Προς το περιεχόμενο

Μητσοτακης:ΟΧΙ ΠΙΑ ΔΩΡΕΑΝ τριτοβαθμια παιδεια


antreaslam

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Περιόδος χάριτος? Και γιατί βγήκε στην εκπομή της ΝΕΤ και είπε πως...

Μην αγχώνεσαι ,αφού το λέει ξεκάθαρα το πόρισμα:

"Σαφές είναι ότι η προτεινόμενη λύση θα πρέπει να ισχύσει μόνο για τους φοιτητές που θα πρωτοεγγραφούν στα Πανεπιστήμια μετά την ψήφιση της σχετικής νομοθετικής ρύθμισης. Για τους ήδη εν ενεργεία φοιτητές θα πρέπει να υπάρξουν μεταβατικές διατάξεις, όπως και για τους μη ενεργούς, για τους οποίους πρέπει να προσδιοριστεί ένα χρονικό διάστημα στο οποίο να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους."

Απλά θα περιμένουμε να μάθουμε πόσο θα ναι αυτό το χρονικό διάστημα.

  • Απαντ. 150
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Προτείνω να το βάλουν 1 εξάμηνο, μπας και γίνουν άνθρωποι επιτέλους οι χαραμοφάηδες. Το γοργόν και χάρη έχει...

Δημοσ.
Μην αγχώνεσαι ' date='αφού το λέει ξεκάθαρα το πόρισμα:

"Σαφές είναι ότι η προτεινόμενη λύση θα πρέπει να ισχύσει μόνο για τους φοιτητές που θα πρωτοεγγραφούν στα Πανεπιστήμια μετά την ψήφιση της σχετικής νομοθετικής ρύθμισης. [b'] Για τους ήδη εν ενεργεία φοιτητές θα πρέπει να υπάρξουν μεταβατικές διατάξεις, όπως και για τους μη ενεργούς, για τους οποίους πρέπει να προσδιοριστεί ένα χρονικό διάστημα στο οποίο να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους[/b]."

Απλά θα περιμένουμε να μάθουμε πόσο θα ναι αυτό το χρονικό διάστημα.

 

Μεταβατικές διατάξεις? Υπάρχει κάποιο επίσημο έγγραφο που να αναφέρει κάτι για τους εν ενεργεία φοιτητές όσον αφορά τις 2 αυτές παραγράφους του νόμου-πλαίσιου (ν+50%ν και 3 φορές για την εξεταστική...) ? Δεν είναι ότι αγχώνομαι αλλά με ενδιαφέρει να ξέρω διότι στις συνελέυσεις ακούγονται πολλά και με ενδιαφέρει να ξέρω τι ισχύει κ τι όχι... γιατί ο κάθε συνδικαλιστής προκειμένου να φέρει <<ψηφοφόρους>> , λέει ότι του κατεύει... γενικά μιλάω

Δημοσ.

Οι παρατάξεις είναι οι τελευταίοι τους οποίους πρέπει να εμπιστεύεσαι σε αυτές τις περιπτώσεις. Το πιο επίσημο έγγραφο που υπάρχει μάλλον είναι το πόρισμα, μιας και ο νόμος θα κατατεθεί για ψήφιση των Ιούλιο ( στο θερινό τμήμα...). Θεωρώ πάντως ότι δεν υπάρχει περίπτωση να αδικηθούν οι ήδη φοιτητές. Όποτε έχει αλλάξει κάτι στα πανεπιστήμια (βλ. σύστημα εισαγωγής) έχουν δωθεί αρκετά μεγάλες περίοδοι χάριτος.

Δημοσ.
Είναι λυπηρό πάντως να βλέπεις τη συνεχή ταύτιση του "αιώνιου" με τον ράθυμο καφενόβιο...προφανώς όλες οι άλλες περιπτώσεις, θεμιτότερες θέλω να πιστεύω, που τον καθιστούν ανάξιο να πάρει πτυχίο, δεν υπολογίζονται. Αδικαιολόγητος λοιπόν ο δακτυλοδεικτούμενος αποτυχημένος.

Τι το ψάχνεις...Είναι η νοοτροπία του Έλληνα αυτή.Έστω και ένα να είναι το άσχημο της υπόθεσης,αυτό θα κρατήσει και τα υπόλοιπα τα ξεχνάει.

