Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

οχι οχι το κανονικο! Και είναι και μεγάλο!

 

Εδώ είμαστε? Μην μου πεις ότι είναι αυτό.

 

μάλλον ^_^ το βρήκες!

Δημοσ.

Ας υποθέσουμε πως στο τσίρκο που απολύσανε τον τύπο παραπάνω, είχαν ως το πιο περιβόητο νούμερο αυτό με τα μυρμύγκια ακροβάτες! Μυρμύγκια τα οποία με επιμονή και ευλυγισία είχαν την ικανότητα να περπατούν πάνω σε έναν χάρακα μήκους ενός μέτρου επακριβώς με τη πληκτική ταχύτητα του ενός εκατοστού το δευτερόλεπτο.

 

Τα συμπαθή έντομα, εκατό τον αριθμό, μπορούσαν να τοποθετηθούν στον χάρακα απο εσένα, νεαρέ αναγνώστη, και με τη τοποθέτηση όλων, εκατό τον αριθμό, τότε κινούσαν το περπάτημα. Αν ένα μυρμύγκι συναντούσε ένα άλλο τότε και τα δυο έκαναν μεταβολή και συνέχιζαν το δρόμο τους. Επάνω στον χάρακα. Μέσα στο τσίρκο. Στο διασημότερο της χώρας. Με το που έφταναν στην άκρη, διπλό πλούτς και βουτιά.

 

Η ερώτηση που επακολουθεί είναι η ακόλουθη: Πως πρέπει να τοποθετηθούν τα μυρμύγκια, εκατό τον αριθμό, ώστε να πετύχουμε τον μέγιστο χρόνο επάνω στον χάρακα και φυσικά ποιος είναι ο χρόνος αυτός.

 

 

Όταν δυο μυρμήγκια συναντηθούν τότε και τα δύο κάνουν μεταβολή και συνεχίζουν. Το αποτέλεσμα όμως είναι το ίδιο με το να συνέχιζαν κανονικά το δρόμο τους, π.χ. "περνώντας" το ένα μέσα από το άλλο. Με βάση αυτή την παρατήρηση βλέπουμε ότι ο μέγιστος χρόνος που μπορεί να επιτευχθεί είναι ο χρόνος που κάνει ένα μυρμήγκι να διασχίσει όλο τον χάρακα, δηλαδή 100 δευτερόλεπτα. Αυτό τον χρόνο μπορούμε να τον πετύχουμε τοποθετώντας ένα από τα μυρμήγκια στην άκρη του χάρακα με φορά προς τα "μέσα".

 

 

Δημοσ.

 

Όταν δυο μυρμήγκια συναντηθούν τότε και τα δύο κάνουν μεταβολή και συνεχίζουν. Το αποτέλεσμα όμως είναι το ίδιο με το να συνέχιζαν κανονικά το δρόμο τους, π.χ. "περνώντας" το ένα μέσα από το άλλο. Με βάση αυτή την παρατήρηση βλέπουμε ότι ο μέγιστος χρόνος που μπορεί να επιτευχθεί είναι ο χρόνος που κάνει ένα μυρμήγκι να διασχίσει όλο τον χάρακα, δηλαδή 100 δευτερόλεπτα. Αυτό τον χρόνο μπορούμε να τον πετύχουμε τοποθετώντας ένα από τα μυρμήγκια στην άκρη του χάρακα με φορά προς τα "μέσα".

 

 

 

Σωστός!

Δημοσ.

Λοιπόν είναι τελειωμένος, θα τον ποστάρω πιο αργά να μαζευτούμε κόζμος γιατί όλοι βράδια μαζευόμαστε.

Αυτά. Και όποιος θέλει.

Δημοσ.

