Προς το περιεχόμενο

Κατάληψη της ηλεκτρονικής ΤΕΙΘ


De@th L0rd

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

@papadakn

 

Η αρχή πάντα είναι η αξιοκρατία!! Χωρίς αυτή δεν γίνεται τίποτα!! Κομματικά φανατισμένος δεν είμαι καθόλου και άμα ψήφιζα θα ψήφιζα την αντιπολίτευση για πολλούς και διάφορους λόγους.. Παρόλα αυτά όταν πάει να κάνει κάποιος κάτι καλό δεν με ενδιαφέρει ποιος θα είναι αυτός!!

 

Σίγουρα δεν λύνονται όλα τα προβλήματα με αυτό το νόμο, ΑΛΛΑ είναι μια αρχή!! Από κάπου πρέπει να γίνει!! Λεφτά δεν υπάρχουν, το έχουμε πει και το ξαναλέμε!! Που να τα βρούνε... 100% στο ΑΕΠ είναι χρεωμένο το ελληνικό κράτος!!! Δεν πάει άλλο!!

 

Οι χαρακτηρισμοί απευθύνονται στην πλειοψηφεία που είναι αποδεδειγμένο πως ακολουθεί αυτό τον τρόπο ζωής. Αν εσύ είσαι διαφορετικός και σε προσέβαλα σου ζητώ συγγνώμη, όμως η αλήθεις παραμένει και είναι ότι οι περισσότεροι δεν κάνουν τίποτα!!

 

Όχι δεν είναι μεγιά του με χαρά του άμα κάποιος θέλει 10 χρόνια να πάρει πτυχίο!! Για όλα τα πράγματα στη ζωή υπάρχει ένας συγκεκριμένος χρόνος!! Στην εργασίας σου σου δίνουν ένα χρονοδιάγραμμα να κάνεις μια δουλειά, δεν σου λένε όποτε έχεις όρεξη κάντο!! Μια αίσθηση ευθύνης!!

 

Στη Γερμανία δεν πληρώνεις ούτε για πλάκα... Ίσα, ίσα... τα 2 πρώτα χρόνια άμα χάσεις ένα μάθημα για δεύτερη φορά σε πετάνε έξω ΑΜΕΣΩΣ χωρίς κουβέντα!! Μετά τα 2 πρώτσα χρόνια νομίζω έχεις 3 ευκαιρείες!! Επίσης έχεις το δικαίωμα να πάρεις 6 μήνες διακοπές.. Αλλιώς είναι σχεδόν αδύνατο να χάσεις πάνω από 1 χρόνο δηλαδή να τελειώσεις σε 6 αντί για 5 χρόνια, επειδή άμα γίνει κάτι τέτοιο θα σε έχουν πετάξει έξω... Και πρόσεξε έχουν πεταχτεί έξω άτομα που έχουν σπουδάσει 2 και 3 χρόνια!! Έχουν πεταχτεί άτομα στο ΔΙΠΛΩΜΑ!!! Απίστευτη αδικία αλλά ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ!!

 

Για μια ακόμη φορά κράτα τους χαρακτηρισμούς για τον εαυτό σου. Προσβάλλεις εκατοντάδες χιλιάδες φοιτητές οι οποίοι καμμία σχέση δεν έχουν με την εικόνα που εσύ έχεις για τους έλληνες φοιτητές.

 

Όπως είπα και πιο πάνω μιλάω για την πλειοψηφεία...και δεν νομίζω να κάνω λάθος.. Μπορεί να μην είμαι στην Ελλάδα, αλλά μάτια και μυαλό έχω, όπως έχω και πολλούς φίλους που μιλάω...

Δημοσ.
...............................

 

Επιτέλους κάποιος που έχει βγάλει τις παρωπίδες και βλέπει λίγο μπροστά!!! Τα λέει λίγο πιο ήρεμα από μένα αλλά πιστεύω πως κινουμαστε πάνω στην ίδια γραμμή!! Δεν είναι και τόσο δύσκολο βρε παιδιά. Αφήστε λίγο τον "αγώνα" και τις καταλήψεις και σκεφτείτε!!!