Δημοσ.
Μεταβατικές διατάξεις? Υπάρχει κάποιο επίσημο έγγραφο που να αναφέρε... γενικά μιλάω

 

Καλά,άμα αρχίσουμε να συνεριζόμαστε τις παρατάξεις...ζήτω που κάηκαμε!!!

Επειδή ορισμένα άτομα είναι φανατισμένα και επειδή άλλους σκοπούς εξυπηρετούν,μη δίνεις και πολλή βάση.Εγώ σταμάτησα να πηγαίνω σε σευνελεύσεις προ πολλού για αυτό τον λόγο..Σαν τα κοκόρια κάνουν!Πήγα τελευταία φορά πριν από μια βδομάδα(μετά από 4 χρόνια)και μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι μ'αυτά που έλεγαν.Κάτι πέρα από το πόρισμα που μας έδωσε ο apoikos δεν πρέπει ναχει βγει,οπότε αναμένουμε.

Δημοσ.

Λοιπόν δεν διάβασα όλο το thread...

 

Αλλά το μέτρο που θα στείλει σπίτια τους αιώνιους φοιτητές είναι καλό. Βέβαια να μην είναι αυστηρό και κόβονται και αυτοί που έχουν πράγματι λόγο(πχ. ιατρικό). Εγώ νομίζω ότι 3 φορές να προσπαθήσεις να περάσεις το μάθημα είναι καλά, η πρώτη δεν μετράει, δηλ. 4 φορές στο σύνολο για ένα μάθημα με μέγιστο αριθμό μαθημάτων τα 10 ας πούμε...

 

Τί λέτε?

 

ΥΓ. Πολλοί λένε ότι είναι βάρβαρο μέσο, αλλά κάποτε πρέπει να καθαρίσουν τα παενπιστήμια από τα φυντανάκια (κομματικά μπλεγμένοι, παράταση της αναβολής του στρατού, κτλ.)

Δημοσ.

 

ΥΓ. Πολλοί λένε ότι είναι βάρβαρο μέσο' date=' αλλά κάποτε πρέπει να καθαρίσουν τα παενπιστήμια από τα φυντανάκια (κομματικά μπλεγμένοι, παράταση της αναβολής του στρατού, κτλ.)[/color']

 

Κάποιοι πρόεδροι φοιτητικών παρατάξεων που προσκυνται σε αμπελοφιλοσοφικά κομμάτα έχουν φτάσει να είναι 35 χρόνων και να θεωρούνται εκπροσωποι των φοιτητών.

 

Έχει καταντήσει γελοίο και αήδια το θέμα πλέον.

Δημοσ.

Η λογική "πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι" μου ήταν πάντα πολύ συμπαθής. Αλλά αφού εισηγήθηκε κι ο κύριος "χρυσό πιάνω, κόπρανα γίνεται" εθνικός μας γκαντέμης την ιδιωτικοποίηση, προτείνω να βελτιώσουμε την πρόταση εξαναγκάζοντας άπαντες να σπουδάζουν στο εξωτερικό. Ταυτόχρονα θα γκρεμίσουμε τα πανεπιστήμια, ώστε από τις οικονομίες να πάρουμε καινούρια F16 με ασημοποίκιλτα φτερά για να σουλατσάρουν στο Αιγαίο σα σύγχρονοι Ίκαροι. Άντε να κρατήσουμε ένα όλο κι όλο στο οποίο και θα αποκτούν πρόσβαση οι ενδιαφερόμενοι διά της πλειοδοτήσεως.

 

10.000€ για το τμήμα Ψυχολογίας 1...10.000€ για το τμήμα Ψυχολογίας 2...10.000€ για το τμήμα Ψυχολογίας 3...νταν...κατοχυρώθηκε στον κύριο από την Πολιτεία! :P

Δημοσ.

