eurander Δημοσ. 26 Μαΐου 2006 Δημοσ. 26 Μαΐου 2006 Τα ιδιωτικα πανεπιστημια δεν ειναι κακα εν γενει, αλλα πρεπει να υπαρχουν καποιες δικλειδες για να λειτουργησουν σωστα. Μια απαραιτητη προϋποθεση ειναι να δουλευει σωστα η αξιολογηση τοσο των ιδρυματων, αλλα και των καθηγητων. Αντιλαμβανομαι οτι αυτο ειναι δυσκολο να γινει αμεσα στην Ελλαδα, αλλα το να ισχυριζομαστε οτι τα ιδιωτικα πανεπιστημια θα επιφερουν κατ'αναγκη την υποβαθμιση των πτυχιων μας και οτι θα εισαγουν σχεσεις εμπορικες μεταξυ φοιτητων και ιδρυματων ειναι λιγο υπερβολικο. Οσον αφορα τα συγγραματα, οσο απαραδεκτο ειναι να μην δινονται δωρεαν, αλλο τοσο απαραδεκτο ειναι να δινεται δωρεαν *ενα* και μονο. Πιο λογικο ειναι να δινονται κουπονια στους φοιτητες, ωστε να πηγαινουν να αγοραζουν οποιο-α θελουν.
worldcitizen Δημοσ. 26 Μαΐου 2006 Δημοσ. 26 Μαΐου 2006 Το άκουσα και εγώ αυτό που είπε αλλά νομίζω ότι εννοούσε για τους αιώνιους φοιτητες ότι πρέπει να πληρώνουν. Εγώ θα συμφωνήσω (εάν είναι γι' αυτούς) γιατί δεν μου αρέσει το κράτος να πληρώνει τον τεμπέλαρο' date=' χαραμοφάι και παράσιτο στην κοινωνία 30άρη (ή και παραπάνω) φοιτητή. Δηλαδή από τα 18 που τέλειωσε το λύκειο τι έκανε δηλαδή;[/quote'] Και για πες... Τι κοστίζει ο 30άρης φοιτητής στο Ελληνικό Δημόσιο? Βιβλία πέρνει? Μόνο ένα γραπτό αφήνει που και που.. Αυτό είναι που μας πειράζει?
chris_4 Δημοσ. 26 Μαΐου 2006 Δημοσ. 26 Μαΐου 2006 ειναι πολύ μ@@@κια να γινουν ισότιμα τα πανεπιστήμια. όσο για το όριο φοιτησης, ισχυει αυτό που άκουσα? Ότι θα έχει υποχρεωτική φοιτήση 6 χρόνια και είναι και αναδρομικά? δηλαδή ισχχύει και για τους τρέχοντεσ φοιτητές? αν ειναι όντως έτσι, πρέπει να τρέξω λιγο. ΚΑΙ η ισοτιμια και η ιδιωτικοποιήση χαλια,χαλια. δε νομιζω παντος να ισχυσει κατι για τρέχωντες φοιτητες. Γιατι θα χτυπησει η καμπανα για πολλους. και αυτο που δεν καταλαβαινω: οταν καποιος αργει να τελειωσει με τις σπουδες του τον εαυτο του βλαπτει πιο πολυ απ ολους (μιλαει προσωπικη εμπειρια) γιατι δηλ πρεπει να γ@μ..σει και το κρατος σου?????
