Προς το περιεχόμενο

e-shop.gr - Sucks all the way!!


Z3R@tuL

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Einai klasiko problima asimbatotitas gia ta perisotera asirmata MS.

Twra sto e-shop to dokimasane se 1-2 mixanimata kai eidan oti einai doulevei. ti tha eprepe na kanoun ? to oti den se piran tilefono, paraxeno.

Emena oses fores esteila kati (2-3) me piran kai me enimerosan.

 

Alla pws kai psonises apo e-shop kai oxi apo tin Microquest pou einai kai o aderfosou ekei opos les?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν...

 

Έχω αποφασίσει να αγοράσω [σήμερα] ένα ζευγάρι ακουστικά για το pc 5.1 [Teac HP-11].

 

Είμαι Πειραιά και πάω πλαίσιο... δεν υπάρχουν.

 

Παίρνω τηλέφωνο το e-shop, και λέω:

 

Έχω δει στο site σας, τα παρακάτω ακουστικά [και του εξηγώ το μοντέλο και την τιμή], υπάρχουν, και αν ναι σε ποιό κατάστημά σας?

 

Ο πωλητής: Φυσικά υπάρχουν στο κεντρικό μας στο Χαλάνδρι... Επειδή όμως βλέπω λίγα κομμάτια, να μου πείτε να σας κρατήσω. Αυτό έγινε 15:40.

 

Τσακίζομαι από Πειραιά, να ανέβω Χαλάνδρι.

 

16:20 είμαι μπροστά σε έναν πωλητή και αφελέστατα [όπως αποδείχθηκε] του ζητάω τα ακουστικά.....

 

Προσέξτε. Μόνο 40 μετά το τηλέφωνο.

 

Ο πωλητής με κοιτάει σαν σπάνιο πουλί, και μου λέει:

 

Δεν υπάρχουν !!!

 

Επειδή δεν το κρύβω ότι είμαι και λίγο [όσο πατάει ο ελέφαντας] προκατειλημμένος με το εν λόγω κατάστημα [ο Θεός να το κάνει..] αρχίζω και εκνευρίζομαι.

 

Μου λέει ο πωλητής. Έχετε κάνει παραγγελία?

Κάτι αρχίζω να καταλαβαίνω και του ζητάω να μου πει, πότε ήταν η τελευταία κίνηση του παραπάνω κωδικού.

 

Αρχίζει να λέει κάτι παπαριές του στιλ, δεν μπορώ να ξέρω, μπορεί να υπάρχουν 120κομμάτια στην αποθήκη αλλά να είναι "κλεισμένα" από άλλο πελάτη και κάτι τέτοια..

 

Ζητάω τότε να μου πούνε, αν υπάρχει έστω και ένα κομμάτι στην αποθήκη τους.

 

Πετάγεται ένας ευτραφής νεανίας ο οποίος φυσικά είχε πουλήσει πνεύμα και σε άλλους, και αρχίζει:

 

"Σιγά μην σου πω, πόσα έχω στην αποθήκη μου, πότε πούλησα το τελευταίο και πόσο το αγοράζω"

Toυ εξηγώ ότι αφού κάποιος πωλητής του μου είπε ότι υπάρχουν τα ακουστικά, πρέπει να μου πει, πότε ήταν η τελευταία φορά που είχε στην αποθήκη του...

 

Με τα πολλά, κάτι κοιτάει στο pc και από το ύφος του καταλαβαίνω ότι αυτά τα ακουστικά πιθανώς να είχαν να τα δουν πάνω από 15 μέρες...

 

Εδώ αρχίζει το σκηνικό...

 

Του λέω ότι αυτό το τυπάκι που μου είπε ότι υπάρχουν, ενώ δεν μπήκε στον κόπο να κοιτάξει το stock, πρέπει να μάθει να μην λέει τέτοιες παπαριές.

 

Με τα πολλά μου λέει ο ευτραφής πλην μουσάτος νεανίας, ότι το e-shop δεν έχει ανάγκη από πελάτες σαν και μένα, και ότι αφού σκέπτομαι έτσι [ότι και καλά ο πωλητής που απάντησε στο τηλέφωνο με έγραψε] να μην ξανααγοράσω από το e-shop [η διοίκηση το γνωρίζει αυτό φαντάζομαι....;)].

