mandate Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Hexstatic επειδη τυγχανει να οδηγαω συχνα το Clio 1.4 MTV σε πληροφορω πως πανω απο 210 δεν εχω παει ποτε και αυτο μετα απο αρκετη ωρα. Σε κατηφορα βεβαια πιανει 220-230.Το ζητημα μας ειναι ομως πως και 220 να πιανεις το κοντερ γραφει 240. bugging the stairway to heaven.ελπίζω να λες ότι απλά δεν πιάνειτα 200 ότι και να κάνεις,και όχι ότι πάς 200 με το clio.
KaizerSoze Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Μισο λεπτο,μισο λεπτο,για το θεμα της σφηνας... Το αποδιδεται λοιπον στην οικονομια χρονου...Μαζι σας,μεσα,αλλα συγνωμη κιολας,οταν παω να κανω μια προσπεραση ή παω να αλλάξω λωριδα πρεπει καθε φορα να μου κοβει την ανασα ο μαλακας ο μηχανικιας που γκαζωνει και περναει αναμεσα στα αμαξια και με μουτζωνει που τολμησα να κανω κατι νομιμο?(παρεπιπτοντως,ενα μηχανακι στο επιπεδο του ρεζερβουαρ δεν φαινεται απο καθρεφτη,ενα αμαξι φενεται ενα κομματι του,πουναι αρκετο για να μην αλλαξεις λωριδα) Δηλαδη οταν στην Κατεχακη,πουχουμε κολλησει ο ενας με τον αλλο,εχουν σπασει τα νευρα μας,ερχεται ο μηχανακιας και μου ΚΟΡΝΑΡΕΙ(αν εχετε τον Θεο σας) στην ΑΝΗΦΟΡΑ να ανοιξουμε να περασει,φταιω εγω να κατεβω κατω και να το ΓΑΜΗΣΩ(Ππαρακαλω η λεξη να μεινει) και αυτον και την μηχανη του? Δηλαδη γενικα τα μηχανακια ειναι υπερανω του νομου? Και για το τι ειναι νομιμο και τι λειτουργικο...Ισως αμα τρεχαμε με 100 σε καθε δρομο να φταναμε πιο νωρις.Αν στις πολυκατοικιες δεν ωαζαμε τοσο μπετον τα διαμερισματα να ηταν πιο φτηνα(μεχρι τον 1ο σεισμο),αν ανεωαζαμε την ισχυ των κινητων στα 25W να ειχαμε καλυτερη καλυψη αλλα θαχαμε και καρκινο στον εγκεφαλο...Γενικα οι κανονισμοι υπαρχουν για καποιο λογο.Και προκειμενου να παει ο μηαχανακιας στο χωμα και εγω στην φυλακη,καλυτερα να κανω 45 λεπτα Χαλανδρι-Ηρακλειο. Δεν λεω οτι δεν του αφηνω χωρο να μπει αναμεσα.Αλλα να καταλαβει οτι αυτο το κανω με την θεληση μου,ΔΕΝ εχω καμια νομικη υποχρεωση και να μην φερεται σαν να ειναι αναφερετο δικαιωμα του.Απο την αλλη,οσοι νομιζουν οτι λεω μαλακιες ας συνεχισουν,και μακαρι να μην εχουν κανενα ατυχημα γιατι στο φιναλε ο αυτοκινητιστης μπορει να παει φυλακη η οτιδηποτε αλλα ο δικυκλιστης μπορει να βρεθει στο χωμα η στην καρεκλα.Αξιζει αυτο για να περασεις αναμεσα σε 10 αμαξια σε ενα φαναρι?
paschalia Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Οσον αφορα τις μηχανες δειτε αυτη την ειδηση .
HellasVagabond Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Sorath 240 γραφει το κοντερ στο Renault Clio 1.4 MTV Που οδηγαω και στην κατηφορα απο κορινθο προς αθηνα πριν τα διοδια αθηνων πιανει 220 στο κοντερ. Το ζητημα ειναι πως δεν μιλαμε για κατηφορες αλλα για ευθειες και νορμαλ συνθηκες γιατι αλλιως ολα τα αμαξια σε κατηφορα πιανουν 20 χιλιομετρα και περισσοτερο παραπανω στο κοντερ απο οτι σε μια ευθεια.
