Προς το περιεχόμενο

Το πλεονεκτημα να αγοραζει κανεις απο το MEDIA MARΚT η αλλο Παρομοιο Μεγαλο Καταστημα


Palm

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Pink Panther κουραστικός έγινες. Προφανώς λέει το αυτονόητο μην επιστρέψεις με μια τηλεόραση αγκαλιά και ένα τηλεκοντρόλ στο χέρι. Βάλτα στο κουτί τους. Το οποίο αφού το έχεις ανοίξει όλο και κάπου θα έχει σκιστεί.

 

Εγώ από το MediaMarkt πάντως αγόρασα ένα πολυμηχάνημα, αυτό που με ενόχλησε ήταν ότι πήγαν να μου δώσουν ένα καλώδιο μαζί (το οποίο όλα οι εκτυπωτές της HP έχουν ανάγκη αλλά ακόμα δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο δεν το έχει μέσα η συσκευασία), το οπόιο το χρέωναν 7 ή 8 ευρώ, όταν σε άλλο κατάστημα έκανε 0,99 ... Βέβαια είχα πάει στις αρχές και οι πωλητές ήταν λίγο χαμένοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 86
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Mallon to USB kalwdio ennoeis, 20 metra itan kai ekane toso? :-P

O p3tran telika ekane afto pou leme, thn epestrepse xwris kan thn siskevasia ths kai den pire kai thn 2h pou tou dwsane.

Telika emeis vgenoume kerdismenoi.

Re pedes ti ora vlepete oti einai sta posts?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σιγουρα παντως στο markt δεν ειναι ΟΛΑ τοσο ευκαιριες οσο παρουσιαζονται...

 

και panther, εκανα edit και προσθεσα οτι την γυρισα στο κουτι της, το οποιο βεβαια ειχα ανοιξει (!!!)

το κουτι απαιτειται νομιζω για λογους αποθηκευσης και επιστροφης στην αντ/πεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως βλέπεις φίλε Palm δεν είναι θέμα των ελληνικών καταστημάτων, αλλά των καταναλωτών. Ακόμα που τους το είπες, δεν μπορούν να το πιστέψουν και σε ρωτάν αν το έχεις δοκιμάσει. Αν υπήρχε δυνατό καταναλωτικό κοινό θα το έκαναν και τα υπόλοιπα καταστήματα!

 

Δηλαδή τώρα μας λες ότι φταίνε οι καταναλωτές που τα ελληνικά καταστήματα δεν έχουν αμερικανική νοοτροπία;

 

Βγήκε κανένα ελληνικό κατάστημα ποτέ να πει και να τηρήσει το "εάν δεν μείνετε ευχαριστημένοι σας επιστρέφουμε τα χρήματά σας" και δεν το ξέρω;

 

Επειδή λοιπόν είναι πρωτοφανές για τα ελληνικά δεδομένα και επειδή αλλιώς με έχουν συνηθίσει τα ελληνικά καταστήματα αν δεν το δω με τα ματάκια μου δε θα το πιστέψω και γι αυτό δε φταίω εγώ αλλά η νοοτροπία που καλιεργείται από τα εγχώρια καταστήματα και είναι "μετά την απόμακρυνση από το ταμείο ΟΥΔΕΝ λάθος αναγνωρίζεται" Ή κάνω λάθος;;;

 

PS. Πιστεύω το φίλο palm δεν έχει λόγο να πει ψέμματα απλά τα γράφω λίγο υπερβολικά γιατί δε μου άρεσε η λογική σου-που παρεπιπτόντος είναι και λογική αρκετών ελληνικών καταστημάτων ή καλύτερα μαγαζιών (για όλα φταίει ο καταναλωτής).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισχύει ότι δεν είναι όλα τόσο ευκαιρίες όσο φαίνονται. Παρεπιπτόντος το καλώδιο το αγόρασα από το άλλο κατάστημα, όπου στο ταμείο μου έδωσαν και το 1 cent πίσω... αφού πλήρωσα με ευρώ. Πάντως άν εχουν τέτοια πολιτική σε προϊόντα όπως οθόνες που λίγο πολύ όλοι τα ίδια πουλάνε, άνετα θα προτιμούσα να μπορώ να το επιστρέψω και να πάρω τα λεφτά στο χέρι, παρά να παίρνω πιστωτικό.

 

<offtopic> PeiramatoZwo τα λεφτα που βγάζουνε απο το καλώδιο είναι πιο πολλά σε σχέση με την αγορά του πολυμηχανήματος που έκανες.

