Προς το περιεχόμενο

Καταλήψεις


drdoomgr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

1. aφου δεν επιβαρυνεις καποιον μετα τα 6 χρονια' date=' ποιο το προβλημα?

[/quote']

 

Νομίζω οτι ο σκόπος δεν είναι να γλιτώσουμε τα λεφτά απο τους φοιτητές που έχουν περάσει τα 6 χρόνια φοίτησης, αλλα να μην ξεκινάνε οι φοιτητές με την ρούχλα που ξεκινάνε σήμερα.

 

2.σε αυτο δεν φταινε οι φοιτητες, αλλα κυριως οι καθηγητες. αυτο γιατι ορισμενες φορες(εως πολλες..)βαζουν θεματα εξωπραγματικα. αν ηξερες οτι αυτα που κανει θα σου βαλεις κιολας, τοτε α)δεν θα πηγαινες να το δωσεις ετσι β)ΚΑΝΕΙς δεν θα ειχε προβλημα με αυτο το μετρο.

 

Θες να μιλησουμε με παραδείγματα;

Λοιπόν, όποιος απο εδώ εχει τελειώσει Ηλ. Μηχ ΕΜΠ ας με επιβεβαιώσει/διαψεύσει (Kaizer?)

 

Σύνολο 59-60 μαθήματα.

Μαθήματα που ειναι δύσκολα γιατι οι καθηγητές βάζουν δύσκολα θέματα: 3 (ηλ. κυκλώματα, θεωρία δικτύων, ηλ. πεδία). Αντε να ειναι 4 με κατι κυματοδηγούς.

Μαθήματα Καρναβάλια που τα περνάς με 1 ώρα - μισή μέρα διάβασμα:

Σήματα και συστήματα (δεν θελει διαβασμα ο καθηγητης στα λυνει στον πίνακα), Συστήματα Επικοινωνίας (παρομοίως), Όλα της ροής Ο (οικονομικά). Όλα της ροής Βιοτεχνολογίας, Πολυδιάστατα Συστήματα, Τεχνολογία πολυμέσων, Διαδικτυο (ή κατι τετοιο), και διάφορα άλλα που δεν τα θυμάμαι τώρα (θυμαμαι οτι ήταν στα favorites όλων των φοιτητών).

 

Και φυσικά δεν είναι μόνο η δική μου σχολή. Θυμάμαι γνωστούς μου στο ΤΕΙ αυτοματισμού, με 2 ώρες crash course στις μιγαδικές έπαιρναν και βαθμό.

Να μην μιλησω για εργασίες που έτυχε να δω στο πολυτεχνειο και ήταν copy - paste προηγούμενων ετών και οι καθηγητές έκαναν τα στραβά μάτια για να μην τους κάνει τσουρέκια το μισό έτος.

 

So, την επόμενη φορά που στα αιτήματα και τις καταλήψεις εκτός απο το να πεθάνει ο τάδε μισητός καθηγητής που βάζει δύσκολα θέματα ο πούστης (και αυτο μύθος, θεωρία δικτύων που δίνουν 5-6 φορές , το πέρασα με την πρώτη και μάλιστα με 7, ενώ το iq μου ειναι κάτω του μέσου όρου του πολυτεχνείου), θα έχετε να φύγουν τα μαθήματα καρναβάλια και να μην αντιγράφουν, τότε θα πιστέψω οτι καίγεστε για την παιδεία. Μέχρι τότε επιτρέψτε μου να νιώθω οτι παλεύετε για τα δικαιώματα να καταναλώνετε φραπε χωρίς συνέπειες.

 

3. αυτο φυσικα και ειναι αρκετα κακη συνηθεια. θα μπορουσαμε να ειχαμε κλασεις ανωτερα βιβλια.

Οποιος νομίζει οτι το σύγγραμα που παίρνει ειναι τσάμπα, να αφήσει την γκλίτσα και να κατέβει απο το βουνό. Κατι απαρχειωμένες σαχλαμάρες που έγραψαν οι βοηθοί των καθηγητάδων 20 χρόνια πρίν πωλούνται στο κράτος για 40-50 euro.

 

4. μπορουν να γινουν και ετσι οπως ειναι τωρα με 3 απλα πραγματα:

-χρηματοδοτηση των παν/μιων(πολυ παραπανω απ οσο ειναι τωρα.