 

 

Έπρεπε να είναι όπως στη Γερμανία τα πανεπιστήμια και θα σας έλεγα εγώ... Να έχουν χρηματοδήτηση από το κράτος αλλά να έχουν δικό τους διοικητικό συμβούλιο και να θεσπίζουν από μόνα τους τους κανόνες με τους οποίους θα παίρνουν και θα διώχνουν φοιτητές...και γενικά ότι έχει να κάνει με τις σπουδές... Τότε θα έβλεπα αν θα κάνετε καταλήψεις... Γιατί τότε θα σας έλεγαν.. Δεν γουστάρεις φίλε μου?? Άντε γεια!! Πήγαινε σε άλλο πανεπιστήμιο που θα σε ανέχεται και θα σε αφήνει να γράφεις όσες φορές θέλεις.. Σε μένα θα γράφεις μέχρι 4, 3, 2 φορές!! Έτσι φτιάχνονται τα πραγματικά καλά πανεπιστήμια, γιατί πάνε αυτοί που το αξίζουν και αυτοί που έχουν τα @@ να αντέξουν με το τίμημα να έχουν ένα χαρτί που να αξίζει κάτι παραπάνω από κάποιο άλλο πανεπιστήμιο, γιατί ο εργοδότης μετά θα ξέρει ότι αυτός που τελείωσε το χ πανεπιστήμιο πέρασε όλα τα μαθήματα με τη 1η ή τη 2η και τελείωσε σε 5-6 χρόνια, ενώ ο άλλος που πήγαινε στο y τα έδωσε όσες φορές ήθελε και τελείωσε σε 10 χρόνια!!!

 

Μια λέξη μόνο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ!!! Χωρίς αυτή δεν γίνεται τίποτα και δεν προχωράει μπροστά καμία κοινωνία και ειδικά η ελληνική που οι πολίτες της έχουν στο αίμα τους την χαλαρότητα και την ανευθυνότητα και χωρίς πίεση δεν κάνουν τίποτα!!

Δημοσ.

Αιώνιοι φοιτητές:

 

Υπάρχουν 3 κατηγορίες:

 

Α) Αυτοί που κυριολεκτικά κάθονται σε πρώτο στάδιο τα 2-3 πρώτα χρόνια (στα οποία έχουν περάσει το πολύ 5-7 μαθήματα), οι οποίοι χωρίζονται πάλι σε 2 κατηγορίες: Αυτοί που μετά σοβαρεύονται και με λίγη προσπάθεια σιγά σιγά βγάζουν τη σχολή σε 7+ χρόνια, και αυτοί που την παρατάνε σιγά σιγά.

 

Β) Αυτοί που επειδή νιώθουν τύψεις για τους γονείς τους οι οποίοι τους στέλνουν λεφτά άδικα τόσα χρόνια ενώ αυτοί κωλοβαράνε, ξαφνικά σκέφτονται να πιάσουν δουλειά για να φανούν "καλά παιδιά", επειδή "λυπούνται" τους κακόμοιρους τους γονείς τους (λιγο αργά βέβαια). Μάλιστα η κατηγορία αυτή το υπερηφανεύεται κι όλας το κατόρθωμά της. Τελικά παράλληλα με τη δουλειά δεν τους μένει χρόνος για τη σχολή και αργούν ακόμη περισσότερο να τελειώσουν.

 

Γ)Η συντριπτική μειοψηφία, οι οποίοι δεν μπήκαν σε εστία και δουλεύουν από την αρχή για να τα βγάλουν πέρα.

 

Αν τα ποσοστά είναι διαφορετικά από Α)70% Β)28% και Γ)2%

ποστάρετε τις αντιρρήσεις σας.

Δημοσ.

νομίζω με αυτά που έχω πει πιο πρίν δεν είναι δυνατόν να διαφωνήσω.... Θα με ενδιέφεραν πάντως τα ποσοστά των 2 κατηγοριών της πρώτης κατηγορίας.....