ΡΕ παιδιά , διάβαζα στην εφημερίδα πρίν 2 μέρες πως η Γιαννάκου και οι λοιποί εκει μέσα , προσπαθούν να περάσουν και κάτι άλλο καινούργιο τώρα στην ανώτατη εκπαίδευση (ΑΕΙ) ... τα προαπαιτούμενα μαθήματα... δλδ οι λεγόμενες <<αλυσίδες>> όπως στα ΤΕΙ . Ο βλ@κας όμως , πέταξα τα αποκόμματα των εφημερίδων και τώρα ψάχνω να τα βρώ ... Γνωρίζετε κανα link στο ίντερνετ που να αναφέρεται σε αυτό το καινούργιο μέτρο....?

 

χμμμ ... κάτι βρήκα απο την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ( http://news.kathimerini.gr )

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα να εκφράσω κι εγώ την ταπεινή μου άποψη στο πολύ καλό αυτό thread.

 

Ας δώσω όμως πρώτα μερικές πληροφορίες για την "ακαδημαϊκή κατάστασή" μου, για να γίνουν και πιο κατανοητά τα λεγόμενά μου.

Είμαι φοιτητής του Γεωλογικού τμήματος του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχω συμπληρώσει ήδη 8 χρόνια φοίτησης, και δεν προβλέπεται να καταφέρω να πάρω πτυχίο πριν από τον Φλεβάρη! (ο μέσος όρος φοίτησης της σχολής μου είναι τα έξι χρόνια). Χρωστάω πάνω από τα μισά μαθήματα...

Δεν υπάρχει κάποιος λόγος ανωτέρας βίας που βρίσκομαι σε αυτή τη κατάσταση. Οι λόγοι είναι οι εξής:

- Το μικρό ενδιαφέρον που μου προκαλούσε η σχολή (ειδικά όσοι μπήκαμε με το σύστημα των δεσμών, είχαμε, πιστεύω, πολύ μικρές πιθανότητες να μπούμε σε σχολή της επιλογής μας, με εξαίρεση τους πραγματικά καλούς μαθητές λυκείου).

- Το κόμπλεξ που μου δημιούργησε το φαινόμενο να ζητάω χρήματα από τον πατέρα μου στα 25 μου, πράγμα που με ώθησε να αναζητήσω και να βρω δουλειά. Η σχετική ανεξαρτησία που μου προσέφερε η δουλειά, έβαλε σε δεύτερη μοίρα την ακαδημαϊκή μου πορεία.

-Ο χαλαρός χαρακτήρας της ελληνικής τριτοβάθμειας εκπαίδευσης, η οποία δίνει απεριόριστο χρόνο στους φοιτητές να τελειώσουν τη σχολή τους.

-Η απόφασή μου να καταταγώ στο στρατό για να τελειώσω μια ώρα αρχύτερα με αυτή τη περιπέτεια που λέγεται θητεία στον ΕΣ, αντί να πάρω τα δύο επι πλέον χρόνια αναβολής που δικαιούμουν για να ολοκληρώσω τις σπουδές μου.

 

Δεν θεωρώ τον εαυτό μου ούτε "άπλυτο" (αν εξαιρέσουμε τον στρατό!), ούτε "μαλλιά" (δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό αποτελεί ελάττωμα για έναν άνθρωπο), ούτε "τεμπέλη" (μπορεί να μην έχω υποδειγματική ακαδημαϊκή πορεία, αλλά όλοι οι εργοδότες μου με θεωρούν "δουλευταρά").

Πιστεύω ότι οι παραπάνω αδόκιμοι χαρακτηρισμοί αλλά και η επιφανειακή αντιμετώπιση του προβλήματος δεν ωφελούν πουθενά. Πριν αρχίζουμε να χαρακτηρίζουμε άτομα που δε γνωρίζουμε προσωπικά και να κατηγοριοποιούμε ομάδες ανθρώπων, καλό θα ήταν να ψάξουμε λίγο βαθύτερα το πρόβλημα. Κρίνοντας λοιπόν από την δική μου εμπειρία στον τομέα που λέγεται "εκπαιδευτικό σύστημα ελλάδος", αλλά και από παραδείγματα φίλων-συναδέλφων, οι απόψεις μου στο θέμα είναι οι εξής:

-Αλλαγή χαρακτήρα πρωτο-δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Καλό θα ήταν τα σχολεία να προετοιμάζουν υποψήφιους ολοκληρωμένους ανθρώπους, και όχι υποψήφιους φοιτητές. Πιο ανθρωποκεντρική και σφαιρικού χαρακτήρα εκπαίδευση. Η μουσική, τα καλλιτεχνικά, η γυμναστική, να αντιμετωπίζονται με την ίδια σοβαρότητα που αντιμετωπίζονται η φυσική, η ιστορία και η βιολογία.