spock Δημοσ. 26 Μαΐου 2006 Δημοσ. 26 Μαΐου 2006 Εγώ θα συμφωνήσω (εάν είναι γι' αυτούς) γιατί δεν μου αρέσει το κράτος να πληρώνει τον τεμπέλαρο, χαραμοφάι και παράσιτο στην κοινωνία 30άρη (ή και παραπάνω) φοιτητή. Δηλαδή από τα 18 που τέλειωσε το λύκειο τι έκανε δηλαδή; Δεν ξέρω αν σε ενημέρωσε κανείς, αλλά οι φοιτητές ΔΕΝ πληρώνονται από το κράτος. Παροχές στους φοιτητές ΔΕΝ υπάρχουν. Τα ίδια δωρεάν βιβλία παίρνει κανείς, είτε βγάλει τη σχολή σε 4 χρόνια, είτε σε 10. Ο καθηγητής ΔΕΝ κάνει δωρεάν ιδιέταιρα μαθήματα στους μεγαλοετείς. Το μόνο που κάνει παραπάνω είναι να διορθώνει μια κόλλα επιπλέον στην εξεταστική (που συνήθως, δεν τη διορθώνει καν ο ίδιος). Το αν κάποιος είναι τεμπέλης και παράσιτο της κοινωνίας, και γουστάρει να είναι μέλος ΑΣΚαΠαΠε μέχρι όσο τον παίρνει, εσένα τι σε πειράζει; Όπως και αν κάποιος δεν έχει λεφτά, και αποφασίσει να δουλεύει και να περνάει λίγα μαθήματα ανά έτος. Εσύ τι πρόβλημα έχεις, εν προκειμένω;
chris_4 Δημοσ. 26 Μαΐου 2006 Δημοσ. 26 Μαΐου 2006 Το άκουσα και εγώ αυτό που είπε αλλά νομίζω ότι εννοούσε για τους αιώνιους φοιτητες ότι πρέπει να πληρώνουν. Εγώ θα συμφωνήσω (εάν είναι γι' αυτούς) γιατί δεν μου αρέσει το κράτος να πληρώνει τον τεμπέλαρο' date=' χαραμοφάι και παράσιτο στην κοινωνία 30άρη (ή και παραπάνω) φοιτητή. Δηλαδή από τα 18 που τέλειωσε το λύκειο τι έκανε δηλαδή; .[/quote'] ρε συ τι χαραμοφαεις λες?? οταν εισαι 30 και δεν εχεις τελειωσει τη σχολη σου, τρως το κρατος?????? εσυ εχεις το προβλημα. με το να σε απειλη καποιος τελειωσε ή σε διώχνουμε δε νομιζω να κανεις καλο σε καποιον. Τουλαχιστον ακομη και στα 28 - 30 μπορει να τελειωσεις και να χεις το χαρτι σου. γιατι δηλ να πηδηξουν στα 25, λέγοντάς σου αντε γεια??? θα σε 25 και δε θα χεις τιποτα. Στο ξαναλέω αυτος που αργει μονο τον εαυτο του βλαπτει
mandate Δημοσ. 26 Μαΐου 2006 Δημοσ. 26 Μαΐου 2006 Και για πες... Τι κοστίζει ο 30άρης φοιτητής στο Ελληνικό Δημόσιο? Βιβλία πέρνει? Μόνο ένα γραπτό αφήνει που και που.. Αυτό είναι που μας πειράζει? το κόστος των 30δων φοιτητών δηλ. οι κόλλες που γράφουν [τα βιβλία μόνο μιά φορά τα παίρνεις,μετά τα πλερώνεις] είναι αστρονομικό αν το πολλαπλασιάσεις με το 23849834569459485969694589456084586. [το τελευταίο είναι κλεμμένο από το ελληνικό mad magazine]
antreaslam Δημοσ. 26 Μαΐου 2006 Μέλος Δημοσ. 26 Μαΐου 2006 Nope,τουλαχιστον για Πολυτεχνειο που εβγαλα,ειτε σε αιτησεις για Μαστερ ειτε σε αιτησεις για δουλειες τωρα,δεν λεμε οτι εχουμε Μπατσελορ αλλα 5 year degree/diploma η κατι τετοιο.Γενικα θεωρειται κατι ανωτερο του μπατσελορ,και αυτο ειναι δεκτο και στο εξωτερικο,απλα δεν ειναι Μαστερ.Γιαυτο στο ΕΜΠ δεν μας εχουν καθαρα Μαστερ(εκτος απο ενα Χρηματοοικονομικο του Πρωτονοταριου) αλλα PhD,για να μην φαινεται το πτυχιο οτι ειναι Μπατσελορ KaizerSoze,το γνωριζω αυτο που λες...ομως,υπαρχει μια μεγαλη διαφορα! οτι στον εργασιακο χωρο, ΔΕ σου πληρωνουν μαστερ,αλλα μπατσελορ! αρα,μπορει πανεπιστημιακα να σου αναγνωριζεται κατι περιπου σαν μαστερ,αλλα εργασιακα,δεν το πληρωνεσαι! και οταν εγω,ως οικονομολογος,εχω σπουδασει 4 χρονια,κ παιρνω μπατσελορ,(παροτι συμφωνα με τους διεθνεις κανονες εκπαιδευσης,γενικη παιδεια-μπατσελορ,δινεται στα 2 πρωτα χρονια, και εξειδικευση-μαστερ, στο 1 ή 2 επομενα χρονια,οπως ΑΚΡΙΒΩΣ δηλαδη ειναι σε ολα τα οικονομικα πανεπιστημια,και στο δικο μου επισης), εν αντιθεσει με οσους εχουν σπουδασει ευρωπη,ΙΔΙΑ χρονια, παρομοια υλη,με παρομοιους οδηγους σπουδων,αλλα εχουν μαστερ,συντελειται αδικια απεναντι σε εμενα!!!
