Προς το περιεχόμενο

Duke Nukem Forever


HellasVagabond

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 548
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Gamespot:

"3D Realms' outspoken president trashes rumors that development of the long-delayed shooter will be accelerated to reap a $500,000 payment from Take-Two.

Others worried that the storied title, which has been in development since 1997, would be rushed into production before it was truly ready.

The payment of the promissory note is contingent upon the commercial release of such product prior to December 31, 2006."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Duke Nukem Forever Staff Exodus?

 

Shacknews is reporting that some ten "key" developers have left 3D Realms' Duke Nukem team recently:

Developers confirmed to have left 3D Realms since last December include Scott Alden, Will Bate, Brian Cozzens, Kyle Davis, Andy Hanson, Keith Schuler, and Charlie Wiederhold. Some of the former employees headed up crucial game systems such as physics, animation, and rendering. Notably, Schuler is a sixteen year veteran of Apogee and 3D Realms. Our sources indicate that while the game's team has reached a size of about 24-28 developers, recently it has been closer to 18, meaning these current departures may actually comprise a majority of the team. Several sources have indicated that further information regarding these matters is expected next week.

 

3D Realms' George Broussard, who heads up the Duke Nukem Forever project, is known to hold a perfectionist attitude towards the game, which is in large part responsible for its many delays. The game has been revamped with new engines multiple times, further prolonging development time as game assets and levels have had to be rebuilt. Some sources speculate that, unless major changes are made to the development process, the game may never see the light of day. A Prey-like rebirth under a new developer supervised by 3D Realms may be a potential consideration, but descriptions from those close to Broussard suggest that he would be unlikely to approve such a direction.

They also have learned that four of the employees named above--Brian Cozzens, Kyle Davis, Keith Schuler, and Charlie Wiederhold--are now working for Brothers in Arms series developer Gearbox Software. Wiederhold's employment at Gearbox was already public knowledge. These four employees were key members of the Duke Nukem Forever team and led various aspects of development.

 

Update: George Broussard has made an interesting post on the ShackNews forums:

Physics and animation systems are virtually finished and shippable. It's simply maintenance and polish from here on out. We haven't needed to make substantial changes to those systems in months. The changes we have made, were made without great effort. Things are never as bleak as they appear, as is often the case when you simply have one side of the story.

 

I'm glad to see that Shack is now a major investigative new source. I alone, have secret insider info on half the developers in the industry and their secret unannounced projects, their departures, layoffs and other internal politics. If you really want to open up the site to being the next BitchX or FatBabies, it shouldn't be too hard to solicit reputable sources (anon developers or their friends) to provide you with all the information you need. It's all 'news' :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θυμαμαι οταν πρωτοδιαβαζα για το DNF, ειχα χαρει πολυ με αυτα που διαβαζα. Ελεγε οτι θα υποστηριζει πληρως οχι μονο τις νεες 3d καρτες γραφικων οπως 3dfx voodoo αλλα και τις υπαρχουσες οπως τη matrox mystique την οποια ειχα τοτε. Το περιμενα πως και πως. Ηταν το καλοκαιρι του 1997 νομιζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελα τωρα, ειχε πολυ γελιο, ειδικα οι ατακες του, π.χ.

 

It's time to chew some gum and kick ass and I'm all out of gum :mrgreen:

 

Ο Duke ελεγε πολυ, ειδικα την εποχη που βγηκε...Παντως το 4 ηταν ονομα και πραγμα, ας ελπισουμε τουλαχιστον οτι τοσο καιρο το εχουν προσεξει πολυ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 6 μήνες μετά...

http://www.gamers.gr/?render=news.feed&id=1001

Υπάρχει gamer που δεν γνωρίζει τον Δούκα. Υπάρχει gamer που δεν έχει τουλάχιστον ακούσει τις αστείες αλλαγές του ονόματος του νέου παιχνιδιού που κατά καιρούς έχουν κυκλοφορήσει στο Internet; Duke Nukem Taking Forever......Duke Nukem Never......Duke Nukem InDevelopmentForever. Αυτά θυμάται κι ο Scott Miller και ένα χαμόγελο σχηματίζεται στα χείλη του,καθότι πλέον η ανάπτυξη του Duke Nukem Forever προχωράει με κανονικούς ρυθμούς.