Sorath Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 @HellasVagabond Καλά δεν επιμένω. Αλλά αμφιβάλω αν ακόμα και σε κατηφόρα πιάνει πραγματικά 205 ένα νορμάλ 1400άρι. ΥΓ: Κι εγώ ένα Ibiza έχω 101hp αλλά πάνω απο 195χλμ δεν..... @KaizerSoze Βρε φίλε, πραγματικά στεναχωριέμαι με τον τρόπο σκέψης σου. Ναι δεν σε υποχρεώνει ο νόμος να ανοίξεις λίγο χώρο για να περνάνε τα δίκυκλα απο δίπλα σου, αλλά γιατί να μην το κάνεις αν μπορείς; Γιατί να μην διευκολύνεις μερικούς συνανθρώπους σου; Κόπο θα σου κάνει να κάτσεις στο κέντρο της λωρίδας σου; Όσο για την αλλαγή λωρίδας, αν ανάψεις το φλασάκι σου και κάνεις την κίνησή σου κανονικά, τότε μαζί σου, αν πάει να χωθεί ένα 2κυκλο να του τα χώσεις κανονικά. Αλλά αν δεν έχεις πρόθεση να αλλάξεις πορεία, γιατί ρε φίλε να μην σε προσπεράσω; Θα προτιμούσες όλα τα 2κυκλα να πήγαιναν βάση του νόμου; Όπως τα αυτοκίνητα; Το ένα πίσω απο το άλλο; Φαντάζεσαι τι θα γινόταν; Το έλα να δεις!!! Εσύ ο ίδιος θα τους έβριζες γιατί δεν προσπερνάνε ανάμεσά σας. Επειδή υπάρχει ένας νόμος σημαίνει οτι είναι και λογικός; Είναι πολύ εγωιστικό να σκέφτεσαι οτι "Επειδή εγώ πήζω, να πήξουν και οι άλλοι". Και στο κάτω κάτω, αν σου κορνάρω εγώ για να κάνεις λίγο πιο κει, θα κατέβεις να με πλακώσει κιόλας; Ε ΟΧΙ ρε φίλε! Ήμαρτον! Λίγη ανθρωπιά ζητάμε.... Πάρε ένα μηχανάκι να ηρεμήσεις..... ΥΓ: Όταν μου κάνει χώρο ένα αυτοκίνητο (σπάνια δυστηχώς) πάντα του λέω ή κάνω νόημα οτι τον ευχαριστώ! Το εκτιμώ αυτό που κάνει. Στην αντίθετη περίπτωση όταν βλέπω οτι κάποιος μπορεί να με διευκολύνει αλλά δεν το κάνει απλά βράζω απο μέσα μου απο τα νεύρα μου. Το θεωρώ μεγάλη γαϊδουριά, αλλά δεν κάνω κιχ. Ούτε βρισιές, ούτες κόρνες, ούτε τίποτα. Μιλάμε πάντα στο να μπορεί να με βοηθήσει, όχι sony και καλά να βρει τρόπο να κάνει δεξιά ή αριστερά.
aGka8l Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 παιδια παρακαλω να μην βγαλιουμε εκτος θεματος!
KaizerSoze Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Βρε φίλε' date=' πραγματικά στεναχωριέμαι με τον τρόπο σκέψης σου.[/quote']Με τον δικο σου να δεις Ναι δεν σε υποχρεώνει ο νόμος να ανοίξεις λίγο χώρο για να περνάνε τα δίκυκλα απο δίπλα σου, αλλά γιατί να μην το κάνεις αν μπορείς; Γιατί να μην διευκολύνεις μερικούς συνανθρώπους σου; Κόπο θα σου κάνει να κάτσεις στο κέντρο της λωρίδας σου Όσο για την αλλαγή λωρίδας, αν ανάψεις το φλασάκι σου και κάνεις την κίνησή σου κανονικά, τότε μαζί σου, αν πάει να χωθεί ένα 2κυκλο να του τα χώσεις κανονικά. Αλλά αν δεν έχεις πρόθεση να αλλάξεις πορεία, γιατί ρε φίλε να μην σε προσπεράσω;; Μπηκες ΚΑΝ στον κοπο να διαβασεις τι εγραψα?Πιστευω πως ειλικρινα διαβασες μια προταση και το αφησες.Ειλικρινα δεν μπορω να πιστεψω πως το διαβασες και δεν καταλαβες τι εγραψα Θα προτιμούσες όλα τα 2κυκλα να πήγαιναν βάση του νόμου; Όπως τα αυτοκίνητα; Το ένα πίσω απο το άλλο; Φαντάζεσαι τι θα γινόταν; Το έλα να δεις!!! Εσύ ο ίδιος θα τους έβριζες γιατί δεν προσπερνάνε ανάμεσά σας. Επειδή υπάρχει ένας νόμος σημαίνει οτι είναι και λογικός; Είναι πολύ εγωιστικό να σκέφτεσαι οτι "Επειδή εγώ πήζω, να πήξουν και οι άλλοι". Και στο κάτω κάτω, αν σου κορνάρω εγώ για να κάνεις λίγο πιο κει, θα κατέβεις να με πλακώσει κιόλας; Ε ΟΧΙ ρε φίλε! Ήμαρτον! Λίγη ανθρωπιά ζητάμε.... Τι