 

Ακόμα και για την συντριπτική μειοψηφία.. γνωρίζω συμφοιτητή μου από το Αφγανιστάν που δουλεύει 4 ώρες καθε μέρα, έρχεται στις παραδόσεις, διαβάζει και πέρασε και τα μαθήματα με καλύτερους βαθμούς από μένα!!! Τιμή και δόξα σε αυτό το παλικάρι! Πραγματικά το θαυμάζω!! Και ήρθε και πριν 3 χρόνια στη Γερμανία χωρίς να ξέρει κουβέντα! Αυτοί είναι οι πραγματικά άξιοι άνθρωποι και όχι εμείς που μας τα παρέχουν όλα οι γονείς μας και ακόμα περισσότερο όχι αυτοί που τους τα παρέχουν όλα και κυκλοφοράνε με το φραπόγαλο....

Δημοσ.
Έπρεπε να είναι όπως στη Γερμανία τα πανεπιστήμια και θα σας έλεγα εγώ... Να έχουν χρηματοδήτηση από το κράτος αλλά να έχουν δικό τους διοικητικό συμβούλιο και να θεσπίζουν από μόνα τους τους κανόνες με τους οποίους θα παίρνουν και θα διώχνουν φοιτητές...και γενικά ότι έχει να κάνει με τις σπουδές... Τότε θα έβλεπα αν θα κάνετε καταλήψεις... Γιατί τότε θα σας έλεγαν.. Δεν γουστάρεις φίλε μου?? Άντε γεια!! Πήγαινε σε άλλο πανεπιστήμιο που θα σε ανέχεται και θα σε αφήνει να γράφεις όσες φορές θέλεις.. Σε μένα θα γράφεις μέχρι 4' date=' 3, 2 φορές!! Έτσι φτιάχνονται τα πραγματικά καλά πανεπιστήμια, γιατί πάνε αυτοί που το αξίζουν και αυτοί που έχουν τα @@ να αντέξουν με το τίμημα να έχουν ένα χαρτί που να αξίζει κάτι παραπάνω από κάποιο άλλο πανεπιστήμιο, γιατί ο εργοδότης μετά θα ξέρει ότι αυτός που τελείωσε το χ πανεπιστήμιο πέρασε όλα τα μαθήματα με τη 1η ή τη 2η και τελείωσε σε 5-6 χρόνια, ενώ ο άλλος που πήγαινε στο y τα έδωσε όσες φορές ήθελε και τελείωσε σε 10 χρόνια!!!

 

Μια λέξη μόνο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ!!! Χωρίς αυτή δεν γίνεται τίποτα και δεν προχωράει μπροστά καμία κοινωνία και ειδικά η ελληνική που οι πολίτες της έχουν στο αίμα τους την χαλαρότητα και την ανευθυνότητα και χωρίς πίεση δεν κάνουν τίποτα!![/quote']

 

 

 

 

με λιγα λογια: εχεις δει την κατασταση στα ελληνικα πανεπιστημια(οπως πχ στο φυσικο που ειμαι εγω) και λες οτι φταινε οι φοιτητες για το οτι αργουν να τελειωσουν?? ναι τα ξυνεις, αλλα θες να αρχισω να σου λεω παραδειγματα στα οποια φταινε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ οι καθηγητες?? θες να σου μιλησω για αποτυχια σε εξεταστικη που φτανει στο 80%?? τι σκατα ποια δλδ?ολοι τοσο αχρηστοι ειμαστε???το οτι σου λενε εξω "τελειωνε σε χ χρονο", το λενε γιατι εχουν την υποδομη και τους καθηγητες που κανουν οπως πρεπει την δουλεια τους. οι υποδομες???οταν καθε χρονο μειωνουν τις παροχες στην παιδεια, πως να ανεβει το επιπεδο?επισης αν θες να συγκρινεις το επιπεδο σπουδων με ξενα πανεπιστημια, θα δεις οτι το αντικειμενο τους ειναι αρκετα πιο περιορισμενο. ΜΗΝ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΟΝΟΥΜΕ ολα. εχουμε βγει ολοι και θαβουμε τα ελληνικα πανεπιστημια.