 

Ενώ αρχίζω και χάνω τον έλεγχο, μου πετάει και το θεϊκό:

 

Δηλαδή τι θέλετε να κάνουμε? Να τον απολύσουμε?

 

Του εξηγώ ότι αν αυτός είναι ο μόνος τρόπος να μην ξανακάνει την ίδια μαλακία, ναι να τον απολύσεις. Επίσης ότι δεν έπρεπε να περιμένει από εμένα να του το πω, και ότι θα έπρεπε τέτοια κρούσματα εκείνος ο ίδιος να τα κυνηγά.

 

Η κατάληξη είναι ότι δεν μπορούσε να κουβεντιάσει μαζί μου επειδή δεν καταλάβαινα ότι και ο πωλητής...

 

"Ένα λάθος έκανε..".. και ότι αν δεν το καταλάβαινα κακό δικό μου και...

 

"Ας μην αγοράσετε τίποτα από εμάς ξανά."

 

Φυσικά θα φύγει mail στο e-shop....

 

Φυσικά δεν θα αγοράσω ποτέ ξανά από αυτό το κατάστημα... [LoL για το κατάστημα]

 

Φυσικά όποιος φίλος και γνωστός προσπαθήσει να αγοράσει από το e-shop θα τον αποτρέπω....

 

 

ΥΓ Δυστυχώς από τα νεύρα μου, δεν είχα το καθαρό μυαλό να ζητήσω το όνομα του ευτραφή μουσάτου. Πού θα πάει όμως.....

 

ΥΓ ΙΙ Για να μήν αρχίσει κανείς να λέει χαζά, να τονίσω οτι υπάρχει και μάρτυρας του σκηνικού

 

 

ΥΓ ΙΙΙ

ΟΥΣΤ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

aftos o xontros mousatos einai o megalyteros eironas

ekei mesa... mou exei katsei kai emena stravi kai eprepe

na epimeino oti einai diko tous provlima gia na to koitaksei

kai na me eksypiretisei...

 

oso gia tin pantofla pou efages Pano, akoloutha afto pou

kano KATHE fora pou milao me kapoion pwlhth: PARE TO

ONOMA TOU... toulaxiston etsi tha ksereis poion na vrizeis

 

giati den tithetai thema na min vriseis sto eshop...

 

afta

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρε τηλεφωνο αυριο το INKA κ πες τους για το προβλημα σου κ κανε καταγγελια.Ακους εκει να σου την πουν κιολας.Ο πελατης εχει παντα δικιο.ΕΛΕΟΣ δηλαδη.Καντο που σου λεω.

 

Τα σέβη μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@blizardbill: den xreiazetai na sto leei kapoio akatastima auto. einai dikaioma sou mesa se(den thimamai poses meres) na to epistrepseis akoma k me tin dikaiologia " den anapokrinetai sta standar k se auta pou thelo na kano" kai as min exei problima.

Αυτή είναι στάνταρ κατάσταση σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Που το έχεις δει/ακούσει αυτό (για Ελλάδα); Αν ισχύει τότε πρέπει να το μάθει όλος ο κόσμος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή είναι στάνταρ κατάσταση σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Που το έχεις δει/ακούσει αυτό (για Ελλάδα); Αν ισχύει τότε πρέπει να το μάθει όλος ο κόσμος!

Στο MediaMarkt γύρισε η αδερφή μου, ανοικτό πακέτο ADSL in-a-box (όχι ενεργοποιημένο φυσικά) επειδή είχε πάρει ISDN αντί για PSTN και της προτείναν να της δώσουν τα λεφτά πίσω, αν δεν ήθελε να το αλλάξει.

 

Και μάλιστα είδε και πολλούς άλλους πελάτες να παίρνουν τα λεφτά τους πίσω επιστρέφοντας προϊόντα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή είναι στάνταρ κατάσταση σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Που το έχεις δει/ακούσει αυτό (για Ελλάδα); Αν ισχύει τότε πρέπει να το μάθει όλος ο κόσμος!

 

Ισχύει και παραισχύει και όλας....