-Θα έλεγα "κατάρρευση της αντίληψης που θέλει τους πάσης φύσεως τεχνικούς να είναι κατώτερο είδος ανθρώπων από τους μηχανικούς και τους επιστήμονες", αλλά επειδή ξέρω ότι αυτό δε πρόκειται να γίνει ποτέ, προτείνω αναβάθμιση τόσο της υποδομής, όσο και του προφίλ των τεχνολογικών ιδρυμάτων (ΤΕΙ, ΤΕΕ κλπ).

-Κατάργηση κάθε είδους πανελλαδικών εξετάσεων. Η επιτυχής ολοκλήρωση της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να πιστοποιεί μονάχα την ετοιμότητα του εκάστοτε μαθητή να συνεχίσει την ακαδημαϊκή του πορεία. Η κάθε σχολή να διοργανώνει από μόνη της εισαγωγικές εξετάσεις, τα εξεταζόμενα μαθήματα και η ύλη των οποίων θα αποφασίζονται από το διδακτικό προσωπικό της. Ο αριθμός των εισακτέων θα καθορίζεται από το αρμόδιο υπουργείο με βάση τις σύγχρονες ανάγκες της κοινωνίας, σε συνδιασμό με την υποδομή (υλικό και ανθρώπινο δυναμικό) της εκάστοτε σχολής.

-Υποχρεωτική παρακολούθηση των μαθημάτων της σχολής, υποχρεωτικό ποσοστό επιτυχίας που θα πρέπει να αγγίζει κάθε φοιτητής, για να συνεχίσει να είναι φοιτητής. Αυτό θα καθορίζεται ανάλογα με το βαθμό δυσκολίας της σχολής. Αξιολόγηση καθηγητών από επιτροπή απαρτιζόμενη τόσο από καθηγητές όσο και από φοιτητές. Επανάληψη εξέτασης αν το ποσοστό επιτυχίας είναι μικρότερο από κάποιο προκαθορισμένο όριο (τέρμα στο φαινόμενο των καθηγητών που θερίζουν κόσμο για να αυξήσουν το πρεστίζ του μαθήματός τους ή για να παίρνουν τις μίζες από τα φροντιστήρια).

-Όσον αφορά τα συγγράμματα, που πιστεύω ότι είναι και η μεγαλύτερη δαπάνη που αντιμετωπίζουν τα πανεπιστήμια (δεδομένου ότι εξοπλισμό και κονδύλια για εκπαιδευτικές εκδρομές κλπ. δεν πρόκειται να πάρουν ούτως ή άλλως!), η λύση είναι απλή και έχει ήδη αναφερθεί στο thread. Ηλεκτρονικές (ψηφιακές) σημειώσεις! Στη σχολή μου έχει ήδη εφαρμοστεί με επιτυχία αυτό το σύστημα, αλλα για πολύ λίγα μαθήματα.

 

ΤΕΛΟΣ

 

Πιστεύω ότι το έχω άνετα τα βραβεία nebula και hugo με αυτό το καταπληκτικό μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας που έγραψα. Για να επανέλθουμε στην πραγματικότητα όμως:

-Η Ελλάδα είναι σαν ένα χιλιομπαλωμένο φόρεμα. Ποτέ δεν υπήρξε Έλληνας πολιτικός που να είχε το σθένος να κάνει εκ βάθρων μεταρρυθμίσεις, χωρίς να αναλογιστεί το πολιτικό κόστος. Αναλογιστείτε μόνο πόσα συμφέροντα πλήττονται αν γίνουν οι μεταρρυθμίσεις που προτείνω (εγώ τελευταίος απ' όλους, δεν είναι καινούργιες οι απόψεις που εκθέτω εδώ). Φροντιστήρια, καθηγητές κλπ κλπ. Άρα, ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι οι μεταρρυθμίσεις που θέλει να περάσει η κυβέρνηση είναι καλοπροαίρετες, δεν θα είναι παρά ένα ακόμα μπάλωμα στο φόρεμα. Και δυστυχώς, το φόρεμα αυτό χωράει πολλά μπαλώματα ακόμα. Όπως είπε κάποτε κι ένας διάσημος, "δυστυχώς, η Ελλάδα ποτέ δε πεθαίνει".