worldcitizen Δημοσ. 26 Μαΐου 2006 Δημοσ. 26 Μαΐου 2006 Τα ιδιωτικα πανεπιστημια δεν ειναι κακα εν γενει,αλλα πρεπει να υπαρχουν καποιες δικλειδες για να λειτουργησουν σωστα. Είναι.. Γιατί πληρώνεις, άρα το δημόσιο μπαίνει στην άκρη, άρα και η δωρεάν τριτοβάθμια σιγά σιγά χανει έδαφος και υποβαθμίζεται.. Το κράτος θέλει να ξεφορτωθεί όσο δυνατόν περισσότερο βάρος έχει από την εκπαίδευση.. Μια απαραιτητη προϋποθεση ειναι να δουλευει σωστα η αξιολογηση τοσο των ιδρυματων, αλλα και των καθηγητων. Αντιλαμβανομαι οτι αυτο ειναι δυσκολο να γινει αμεσα στην Ελλαδα, αλλα το να ισχυριζομαστε οτι τα ιδιωτικα πανεπιστημια θα επιφερουν κατ'αναγκη την υποβαθμιση των πτυχιων μας και οτι θα εισαγουν σχεσεις εμπορικες μεταξυ φοιτητων και ιδρυματων ειναι λιγο υπερβολικο. Αξιολόγηση ναι, αλλά ποιός? Ήδη τα τμήματα ζητάνε πράγματα που ΞΕΡΟΥΝ ότι θα τα κάνουν καλύτερα και αυτοί που "σκίζονται" για την παιδία δεν κουνάνε το δακτυλάκι τους.. Οσον αφορα τα συγγραματα, οσο απαραδεκτο ειναι να μην δινονται δωρεαν, αλλο τοσο απαραδεκτο ειναι να δινεται δωρεαν *ενα* και μονο. Πιο λογικο ειναι να δινονται κουπονια στους φοιτητες, ωστε να πηγαινουν να αγοραζουν οποιο-α θελουν. Κι εγώ συμφωνώ πως ένα βιβλίο δεν φέρνει την άνοιξη, αλλά από που θα διαβάζουν? Και τα κουπόνια τι θα περιλαμβάνουν? Πάλι τι θα "αγοράζουν"? Από εκεί που βάζει θέματα ο καθηγητής..
chris_4 Δημοσ. 26 Μαΐου 2006 Δημοσ. 26 Μαΐου 2006 αλλα το να ισχυριζομαστε οτι τα ιδιωτικα πανεπιστημια θα επιφερουν κατ'αναγκη την υποβαθμιση των πτυχιων μας και οτι θα εισαγουν σχεσεις εμπορικες μεταξυ φοιτητων και ιδρυματων ειναι λιγο υπερβολικο.. Γιατι εχεις δει ποτε στα ΙΕΚ που ειναι ιδιωτικα υδριματα να κοβεται κανεις πουθενα ή να αργει να τελειωσει. οταν πληρωνεις εχεις δικαιωματα. συγκεκριμενα στα ΙΕΚ είχα φιλο που διδασκε και μου πε οτι παιρνουν γραμμη να μην κόβουν , ετσι ειναι αυτα για...
eurander Δημοσ. 26 Μαΐου 2006 Δημοσ. 26 Μαΐου 2006 Για αυτο το λογο ειπα οτι πρεπει να λειτουργει η αξιολογηση των ιδρυματων.
