Προς το περιεχόμενο

Macromedia Director μεγένθυνση εικόνας


leukonas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για άλλη μια φορά χρειάζομαι τη βοηθειά σας.Εχω μια εικόνα και θέλω όταν ο χρήστης πηγαίνει πάνω(χωρίς να κάνει κλίκ) με το ποντίκι η εικόνα να μεγενθύνεται λιγάκι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

on mouseenter me

sprite(x).width=y

sprite(x).height=z

end

 

Οπου χ το νούμερο του sprite που θέλεις να επηρεάσεις και y,z οι νέες διαστάσεις που θέλεις να πάρεις. Μετά πρέπει να δημιουργήσεις και ένα

on mouseleave me

ώστε να επαναφέρεις το sprite στις αρχικές του διαστάσεις όταν ο χρήστης τραβήξει το mouse απο πάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία δούλεψε αυτό.Υπάρχει δυνατότητα αντί για αριθμό sprite να βαζω το όνομα της εικόνας?Δοκίμασα με member("name") αλλά δν έπαιξε.Μου έβγαλε μήνυμα:cannot set this property(width).Με ενδιαφέρει να το κάνω αυτό γιατί έχω 4 εικόνες τη μια δίπλα απο την άλλη.Και όταν ζουμάρει τη μια γίνεται ζουμ μεν αλλά επειδή πηγαίνει πάνω στις άλλες δεν φένεται ολόκληρη(ελπίζω να καταλαβενετε τι εννοώ).Δοκίμασα να κάνω τις άλλες send to back αλλά τότε αλλάζει ο αριθμός του sprite.Για αυτό θέλω να κάνω ζουμ με βάση το όνομα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν έστω ότι έχεις τις 4 εικόνες σου στα sprites 11-14 και οι οποίες έχουν όνομα img1-4.

Στο sprite 15 βάλε μία κενή εικόνα (με ονομα πχ img0) και κάνε:

>
on mouseenter me
  tmp = me.spritenum mod 10
  sprite(15).member = member("img"&tmp) 
  ( ή sprite(15).member = sprite(me.spritenum).member )
  sprite(15).width = x;
  sprite(15).height = y;
end

on mouseleave me
  sprite(15).member = member("img0")
  sprite(15).width = 0
  sprite(15).height = 0
end 

 

Ελπίζω να κατάλαβα καλά και να σου κάνει το παραπάνω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντί για χ, χρησιμοποίησε το "the currentspritenum" που σου επιστρέφει το τρέχον αριθμό του sprite:

 

on mouseenter me

sprite(the currentspritenum).width=y

sprite(the currentspritenum).height=z

end

 

Επίσης μπορείς να χρησιμοποιήσεις το "sprite(χ).member.name" για να εντοπίσεις το όνομα του member του συγκεκριμένου sprite.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...