Προς το περιεχόμενο

Οδήγηση: Γενικές παρατηρήσεις, σκέψεις, προβληματισμοί, αντιπαραθέσεις κτλ


Sorath

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αποικε , γραφεις οτι θα επρεπε να απαγορευτουν τελειως τ'αμαξια .

 

Λαθος συλλογισμος γιατι ενα αμαξι χρειαζεται .

 

Αυτο που θα επρεπε να απαγορευτει ειναι οι δοσεις ..., να αλλαξει η νοοτροπια που εχει περασει απο τις αμερικανικες -ευρωπαικες ταινιες κ να σφιχτουν απο τους γονεις λιγο τα λουρια στα βλασταρια τους .

 

Γιατι

 

α) Οταν η καθε εταιρεια σου δινει χυμα ενα αυτοκινητο με 0% προκαταβολη - τοσες ατοκες δοσεις κ εσυ φλομωμενος απο το παραμυθι της θεωρεις οτι χρειαζεται ενα ακομα αμαξι .. , δεν φταις εσυ αλλα το καταναλωτικο παραμυθι που σε εχει φλομωσει ..

 

β) Να αλλαξει η νοοτροπια οτι καθε οικογενεια χρειαζεται 5 αυτοκινητα ( ε να μην εχει ενα κ ο ... σκυλος ? γιατι να βασανιζεται ετσι το ζωντανο , να τρεχει τοση διαδρομη για την αναγκη του.. ) για να θεωρησει τον ''εαυτο της'' υγιη κοινωνικα ικ οικονομικα ..

Αφου ετσι κανουν στην Αμερικη - Ευρωπη -δενξερωπουαλλου , γιατι εμεις να μην κανουμε το ιδιο ?

Τι ειμαστε δλδ εμεις ?

Παιδια ενος κατωτερου λαου ?

Τι μας λες ..

 

γ) Να βαλουν οι γονεις σε λιγο ζορι τα βλασταρια τους , αντι να τους δινουν τα παντα , ετσι αβερτα .

Αμα δινεται χαλαρα ενα τετρατροχο κ καμαρωνουν κιολας που το βλασταρι τους μεγαλωσε κ οδηγει κ αμαξι .. ( ε δεν πειραζει που εκανε κ καποιες ζημιες .. παιδι ειναι , θα μαθει ) ,ε δεν φταιει ο νεος-α αλλα οι ανωθεν ...

Οταν το παιδι , δεν εχει μαθει οτι τα ΜΜΜ κ τα ποδια του δεν ειναι διακοσμητικα στοιχεια , αλλά εχει μαθει οτι θα θεωρηθει βλακας αμα χρησιμοποιησει κατι απο τα παραπανω , ε τοτε ...

 

Εν κατακλειδι , το πιο ωραιο θα ηταν να βγει ενας νομος που να λεει οτι απαγορευεται δευτερο αμαξι σε μια οικογενεια + οτι εγραψα .

  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

α) Δηλαδή φταίει η Hyundai που εσύ πήζεις στον τροχό και όχι η μαλακία που σε δέρνει. Επαγωγικά, φταίει η Πίτα Παν με τις προσφορές της που είσαι χοντρός, και η Alpha Bank με τις εξυπηρετήσεις δανείων που εσύ μένεις φτωχός.

Τι μαθαίνω σήμερα.

 

β) Να αλλάξει. Μέσα.

 

γ) Ναι, έκανε κάποιες ζημιές, θα τις πληρώσει απ' την τσεπούλα του θα μάθει. Δηλαδή αν τα έχεις δεν τα δίνεις ή δεν βοηθάς επειδή πρέπει να φτύσει ιδρώτα και αίμα "όπως εμείς τότε" για να πάρει αμάξι?

 

ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΜΑΞΙ.

Εγώ θέλω ένα για να βλέπω τις γκόμενες και η μάνα μου κάνει αυτοψίες γιατί είναι πολιτικός μηχανικός. Ο δε πατέρας μου διδάσκει και πηγαινοέρχεται στα σχολεία. Η αδερφή μου δουλεύει στους Αμπελόκηπους. Τι ακριβώς προτείνεις?