tsipouro Δημοσ. 26 Μαΐου 2006 Δημοσ. 26 Μαΐου 2006 κοίτα να δείς.. με το που πήγα να διαβάσω το thread, έγινε πτώση τάσης και σβήσανε τα πάντα. :mrgreen: Στο θέμα μας τώρα.. Κατά την ταπεινή μου γνώμη η άμοιρη εκπαίδευση που κατ εξακολούθηση βιάζεται, πρέπει να τύχει καλύτερης αντιμετώπισης. Ούτε αφορισμούς χρειάζεται, ούτε αβίαστη αποδοχή απόψεων. Συζήτηση, κατανόηση και συναίνεση ! Το τρίπτυχο της επιτυχίας. Αλλά άντε να βρεις. Οι μεν δεν συζητούν - απαιτούν, οι δε δεν κατανοούν - εφαρμόζουν κι από συναίνεση, άρατα κούρατα... Δυστυχώς, η εκπαίδευση είναι προσωπικό ζήτημα στις μέρες μας.. Τι επιλογές θα κάνεις (ανάλογα με το πως θα σε φωτίσει ο καλός Θεούλης στην εφηβεία σου), τι οικονομικό υπόβαθρο έχεις, πόσο μπορούν να σε στηρίξει η οικογένειά σου, κλπ.. Δυστυχώς, όλοι δεν έχουμε ίσες ευκαιρίες στην γνώση. Και το θέμα είναι αν τα μη κρατικά πανεπιστήμια θα συμβάλλουν στην εξίσωση των ευκαιριών ή στην περαιτέρω διεύρυνση του χάσματος. Όλα εξαρτώνται από τι νόμοι θα θεσπιστούν και ποιος θα επιβλέπει την τήρηση τους.
Fan Δημοσ. 26 Μαΐου 2006 Δημοσ. 26 Μαΐου 2006 Το αν κάποιος είναι τεμπέλης και παράσιτο της κοινωνίας' date=' και γουστάρει να είναι μέλος ΑΣΚαΠαΠε μέχρι όσο τον παίρνει, εσένα τι σε πειράζει;[/quote'] Τι είναι το ΑΣΚαΠαΠε; Εγώ είπα τη γνώμη μου για να έχει λίγο ενδιαφέρον η συζητηση. Πάλι καλά που το ελληνικό κράτος θα σταματήσει το θεσμο του "αιώνιου". ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
KaizerSoze Δημοσ. 26 Μαΐου 2006 Δημοσ. 26 Μαΐου 2006 KaizerSoze' date='το γνωριζω αυτο που λες...ομως,υπαρχει μια μεγαλη διαφορα! οτι στον εργασιακο χωρο, ΔΕ σου πληρωνουν μαστερ,αλλα μπατσελορ!αρα,μπορει πανεπιστημιακα να σου αναγνωριζεται κατι περιπου σαν μαστερ,αλλα εργασιακα,δεν το πληρωνεσαι! και οταν εγω,ως οικονομολογος,εχω σπουδασει 4 χρονια,κ παιρνω μπατσελορ,(παροτι συμφωνα με τους διεθνεις κανονες εκπαιδευσης,γενικη παιδεια-μπατσελορ,δινεται στα 2 πρωτα χρονια, και εξειδικευση-μαστερ, στο 1 ή 2 επομενα χρονια,οπως ΑΚΡΙΒΩΣ δηλαδη ειναι σε ολα τα οικονομικα πανεπιστημια,και στο δικο μου επισης), εν αντιθεσει με οσους εχουν σπουδασει ευρωπη,ΙΔΙΑ χρονια, παρομοια υλη,με παρομοιους οδηγους σπουδων,αλλα εχουν μαστερ,συντελειται αδικια απεναντι σε εμενα!!![/quote'] Aντρεα ειλικρινα δεν ξερω ποσο εισαι και αν δουλευεις αλλα πραγματικα πιστευεις οτι το πληρωνεσαι το Μαστερ???Εγω σου λεω αντι να ξεκινας με 1 καθαρο να ξεκινας με 1,1 και αποκει και μετα ο Θεος βοηθος
apoikos Δημοσ. 26 Μαΐου 2006 Δημοσ. 26 Μαΐου 2006 Προσωπικά θεωρώ ότι ο θεσμός της δωρεάν τριτοβάθμιας παιδείας είναι ένας από τους ακρογωνιαίους λίθους της δημοκρατίας μας. Επίσης συμφωνώ επί της αρχής με τα προσφάτως ανακοινωθέντα μέτρα «κάθαρσης», με την προϋπόθεση ότι πέραν τον φοιτητών, θα γίνει ξεκαθάρισμα και στους κόλπους των καθηγητών. Όλοι αυτοί που βγαίνουν και φωνάζουν (και που κατά κανόνα δεν έχουν τεράστια επαφή με τις σπουδές τους), καλό θα είναι να αναρωτηθούν πότε θα σοβαρευτούμε επιτέλους