 

ανταγωνισμος στα πανεπιστημια?? αυτο ειναι ο θανατος της παιδειας. υποτιθεται πως ειναι ιδρυματα προωθησης ιδεων, ελευθερης, σκεψης και ιδεων και συ θες να κανεις ακομα και αυτο να εχει σχεση αμεσα με την παραγωγη? ας κρατησουμε καποιες αξιες.

 

επισης:γιατι να τελειωσω σε 6 χρονια?? ξερω παιδια τα οποια κανουν πτυχιακες εργασιες 2-3 χρονια, δλδ αυτοι πρεπει να φυγουν? οι ιδιοι οι καθηγετες τους εχουν χωσει εκει και προφανως για καποιο λογο. επιβαρυνω καποιον με την φοιτηση μου στη σχολη??(μην ακουσω παλι για το κρατος-ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ 6ο ΕΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ).

 

 

υγ: τα κεφαλαια δεν ειναι "φωνη" αλλα τοnιζω τα σημεια :)

 

 

 

edit: η κατασταη στην σχολη μου ειναι η εξης: αν και μεγαλης δυσκολιας, η φοιτηση ειναι τα 4 χρονια. ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ πραγματικα μπορουν να την βγαλουν σε αυτο το χρονοδιαγραμμα (4 στους 120 πτυχιουχους φετος) και αυτο δειχνει κατι. εχοντας λοιπον τη μεγαλη δυσκολια οπως επισης και λειτουργικα προβληματα(χανεις εργαστηριο επειδη δεν υπαρχουν θεσεις), δεν ειναι δυνατον καποιος να γυρισει να μου πει "βγαλτην σε 4 χρονια". αυτα τα προβληματα αν διορθωθουν μπορει να αλλαξει η κατασταση απο μονη της. αν υπαρξει μια καλυτερη συνεννοηση καθηγητων-φοιτητων, οπως επισης χρηματοδοτηση ουσιαστικη, με ελεγχο ουσιαστικο, τοτε εχουμε αρκετες λυσεις στα προβληματα. δεν μπορω να διαννοηθω πως η λυση ειναι οι αιωνιοι. το προβλημα ειναι αλλου και απλα καποιοι κυριοι κανουν τα στραβα ματια. αλλα φυσικα και δεν τους συμφερει να εχουν μια κοινωνια ενημερωμενη και σκεπτομενη. αρα προς τα που να παμε...

Δημοσ.

@Forensick

 

Για τους καθηγητές έχεις απόλυτο δίκιο... Έτσι κι αλλιώς στα μακρόσυρτα και βαρετά κείμενα που έχω γράψει πιο πριν έχω αναφερθεί πολλές φορές στην αξιοκρατία που θα πρέπει να υπάρχει για να εφρμοστεί ένα τέτοιο σύστημα...Το θέμα του 80% μην σου φαίνεται περίεργο... Και σε εμάς εδώ κόβουν κάτι 70αρια... Επίσης θεωρώ τελείως λάθος την σταθερή βάση στο 5 που υπάρχει στην Ελλάδα... Εδώ σε ελάχιστα μαθήματα υπάρχει σταθερή βάση...

 

Το αντικείμενο των ξένων πανεπιστημίων δεν είναι καθόλου περιορισμένο... εκτός αν ενοείς ότι στην Ελλάδα έχουν πολύ περισσότερα μαθήματα... Ας πουμε πχ καποιος σπουδάζει υπολογιστές και έχει μάθημα κοινωνιολογίας... (παράδειγμα φέρνω μην πέσετε να με φάτε...απλά ξέρω ότι υπάρχουν αρκετά ψιλοάσχετα μαθήματα σε κάθε σχολή)... Πράγματι εδώ έχουμε λιγότερα μαθήματα αλλά είναι εκτενέστερα και μας δίνουν ακριβώς αυτό που χρειαζόμαστε και αυτό που ζητάει στη συνέχεια η εργασιακή κοινωνία!!! Εδώ που είμαι κάνουνε απίστευτα πράγματα οι τύποι... Το πολυτεχνείο του Μονάχου είναι ένα από τα μεγαλύτερα ερευνητικά κέντρα της Ευρώπης... Έχουμε πυρινικό αντιδραστήρα, επιταχυντή, πηγή νετρονίων και ένα απο τα πιο γρήγορα super computer του κόσμου (πριν απο 1.5 χρόνο φτιάχτηκε..) και πάρα πολλά υπερσύγχρονα εργαστήρια... Και φυσικά πάρα μα πάρα πολλούς αξιόλογους επιστήμονες οι οποίοι μας διδάσκουν παράλληλα... Και όλα τα παραπάνω τα χρησιμοποιούν οι φοιτητές..(φυσικά όχι εγώ ακόμα..ίσως σε πιο μεγάλο εξάμηνο). Οπότε όπως καταλαβαίνεις μόνο περιορισμένη δεν είναι γνώση που μας προσφέρουν... Απλά δεν κάνουμε άχρηστα πράγματα...