-ελεγχος των εξοδων

-αξιολογηση καθηγητων (απο φοιτητες για παραδειγμα-συζητησιμο βεβαια)

1,2 οκ, αλλα το τρίτο ουτε στα χειρότερα μου ονειρα.

Φαντάζομαι απο τώρα τους καθηγητές με τον φραπέ στο χέρι να κάνουν καταλήψεις γιατι η τυρόπιτα είναι στρογγυλή και δεν ξέρουν απο που να αρχίσουν.

  • Απαντ. 915
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Οι "ρομαντικοί" της σειράς μου κάπνιζαν lucky strike' date=' μιλούσαν με κινητά motorola και μοίραζαν τον ριζοσπάστη. Κ μόλις τελειώσαμε το πανεπιστήμιο, άλλοι ήταν υπότροφοι του ΙΚΥ, άλλοι συμμετείχαν σε φωτογραφικές προκυρήξεις θέσεων στα πανεπιστήμια και άλλοι πήγαν σε γραφεία της ΝΔ κ του ΠΑΣΟΚ. Προβλέπεται λαμπρό το μέλλον σας...

 

[/quote']

 

Θυμάμαι ακόμα διάσημη φοιτητομητέρα της σχολής με αμφίεση κοινόβιου και Saab 9000 και κάτι ψιλα. Αγωνιζόταν για τους Ζαπατίστας και σύχναζε στο Πολιτεία tennis club :)

Δημοσ.

bandito, στις σοβαρές ευρωπαϊκές χώρες όσα πολεμάνε τώρα οι φοιτητές μας είναι αυτονόητα... όπως και όσα ζητάνε!! κ εκεί το φοιτητικό κίνημα δεν είναι "πάμε κατάληψη" αλλά σοβαρή δουλειά! Κ οι φοιτητές θα κατεβούν στους δρόμους όταν θιχτούν προσωπικές ελευθερίες, εργατικά δικαιώματα κ όχι όταν θα τους κόψουν τη λούφα στα 6 χρόνια...

Κ το επαναλαμβάνω: worldcitizen, όταν θα διεκδικήσεις μια θέση σε και αντιμετωπίσεις φωτογραφικές προκυρήξεις, τότε έλα να μιλήσουμε πάλι για γραμμές και τους "ρομαντικούς". Γιατί αυτούς θα φωτογραφίζουν οι θέσεις.

Δεν άσκησα κριτική στο φοιτητικό κίνημα... με προβληματίζει όμως που κάποιοι τσιμπάνε το δόλωμα...

Δημοσ.
Νομίζω οτι ο σκόπος δεν είναι να γλιτώσουμε τα λεφτά απο τους φοιτητές που έχουν περάσει τα 6 χρόνια φοίτησης' date=' αλλα να μην ξεκινάνε οι φοιτητές με την ρούχλα που ξεκινάνε σήμερα.

 

[/quote']

 

 

Δηλαδή, φταίνε οι φοιτητές που μετά από τόσα χρόνια φροντιστήρια (ξένες γλώσσες, μαθηματικά και άλλα πολλά για να είναι ανταγωνιστικός στην εύρεση εργασίας) θέλουν να χαλαρώσουν λίγο ? Όπως και το ότι τα μαθήματα των πρώτων ετών δεν έχουν καμμία σχέση με τη σχολική ύλη και δυσκολεύετε ο πρωτοετής να παρακολουθήσει?

 

Ας φτιάξουν την δευτεροβάθμια καλύτερα, κι όχι να χτυπάνε την έκφανση του προβλήματος.. Αλλά δεν θέλουν να χτυπήσουν το πρόβλημα επειδή δεν μπορούν.. Η αποτυχία πρέπει να φορτώνεται ατομικά..

 

 

Θες να μιλησουμε με παραδείγματα;

Λοιπόν' date=' όποιος απο εδώ εχει τελειώσει Ηλ. Μηχ ΕΜΠ ας με επιβεβαιώσει/διαψεύσει (Kaizer?)

 

Σύνολο 59-60 μαθήματα.

Μαθήματα που ειναι δύσκολα γιατι οι καθηγητές βάζουν δύσκολα θέματα: 3 [...']