 

Προφανώς βγάζουν περισσότερα από το καλώδιο, αυτές τις μικροπαγίδουλες πρέπει να αποφεύγουμε. Και dvd player που αγόρασα δεν είχε καλώδιο σύνδεσης με την TV μόνο παροχής. Από καθαρή σύμπτωση μου είχε περισέψει ένα καλώδιο από την Nova και το συνέδεσα έτσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή τώρα μας λες ότι φταίνε οι καταναλωτές που τα ελληνικά καταστήματα δεν έχουν αμερικανική νοοτροπία;

 

Βγήκε κανένα ελληνικό κατάστημα ποτέ να πει και να τηρήσει το "εάν δεν μείνετε ευχαριστημένοι σας επιστρέφουμε τα χρήματά σας" και δεν το ξέρω;

 

Επειδή λοιπόν είναι πρωτοφανές για τα ελληνικά δεδομένα και επειδή αλλιώς με έχουν συνηθίσει τα ελληνικά καταστήματα αν δεν το δω με τα ματάκια μου δε θα το πιστέψω και γι αυτό δε φταίω εγώ αλλά η νοοτροπία που καλιεργείται από τα εγχώρια καταστήματα και είναι "μετά την απόμακρυνση από το ταμείο ΟΥΔΕΝ λάθος αναγνωρίζεται" Ή κάνω λάθος;;;

 

PS. Πιστεύω το φίλο palm δεν έχει λόγο να πει ψέμματα απλά τα γράφω λίγο υπερβολικά γιατί δε μου άρεσε η λογική σου-που παρεπιπτόντος είναι και λογική αρκετών ελληνικών καταστημάτων ή καλύτερα μαγαζιών (για όλα φταίει ο καταναλωτής).

 

Είδες κανέναν έλληνα καταναλωτή να το απαιτήσει?

Ποιοί δουλεύουν στα καταστήματα και ποιοί τα έχουν ? Αλβανοί?

Έχεις δει να σαμποτάρουν κανένα κατάστημα επειδή δεν προσφέρει κάτι καλο? Έχεις δει οι έλληνες καταναλωτές να απαιτούν κάτι ή να σχηματίζουν καταναλωτικά κινήματα???

Αλλά όσο παιρνάν αυτά τα καταστήματα θα συνεχίσουν να το κάνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kai ego prin ena mina eixa pari apo carefour mia 26'' lcd tv kai tin epestrepsa meta apo 3 meres mesa sti siskevasia tis giati eixe megalo responce time kai den to egrafe pouthena.

Tin piran piso kai mou ekanan epistrofi ta xrimata stin karta.Itan poli eksipiretikoi.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλοι τη συζητηση αυτη την ανοιξα για αυτη τη περιπτωση και μονο....

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟ...ΧΕΡΙ...

Ασχετα με τιμες ..ακριβες η φτηνες ....

Φιλικα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν εχω ψωνισει απο το mediamarkt αλλα ο κωτσοβολος επειδη τον αναφερατε ειναι σπασιμο νευρων. αργουν να σε εξυπηρετησουν αργεις να πληρωσεις στο ταμειο και τελικα σου λενε για το προιον που ηδη πληρωσες (μια ψηφιακη φωτογραφικη συγκεκριμενα) "δεν υπαρχει τωρα ελατε αυριο να το παρετε"!!!

ειδικα αν δειτε τις προσφορες που διαφημιζει , αυτες που ειναι οντως προσφορες σπανια υπαρχουν τα υπολοιπα (ειδικα τις οθονες tft) θα τις βρειτε αλλου πολυ φτηνοτερα και χωρις να ειναι προσφορα.

οι ξενες μεγαλες εταιριες εγιναν μεγαλες επειδη ειναι σοβαροι ανθρωποι και δεν κοιτανε πως να σου φανε τα λεφτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

kala ρε συ green και ο κωστοβολος ξενη εταιρια ειναι αυτη η βρεττανικη dixxons νομιζω και κλεισανε και το stock re gmt Παντως παιδια αμα δεν εχει stock center η εταιρια τα προιοντα αυτα που πανε? Στο πλαισιο πανε στο στοκ στο καρφουρ στους πάγκους στο ξεπουλμα στο mediamarkt poy pane?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή τώρα μας λες ότι φταίνε οι καταναλωτές που τα ελληνικά καταστήματα δεν έχουν αμερικανική νοοτροπία;

 

Βγήκε κανένα ελληνικό κατάστημα ποτέ να πει και να τηρήσει το "εάν δεν μείνετε ευχαριστημένοι σας επιστρέφουμε τα χρήματά σας" και δεν το ξέρω;

 

Επειδή λοιπόν είναι πρωτοφανές για τα ελληνικά δεδομένα και επειδή αλλιώς με έχουν συνηθίσει τα ελληνικά καταστήματα αν δεν το δω με τα ματάκια μου δε θα το πιστέψω και γι αυτό δε φταίω εγώ αλλά η νοοτροπία που καλιεργείται από τα εγχώρια καταστήματα και είναι "μετά την απόμακρυνση από το ταμείο ΟΥΔΕΝ λάθος αναγνωρίζεται" Ή κάνω λάθος;;;

 

PS. Πιστεύω το φίλο palm δεν έχει λόγο να πει ψέμματα απλά τα γράφω λίγο υπερβολικά γιατί δε μου άρεσε η λογική σου-που παρεπιπτόντος είναι και λογική αρκετών ελληνικών καταστημάτων ή καλύτερα μαγαζιών (για όλα φταίει ο καταναλωτής).

 

 

Carrefour έχουν τέτοια πολιτική επιστροφής χρημάτων εδώ και ΠΟΛΛΛΛΛΑ χρόνια... ;)

Ότι και αγοράσεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...