 

Οσο και να μην θες να το παραδεχτείς η πραγματική παιδεία έχει πεθάνει και όποιος την επιζητεί είναι χαμένος από χέρι στη σημερινή κοινωνία της εξειδίκευσης... Οπότε ΝΑΙ ο αταγωνισμός είναι ζωτικός και ΝΑΙ τα πανεπιστήμια έχουν άμεση σχέση με την παραγωγή! Όσο πιο γρήγορα προσαρμοστούμαι σε αυτό τόσο το καλύτερο για εμάς...Πάντος δεν πρόκειται να αλλάξει!!

 

Να τελειώσεις σε 6 χρόνια επειδή αυτή είναι η διάρκεια σπουδών... Αν κάνεις πτυχιακή 2-3 χρόνια είναι άλλο θέμα!! Κάνεις πτυχιακή, δεν παλεύεις με τα μαθήματα του 1ου εξαμήνου μετά από 5 χρόνια... Ας κάνουν ειδική ρύθμιση για αυτό...

 

Τέλος ακριβώς στο γεγονός ότι δεν υπάρχει υποδομή θα βοηθούσε ιδιαίτερα μια εξωτερική χρηματοδότηση που θα έβαζε στη συνέχεια δικούς της όρους στον τρόπο σπουδών αλλά και ένα συμβολικό ποσό για δίδακτρα... Τουλαχιστον να καλύπτονται τα λειτουργικά έξοδα!! Δεν είναι τόσο υπερβολικό... Και πίστεψε με άμα πήγαινε καλά το πανεπιστήμιο θα ωφελούνταν η διοίκηση με πολλούς τρόπους και όχι άμεσα χρηματικούς... Φήμη, επιστήμονες, νόμπελ, ευρεσιτεχνίες!!! Και επειδή θα είχε βάλει τα λεφτά της θα την ένοιαζε και θα προσπαθούσε να πάει καλά και με το περασμα του χρόνου θα αποκτούσαμε μερικά σοβαρά πανεπιστήνια... Το δημόσιο τι να το νιάξει??

 

Ακόμα και εμείς εδώ που το πολυτεχνείο χρηματοδοτείται από εταιρείες κολοσούς όπως Siemens, BMW μιας και παίρνουν πολύ κόσμο να δουλέψει για αυτούς μετά.. κλπ αλλά και από το γερμανικό δημόσιο πληρώνουμε 85 ευρώ το εξάμηνο και από του χρόνου θα πληρώνουμε 500 γιατί το γερμανικό δημόσιο κόβει ένα μέρος της χρηματοδότησης λόγο της πτώσης της οικονομίας!! Και γενικά έχει γίνει ψιλοχαμός, αλλά εγώ το βλέπω θετικά..(φυσικά με πειράζει που θα πληρώνω τόσα λεφτά) αλλά είμαι σίγουρος ότι αυτά τα λεφτά θα αξιοποιηθούν έτσι ώστε να μορφωθώ καλύτερα και χαλάλι για αυτό!!!