 

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ:

 

Σύμφωνα με την νομοθεσία της Ε.Ε., ο καταναλωτής μπορεί να ακυρώσει μια υπηρεσία ή να επιστρέψει ένα προϊόν μέσα σε ένα ορισμένο χρονικό διάστημα. Αυτό είναι γνωστό ως «cooling – off period» και είναι κανονικά επτά ημέρες από την ημερομηνία αγοράς.

Εάν αποφασίσει να κάνει επιστροφή, θα πρέπει να πληρώσει ο ίδιος τα έξοδα αποστολής.

Εάν το προϊόν κατά την παραλαβή είναι σπασμένο, ο καταναλωτής πρέπει να κάνει μια διαμαρτυρία αμέσως. Η εταιρία είναι υποχρεωμένη να του λύσει το πρόβλημα. Εάν δεν το κάνει, τότε υποβάλλει διαμαρτυρία στην τοπική οργάνωση προστασίας καταναλωτών.

Εάν το προϊόν ή η υπηρεσία που έχει πληρώσει δεν του αποστέλλεται ή δεν εκτελείται, δικαιούται την επιστροφή των χρημάτων του.

 

και για περισσότερες λεπτομέριες :

http://www.efpolis.gr/_database/docuploads/sitefile-9164.doc

 

και :

10. Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού ή της υπηρεσίας, αν δεν συμφωνήθηκε μακρότερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση. Αποκλείεται η επιβάρυνσή του με δαπάνη άλλη από τα έξοδα επιστροφής.

 

Περισσότερες Λεπτομέριες:

http://www.efpolis.gr/_database/docuploads/sitefile-19.doc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο MediaMarkt γύρισε η αδερφή μου' date=' ανοικτό πακέτο ADSL in-a-box (όχι ενεργοποιημένο φυσικά) επειδή είχε πάρει ISDN αντί για PSTN και της προτείναν να της δώσουν τα λεφτά πίσω, αν δεν ήθελε να το αλλάξει.

 

Και μάλιστα είδε και πολλούς άλλους πελάτες να παίρνουν τα λεφτά τους πίσω επιστρέφοντας προϊόντα...[/quote']

 

Βασικά ο Ελληνικός - Ευρωπαικός νόμος τους υποχρεώνει να το κάνουν και μάλιστα το δικαίωμα του καταναλωτή ισχύει περίπου για δέκα ημέρες από την παραλαβή ή αγορά του προϊόντος. Στο Mediamarkt βέβαια επειδή είναι Γερμανοί τηρούν τους νόμους κατά γράμμα, ενώ κάποιο άλλοι για να το κάνουν θέλουν φοβέρα, καταγγελίες κλπ. Και βέβαια αυτοί όλοι έχουν για σήμμαχο την ελληνική γραφειοκρατία. Έχει προσπαθήσει κανείς σας να καταγγείλει κάποιο κατάστημα για κάτι τέτοιο και αν ναι μπορεί να μας πεί σε πόσο καιρό ασχολήθηκαν μαζί του και του έδωσαν λύση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη Γερμανία η προθεσμία είναι 15 μέρες (γενικά. Κάποια καταστήματα έχουν μεγαλύτερη). Και η επιστροφή χρημάτων είναι κοινός τόπος. Γι 'αυτό και το MediaMarkt δεν έχει κανένα πρόβλημα με αυτά, ως γερμανική εταιρία.

 

Το θέμα είναι ότι όπως λες ισχύει και στην Ελλάδα (και σωστά). Απλά φαίνεται να μην το ξέρει κανείς! Αν όντως είναι όπως τα λες, τότε κανένα eshop, πλαίσιο, ή οποιοδήποτε άλλο κατάστημα δεν μπορεί να αρνηθεί την επιστροφή προϊόντων! Και χωρίς μα, και αλλά και γιατί! Απλά δε μου κάνει!

 

Τότε πρέπει να σταματήσουν όλα τα thread με παράπονα για πράγματα που το eshop πχ. δεν παίρνει πίσω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη Γερμανία η προθεσμία είναι 15 μέρες (γενικά. Κάποια καταστήματα έχουν μεγαλύτερη). Και η επιστροφή χρημάτων είναι κοινός τόπος. Γι 'αυτό και το MediaMarkt δεν έχει κανένα πρόβλημα με αυτά' date=' ως γερμανική εταιρία.