λες?:-? :-? ΥΓ: Όταν μου κάνει χώρο ένα αυτοκίνητο (σπάνια δυστηχώς) πάντα του λέω ή κάνω νόημα οτι τον ευχαριστώ! Το εκτιμώ αυτό που κάνει. Στην αντίθετη περίπτωση όταν βλέπω οτι κάποιος μπορεί να με διευκολύνει αλλά δεν το κάνει απλά βράζω απο μέσα μου απο τα νεύρα μου. Το θεωρώ μεγάλη γαϊδουριά, αλλά δεν κάνω κιχ. Ούτε βρισιές, ούτες κόρνες, ούτε τίποτα. Μιλάμε πάντα στο να μπορεί να με βοηθήσει, όχι sony και καλά να βρει τρόπο να κάνει δεξιά ή αριστερά. Mε αυτο που γραφεις νιωθω πλεον σιγουρος οτι απλα περασες τα ματια σου πανω απο το ποστ μου,δεν προσπαθησες να το κατανοησεις
Sorath Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Διάβασα πολύ καλά το post σου. Στο εγγυώμαι. Τώρα ή κατάλαβα λάθος ή άλλο πράγμα θες να πείς εσύ. Όπως και να έχει, δεν έχω όρεξη για αντιπαράθεση γιατί ξέρω οτι και οι δύο δεν πρόκεται να αλλάξουμε γνώμη. Λάθη και παρανομίες κάνουν πολλοί οδηγοί. Ότι και να οδηγούν. Και εγώ θα μπορούσα να μιλώ για τα αυτοκίνητα που μπαίνουν αυθαίρετα στους λεωφορειόδρομους και για τα φορτηγά που δεν υπολογίζουν τίποτα γύρω τους (ακόμα και αυτοκίνητα, για μηχανάκια δεν το συζητάμε καν). Το θέμα είναι ο καθένας να οδηγεί με τρόπο που να μην δημιουργεί κίνδυνο στους άλλους, να τους σέβεται και να τους διευκολύνει αν μπορεί. ΥΓ: Επειδή το έχουμε ξεσκίσει το topic (συγνώμη απο εμένα) ανοίγω άλλο. Θα το βρείτε εύκολα.
HellasVagabond Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Και εγω κανω χωρο για μηχανες να περασουν αλλα μερικοι μηχανακιδες ειναι για ΠΟΛΛΕΣ μπατσες. Οπως και να εχει μιλαμε για ταχυτητες παιδες, μην το σκισουμε το θεμα.
the_maniac Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Sorath πιανουν πανω απο 200 τα 1400αρια Σε xsara 1,4 εχω πιασει 210 αλλα σε τρελη κατηφορα και με μεγαλη διαρκεια. Στο δρομο απο Παργα για Πρεβεζα συγκεκριμενα. Σε ευθεια βεβαια πανω απο 180 δεν ανεβαινει με τιποτα.
aGka8l Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Τι λέτε ρε παιδιά τώρα θα μας τρελάνετε; Το 1.4 πιάνει πραγματικά 220 ακόμα και σε κατηφόρα;;; Και στο κάτω κάτω στο Clio δεν έχει ένδειξη στο κοντέρ με 240.... χμ αληθεια λέει !με κλιο σαν +νοδηγος εχω πιασει 185 φουλλ εργοστασιο μιλαω για αυτο που εχει 97 αλογα εργοστασιακο
HellasVagabond Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Μιλησα εγω για αληθινα ?? Κοντερισια λεμε τοση ωρα παιδες. ( Οταν μιλαω για αληθινα το προσδιοριζω, ειδικα στο πινακακι. )
HexStatic Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Hexstatic επειδη τυγχανει να οδηγαω συχνα το Clio 1.4 MTV σε πληροφορω πως πανω απο 210 δεν εχω παει ποτε και αυτο μετα απο αρκετη ωρα. Σε κατηφορα βεβαια πιανει 220-230.Το ζητημα μας ειναι ομως πως και 220 να πιανεις το κοντερ γραφει 240. Ναι επειδή εγώ συνεχεια οδηγάω ένα clio 1.4 16v MTV τρίθυρο με τα 98 hp ( Αυτό είναι το αυτοκίνητο μου από το 2001 ) είμαι βέβαιος ότι πιάνει τόσα έτσι ώστε στο κοντέρ να λέει 220. Τώρα η αληθινή ταχύτητα δεν ξέρω ποσο είναι. Αλλα στο κοντέρ τόσα γραφει.Και ναι για τα 220 θέλει λίγο κατηφορίτσα. Τώρα το αν τα πιάνει δεν τα πιάνει, οποιος θέλει ας μπει μέσα να πάμε μια βόλτα θεσσαλονίκη ( Διόδια μαλγάρων ) - (Εγνατία έξοδος για Bέροια ) Bέροια σε 25 - 30 λεπτάκια να δει αν τα πιάνει η όχι. Το αμάξι είναι μαμά.
