Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση για ΙΡ δ/νση σε DSL σύνδεση

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εδώ και καμμιά 20ά μέρες έχω στο σπίτι μία 384 DSL με την HoL, με router (Fritz) και ένα μικρό τοπικό δίκτυο. Η public IP που μου δίνει η HoL (του router) όλο αυτό το καιρό μένει η ίδια, παρόλο που έχω κάνει μερικές φορές αποσύνδεση-σύνδεση για κάποια συντήρηση που ήθελα να κάνω.

Τελικά τι ισχύει, η public IP μου θα είναι σταθερή, ή θα αλλάζει κατά καιρούς από τον πάροχο;

Είμαι ψιλοάσχετος με DSL, βοηθήστε με.:confused:

Δημοσ.

Den einai aparaithto na allazei ka8e fora h ip sou. Apla me thn dynamic ip, de mporeis na eisai sigouros oti 8a meinei gia panta h idia. Egw me tellas, ka8e fora pou kanw reboot pairnw allh ip. Exartatai apo ton ISP.

Δημοσ.

ama exeis static oses fores mpeis kai bgeis paramenei i idia.an exeis dynamic ama bgeis apo to internet kai mpeis meta apo ligi ora tha pareis alli ip.osi ora ise online diskola allazei.iparxoun kai atoma pou itan sindedemenoi 20 meres kai ixan tin idia ip.i static einai pio akrivi of course.ama tora aposindetheis kai sindetheis grigora katholou apithano na pareis tin idia.me exeresi tin vivodi pou kai dynamic na exeis stin praxi einai static.

Δημοσ.

Σωστός ο poulinos. Εγώ με Vivodi για κάνα χρόνο είχα την ίδια IP, η οποία πρόσφατα μόλις άλλαξε. Φαντάζομαι θα κρατήσω την ίδια για κάνα χρόνο πάλι :P

Δημοσ.

Ως πρωην κάτοχος hol θα σου πω ότι μάλλον κάθε 3-4 μερες άλλαζε η ip μου Φαντάζομαι όμως ότι σε μη ιδιοκτητα δικτυα δηλαδή μέσω dslam του οτε το αν θα αλλαζει η ip ειναι πουπαραγοντικό δηλαδή αν εχει κανει αssign καποιο range ip ο πάροχος όσο πιο πολλοί είναι στο dslam tοσο πιο μεγάλη η πιθανότητα να αλλάξεις ip στο εόμενο login

Δημοσ.

Να ρωτήσω κι εγώ κάτι: αν κάποιος επιλέξει να πάρει static ip, επιλέγει και κάποιο χαρακτηριστικό αντίστοιχο hostname? Διότι έχω δει σε κατόχους static IP s, hostnames του τύπου usernamexxx.forthnet.gr.

Αρχειοθετημένο