Δημοσ.
Το αντικείμενο των ξένων πανεπιστημίων δεν είναι καθόλου περιορισμένο... εκτός αν ενοείς ότι στην Ελλάδα έχουν πολύ περισσότερα μαθήματα... Ας πουμε πχ καποιος σπουδάζει υπολογιστές και έχει μάθημα κοινωνιολογίας... (παράδειγμα φέρνω μην πέσετε να με φάτε...απλά ξέρω ότι υπάρχουν αρκετά ψιλοάσχετα μαθήματα σε κάθε σχολή)... Πράγματι εδώ έχουμε λιγότερα μαθήματα αλλά είναι εκτενέστερα και μας δίνουν ακριβώς αυτό που χρειαζόμαστε και αυτό που ζητάει στη συνέχεια η εργασιακή κοινωνία!!! Εδώ που είμαι κάνουνε απίστευτα πράγματα οι τύποι... Το πολυτεχνείο του Μονάχου είναι ένα από τα μεγαλύτερα ερευνητικά κέντρα της Ευρώπης... Έχουμε πυρινικό αντιδραστήρα' date=' επιταχυντή, πηγή νετρονίων και ένα απο τα πιο γρήγορα super computer του κόσμου (πριν απο 1.5 χρόνο φτιάχτηκε..) και πάρα πολλά υπερσύγχρονα εργαστήρια... Και φυσικά πάρα μα πάρα πολλούς αξιόλογους επιστήμονες οι οποίοι μας διδάσκουν παράλληλα... Και όλα τα παραπάνω τα χρησιμοποιούν οι φοιτητές..(φυσικά όχι εγώ ακόμα..ίσως σε πιο μεγάλο εξάμηνο). Οπότε όπως καταλαβαίνεις μόνο περιορισμένη δεν είναι γνώση που μας προσφέρουν... Απλά δεν κάνουμε άχρηστα πράγματα...

 

Οσο και να μην θες να το παραδεχτείς η πραγματική παιδεία έχει πεθάνει και όποιος την επιζητεί είναι χαμένος από χέρι στη σημερινή κοινωνία της εξειδίκευσης... Οπότε ΝΑΙ ο αταγωνισμός είναι ζωτικός και ΝΑΙ τα πανεπιστήμια έχουν άμεση σχέση με την παραγωγή! Όσο πιο γρήγορα προσαρμοστούμαι σε αυτό τόσο το καλύτερο για εμάς...Πάντος δεν πρόκειται να αλλάξει!![/quote']

 

 

μπορει να φαινονται ασχετα, αλλα χρειαζονται και αυτα(επισης σε συνολο 51 μαθηματων, αυτα ειναι τα 5). ξεδερφος μου ο οποιος σπουδαζει βιολογια στη σκωτια εχει 3 μαθηματα ανα ετος. ε, μα συγνωμη, ΟΣΟ καλα και να κανουνε μαθημα, ειναι 3 μαθηματα. ο σκοπος του πανεπιστημιου , ειναι να σου μεταδωσει γνωσεις και να σε κανει να σκεφτεσαι, δεν ειναι σκοπος του ο ανταγωνισμος, ουτε η παραγωγη. προαγει την γνωσει και προχωραει συμφωνα με την ερευνα που εχει ορισει αυτο. ετσι κι αλλιως ολες αυτες οι ερευνες αργοτερα βγαινουν στη παραγωγη. το να κανεις κατι πιο εξειδικευμενο, δεν προαγει την επιστημη καθ εαυτη, αλλα σου δινει τα εφοδια να ασχοληθεις με κατι συγκεκριμενο χωρις να αποκτας την συνολικη αποψη. γιατι ενω εγω εχω παρει κατευθυνση ηλεκτρονικη/τηλεπικοινωνιες να κανω κβαντομηχανικη η στερεα κατασταση? μα φυσικα για παρω τις γενικες γνωσεις που χρειαζεται ωστε αργοτερα να μπορω να αντιμετωπισω την ιδια μου την επιστημη. τα πανεπιστημια τουλαχιστον στην Ελλαδα(φυσικα και ΔΕΝ μπορω να μιλησω για εξωτερικο), πρεπει να ειναι ετσι. αν θελουν να δημιουργησουν σχολες που θα βγαζουν εξειδικευμενους, ας το κανουν, αλλα οχι ως πανεπιστημια. στο κατω κατω για αυτο ειναι τα μεταπτυχιακα για αυτους που παιρνουν γενικες γνωσεις στο θεμα τους(μαθηματικο, φυσικο κλπ) και για αυτο το πολυτεχνειο δινει καποιους παραπανω τιτλους. το ξερεις απο την αρχη τι εχεις να αντιμετωπισεις στο πανεπιστημιο και κανεις δεν σου επεβαλε να μπεις σε κατι τετοιο. στο κατω κατω αλλες δουλειες, εχουν πολλα περισσοτερα φραγκα απ οτι αυτο που κανω. ολα ειναι θεμα επιλογων.