 

(Η παραπάνω σύσταση είναι εν μέρει τυχαία).

Δημοσ.

Λουσιφερ , αφαιρωντας το παραδειγμα της Πιτα Παν , ναι .

Αυτες ευθυνονται - κατα ενα μεγαλο ποσοστο - για οσα γραφεις .

 

Γιατι το α ειναι το επομενο βημα του β ...

 

γ ) Ποιος θα πληρωσει απο την τσεπουλα του ωρε Λουσι ?

Πλακα μου κανεις ?

Το παιδι που εχει μαθει να τα εχει ολα πιατο , επειδη εμεις μεγαλωσαμε δυσκολα κ δεν θελουμε να μεγαλωσει ετσι το παιδι ?

 

Το ειπα .

ΜΜΜ .

Τι στ'αναθεμα τα εχουν φτιαξει ολα αυτα ?

Για διακοσμητικα στοιχεια ?

1α) Μετρο

β) Ηλεκτρικος

γ) Λεωφορεια

δ) Τρολει

ε) Τραμ

ζ) Προαστιακος

2 ) ΠΟΔΙΑ

Αν ξεχασα τπτ , συμπληρωστε το .

Δημοσ.

Δεν θα συνεχίσω, είναι σαν να προσπαθώ να εξηγήσω στον παππού μου γιατί δεν κάνει να πίνει χλωρίνη ή γιατί δεν πρέπει να βάζουμε το κ**λί μας στον ανεμιστήρα.

Δημοσ.

Τους ορους αιτία κ αιτιατό τους κατεχεις ?

 

Αν ναι , τοτε ισως μπορεσεις να τους βρεις στο ''Γιατι το α ειναι το επομενο βημα του β ...'' .

 

Τωρα το γιατι ο παππους σου πινει χλωρινη , λυπαμαι αλλα δεν ξερω .

Ψαξε να το βρεις στο οτι το εχει δει απο καπου κ το μιμειται..

Δημοσ.

....περι παρανομίας και κατανόησης κτλ...

 

Έχεις δίκιο.

Κάνεις την παραχώρηση ευγενικά επειδή είσαι καλός άνθρωπος' date=' αλλά δεν θες να στα πρήζουν κιόλας σωστα;

Ε και εγώ λοιπον, Δευτερα, Τριτη, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή κάνω την παραχώρηση να μην λεω τιποτα για το 95% των αυτοκινητων στην Αθήνα που ειναι [b']ΠΑΡΑΝΟΜΑ[/b] παρκαρισμένα. Αλλα Σάββατο, Κυριακη νυσάφι ρε παιδί μου. Δεν γουστάρω να κάνω τον ταρζάν για να βγώ απο το σπίτι μου.

So, αν Σάββατο τρείς το πρωί, σου χτύπησω το κουδούνι και σου πεί να πάρεις το αυτοκινητο απο εκεί που το έχεις γιατι ειναι 3 και οχι 6 μετρα απο την γωνία, και γιατι απέχει 9 και όχι 12 μέτρα απο την στάση του λεωφορείου, δεν θα με παρεξηγησεις ε; Α και δεν με νοιάζει αν θα το βάλεις κάπου αλλου , 1,5 χιλιόμετρα μακριά, ή αν θα το βάλεις στο γκαράζ σου ή αν θα το ρίξεις στην θάλλασα.

 

(σε έναν άλλον ιδανικό κόσμο, κανείς δεν διαμαρτύρεται για το 95% των ΠΑΡΑΝΟΜΑ παρκαρισμένων αυτοκινήτων και τα αυτοκίνητα δίνουν προτεραιότητα στα μηχανάκια οταν κάθονται και διαβάζουν εφημερίδα στην κατεχάκη).