ΑΣ' ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ

(λίγο μεγάλος, αλλά πρόλογος)

 

Ο Λ. ήταν ένας πολύ παράξενος άνθρωπος. Από μικρός φαινόταν παράξενος αλλά αφού μεγάλωσε και έκανε λεφτά, και αφού μπήκε και στο 56ο έτος της ηλικίας του άφησε όλες τις παραξενιές του να βγουν και δεν έκανε κανένα κόπο να τις κρύψει. Υποχόνδριος, , τρελός με την καθαριότητα και τα μικρόβια, φοβισμένος από δεισιδαιμονίες και προλήψεις , φοβόταν τα ύψη, τους πολύ κλειστούς χώρους, τον πολύ κόσμο, γενικά φοβόταν τους πάντες, κλειστός στον εαυτό του, απομακρυσμένος από συγγενείς και φίλους, ζούσε μόνος του στην βίλλα που είχε χτίσει αποκλειστικά για τον εαυτό του παρέα με την αποκλειστική του, τον μπάτλερ του, την μάγειρισσά του, και τον κηπουρό του, άτομα τα οποία διάλεξε μετά από πολύ ψάξιμο, σαν πιο έμπιστα, χωρίς ποτέ όμως να τα έχει πλήρη εμπιστοσύνη.

 

Και όσο τα χρόνια περνούσαν, τόσο και ο κύριος Λ. άρχισε να γίνεται πιο δύστροπος, πιο ενοχλητικός και τόσο πιο πολύ άρχισε να χάνει την εμπιστοσύνη του ακόμα και σε αυτούς τους 4 τελευταίους ανθρώπους που έμειναν να του μιλάνε. Έτσι, μια μέρα χωρίς δεύτερη σκέψη αποφάσισε να μετακομίσει. Έχτισε σε μια μικρή απόσταση από το σπίτι του ένα τεράστιο πέτρινο οίκημα με σκοπό να περάσει εκεί πέρα το υπόλοιπο της ζωής του μακριά από οποιονδήποτε ήθελε να του κάνει κακό, όπως έλεγε ο ίδιος. Το οίκημα, ήταν ένα και μόνο τετράγωνο δωμάτιο μεγάλο όσο ένα γυμναστήριο, το οποίο δεν είχε ούτε ένα παράθυρο. Υπήρχε μια τεράστια σιδερένια πόρτα από την οποία έμπαινες μέσα, και από εκεί και πέρα οι 4 τοίχοι. Το φως έφτανε και ο εξαερισμός γινότανε από έναν φεγγίτη στο κέντρο της οροφής. Ο φεγγίτης από πάνω καλυπτόταν με τζάμι και μόνο τα μικρά πλαϊνά του ανοίγματα άφηναν να μπαίνει αέρας στον χώρο. Το οικοδόμημα ήταν όλο χτισμένο με πέτρα και οι τοίχοι του είχαν τόσο μεγάλο πάχος που πρόσφεραν μια φυσική μόνωση στο δωμάτιο τέτοια ώστε ο κύριος Λ. δεν άκουγε ποτέ τίποτα από τον έξω κόσμο.

 

Μέσα στο οικοδόμημα είχε πάρει μαζί του μόνο το τεράστιο γραφείο του το οποίο και έβαλε σε μια γωνιά του δωματίου του, το κρεβάτι του το οποίο έβαλε στο κέντρο του δωματίου για να τον ξυπνάει ο ήλιος το πρωί, και ένα μεγάλο τραπέζι το οποίο είχε δίπλα από το γραφείο για να βάζει τα τρόφιμα του. Όσον αφορά τα τρόφιμα του, όταν τελείωσε την κατασκευή, ο κύριος Λ είχε δώσει εντολές στο προσωπικό του, κάθε 20 μέρες να του ετοιμάζουν την τροφή και το νερό για όλη το 20ήμερο και να του τα αφήνουν έξω από την πόρτα του. Αυτός κάποια στιγμή, άνοιγε την πόρτα, τα έπαιρνε μέσα, έβγαζε έξω τα πιάτα του προηγούμενου 20ήμερου και ξανά κλείδωνε την πόρτα ερμητικά μέχρι την επόμενη φορά που θα γινόταν ο ανεφοδιασμός.