 

Και φυσικά δεν είναι μόνο η δική μου σχολή. Θυμάμαι γνωστούς μου στο ΤΕΙ αυτοματισμού, με 2 ώρες crash course στις μιγαδικές έπαιρναν και βαθμό.

Να μην μιλησω για εργασίες που έτυχε να δω στο πολυτεχνειο και ήταν copy - paste προηγούμενων ε[...] Μέχρι τότε επιτρέψτε μου να νιώθω οτι παλεύετε για τα δικαιώματα να καταναλώνετε φραπε χωρίς συνέπειες.

 

Κανείς δεν είπε να μην υπάρχει δυσκολία και με λευκή να παιρνάνε μαθήματα (μόνο τα στελέχη το κάνουν αυτό προς το παρόν..) Και πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως αυτό μπορεί να αποτελέσει επιχείρημα υπερ του 3+1 φορές..

Αλλά και πάλι αυτό δείχνει ότι δεν θέλουν να ασχοληθούν με τους φοιτητές και γιατί υπάρχουν αυτά τα φαινόμενα..

Δημοσ.

Φίλε bandito στο δικό μας αμφιθέατρο στο ΠΑΜΑΚ , Εφαρμοσμένη Πληροφορική δεν χωράμε!! Έχει 80 θέσεις για 250 άτομα, άντε πες και καμιά 20 αριά που χώνονται στα σκαλιά...οι άλλοι δεν χωράνε...πως να έχουμε την απαίτηση να τελειώνουν οι φοιτητές στα ν+2 χρόνια (λες και οι φοιτητικές σπουδές είναι εξίσωση) όταν δεν πληρούμε καμία προδιαγραφή ευρωπαικού πανεπιστημιίου...όταν δεν χωράμε..αν είναι δυνατόν!!

Δημοσ.
Φίλε bandito στο δικό μας αμφιθέατρο στο ΠΑΜΑΚ , Εφαρμοσμένη Πληροφορική δεν χωράμε!! Έχει 80 θέσεις για 250 άτομα, άντε πες και καμιά 20 αριά που χώνονται στα σκαλιά...οι άλλοι δεν χωράνε...πως να έχουμε την απαίτηση να τελειώνουν οι φοιτητές στα ν+2 χρόνια (λες και οι φοιτητικές σπουδές είναι εξίσωση) όταν δεν πληρούμε καμία προδιαγραφή ευρωπαικού πανεπιστημιίου...όταν δεν χωράμε..αν είναι δυνατόν!!

 

Όταν συμβαίνει αυτό, δεν μπλοκάρεις το ν+2. Αντιθέτως απαιτείς η σχολή να παίρνει 80 και όχι 250 (ή μάλλον πιο σωστά, το υπουργείο να στέλνει 80 εισακτέους και όχι 250). Και αυτό θα συμβεί μόνο όταν τα Πανεπιστήμια αποκτήσουν διοικητική αυτοτέλεια.

Δημοσ.
Φίλε bandito στο δικό μας αμφιθέατρο στο ΠΑΜΑΚ , Εφαρμοσμένη Πληροφορική δεν χωράμε!! Έχει 80 θέσεις για 250 άτομα, άντε πες και καμιά 20 αριά που χώνονται στα σκαλιά...οι άλλοι δεν χωράνε...πως να έχουμε την απαίτηση να τελειώνουν οι φοιτητές στα ν+2 χρόνια (λες και οι φοιτητικές σπουδές είναι εξίσωση) όταν δεν πληρούμε καμία προδιαγραφή ευρωπαικού πανεπιστημιίου...όταν δεν χωράμε..αν είναι δυνατόν!!

 

Πες μου σε ποιο σημείο είπα οτι τα πανεπιστήμια μας δεν έχουν προβλήματα;

Έχουν και παραέχουν.

 

Διάθεση να λυθούν δεν υπάρχει ούτε απο την μία ούτε απο την άλλη πλευρά.

Το πρώτο βήμα θα ήταν στις σχολές να εισάγονται ΜΟΝΟ οσοι πραγματικά το επιθυμούν. Στην δική μου σχολή ΖΗΤΗΜΑ να το γούσταραν 40-50 άτομα απο τα 250 που μπήκαν. Ε αυτοί οι 200 να πάνε αλλου ρε παιδί μου , εκεί που θα γουστάρουν. Με το ζόρι γιατρός, δικηγόρος, μηχανικός ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ.