 

Δεν θα συνεχίσω, είναι σαν να προσπαθώ να εξηγήσω στον παππού μου γιατί δεν κάνει να πίνει χλωρίνη ή γιατί δεν πρέπει να βάζουμε το κ**λί μας στον ανεμιστήρα.

 

Αν κάπου κάνω λάθος στα μαθηματικα, βόηθα.

Αν πάρουμε μεσο όρο πυρηνικης οικογένειας το 5, και υπόθεσουμε οτι ο παππούς δεν χρειάζεται αμάξι, έχουμε 4 αυτοκίνητα ανα οικογένεια. Με μέσο όρο κατοίκησης σε ένα οικοδομικό τετράγωνο το 120 (τρεις πολυκατοικίες χ 10 διαμερίσματα) Έστω οτι ο μέσος όρος πέφτει στο τρία λόγω ανήλικων, οπότε έχουμε 90 αυτοκίνητα ανα δρόμο.

Στην ΜΙΑ πλευρά.

Και 90 απο την άλλη....

180...

 

Οπότε, μια οικογένεια π.χ που μένει στο παγκράτι έχεις τα εξής timelines:

Χρόνος που γλυτώνει αν πήγαινει με τα ΜΜΜ: 0

Χρόνος παρκαρίσματος μεχρι τις 10 μμ : 10-15 λεπτα

Χρονος παρκαρίσματος μετα τις 10 μμ: 1 ώρα με 1 μερα

Χρόνος επιστροφής απο το σημείο παρκαρίσματος: Άγνωστος, έχουν αναφερθεί και περιπτώσεις εξαφανίσεων.

Δείκτης ΜΑΓΚΙΑΣ κ ΚΛΑΝΙΑΣ: Άπειρος

Α τςςςςςςςςς

Δημοσ.

Εγώ θέλω ένα για να βλέπω τις γκόμενες και η μάνα μου κάνει αυτοψίες γιατί είναι πολιτικός μηχανικός. Ο δε πατέρας μου διδάσκει και πηγαινοέρχεται στα σχολεία. Η αδερφή μου δουλεύει στους Αμπελόκηπους. Τι ακριβώς προτείνεις?

 

(Η παραπάνω σύσταση είναι εν μέρει τυχαία).

 

Αν δεν καταλαβαίνεις οτι ένα αμάξι για κάθε μέλος => chaos unleashed, θα το καταλάβεις οτι θα κλείνεις ραντεβού στην γκόμενα τρείς μήνες πρίν, για να φτάσεις και να παρκάρεις στην ώρα σου ( και κατα πάσα πιθανότητα θα φτάνεις μάυρος απο το νέφος ή με κανενα εκατομμύριο καρκινικά κύτταρα παραπάνω).

Το παραδέχομαι όμως. Δεν έχω να προτείνω ΜΜΜ, Μηχανή, Ποδήλατο κτλ

Δημοσ.

paredwse, επέτρεψέ μου να αναλύσω κάποια από τη λίστα σου:

[*']1. Η κίνηση γενικώς.

Προτιμώ να διανύσω μερικά χιλόμετρα παραπάνω παρά να μπλέξω στην κίνηση, ακόμα κι αν κάποιες φορές ο χρόνος άφιξης είναι ο ίδιος.

[*]2. Οι κωλόδρομοι - [i']Κάθε κυβέρνηση κι από ένα μπάλωμα, κάθε δήμαρχος κι από ένα σαμαράκι.[/i]

Μόνο όταν έρχονται εκλογές διορθώνται κάποιοι δρόμοι ή λακούβες

[*]3. Οδηγοί που θεωρούν κεκτημένο του δικαίωμα να σέρνονται στην αριστερή λωρίδα με 60 χλμ/ώρα, ενώ μπροστά τους δεν υπάρχει κανένα εμπόδιο - [i']Αφού το όριο είναι 120, εσύ γιατί θες να πας με 140;[/i]

Παραλίγο να αρπαχτώ με κάποιο γνωστό που είχε αυτή την αντίληψη. Και λέω πάντα αυτό: Όταν κάποιος στην εθνική σε προσπεράσει από δεξιά, σίγουρα είσαι μ@λ@κ@ς. Οι καθρέπτες δεν είναι ούτε για ξύρισμα, αλλά ούτε για κραγιόν.