-Σιγά όμως μην είναι καλοπροαίρετες οι μεταρρυθμίσεις της κυβέρνησης! Όπως έχει αποδείξει η ιστορία, όταν η εκάστοτε κυβέρνηση θέλει να ιδιωτικοποιήσει ένα ίδρυμα/οργανισμό/φορέα, φροντίζει πρώτα να τον υποβαθμίσει/δυσφημίσει/χρεωκοπήσει (βλ. ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ). Μου φαίνεται ότι εκεί προσβλέπει και το εν λόγω νομοσχέδιο. Και αυτή μου την αντίληψη την ενισχύει το γεγονός ότι θέλουν να το περάσουν στο θερινό τμήμα της βουλής.

-Όσο για τις δηλώσεις του κ. Μητσοτάκη, θα σταθώ σε δύο σημεία, 1) στο ότι αποκάλεσε "άχρηστους" τους "πολυετείς" φοιτητές και 2) στο ότι ισχυρίστηκε ότι η καταπολέμηση του φαινομένου των αιωνίων φοιτητών θα ελαφρύνει τον Έλληνα φορολογούμενο. Στο 1ο σημείο απάντησα στην αρχή της δημοσίευσής μου. Όσον αφορά το δεύτερο, πιστεύω ότι ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι οι αιώνιοι φοιτητές επιβαρύνουν πια τόσο πολύ τον Έλληνα φορολογούμενο (πράγμα που δεν ισχύει, αλλά για χάρη της συζητήσεως...) η κατάργηση της δωρεάν παιδείας πιστεύω ότι θα τον επιβαρύνει πολύ περισσότερο...

 

Συνοψίζοντας:

1. Ας μην κατακρίνουμε/χαρακτηρίζουμε τους αιώνιους φοιτητές, όχι γιατί είναι "καλά παιδιά" ή "θύματα της κακούργας κενωνίας", αλλά γιατί ο μόνος που βλάπτουν είναι ο εαυτός τους. Μπορεί να εξοργίζονται οι "φίλοι από το εξωτερικό" που σκίστηκαν για να πάρουν το πτυχίο (δεν το λέω ειρωνικά), αλλά ας αφήσουν κι εμάς που σκιστήκαμε στο λύκειο για να περάσουμε σε μια κωλοσχολή επειδή οι γονείς μας δεν είχαν τα φράγκα να μας στείλουν έξω, να τη τελειώσουμε όποτε και όπως γουστάρουμε. Κακό του κεφαλιού μας... Εκτός αν φυσικά αλλάξει κάποτε άρδην το εκπαιδευτικό σύστημα (χα χα), οπότε δε θα έχουμε πλέον αυτή τη πολυτέλεια (μακάρι να γίνει κι αυτό κάποτε όμως. Προσωπικά θα προτιμούσα να είχα αυτή τη δαμόκλειο σπάθη πάνω από το κεφάλι μου, γιατί θα αναγκαζόμουν ή να παρατήσω τη σχολή και να βρω να κάνω κάτι που θα μου ταίριαζε περισσότερο, ή να σφίξω τα δόντια και να τη τελειώσω μια ώρα αρχύτερα. Τώρα είμαι 27 χρονών και πιο εγκλωβισμένος κι απ' τους εγκλωβισμένους του χρηματιστηρίου).

2. Κανένα πρόβλημα με την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων, μεγάλο πρόβλημα με τη κατάργηση της δωρεάν παιδείας.

Αυτά, σε όσους κατάφεραν να διαβάσουν αυτό το πράγμα, ευχαριστώ για το κουράγιο σας, οποιαδήποτε κριτική καλοδεχούμενη, συγγνώμη αν έθιξα (άθελα) κανέναν.

Δημοσ.

