)}$#3-@..... )

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...