Δημοσ.

Επειδή δεν θέλω να επαναλαμβάνομαι.

 

steven, ειλικρινά, χωρίς πρόθεση να σε προσβάλω, με τόσα θαυμαστικά που βάζεις όταν γράφεις, πολύ φοβάμαι ότι θα με κούραζει το ύφος σου σε real time συνομιλία. Το κείμενο πάντως τα καταφέρνει. Όσο για τα υπόλοιπα απάντησα ήδη.

 

@physics_rulez

 

Να πω, ότι θα χαιρόμουν να μπορούσα να πω ότι είναι ένα βήμα προς κάπου καλά, θα πω μονάχα ότι είναι ένα βήμα, το προς τα που, φαίνεται στο άλλο σχετικό τόπικ.

Δημοσ.
Σίγουρα δεν λύνονται όλα τα προβλήματα με αυτό το νόμο, ΑΛΛΑ είναι μια αρχή!! Από κάπου πρέπει να γίνει!! Λεφτά δεν υπάρχουν, το έχουμε πει και το ξαναλέμε!! Που να τα βρούνε... 100% στο ΑΕΠ είναι χρεωμένο το ελληνικό κράτος!!! Δεν πάει άλλο!!

 

Ας τα πάρουν απο κάπου αλλού. Ότανξοδεύονται τόσα πολλά χρήματα για μαλακίες (βλέπε eurovision, τηλεοπτικά δικαιώματα ποδοσφαίρου) είναι φαιδρό να ισχυρίζονται ότι μόνο για την εκπαίδευση δεν υπάρχουν χρήματα. Ας μειώσουν για 5-10 χρόνια τις παραγγελίες σε στρατιωτικά αεροπλάνα.

 

Όχι δεν είναι μεγιά του με χαρά του άμα κάποιος θέλει 10 χρόνια να πάρει πτυχίο!! Για όλα τα πράγματα στη ζωή υπάρχει ένας συγκεκριμένος χρόνος!! Στην εργασίας σου σου δίνουν ένα χρονοδιάγραμμα να κάνεις μια δουλειά, δεν σου λένε όποτε έχεις όρεξη κάντο!! Μια αίσθηση ευθύνης!!

 

Και εδώ διαφωνώ μαζί σου. Το πανεπιστήμιο δεν μπορεί να έχει την ίδια λογική με την αγορά εργασίας. Σκοπός είναι ο φοιτητής να εκπαιδεύεται, να ανοιγεί το μυαλό του και να μορφώνεται με την ευρήτερη έννοια της λέξης. Ο καλός φοιτητής ανταμοίβεται εκ των πραγμάτων (καλύτεροι βαθμοί, ευκαιρείες στην αγορά εργασίας). Έναν φοιτητή που δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στον κανονικό χρόνο φοίτησης όχι μόνο δεν πρέπει να τον διώχνουμε αλλά να τον βοηθάμε ώστε έστω και καθυστερημένα να ολοκληρώσει τις σπουδές του.

 

Στη Γερμανία δεν πληρώνεις ούτε για πλάκα... Ίσα, ίσα... τα 2 πρώτα χρόνια άμα χάσεις ένα μάθημα για δεύτερη φορά σε πετάνε έξω ΑΜΕΣΩΣ χωρίς κουβέντα!! Μετά τα 2 πρώτσα χρόνια νομίζω έχεις 3 ευκαιρείες!! Επίσης έχεις το δικαίωμα να πάρεις 6 μήνες διακοπές.. Αλλιώς είναι σχεδόν αδύνατο να χάσεις πάνω από 1 χρόνο δηλαδή να τελειώσεις σε 6 αντί για 5 χρόνια, επειδή άμα γίνει κάτι τέτοιο θα σε έχουν πετάξει έξω... Και πρόσεξε έχουν πεταχτεί έξω άτομα που έχουν σπουδάσει 2 και 3 χρόνια!! Έχουν πεταχτεί άτομα στο ΔΙΠΛΩΜΑ!!! Απίστευτη αδικία αλλά ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ!!