 

Κάποιος πρέπει να κόβει τα μαλλιά μας, να μας αλλάζει το aircondition και να μας φτιάχνει το αυτοκίνητο.

Και μάλιστα αυτοί βγάζουν περισσότερα χρήματα απο εναν μηχανικό, γιατρό, δικηγόρο, μπλα, μπλα που μπήκε και τελειώσε χωρίς να καταλάβει γιατί.

Δημοσ.

Κανείς δεν είπε να μην υπάρχει δυσκολία και με λευκή να παιρνάνε μαθήματα (μόνο τα στελέχη το κάνουν αυτό προς το παρόν..) Και πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως αυτό μπορεί να αποτελέσει επιχείρημα υπερ του 3+1 φορές..

Αλλά και πάλι αυτό δείχνει ότι δεν θέλουν να ασχοληθούν με τους φοιτητές και γιατί υπάρχουν αυτά τα φαινόμενα..

 

Είναι επιχείρημα υπερ του "Φτύστε τα κόμματα στα μούτρα και στείλτε τους να ασχοληθούν με τα προβλήματα που θα έπρεπε να ασχολούνται. Καθήστε κάτω με καθαρό μυαλό, κάντε θυσίες και απαιτήστε να κάνουν, και φτιάχτε αυτο το το γ@μημένο εκπαιδευτικό σύστημα". There...

Δημοσ.
1.Νομίζω οτι ο σκόπος δεν είναι να γλιτώσουμε τα λεφτά απο τους φοιτητές που έχουν περάσει τα 6 χρόνια φοίτησης' date=' αλλα να μην ξεκινάνε οι φοιτητές με την ρούχλα που ξεκινάνε σήμερα.

 

 

 

2.Θες να μιλησουμε με παραδείγματα;

Λοιπόν, όποιος απο εδώ εχει τελειώσει Ηλ. Μηχ ΕΜΠ ας με επιβεβαιώσει/διαψεύσει (Kaizer?)

 

Σύνολο 59-60 μαθήματα.

Μαθήματα που ειναι δύσκολα γιατι οι καθηγητές βάζουν δύσκολα θέματα: 3 (ηλ. κυκλώματα, θεωρία δικτύων, ηλ. πεδία). Αντε να ειναι 4 με κατι κυματοδηγούς.

Μαθήματα [b']Καρναβάλια[/b] που τα περνάς με 1 ώρα - μισή μέρα διάβασμα:

Σήματα και συστήματα (δεν θελει διαβασμα ο καθηγητης στα λυνει στον πίνακα), Συστήματα Επικοινωνίας (παρομοίως), Όλα της ροής Ο (οικονομικά). Όλα της ροής Βιοτεχνολογίας, Πολυδιάστατα Συστήματα, Τεχνολογία πολυμέσων, Διαδικτυο (ή κατι τετοιο), και διάφορα άλλα που δεν τα θυμάμαι τώρα (θυμαμαι οτι ήταν στα favorites όλων των φοιτητών).

 

Και φυσικά δεν είναι μόνο η δική μου σχολή. Θυμάμαι γνωστούς μου στο ΤΕΙ αυτοματισμού, με 2 ώρες crash course στις μιγαδικές έπαιρναν και βαθμό.

Να μην μιλησω για εργασίες που έτυχε να δω στο πολυτεχνειο και ήταν copy - paste προηγούμενων ετών και οι καθηγητές έκαναν τα στραβά μάτια για να μην τους κάνει τσουρέκια το μισό έτος.

 

3.So, την επόμενη φορά που στα αιτήματα και τις καταλήψεις εκτός απο το να πεθάνει ο τάδε μισητός καθηγητής που βάζει δύσκολα θέματα ο πούστης (και αυτο μύθος, θεωρία δικτύων που δίνουν 5-6 φορές , το πέρασα με την πρώτη και μάλιστα με 7, ενώ το iq μου ειναι κάτω του μέσου όρου του πολυτεχνείου), θα έχετε να φύγουν τα μαθήματα καρναβάλια και να μην αντιγράφουν, τότε θα πιστέψω οτι καίγεστε για την παιδεία. Μέχρι τότε επιτρέψτε μου να νιώθω οτι παλεύετε για τα δικαιώματα να καταναλώνετε φραπε χωρίς συνέπειες.