 

Σύμφωνα με μια συνέντευξη του,η 3D Realms επανήλθε στο προσκήνιο χάρης το πάρα πολύ καλό Prey,το οποίο τελικά δεν κατάληξε σαν το Daikatana και πλέον εργάζεται πυρετωδώς στο Duke Nukem Forever. ο Miller παραδέχεται ότι δεν χειρίστηκαν καθόλου καλά το development time του τίτλου κι ότι πλέον είναι γεγονός ότι έχει καθιερωθεί στον gaming τύπο ως ανέκδοτο. "Το πρόβλημα μας ήταν ότι θέσαμε πολύ ψηλά τον πήχη και θέλαμε να δημιουργήσουμε το καλύτερο παιχνίδι το οποίο θα ξεπερνούσε όλα τα άλλα. Τους τελευταίου 18 μήνες όμως κοιτάξαμε πιο ρεαλιστικά το θέμα,προσλάβαμε αρκετά ταλαντούχα άτομα και επιτέλους θεωρώ ότι βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο"

 

Φημολογείται δε ότι η 3D Realms θα ανταμείψει τους χρήστες που είχαν προπαραγγείλει το παιχνίδι στην διάρκεια της 10ετίας που είναι υπό κατασκευή. Το παιχνίδι όπως όλα δείχνουν δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει το τρέχον έτος. Παρόλα αυτά όμως,η μικρή εικόνα που είχε διαρρεύσει από την 3D Realms ήταν αρκετή ώστε να αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον και να υπάρχουν ελπίδες για μια επίσημη αποκάλυψη του παιχνιδιού εντός του 2007. Τέλος το νέο Duke Nukem παιχνίδι θα κυκλοφορήσει σε περισσότερες από μια πλατφόρμες. Η βασική πλατφόρμα παραμένει το PC καθώς ο Miller πιστεύει ότι είναι η πιο δυνατή πλατφόρμα και ο συνδυασμός του πληκτρολογίου με του ποντικιού δεν μπορεί να συγκριθεί στην ακρίβεια των κινήσεων με κανένα gamepad των κονσολών. Οι πλατφόρμες στις οποίες θα κυκλοφορήσει ο τίτλος,πέρα της PC,παραμένουν άγνωστες. Always bet on Duke. Όλη την συνέντευξη του Scott Miller μπορείτε να την βρείτε ΕΔΩ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

"Φημολογείται δε ότι η 3D Realms θα ανταμείψει τους χρήστες που είχαν προπαραγγείλει το παιχνίδι στην διάρκεια της 10ετίας που είναι υπό κατασκευή."

 

Με το να τους πληρώσουν το 10πλάσιο της τιμής του παιχνιδιού? :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελα τωρα, ειχε πολυ γελιο, ειδικα οι ατακες του, π.χ.

 

It's time to chew some gum and kick ass and I'm all out of gum :mrgreen:

 

Ο Duke ελεγε πολυ, ειδικα την εποχη που βγηκε...Παντως το 4 ηταν ονομα και πραγμα, ας ελπισουμε τουλαχιστον οτι τοσο καιρο το εχουν προσεξει πολυ.

 

οι οποιες ατακες ειναι κλεμενες απο τις ταινιες they live και evil dead...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

DUKE NUKEM FOREVER BETA DEMO RELEASED

http://www.gamers.gr/?render=news.feed&id=1052

 

Μόλις κυκλοφόρησε το demo του πιο αναμενόμενου FPS παιχνιδιού. Η 3D Realms μας εξέπληξε ευχάριστα καθότι το demo περιλαμβάνει τις 2 πρώτες αποστολές του Single Player μέρους,καθώς επίσης κι έναν multiplayer map για τις διαδικτυακές σας αναμετρήσεις. Τα γραφικά του παιχνιδιού είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ και πραγματικά πρέπει κάποιος να τα δει για να αντιληφθεί την μαγεία του παιχνιδιού. Σε παρόμοια πλαίσια κυμαίνεται και το animation των χαρακτήρων,ενώ το ΑΙ των αντιπάλων είναι απλά υποδειγματικό. Τέλος το παιχνίδι υποστηρίζει τον συνδυασμό FSAA + HDR ενώ τα εντυπωσιακά του Physics δεν απαιτούν την ύπαρξη κάρτας της Ageia. Για να κατεβάσετε το demo απλά επισκεφτείτε αυτή την ιστοσελίδα. Duke is gonna rock your house.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...