 

Και έτσι ζούσε και περνούσε την ζωή του ο κύριος Λ. Κλεισμένος στον πέτρινο τάφο του, μην μπορώντας κανείς να τον προσεγγίσει, γράφοντας διάφορα όλη μέρα στο γραφείο του, και όταν δεν έγραφε ή έτρωγε ή κοιμόταν. Όλα αυτά μέχρι εκείνη την Δευτέρα που οι 4 υπηρέτες του παρατήρησαν ότι ο κύριος Λ. δεν βγήκε να πάρει την τροφή του παρόλο που είχαν περάσει ήδη 20 μέρες από την προηγούμενη φορά που του πήγαν το φαγητό. Και όταν πέρασαν άλλες 5 μέρες χωρίς ο κύριος τους να βγει από το οίκημα αποφάσισαν να καλέσουν την αστυνομία.

 

 

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ΨΗΤΟ

 

O K. έφτασε από νωρίς στο τόπο του εγκλήματος. Πολλοί ντετέκτιβ φτάνουν από νωρίς στους τόπους του εγκλήματος και έτσι έκανε και αυτός. Έτσι κι αλλιώς το θύμα βρέθηκε νεκρό στις 12 το πρωί, οπότε και νωρίς που έφτασε ήταν πάλι μεσημέρι. Δεν είναι ότι ξύπνησε από τα αξημέρωτα για να έρθει δηλαδή. Όπως και να έχει, έφτασε νωρίς. Μπαίνοντας μέσα στην ‘’ιδιοκτησία’’ του κύριου Λ. από μακριά είδε το σπίτι του, και λίγο πιο πέρα το τεράστιο πέτρινο οικοδόμημα που είχε χτίσει. Ανάμεσα σε αυτά τα δύο, μια μικρή αποθηκούλα με εργαλεία, σιδερικά, αντίκες, σχοινιά και κάθε λογής σκουπίδια που υπάρχουν σε παλιά σπίτια. Κατευθύνθηκε προς αυτήν μιας και που ήταν το μόνο μέρος που δεν είχε κόσμο και έβγαλε τα τσιγάρα του. ‘‘Τρελός άνθρωπος’’ σκέφτηκε. Άναψε ένα καθώς έκατσε να ξαποστάσει. Κάπνισε το τσιγάρο του καθώς κοιτούσε το οικοδόμημα από μακριά. Ένα τεράστιο και πανύψηλο δωμάτιο. ‘‘Τρελός άνθρωπος’’, ξανασκέφτηκε και τράβηξε άλλη μια τζούρα.

 

Η αστυνομία ήταν ήδη εκεί, είχε ήδη παραβιάσει την πόρτα του τεράστιου πέτρινου οικήματος, και είχε ήδη βρει τον κύριο Λ. νεκρό, ξαπλωμένο στο κρεβάτι του. ‘Ασιτία’, ήταν το πόρισμα του ιατροδικαστή, και ο Κ. χωρίς να χάσει καιρό κατευθύνθηκε προς το οίκημα που ξόδεψε τις τελευταίες μέρες του ο κύριος Λ. όπου είχε συγκεντρώσει και τους 4 υπηρέτες του για να τους μιλήσει.

 