 

Στην Karlsruhe που είμαι αυτό το εξάμηνο, αν έχεις αρχίσει το Hauptdiplom (3-4-5ο έτος) έχεις το δικαίωμα να μείνεις όσο θές. Απλά σε μια σχολή με 10 εξάμηνα πρέπει να πληρώσεις κάποια χρήματα μετά το 14ο εξήμηνο. Δεν διώχνουν κανέναν. Τα πρώτα 2 έτη έχεις 3 ευκαιρείες να περάσεις το μάθημα αλλίως σε διώχνουν.

 

Βέβαια στη Γερμανία το κάθε πανεπιστημίο είναι ανεξάρτητο. Εδω πέρα, αν το Υπουργείο Παιδείας αποφασίσει πχ. να αυξηθούν οι εισακτέοι το κάθε τμήμα δεν έχει περιθώριο αντίδρασης. Έτσι τμήματα που μπορούν να εξυπηρετήσουν 50-80 φοιτητές έχουν σήμερα 200 άτομα σε κάθε έτος. Για να μην μιλήσουμε για το επίπεδο των βιβλιοθηκών και των εργαστηρίων...

 

Γενικά δεν διαφωνώ ότι πρέπει να γίνουν αλλαγές στην Παιδεία. Απλά πρέπει να υπάρχει θέληση για πραγματικά βήματα. Τα μέτρα που έχουν ανακοινωθεί θα μπορούσαν να βοηθήσουν αν είχαν καλυφθεί οι βασικές ανάγκες των ΑΕΙ. Και βέβαια σε καμμία περίπτωση δεν πρέπει να ισχύσουν αναδρομικά οι αλλαγές. Δεν μπορεί ένας φοιτητής να σπουδάζει με ένα Α καθεστώς και ξαφνικά 6 μήνες πριν αποφοιτήσει να του λένε "ξέρεις αλλάζουν τα πάντα"

Δημοσ.

@papadakn

Πράγματι η Ελλάδα κάνει απίστευτα έξοδασε πράγματα που θα μπορούσαν να αποφευχθούν ή τουλάχιστον να ελαχιστοποιηθούν... Σε αυτά που είπες να προσθέσω τους Ολυμπιακούς αγώνες...

 

Πράγματι κάθε πανεπιστήμιο στη Γερμανία έχει τα δικά του... Και από ότι έχω ακούσει οι Μοναχιώτες ως Βαυαροί κιόλας είναι οι πιο σκληροί, οπότε φεύγεις με 2 μαθήματα και δεν νομίζω πως στο Hauptdiplom μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο που λες...χωρίς να είμαι 100% σίγουρος μιας και δεν έχω φτάσει ακόμα...αλλά δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο.. Το μόνο που έχω ακούσει είναι οι 6 μήνες διακοπές που μπορείς να πάρεις...

 

[offtopic] Κοντά είμαστε ;) Τι σπουδάζεις? [/offtopic]

 

 

@ClouD Συγγνώμη αν σε κούρασα... Πάντως συνήθως είμαι πολύ πιο ήρεμος... Απλά χτές ήμουν λίγο "φορτωμένος" :D Σε real time συζήτηση καμία σχέση... :)

Δημοσ.

[offtopic]

Μηχανικός Η/Υ στο Πανεπιστημίο της Πάτρας σπουδάζω και είμαι στην Karlsruhe για ένα εξάμηνο (erasmus). Ίσως μείνω και ένα ακόμη με την προοπτική να κάνω την διπλωματική μου εδώ πέρα αλλά προς το παρόν το ψάχνω το θέμα.

[/offtopic]

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...