Άλλο οξύμωρο κι αυτό, πολιτικές παρατάξεις στους "ναούς της γνώσης". Δεν τους πειράζει που οι "οργανωμένοι" καβατζώνουν όλα τα μεταπτυχιακά και περνάνε μαθήματα χωρίς καν να έρθουν να τα δώσουν, οι αιώνιοι φοιτητές τους χάλασαν. Γι' αυτό λέω, στη προκειμένη περίπτωση μεγαλύτερη σημασία έχει το δάσος παρά το δέντρο.

Δημοσ.

Λοιπόοον... να και ένα θέμα που πραγματικά μας καίει... Ας αναφέρω μερικές σκέψεις, απόψεις μου κλπ κλπ.

 

-Επειδή η χρήση βαριών χαρακτηρισμών παίρνει αμπάριζα και ανθρώπους που πραγματικά είχαν λόγους να παρατείνουν τις σπουδές τους (υγεία, εργασία, σρτατιωτικό κλπ κλπ) να αποσαφηνίσουμε ότι υπάρχει μια μεγάλη μερίδα "αιωνίων φοιτητών" οι οποίοι αποτελούν όχι απλά βάρος στην οικονομία, αλλά και στην ίδια την εκπαιδευτική λειτουργία. Συγκεκριμένα μιλαώ για τους ψευτοαγωνιστές που μέχρι τα 35 τους θρονιάζονται σε υψηλές θέσεις στα κομματικά των σχολών και μασάνε από χίλιες πλευρές, για να μην μιλήσουμε για εκβιασμούς σε φοιτητές και καθηγητές.

- Γιατί τέτοια πρεμούρα για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια? Και επίσης γιατί και τις εταιρείες? Συγνώμη κύριοι, αλλά εγώ δε ζω στην Αρχαία Ελλάδα, όπου η μόρφωση ήταν χαρακτηριστικό ευγενείας και ανώτερης κοινωνικής καταξίωσης. Εγώ σπουδάζω για να βρω δουλειά, να ζήσω την οικογένειά μου αύριο μεθαύριο και να προσφέρω στο κοινωνικό σύνολο ως σωστός επαγγελματίας! Το να περάσω 5 χρόνια στο Πολυτεχνείο για να πάρω μερικές γενικές γνώσεις και να πρέπει να κάνω 2 μεταπτυχιακά μετά το θεωρώ χάσιμο χρόνου. Και ο Da Vinci ήταν homo universalis, αλλά καμιά εφέυρεσή του δε λειτούργησε! Το να έχω δικαίωμα να μην ξενιτεύομαι αν θέλω να κάνω κάτι άλλο τελικά ή αν ήμουν άρρωστος τη μια μέρα των πανελλαδικών δε νομίζω ότι θίγει κάποιον, ούτε το να θέλω να μην αισθάνομαι ευνουχισμένος όταν μας είπε ένας προσκεκλημένος ομιλητής πως στο πολυτεχνείο του Swansea φτιάξανε τα παιδιά αυτοκίνητο κι εμείς δεν έχουμε δει ούτε μπουζί, γιατί είμαστε πανεπιστήμονες και οι κακές εταιρείες δεν έχουν θέση στα πανεπιστήμια!

-Σχετικά με τα συγγράματα τώρα. Δεν ξέρω σε άλλες σχολές τι γίνεται, αλλά τα μισά συγγράματα να είναι επιτομές των περιεχομένων ξένων βιβλίων για να τσεπώσει κάποιος το παραδάκι και τα άλλα μισά πακτωλός φωτοτυπιών, ακόμα και ορισμένα εξαιρετικά συγγράματα, ε εντάξει, τι να πω, ζήτω το δωρεάν σύγγραμα. Μία είναι η λύση: Ένα σύγγραμα δωρεάν, 3 έως 5 για να διαλέξεις (και δεν τίθεται θέμα ύλης, αν είναι σοβαρά συγγράματα και όχι δουλειές του ποδαριού όλα πάνω κάτω τα ίδια θα λένε), συν δωρεάν e-books στη διάθεση των φοιτητών, έστω με sealed media όπως κάποια άρθρα του HBS review.