 

 

4.Οποιος νομίζει οτι το σύγγραμα που παίρνει ειναι τσάμπα, να αφήσει την γκλίτσα και να κατέβει απο το βουνό. Κατι απαρχειωμένες σαχλαμάρες που έγραψαν οι βοηθοί των καθηγητάδων 20 χρόνια πρίν πωλούνται στο κράτος για 40-50 euro.

 

 

5.1,2 οκ, αλλα το τρίτο ουτε στα χειρότερα μου ονειρα.

Φαντάζομαι απο τώρα τους καθηγητές με τον φραπέ στο χέρι να κάνουν καταλήψεις γιατι η τυρόπιτα είναι στρογγυλή και δεν ξέρουν απο που να αρχίσουν.

 

 

1-2.αν ειχαν καποια προωθηση απο την ιδια την σχολη, δεν θα ηταν ρουχλες. δεν λεω οτι δεν φταινε οι φοιτητες, προς θεου, αλλα αν ειχαν να αντιμετωπισουν αλλο κλιμα απο την αρχη, διαφορετικα θα ηταν τα πραγματα. τι εννοω: οταν πρωτομπαινεις στην σχολη και δεν βλεπεις καθηγητες οι οποιοι να ζουν αυτο που κανουν(υπαρχουν φυσικα και αυτοι), δεν ψηνεσαι. οταν βλεπεις πως αυτα που εχεις μαθει εως τωρα(λυκειο), ειναι ενα τπτ μπροστα σε αυτα που σου λενε, με δυσνοητο τροπο δεν ψηνεσαι.τουλ, αυτα συμβαινουν στην σχολη μου.οταν δεν λενε να καταλαβουν οτι πρεπει να παρουν πιο θερμα το θεμα(οι κθηγητες, δεν ψηνεσαι. θες να σου πω και παραδειγματα? αντε να πας σε εναν καθηγητη, του οποιου το μαθημα το ειχες παρακολουθησει(το προηγουμενο ετος)και τον ρωτας την φετινη υλη, και σου απανταει: δεν βγαζω υλη, βρες καποιον που το παρακολουθουσε. ε, αυτο ειναι συνεργασια? δεν θα πρεπε καποιος να τον υποχρεωνει να ειναι συνεργασιμος με τους φοιτητες? ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ. και η λιστα μεγαλωνει...(αν θες μπορω να πω απειρα παραδειγματα). οταν λοιπον, εχεις την πλειοψηφια των καθηγητων των 2 πρωτων χρονων οι οποιοι αλλα κανουν και αλλα βαζουν, ειναι δυνατον να τα πας καλα? και σου λεω, ενα 50% φταις εσυ που τα ξυνεις, το αλλο 50% γιατι να υπαρχει. αν ο καθηγητης ηταν ενταξει, οι φοιτητες θα επαιρναν πιο σοβαρα τα πραγματα, γιατι θα υπηρχε ουσια σε αυτο που θα κανε. ειναι δλδ η πλειοψηφια των φοιτητων του Φυσικου Αθηνων ΤΟΟΟΟΟΣΟ βλακες που εχουμε μ.ο αποφοιτησης 7,5-8 χρονια????επισης, τουλαχιστον το 75% των μαθηματων θελει προσπαθεια για να τα περασεις. και οταν λεω προσπαθεια, δεν εννοω 5 μερες, αλλα τουλαχιστον 2 βδομαδες.

 

3.πες μου 1 φορα που εχει υποθει αυτο "να πεθάνει ο τάδε μισητός καθηγητής που βάζει δύσκολα θέματα ο πούστης", και αν εχει ειναι καραγκιοζιλικη. αντιγραφη? ειναι θεμα του καθηγητη. αν θελει αφηνει, αν οχι, τοτε πουλο.οταν λοιπον οι καθηγητες θα αποφασιζουν οτι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ Κ-Α-Ν-Ο-Υ-Ν ΣΩΣΤΟ μαθημα και να εξεταζουν αναλογως, τοτε πολυ ευχαριστως να τεθει αυτο το θεμα, αλλα μαλλον δεν θα χρειαστει καν, γιατι οταν υπαρχουν αυτες οι προυποθεσεις, τοτε ΔΕΝ ΘΕΣ να αντιγραψεις.

