kdiamant Δημοσ. 8 Μαΐου 2006 Δημοσ. 8 Μαΐου 2006 Kalispera!Exo to exis problima: Exo ston pc mou dio sklirous diskous sata-1.Se afton pou exo egatasthsei ta windows xp pro mou ton anagnorizei san "D" kai oxi san "C" opos einai logiko kai ston allo disko opou exo ta arxeia mou toun anagnorizei san "C".Giati ginete afto kai episis ti prepei na kano gia na allaxoun oi onomasies kai na ginoun kanonikes pera tou na tous metonomaso me kapoio programma opos to partition magic;Efxaristo!
poulinos Δημοσ. 15 Μαΐου 2006 Δημοσ. 15 Μαΐου 2006 exoume kai leme.otan perases windows an o deuteros itan c tote ta windows tha ton formaroun san d.gia na ta antistrepseis prepei na kaneis format kaai tous dio oste na peraseis ta windows se auton pou thes san c kai meta ta ipoloipa sto d.pantos min tros kolima den epireazei kati auto.oso gia auto pou les na alaxeis ta grammata ama to kaneis tha ta xaseis ola.auto tha ginei dioti ola ta programmata oles oi rithmiseis ton windows pou lene d:\windows px tha minoun d:\windows eno esena o diskos tha exei ginei c:\windows.koinos to pc den tha bootarei.nomizo ixan pei gia ena programmma pou analambanei na kanei oles autes tis allages alla den to xero.gia mena asto opos ine.
kdiamant Δημοσ. 23 Μαΐου 2006 Μέλος Δημοσ. 23 Μαΐου 2006 Se efxaristo me boithises poli!Tha ta afiso os exoun!
poulinos Δημοσ. 23 Μαΐου 2006 Δημοσ. 23 Μαΐου 2006 asta opos exoun dioti tha mpeis se tzampa mpela xoris noima.ama einai na kaneis format kai na sbiseis ta panta nai tote kanto.
kdiamant Δημοσ. 23 Μαΐου 2006 Μέλος Δημοσ. 23 Μαΐου 2006 thanks! outos i allos arga i grigora me ta windwos to blepo na kano format.ade na doume ta nea vista ti tha lene!Se efxaristo kai pali!
poulinos Δημοσ. 23 Μαΐου 2006 Δημοσ. 23 Μαΐου 2006 apla otan kaneis format tha prepei na sbiseis ta panta gia na xanaftiaxeis prota to partiition ton windows.autos ine o easy way.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.