[*]7. Όσοι πατάνε γκάζι την ώρα που τους προσπερνάς για να μην προσπεράσεις - [i']Tι λες ρε μεγάλε που θα με προσπεράσεις κιόλας![/i]

Προσπερνούσα υπεραστικό που πήγαινε με 90 και έφτασα σε σημείο να πηγαίνουμε δίπλα δίπλα για αρκετές εκατοντάδες μέτρα μέχρι που στα 140 αποφάσισε να με αφήσει να περάσω. :(

Η συνέχεια... Τον πήγα καροτσάκι με 90 από Κόρινθο μέχρι Ακράτα. (Όταν θες τα στρουμφάκια, ποτέ δεν τα βρίσκεις...)

[*]8. Όσοι πάνε να προσπεράσουν χωρίς να ελέγξουν τι γίνεται πίσω τους κι αν έχει αρχίσει να (τους) προσπερνάει κανάς άλλος - [i']Αφού προηγούμαι, προσπερνάω πρώτος...[/i]

Κάτι λέγαμε για τους καθρέπτες. Να θυμίσω ότι είναι τρείς στον αριθμό.

 

Για τα μηχανάκια λέω τα εξής:

Πρέπει να τα προσέχουμε.

Δυστυχώς και εμένα με ενοχλεί αφάνταστα να βλέπω (νεαρούς ειδικά) άτομα χωρίς κράνος, έστω ένα τζιν παντελονι ή μπουφάν να πηγαίνουν σφαίρα με ένα παπί.

Τα delivery δε, είναι άστα να πάνε.

Όμως με το να τους βρίζουμε ή να τους κόβουμε το δρόμο, δεν αλλάζει κάτι.

Είναι καλύτερα να τους προσέχουμε λίγο παραπάνω και ΝΑΙ να δίνουμε προτεραιότητα ή να αφήνουμε κενό στο φανάρι για να μπορούν να περάσουν.

Δημοσ.

ξαναβάζω την απάντηση μου στο άλλο τόπικ έτσι για να ξαναδιαβαστει.

 

"Ένα συνηθισμένο ατύχημα

Τα φώτα της μοτοσυκλέτας είναι αναμμένα. Φοράτε ένα πολύχρωμο μπουφάν και ένα εξίσου πολύχρωμο κράνος καθώς κινείστε αμέριμνος σε έναν επαρχιακό δρόμο. Ο οδηγός του αυτοκινήτου έχει σταματήσει στην διασταύρωση και δείχνει να ελέγχει τον δρόμο κοιτώντας και προς το μέρος σας. Και ξαφνικά ξεκινάει, παραβιάζει την προτεραιότητα και διασχίζει την διασταύρωση, κλείνοντάς σας κάθε δίοδο διαφυγής! Η σύγκρουση είναι σφοδρή και μόνον η καλή σας τύχη μπορεί να βοηθήσει να αποφύγετε κάποιον βαρύτατο τραυματισμό ή ακόμη και τον θάνατο. Αργότερα ο οδηγός του αυτοκινήτου «εξηγεί», εμφανώς σοκαρισμένος, στον τροχονόμο: «δεν τον είδα»!!!

Γιατί άραγε ένας μάλλον έμπειρος οδηγός αυτοκινήτου, ο οποίος σταμάτησε να ελέγξει τον δρόμο πριν τον διασχίσει, δεν είδε καθόλου την μοτοσυκλέτα που έρχονταν κατά πάνω του;

Ρωτήστε καλύτερα τα άτομα δεν είδαν τον γορίλα που πέρασε μπροστά τους.

Ας εξηγηθούμε όμως καλύτερα.