Ο Κ. μπήκε στο δωμάτιο από την κυριολεκτικά κατεστραμμένη από την αστυνομία πόρτα. Όπως του είχαν πει, η πόρτα ήταν ερμητικά κλειδωμένη από μέσα και δεν είχαν άλλο τρόπο πέρα από το να την καταστρέψουν για να μπορέσουν να μπουν. Κοιτώντας δεξιά αριστερά ο Κ. δεν είδε τίποτα άλλο πέρα από τους 4 τοίχους, το γραφείο του, το κρεβάτι του, και στην άκρη το 20ημερο φαγητό και νερό του κυρίου Λ. ανέγγιχτο. Κατευθύνθηκε στο εσωτερικό του δωματίου και στο πάτωμα παρατήρησε δυο μεγάλες χαρακιές. Οι μεν πρώτες οδηγούσαν στο κρεβάτι, και οι δεύτερες οδηγούσαν στο γραφείο του. Τα έπιπλα ήταν τόσο μεγάλα και βαριά που είχαν γρατσουνίσει το δάπεδο του δωματίου και το είχαν αφήσει με σημάδια. Ο Κ. τα αγνόησε και προχώρησε στο φαγητό του κυρίου Λ. Ακέραιο μέχρι και τελευταίας μπουκιάς. Πίεσε το ψωμί και το βρήκε σκληρό όπως το περίμενε. Κοίταξε τα φρούτα και είχαν όλα μουχλιάσει. Κοίταξε το νερό το οποίο είχε μια αρρωστημένη από το κάθισμα όψη. Όλα ελεγμένα από την αστυνομία και πλήρως καθαρά όσον αφορά τις δηλητηριώδεις ουσίες. Ο Κ έσκυψε κάτω από το τραπέζι και εξέτασε προσεχτικά τον χώρο. Ήταν ιδιαίτερα καθαρός, όμως βρήκε στην άκρη του ψίχουλα από ψωμί, μπαγιατεμένο από καιρό. ‘‘Χμμμ’’ είπε και έξυσε το μούσι που δεν είχε. Προχώρησε στον υπόλοιπο χώρο.

 

Έφτασε στο γραφείο του κυρίου Λ. και το εξέτασε προσεκτικά. Τίποτα άλλο πέρα από μια μεγάλη στοίβα από χαρτιά, πολλά μολύβια, και μια ξύστρα. Ο Κ έριξε μια γρήγορη ματιά στις σελίδες. Διαπίστωσε ότι ο κύριος Λ έφτιαχνε ένα μυθιστόρημα για κάποιον πλούσιο γέρο τον οποίο ήθελαν να σκοτώσουν κάποια κοντινά του πρόσωπα, αλλά παρατήρησε ότι το μυθιστόρημα ήταν μισοτελειωμένο και παρατημένο κακής κακώς, στην μέση μιας παραγράφου. Εξέτασε προσεκτικά τον χώρο γύρω από το γραφείο και πέρα από τα σημάδια της μεταφοράς του και κάποια ξύσματα από μολύβι δεν βρήκε τίποτα άλλο.

Για το τέλος άφησε τον νεκρό. Προχώρησε προς το κρεβάτι του με προσοχή και παρατήρησε δεξιά αριστερά πεταμένα τα σεντόνια του, τις κουβέρτες του και τα μαξιλάρια του σαν να είχε προηγηθεί πάλη. ‘‘Χμμμ’’ είπε από μέσα του και ένας αστυνομικός ρώτησε τον συνάδελφο του: ‘’το άκουσες αυτό?’’ Ο Κ. πλησίασε τον νεκρό και τον κοίταξε προσεκτικά. Το πρόσωπο του ήταν ρουφηγμένο και αφυδατωμένο και στο σώμα του μπορούσες σχεδόν να διακρίνεις τα κόκκαλα του. Έσκυψε και εξέτασε προσεκτικά το κρεβάτι του χωρίς να βρει κάτι. Στην συνέχεια εξέτασε τον χώρο γύρω από το κρεβάτι και πέρα από την ακαταστασία που δημιουργούσαν τα σεντόνια ο Κ δεν μπόρεσε να διακρίνει τίποτα άλλο. Τα μάτια του έπεσαν πάλι πάνω στις γραμμές που έφτιαξε το κρεβάτι όταν κουβαλήθηκε και με μια προσεκτικότερη ματιά παρατήρησε ότι το κρεβάτι βρισκόταν τοποθετημένο 2 εκατοστά μακρύτερα από εκεί που τελείωναν τα σημάδια. ‘‘Χμμμ’’ ξαναέκανε και οι αστυνομικοί γύρω του άρχισαν να εκνευρίζονται γιατί μόνο ‘‘Χμμμ’’ έλεγε.