σε αυτή τη χώρα και θα αποκτήσουμε πραγματικό επίπεδο σπουδών. Διότι προς το παρόν όλο πτυχία είμαστε, πτυχία χωρίς αντίκρυσμα. Και τα πτυχία δεν έχουν αντίκρυσμα, δίοτι όλοι «πρέπει να γίνουν γιατροί, μηχανικοί και δικηγόροι», μετατρέποντας το χώρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε πεδίο εφαρμογής λαϊκίστικων πρακτικών. Αντί να ασχολούμαστε με το σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια και με την ίδρυση πανεπιστημιακών τμημάτων χωρίς υποδομές και αντικείμενο, πρέπει κάποια στιγμή αν σοβαρευτούμε και να: Μειώσουμε τον αριθμό εισακτέων. Η σχολή μου για παράδειγμα (Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ) ζητάει 80 άτομα, το υπουργείο στέλνει 200, μαζί με Κύπριους και μεταγραφές φτάνουν τους 250. Η χρηματοδότηση όμως παραμένει για 80 :-P. Πέραν των δυσκολιών που αυτό επιφέρει και των επιπτώσεων στο επίπεδο σπουδών, πλέον δεν υπάρχει δυνατότητα απορρόφησης τόσων πολλών πτυχιούχων στην Ελληνική αγορά εργασίας. Και στην τελική, τι νόημα έχει να σπουδάζουν όλοι και να παίρνουν πτυχία χωρίς αντίκρυσμα; Επενδύσουμε στην τεχνική εκπαίδευση. Στην Ελλάδα έχουμε το πρωτοφανές φαινόμενο κάτω από τον πτυχιούχο ΑΕΙ/ΤΕΙ να βρίσκεται το χάος (δηλαδή ο ανειδίκευτος). Πρέπει να δωθεί βάρος στα ΤΕΕ, να ανέβει το επίπεδο σπουδών σε αυτά, ώστε να μπορεί κάποιος που θέλει να γίνει υδραυλικός ή ψυκτικός να πάρει τις απαραίτητες γνώσεις που θα τον κάνουν καλύτερο στο δουλειά του. Πρέπει η κοινωνία επιτέλους να καταλάβει ότι δεν είναι μεμπτό να είσαι υδραυλικός αντί για δικηγόρος, και να επενδύσει ώστε και οι υδραυλικοί να περνάνε από μια σωστά στημένη διαδικασία εκπαίδευσης. Επίσης είναι έγκλημα σε μία χώρα με τόσο μεγάλη εξάρτηση από τον Τουρισμό, να μην υπάρχουν σωστές σχολές τουριστικών επαγγελμάων. Εδώ μέχρι και στην Τυνησία, για να γίνεις καμηλιέρης για τουρίστες πρέπει να βγάλεις σχολή. Ως παράδειγμα σωστού εκπαιδευτικού συστήματος καλείστε να δείτε το εκπαιδευτικό σύστημα της Γερμανίας. Αυτά τα ολίγα.
eurander Δημοσ. 26 Μαΐου 2006 Δημοσ. 26 Μαΐου 2006 Επισης και για τους "αιωνιους" εχω αντιρρηση. Αν θελεις να κινητοποιησεις καποιον ωστε να τελειωσει στην ωρα του, τοτε πρεπει να του δωσεις κινητρο για να τελειωσει, οχι αντικινητρο σε περιπτωση που δεν τελειωσει. Εξηγουμαι: Η κινητοποιηση δεν πρεπει να γινεται με το φοβο της τιμωριας. Πρεπει να παρεχονται κινητρα για να θελει, οχι για να αναγκαζεται, κανεις να τελειωσει στην ωρα του. Αν το προβλημα ειναι οι υπεραριθμοι φοιτητες στις σχολες, τοτε θα μου επιτρεψετε να εκφρασω την αιρετικη αποψη μου: Αντι να τους κοβουν μεσα στη σχολη και να τους διωχνουν στα 6 χρονια, να τους "κοψουν" πριν μπουν στη σχολη. Στην Ελλαδα υπαρχει η αντιληψη οτι ολοι πρεπει να γινουμε "επιστημονες" ντε και καλα..κακως κατα τη γνωμη μου. Πρεπει να υπαρξουν κινητρα ωστε να μην θελει να γινει καποιος "επιστημονας" να θελει να ασχοληθει με κατι αλλου, εξισου σημαντικο για την κοινωνια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.