Μερικά ακόμη παραδείγματα

Εκτός από το παραπάνω, δυστυχώς αρκετά συνηθισμένο παράδειγμα με τον οδηγό του αυτοκινήτου και τον μοτοσυκλετιστή, υπάρχουν και χιλιάδες άλλα ανάλογα παραδείγματα όπου θεωρητικά έμπειρα και καλά εκπαιδευμένα άτομα έκαναν παρόμοια και πολλές φορές εξίσου θανατηφόρα λάθη.

Μια νοσοκόμα βγάζει ένα φιαλίδιο από το ντουλάπι όπως κάνει κάθε μέρα, χρόνια τώρα. Κοιτάζει την ετικέτα, γεμίζει την σύριγγα με το περιεχόμενο και κάνει την ένεση στον ασθενή. Ο άρρωστος δέχεται μια δόση από ένα λάθος φάρμακο και πεθαίνει «ανεξήγητα».

Ένας κυβερνήτης υποβρυχίου παρατηρεί από το περισκόπιο και δεν βλέπει τίποτα τριγύρω. Δίνει διαταγή για ανάδυση και ξαφνικά ακούει έναν δυνατό μεταλλικό ήχο και νοιώθει έναν ακόμη πιο δυνατό κραδασμό. Αντιλαμβάνεται ότι έχει αναδυθεί με ένα πλοιάριο ακριβώς από πάνω του, αλλά είναι ήδη πολύ αργά. Το πλοιάριο αναποδογυρίζει και βυθίζεται, παρασέρνοντας εννέα μέλη του πληρώματος του στον βυθό.

Ένας πιλότος και ο συγκυβερνήτης του παρατηρούν μια λυχνία να αναβοσβήνει στον πίνακα οργάνων. Είναι αρκετά προσηλωμένοι σ' αυτό και δεν παρατηρούν ότι χάνουν γρήγορα ύψος, με αποτέλεσμα την συντριβή του αεροσκάφους, με πάνω από εκατό θύματα.

 

Το πείραμα του γορίλα

Όλα τα παραπάνω παραδείγματα είναι αληθινά και μαζί με πολλά άλλα ώθησαν τον Daniel Simons και τον Christopher Charbis, καθηγητές ψυχολογίας στο πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ να ψάξουν να βρουν τα αίτια που προκάλεσαν αυτά τα «ανθρώπινα λάθη» και κάποια πιθανή σύνδεση μεταξύ τους. Τα απέδωσαν σε ένα φαινόμενο που ονόμασαν «Τύφλωση Απροσεξίας» αν μπορούμε να μεταφράσουμε έτσι τον αγγλικό όρο Inattentional Blindness. Ένα φαινόμενο που είναι γνωστό από χρόνια, αλλά οι πρόσφατες έρευνες απέδειξαν ότι είναι πολύ πιο συνηθισμένο από ότι κανείς φαντάζεται και ότι είναι ένας από τους κύριους παράγοντες για ατυχήματα που οφείλονται σε ανθρώπινο λάθος. Τα πειράματα και τα συμπεράσματά τους μας βοηθούν να καταλάβουμε γιατί σε όλα τα παραπάνω η κοινή δικαιολογία είναι: «δεν το είδα». Το άτομο που έκανε το λάθος συχνά χαρακτηρίζεται με ευκολία «απρόσεκτο». Όμως το να κατηγορείς κάποιον για απροσεξία, βλακεία ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να προσφέρει μια «συναισθηματική κάθαρση» αλλά δεν βοηθάει στο να εξηγηθεί γιατί τέτοια ατυχήματα είναι τόσο κοινά. Γιατί έξυπνοι, επιμελείς, προσεκτικοί άνθρωποι τόσο συχνά αποτυγχάνουν να δουν το προφανές;

Ένα συγκεκριμένο πείραμα με μεγάλο ενδιαφέρον ήταν το «πείραμα του γορίλα» στο οποίο αναφερθήκαμε παραπάνω. Σ' αυτό οι δύο καθηγητές έβαλαν μια μεγάλη ομάδα φοιτητών και άλλων συμμετεχόντων στο πείραμα να παρακολουθήσουν ένα βίντεο με δύο ομάδες των τριών αθλητών οι οποίοι αντάλλασσαν πάσες μεταξύ τους με μια μπάλα του μπάσκετ.