 

Ο Κ. απομακρύνθηκε από το κρεβάτι και προχώρησε προς τους 4 υπηρέτες του κυρίου Λ. οι οποίοι καθόταν σε μια άκρη του δωματίου και μιλούσαν στους αστυνομικούς. Τους πλησίασε και τους κοίταξε έναν έναν. Η αποκλειστική του, η οποία σε μια άκρη έκλαιγε και προσπαθούσε να μιλήσει στους αστυνομικούς. Χτυπούσε τα πόδια της πάνω κάτω νευρικά και να προσπαθούσε να ηρεμήσει ενώ τα αναφιλητά της με δυσκολία την αφήναν να αναπνεύσει. Ο μπάτλερ ακριβώς δίπλα της να προσπαθεί να την παρηγορήσει και να δίνει και αυτός την δική του κατάθεση. Ο Κ τον κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω και παρατήρησε έναν λεκέ στα ρούχα του, και του φάνηκε υπερβολή για έναν μπάτλερ πλουσίου άνδρα. Πιο δίπλα η μαγείρισσα. Βουρκωμένη να μιλάει στους αστυνομικούς και να τους εξηγεί πως κάηκε στο φαί που του έφτιαχνε και να τους δείχνει την καμένη παλάμη της. Και σε μια άλλη άκρη μόνος του και χωρίς να μιλάει πολύ ο κηπουρός του, με ένα σημάδι από πληγή στο δεξί του πόδι να εξηγεί στους αστυνομικούς πόσο δύσκολη είναι η δουλειά ενός κηπουρού.

 

Ο αρχηγός της αστυνομίας προχώρησε προς τον Κ.

 

- Πως πάει, ρώτησε ο αρχηγός.

- Όλα καλά, απάντησε ο Κ.

- Νομίζω πως δεν έχουμε και πολλά να πούμε εδώ.

- Κι εγώ έτσι πιστεύω, αποκρίθηκε ο Κ. Τι θα γίνει με τα χρήματα του γέρου?

- Ένα μέρος από αυτά, ένα πολύ γενναίο ποσό, θα περάσουν στην αποκλειστική του. Ήταν χρόνια δίπλα του και ήταν η μόνη που της άφησε κάποια χρήματα. Τα υπόλοιπα θα αποφασίσει το κράτος μιας και που ο κύριος Λ. δεν είχε τελειώσει με την διαθήκη του και απ’ ότι φαίνεται δεν σκόπευε να δώσει δεκάρα τσακιστή σε κανέναν.

- Μάλιστα… αποκρίθηκε ο Κ. και γυρνώντας την πλάτη του αλλά όχι και τον κώλο του, έφυγε.

 

 

ΤΕΛΕΙΩΝΕ

 

Ο Κ. βγήκε έξω από δωμάτιο και κατευθύνθηκε προς την έξοδο. Γύρισε και κοίταξε για μια τελευταία φορά το δωμάτιο. Τον έπιασε μια μικρή ανατριχίλα καθώς σκέφτηκε ότι ο γέρος έφτιαξε τον ίδιο του τον τάφο και μπήκε οικιοθελώς μέσα. Φτάνοντας στην μικρή αποθήκη έκανε μια στάση και γύρισε να κοιτάξει το κανονικό του σπίτι. Ένα διώροφο σπίτι με πολλά, πάρα πολλά δωμάτια, και σχεδόν ολόκληρο περικυκλωμένο από θάμνους. Το κοίταξε και θαύμασε την επιβλητικότητα του. Έσβησε το τσιγάρο που ξέχασε να ανάψει και ξεκίνησε να φύγει, ώσπου μια ιδεατή λάμπα άναψε πάνω από το κεφάλι του. Γύρισε και τρέχοντας πήγε να βρεί τον αρχηγό της αστυνομίας…

 

 

1. What Da Fuck Is Going On There?

2. Ο γρίφος είναι παρμένος απο βιβλίο, θα πω ποιο όταν τελειώσουμε. Εγώ απλά τον ξαναγραψα με συντομία (και κάποιο ευφάνταστο χιουμοράκι για να σας διασκεδάσω.) Αν κάποιος το διάβασε please ας μην το χαλάσει.

3. Go!!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...