-Το θέμα των 1,5*ν χρόνων με βρίσκει σύμφωνο υπό προυποθέσεις (όπως έγραψα στην αρχή), αλλά το μέγιστος αριθμός εξετάσεων ανά μάθημα χωρίς να έχεις δικαίωμα να κόψεις τον κ*** του καθηγητή όχι. Γιατί είναι ακαδημαικά αρρωστημένο να υπάρχουν καθηγητές οι οποίοι να νομίζουν πως έχοντας όμηρο τη μισή σχολή κάνουν καλό στην εκπαίδευση, αυτοί είναι χειρότεροι από τους απλά "κακούς" γιατί αυτούς μπορείς και να τους πιάσεις στο φιλότιμο.

 

Και κάτι τελευταίο. Θεωρώ απαράδεκτο να είναι οι σχολές όμηροι μερικών ψευτοαγωνιστών που αντί να κάτσουν να τελειώσουν καμιά εργασία, να διαβάσουν κανά βιβλίο παραπάνω ή να πάνε να δουλέψουνε όπως κάνουνε πολλά παιδιά μέσα στη σχολή, τρέχουνε στις συνελεύσεις και απειλούνε να τινάξουν εξεταστικές στον αέρα. Και μπορεί για κάποιους μια εξεταστική να είναι μια μικρή θυσία στους μελλοντικούς αγώνες και μπλα μπλα μπλα μπλα, αλλά εγώ έχω ένα συμφοιτητή και φίλο που κινδυνεύει να χάσει την ευκαιρεία για ΜΙΤ! Και όλα αυτά για ένα νομοσχέδιο που δεν έχει καν καταρτιστεί!!! Και μη μου πείτε για Γαλλία, εκεί το νομοσχέδιο είχε κατατεθεί ήδη! Δεν κάψαν τη μισή Γαλλία για υποθέσεις και προτάσεις.

 

Αυτά από εμένα και συγνώμη αν προσέβαλλα κάποιους με τις απόψεις μου, απλά έχω βαρεθεί κάποιοι βολεμένοι 5 χρόνια τώρα να μου προσβάλλουν τη νοημοσύνη.

Δημοσ.

4 ΦΟΡΕΣ για ενα μαθημα...κοπηκες? εξω απο το πανεπιστημιο !

ετσι ειναι,αν ετσι λετε...

σας παρακαλω ομως, περαστε μια βολτα απο το τμημα "οικονομικων επιστημων,του εθνικου καποδιστριακου πανεπιστημιου αθηνων",και εκει οπου αναρτωνται οι βαθμολογιες,κοιταξτε κατω κατω...στα ποσοστα που περασαν το καθε μαθημα! εστιαστε παρακαλω ειδικα στους κ.κ. δαλαμαγκα,Βαιτσο, Νιαρχο,Ξανθακη,Αλεξακη,Ρηγινου,Χειλα, ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ μεγαλοστελεχοι κυβερνησεων,τραπεζων κλπ...

θα δειτε ποσοστα 70-93% ΚΟΜΜΕΝΩΝ φοιτητων...

ειναι ολοι οι φοιτητες ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΙ????

γιατι για να απαιτεις να κοψεις καποιου τη φοιτηση, πρεπει πρωτα να εχεις σωστη βαθμολογηση του γραπτου του! Οταν ομως ακουσα ΑΠΟ ΔΥΟ απο τους παραπανω: "ξερεις, εχεις γραψει καλα,αλλα ειχα ηδη περασει το ποσοστο μου"...και οταν πηγα στην πρυτανεια να διαμαρτυρηθω,αλλα η γραμματεας μου ειπε: "ξερετε κυριε, πρεπει να υποβαλλεται εγγραφη αναφορα,και ο πρυτανης θα σας δει τον οκτωβριο" *(σημειωση: πηγα ΙΟΥΛΙΟ!), τοτε δε μπορεις να απαιτεις να φυγουν οι αλητες μακρυμαλληδες πρεζακια απο τα πανεπιστημια....

ειναι απλο! ας φτιαξουν ΠΡΩΤΑ τις προυποθεσεις για ενα καλο πανεπιστημιο, και μετα ας γινουν οσο αυστηροι θελουν...

εχω ξαναγραψει τι εννοω ΕΓΩ καλο πανεπιστημιο,2-3 σελιδες πισω...

και επιτελους, ΑΠΑΙΤΩ ως πολιτης ανταποδοτικα οφελη απο το κρατος,που το πληρωνω κ το συντηρω εγω...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...