Ένα μέρος των συμμετεχόντων είχε αποστολή να μετρήσει πόσες πάσες αντάλλαξαν οι παίκτες (η «εύκολη αποστολή») και οι υπόλοιποι έπρεπε να μετρήσουν πόσες πάσες χτύπησαν το έδαφος και πόσες όχι (η «δύσκολη αποστολή»). Κατά τη διάρκεια του βίντεο μια κοπέλα κρατώντας μια ομπρέλα διασχίζει την σκηνή. Σε μια άλλη εκδοχή του βίντεο η κοπέλα είναι ντυμένη με στολή γορίλα και πάλι διασχίζει τη σκηνή. Τέλος σε μια τρίτη βέρσιον η κοπέλα-γορίλας σταματά στη μέση της σκηνής και αφού χτυπήσει δύο-τρεις φορές το στήθος της (όπως κάνουν συνήθως οι γορίλες) συνεχίζει τον δρόμο της μέχρι την άλλη άκρη.

Εδώ αρχίζει το τρομακτικό μέρος του πειράματος: Το σαράντα έξι τοις εκατό (46%) των συμμετεχόντων ΔΕΝ είδαν την κοπέλα με την ομπρέλα ή τον γορίλα στα δύο πρώτα βίντεο. Στο τρίτο βίντεο το πενήντα τοις εκατό (50%) ΔΕΝ πρόσεξε τον γορίλα!

«Βασικά οι άνθρωποι όταν είναι συγκεντρωμένοι σε ένα καθήκον δεν παρατηρούν κάτι άσχετο με αυτό διότι δεν το περιμένουν», εξηγεί ο καθηγητής Simons. «Η αίσθηση των ανθρώπων είναι ότι αν κάτι διαφορετικό εμφανιστεί ξαφνικά στο προσκήνιο θα το παρατηρήσουν» προσθέτει ο καθηγητής «αλλά αυτή η αίσθηση τελικά δεν είναι σωστή». Τα ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στην περίπτωση του μοτοσυκλετιστή. Σε μια «θάλασσα» αυτοκινήτων μια μοτοσυκλέτα μπορεί να είναι το «κάτι διαφορετικό» που ο οδηγός δεν περιμένει να δει, ελέγχοντας τον δρόμο για πιθανά επερχόμενα αυτοκίνητα, και κατά συνέπεια δεν το βλέπει. Το κλειδί είναι η προσοχή, η προσήλωση. Στο πείραμα του Χάρβαρντ πολύ λιγότεροι άνθρωποι που ήταν επιφορτισμένοι με την «δύσκολη αποστολή» εντόπισαν τον γορίλα από αυτούς που είχαν την «εύκολη αποστολή». Η προσοχή τους ήταν συγκεντρωμένη πολύ περισσότερο στην αποστολή τους και οι πόροι του εγκεφάλου τους πολύ περισσότερο απασχολημένοι, οπότε ήταν δυσκολότερο να παρατηρήσουν κάτι άσχετο. Ο Simons επισήμανε ότι αρκετοί από τους συμμετέχοντες στο πείραμα δεν πίστευαν καν ότι υπήρχε γορίλας στο βίντεο, μέχρι που έκπληκτοι το είδαν για δεύτερη φορά, μην πιστεύοντας ότι δεν πρόσεξαν κάτι τόσο οφθαλμοφανές. Η παραπάνω έρευνα δείχνει να φέρνει πολύ άσχημα μαντάτα για τους μοτοσυκλετιστές. Αποδεικνύει πως, ότι κι αν κάνουμε, κάποιοι οδηγοί δεν πρόκειται να μας δουν. Και εμπλέκει άμεσα με το αντικείμενο οτιδήποτε αποσπά μέρος της προσοχής του οδηγού, όπως η χρήση τηλεφώνου κατά την οδήγηση, η συζήτηση με τους συνεπιβάτες, η ακρόαση μουσικής κ.λπ. Εν τω μεταξύ μια άλλη έρευνα με το ίδιο θέμα στο πανεπιστήμιο του Σάσεξ στην Αγγλία ανακάλυψε ότι οι έμπειροι οδηγοί έχουν στην πραγματικότητα λιγότερες πιθανότητες να εντοπίσουν ενδεχόμενους κινδύνους από μη αναμενόμενες καταστάσεις. Η εν λόγω έρευνα, που ανέλυε τις κινήσεις των ματιών οδηγών που παρακολουθούσαν βίντεο με προσομοίωση των συνθηκών κυκλοφορίας, δείχνει ότι η πολυετής οδηγική εμπειρία «εκπαιδεύει» κάποιον να βλέπει το αναμενόμενο, πολλές φορές ακόμη κι αν αυτό δεν είναι εκεί."