 

4.ειπαμε, για τα συγγραματα, οτι ΠΟΛΛΑ ειναι τριςαθλια και ολοι ξερουμε τους λογους. αυτα που ειπες περι γλιτσων κλπ, λιγο ασχετα μου φανηκαν...τα συγγραματα οι φοιτητες τζαμπα τα παιρνουν...

 

5.το "απο τους φοιτητες" ηταν μια ιδεα. θα μπορουσε ας πουμε η επιτροπη να αποτελουταν απο το 50% φοιτητες και απο κει και περα βλεπουμε.τωρα γιατι το λες αυτο με τις τυροπιτες...

Δημοσ.

Καλά τότε γιατί σχεδόν όλα τα τμήματα Ηλεκτρολόγων μηχανικών έχουν μ.ο ΠΕΡΙΠΟΥ 7 χρόνια .Γιατί οι μαθητές με τρελούς μ.ο. στο λύκειο είναι χαζοί και κωλοβαράνε σίγουρα....Αν οι καθηγητές σταματήσουν το γλύψιμο που δεχονται απο όσους τελίωνουν πρόωρα υποτύθεται με το σπαθί τους και σταματήσουν όταν φτάσουμε 6 έτος (67-70 μαθήματα δεν είναι λίγα στην δική μου σχολή ηλεκτρολόγων)να μας λυπούνται και συνεχίσουν στην ίδια νοοτροπία που μας αντιμετόπιζαν τα πρώτα 4 χρόνια θα τελιώναμε όλοι στα 10 χρόνια τώρα αν κάποιοι είναι στους ευνοούμενους ή είναι μέλη της δαπ δεν φταίω εγώ...αλλά προφανώς για αυτούς που περνάνε και στην απέξω μαθήματα ας πάρουν οι καθηγητές όσοι εξουσία θέλουν αφου εμείς είμαστε ευνοούμενοι όλα οκ.

Αυτοί που δουλεύουν και όσοι είναι μεγάλη ηλικία(35+) και ξεκινάνε τώρα να σπουδάσουν με οικογένεια και κανονική δουλεία όχι μαύρη και εποχιακή όπως όσοι φοιτητές δουλεύουν τι φταίνε.

ΝΑ ΠΡΟΣΘΈΣΩ ΟΤΙ ΕΊΜΑΙ 5 ΕΤΟΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ ΠΑΡΟΤΙ ΘΑ ΜΕ ΚΑΘΗΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ.

 

ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΣΧΟΛΗ ΚΑΙ ΕΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΣΩΣΤΟΤΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΟΜΗΛΗΤΕΣ ΜΑΣ

Δημοσ.

Ωραία συζήτηση, μπράβο παιδιά! Αρκεί να γίνεται με σύνεση και όχι με φανατισμό...

Πάντως όσων αφορά την σχολή μου, δεν αντιλέγω και εγώ αυτό ακριβώς λέω. Αλλά δυστύχως με το νομοπλαίσο δεν κατευθυνόμαστε προς την βελτίωση των συνθηκών στα πανεπιστήμια αλλά προς την μεταστροφή των παιδών στα ιδιωτ.πανεπιστήμια. Κακά τα ψέμματα, ας δούμε λίγο πιο μακρύα...

Δημοσ.