 

Το θέμα είναι ότι όπως λες ισχύει και στην Ελλάδα (και σωστά). Απλά φαίνεται να μην το ξέρει κανείς! Αν όντως είναι όπως τα λες, τότε κανένα eshop, πλαίσιο, ή οποιοδήποτε άλλο κατάστημα δεν μπορεί να αρνηθεί την επιστροφή προϊόντων! Και χωρίς μα, και αλλά και γιατί! Απλά δε μου κάνει!

 

Τότε πρέπει να σταματήσουν όλα τα thread με παράπονα για πράγματα που το eshop πχ. δεν παίρνει πίσω..[/quote']

 

Ο νόμος να ξέρετε είναι πιο αυστηρώς για τα e-shops. Δηλαδή αν αγοράσεις κάτι από e-shop το οποίο δεν σου κάνει χωρίς βεβαια να το έχεις ανοίξει μπορείς να το επιστρέψεις σε 10 μέρες από την αγορά του. Τώρα και από κανονικό κατάστημα να το πάρεις πάλι μπορείς σε 7 μέρες βάση ελληνικής νομοθεσίας. Αν διαβάσετε τους νόμους της Εφημερίδως της Κυβερνήσεως το γράφει μέσα και μάλιστα έχει και τις κυρώσεις που μπορεί να απαιτήσει ο καταναλωτής από αυτόν που δεν θα πράξει βάση του νόμου.

Περισσότερες λεπτομέριες : http://www.efpolis.gr για θέματα εγγυήσεων e-αγορών και λοιπά καλό είναι να το συμβουλεύεστε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Loipon exoume kai leme:

1) to eshop exoume pei oti se thema after sales einai eleino. Epeidi de theloun na stokaroun bad proionta ousiastika gia na sou kanoun allagi provlimatikou proiontos sou vgazoun tin panagia kai se talaiporoun apistefta, giati ousiastika pairnoun egkrisi apo tin antiprosopeia oti kai kala einai ontos provlimatiko. Afto synepagetai oti mporei na mesolavisei diastima kana dio vdomadon kai si na eisai xoris pc ... ( gnosti i istoria mou me motherboard tis msi )

2) thlefoniki ypostiriksi gia to peos. Gia na piaseis grammi prepei na perimeneis kamia oritsa sto akoustiko kai meta tha sou kanoun oloi to kinezo kai tha se stelnei apo ton enan ston allon eno esi tha plironeis ston ote gia tin anamoni.

3) to setaki tis microsoft efoson itan asymvato me ton ypologisti sou eprepe outos i allos na sto allaksoun. Akoma kai se thema asymvatotitas dikaieisai epistrofi giati stin ousia exeis parei kati to opoio den mporeis na to xrisimopoiiseis.

4) to mono pou de mporeis na rikseis sfalma einai to apothema. To sfalma to rixneis sto politi giati den koitakse an to apothema pou tou vgazei to sistima tou einai ontos alithino. Kata ta alla ta apothemata ton katastimaton den einai panta ta pragmatika gia ton aplo logo oti kapoia proionta mporei na nai proionta pou xrisimopoiei to idio to katastima, proionta pou mporei na nai demo, i akoma kai proionta ta opoia einai katestrammena alla den exoun epistrafei stis apothikes me apotelesma na fainontai san apothema. Opote kathe fora pou pairneis gia na rotiseis gia apothema , rotas prota apo ola posa kommatakia exei apothema. An exei 1 tote epivevaioneis an iparxei ontos diathesimo gia na mi trexeis.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

1) to eshop exoume pei oti se thema after sales einai eleino. Epeidi de theloun na stokaroun bad proionta ousiastika gia na sou kanoun allagi provlimatikou proiontos sou vgazoun tin panagia kai se talaiporoun apistefta, giati ousiastika pairnoun egkrisi apo tin antiprosopeia oti kai kala einai ontos provlimatiko. Afto synepagetai oti mporei na mesolavisei diastima kana dio vdomadon kai si na eisai xoris pc ... ( gnosti i istoria mou me motherboard tis msi )

 

Emena mou kanane akribos 19 ergasimes meres na mou kanoun tin allagi enoite pos egine allagi men alla meta apo pooooooooliiiiii kairo...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...