 

πηγή

http://www.lemot.gr/themata/thema_0008.html

 

 

 

εχωντας ξεπέρασει αρκετες χιλιάδες χιλιομετρα ειλικρινά δεν μου κάνει καμμία αίσθηση η χαζομάρα του κόσμου στο τιμόνι. απλα προσέχω και είμαι 100% παντα συγκεκριμένος φροντίζοντας πάντα να προλαβαίνω τον αλλο απο την βλακεία του.

Δημοσ.

Το εκνευριστικό δεν είναι η φυσική ανθρώπινη απροσεξία αλλά ο καραγκιόζης που σου κολλάει με 140KM/H 10 cm από τον προφυλακτήρα σου και σου κάνει προσπέραση στη στροφή. Ή το γαιδούρι που παρκάρει σε θέση ανάπρου ή σε ράμπα ή σε διάβαση... Με αυτούς τι κάνουμε;;;

Δημοσ.

Βασικα απιστευτα εκνευριστικες περιπτωσεις

 

Α. Ο μαλακας που σου κολλαει στην Κηφησιας στους 4 ποντους και ενω μπροστα εχεις δεν εχεις 1 μετρο λογω κινησης.Δηλαδη ρε μεγαλε αντε και να σε αφησω,ΠΟΥ ΣΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ θα πας?Πρεπει να σε αφησουν ολοι απο τον ΟΤΕ μεχρι το Χιλτον?Θαθελα καποιος δικηγορος να μας πει,αν πατησω φρενο με αμαξι 20ετιας(μην χαλασουμε και το καλο μας για τον μαλακα) υπαρχει περιπτωση να την πληρωσουμε εμεις?

 

Β. Ο ΥΠΕΡ-ΜΑΛΑΚΑΣ των 5 ηπειρων που θεωρει οτι αν δεν εχει φωτισμο ο δρομος οι προβολεις του οφιλουν να ειναι σαν τον Φαρο της Αλεξανδρειας.Οσες φορες επστρεφα Ναυπλιο απο εξοδο(ναι,οκ,ειμουν εκτος φρουρας,αλλα εχω απολυθει οποτε χεστηκα) εκει ποθ κανεις δεξια απο Μηκυνες προς Αργος(με το που περασεις τις γραμμες του τρενου),στις τρελες στροφες(πριν βγεις στις γαματες ευθειες) να σκανε τα φορτηγα μιλαμε με τρελα προβολια.Και τωρα μεσα στο βραδι,σε S στροφες να μην βλεπεις τον πατο σου..τωρα φταις ναχεις κανα βυσμα αστυνομικο να δωσεις κανα σημα για τον μαλακα?

Επισης εκνευριστικος ο τυπος πουχει προβολια μεσα στην πολη και σουχει ερθει και στους 20 ποντους.Εκει βεβαια απλα γυρνας τον καθρεφτη σου και τρωει στην μαπα την αντανακλαση

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...