papadakn Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Papadkn σε ολα τα αμαξια συμβαινει αυτο.Η Mercedes CLS 3.5 εχει 280+ στο κοντερ και εχει κοφτη στα 250. ( Παει μεχρι 260 κοντερισσια. ) Το Omega Β 2.5 V6 εχει τελικη 230 και το κοντερ γραφει 260+. ( Παει μεχρι 245 κοντερισσια. ) Το Ibiza 101 εχει τελικη 189 και το κοντερ γραφει 220+. ( Παει μεχρι 210 κοντερισσια. ) Η BMW Ζ4 2.2 εχει τελικη 225 αλλα το κοντερ γραφει 260+. ( Παει μεχρι 240 κοντερισσια. ) Το Huyndai Coupe 1.6 εχει τελικη 185 αλλα το κοντερ γραφει 220. ( Παει μεχρι 200 κοντερισσια. ) To Renault Clio 1.4 εχει τελικη καπου 190 αλλα το κοντερ γραφει 240. ( Παει μεχρι 200 κοντερισσια. ) Το Astra H 1.8 πιανει μαμα 198 τελικη αλλα το κοντερ γραφει 240+. ( Μαμα πιανει μεχρι 210 κοντερισσια. ) Ολα τα παραπανω τα εχω οδηγησει αρκετες ωρες και τα ξερω, συν του οτι τα εχω τελικιασει στην Αθηνων Κορινθου. Δεν υπαρχει αμαξι που μπορει να πιασει σε ευθεια τα χιλιομετρα που λεει το κοντερ του εκτος αν εχεις την εξαιρεση του κανονα. Εξαλλου εγω βλεπω φωτο απο ενα κοντερ, ουτε απο αμαξι ουτε απο τιποτα. Διαφωνει κανεις ? Άντε πάμε άλλη μια φορά. Το ότι έχεις οδηγήσει 10-20-30 αυτοκίνητα δεν δημιουργεί αυτόματα κάποιον κανόνα. Δεν υπάρχει καμία συνταγή ή κάποιος νόμος για το τι πρέπει να δείχνει το κάθε κοντέρ σε σχέση με την πραγματική τελική του αυτοκινήτου. Προφανώς και σε πολλά αυτοκίνητα το κοντέρ δείχνει περισσότερα χλμ απο την τελική. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι λέω ψέματα ή ότι η φωτογραφία είναι απο την μεγαλύτερη κατηφόρα του κόσμου. Αν θές, δές το κοντέρ ενός Corolla T-Sport. Δες πόσο γράφει και μετά μπορώ να σου στείλω φωτογραφία απο μεγάλη ευθεία, και εκεί με τον δείκτη να ξεπερνά την τελευταία ένδειξη. Τέλος πάντων, δεν έχω σκοπό να ασχοληθώ περαιτέρω. Το αμάξι είναι ένα Subaru Forester 2.5 XT. Αν και πάλι δεν με πιστέυεις, πρόβλημα σου.
papadakn Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Σε μεγάλη κατηφόρα με clio II 1.6 16v έχω καταφέρει να χτυπήσω κόφτη με 5η. Αυτό μεταφράζεται σε: 6500 (στροφές στον κόφτη)*31.4 (χλμ/1000στροφές)/1000= 204,1 πραγματικά χλμ/ώρα. Σε ευθεία το 1.6 16v φτάνει μέχρι τις 6000στροφές (ίσως και 6100 με λίγο ζόρι) και 200+ χλμ στο κοντέρ. Τα πραγματικά είναι περίπου 187. Τα περισσότερα περιοδικά δίναν τελική γύρω στα 185 στα 1.6 16v(110hp) και 180 στα 1.4 16v(98hp) Αυτό ισχύει για τα clio 1.4/1.6 στα οποία δεν έχει αλλαχθεί η εργοστασιακή διάσταση ελαστικών (άρα και το "βήμα" του αυτοκινήτου)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.