Προς το περιεχόμενο

Ποιο PDA????


georgepre10

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν και είμαι άσχετος με τα PDA θέλω να μου πείτε πως είναι σε σχέση με τους desktop pc(ποια τα υπέρ και τα κατά), αν συνδέονται στο ίντερνετ και μέχρι ποια ταχύτητα και ποιο θα συνιστούσατε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως ειναι? Πως να ναι?

 

Συσκευουλες 8χ12 που χωρανε σε μια παλαμη και εχουν μια οθονη γυρω στις 4 ιντσες οθονουλα στην οποια τρεχεις τα Windows Mobile. Καμια σχεση λοιπον με τα Desktop, απλα το λειτουργικο σου θυμιζει τα Windows στο desktop.

 

Συνδεονται οπου θες, με οτι θες....

 

Το θεμα ειναι εσυ τι θες να μαθεις? Τι ακριβως θελεις/περιμενεις να κανεις με ενα PDA?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά θέλω να μάθω μέχρι ποια ταχύτητα συνδέεται στο ιντερνετ και πως. Αν ναι, τότε δεν μπορείς να συνδεθείς με ένα πρόγραμμα και να έχεις τον έλεγχο του pc που έχεις στο σπίτι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

analoga file moy an ton sygxroniseis me ton ypologisti soy sto spiti (kai me poio tropo) i an to ergaleio soy ypostirizei wi-fi kai sou aresei na serfareis ston kanape twn starbucks!

se kathe periptwsi i taxytita soy tha einai i mikroteri bandwidth sto systima syndesis dld:

1)exeis sto spiti dsl 512 kai to sygxronizeis me Ir me to PC soy tote tha exeis to tapeino 28.8K tis Ir par'olo poy to internet soy einai grigoro-

2)kaneis to idio alla me USB 2.0 i me wi-fi (an ypostirizei to palm soy wi-fi k exeis kai wi-fi router spiti) tote to internet tha trexei me 512 kathws i taxityta tis USB 2.0 einai kata poly megalyteri!

 

elpizw na min ta eipa polyploka...!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...