Ημουν στη πρωτοβουλία φοιτητών ενάντια στα νέα μέτρα που κέρδισε στο πα.μακ. με 1508 ψηφους κατάληψη(σε συνολο 2200)...οι περισσότεροι που ψήφισαν ήταν μικρά έτη...η πρωτοβουλία φτίαχτηκε απο ανένταχτουσ φοιτητέσ χωρίσ κομματική ταυτότητα...και πραγματικα για να γινει η ψηφοφορια χρεαστηκαν 3 αμφιθεατρα...συγκινητικεσ στιγμεσ...οι δαπιτεσ να γιουχαιζονται...τεσπα,στη πρωοτοβουλια ηταν κ δυο ατομα που θα επαιρναν πτυχιο κ θα πηγαιναν μεαπτυχιακο...αλλα τι να το κανεισ το πτυχιο οταν δεν εχει εργασιακη εξασφαλιση κ οταν τα νομοσχεδια θα το κανουν ενα κουρελι?αληθεια το πανεπιστημιο ειναι σαν το σχολειο?εντατικοποιηση κ διαωασμα σινεχοσ?ετσι θελουν να το κανουν...προσοπικα στο πανεπιστημιο καποιοσ βρισκει κ αλλα πραγματα κ διαμορφονει αποψεισ κ συμπεριφορεσ...προσοπικα ασχολουμαι με κινηματογραφικη ομαδα,με την ομαδα του 1431αμ(σταθμου που εκπεμπει στο πολυτεχνειο θεσσαλονικησ http://www.1431am.gr ) ...σκεψου καποιοσ να δουλευει...δεν ειδα να σχολιαζεται κ πολυ το ιδιωτικο πανεπιστημιο...η παιδεια πρεπει να ειναι δημοσια κ δορεαν κ να δινονται ισεσ ευκαιριεσ σε ολουσ...θα οξυνθουν αλλιωσ οι κοιν. ανισοτητεσ...μιλατε για το οτι το εξωτερικο ειναι ολα καλυτερα αλλα ταυτοχρονα ειστε περηφανοι για την ελλαδα ωστε να σασ νοιαζει το οτι η μακεδονια ονομαζεται με το πραγματικο τησ ονομα...θεσνικιοσ ειμαι αλλα δεν με νοιαζει κ πολυ για το αν ο εκπολιτιστησ σφαγεασ ηταν ελληνασ η οχι...κ αφοθ αναφερτθηκε καπου για τουσ ποντιουσ,αν κ ποντιοσ,οι τουρκοι καναν οτι κ οι ελληνεσ πριν...οταν οι ελληνεσ πηγαιναν να παρουν την αγκυρα!!!αλλα οι ελληνεσ πηγαινοντασ προσ τα εκει δεν σφαξαν...

πισω στο θεμα,δειτε ποιοι υπογραφουν τη προταση του ΕΣΥΠ κ ψαξτε λιγο να βρειτε απο που ηρθαν...

και Βερεμη οι αστειοτητεσ που ειπεσ οτι ειναι οι καταληψεισ θα αφησουν στα χαρτια τισ προτασεισ σου...

Δημοσ.
* Οι εν ενεργεία φοιτητές που έχουν συμπληρώσει το ανώτατο όριο φοίτησης διαγράφονται από τα μητρώα. Οι υπόλοιποι έχουν στη διάθεσή τους μόλις 1 χρόνο, εάν χρωστούν λιγότερα από το 1/3 των μαθημάτων, 2 χρόνια εάν χρωστούν από το 1/3 έως το 1/2 και 3 χρόνια όσοι χρωστούν περισσότερα από τα μισά.

 

Δηλαδή καμμία περίοδος χάριτος για όσους φοιτούν πάνω από ν+2 χρόνια; Τη στιγμή που οι μέσοι όροι φοίτησης, τουλάχιστον για τη σχολή θετικών επιστημών του ΕΚΠΑ όπου φοιτώ εγώ (τμήμα γεωλογίας) είναι πάνω από 6,5 χρόνια;

Συνεπώς: Οι μεταρρυθμίσεις αυτές θα ήταν σωστές, μόνο αν συνοδεύονταν από άπειρες άλλες, οι οποίες θα είχαν βέβαια δυσβάσταχτο πολιτικο-οικονομικό κόστος για τη κυβέρνηση (αναβάθμιση υλικοτεχνικής υποδομής, αναβάθμιση βιβλιοθηκών, εκ βάθρων αναθεώρηση των προγραμμάτων σπουδών), ώστε να είναι δυνατή η αποφοίτηση σε αυτό το χρονικό διάστημα. Αρκεί να αναφέρω ότι αυτή τη στιγμή, οι φοιτητές του γεωφυσικού τμήματος του πανεπιστημίου του delft στην ολλανδία, παίρνουν πτυχίο ανώτερης αξίας από το δικό μου, σπουδάζοντας μόνο τα μαθήματα του ενός από τους ΠΕΝΤΕ τομείς τους οποίους αναγκάζομαι να παρακολουθήσω εγώ.

Άρα: Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι η κυβέρνηση προσπαθεί να διώξει κόσμο από τα πανεπιστήμια και να τον στρέψει στα ιδιωτικά α) θέτοντας δυσκολότερους όρους για την αποφοίτηση χωρίς καμία αναβάθμιση της ποιότητας της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης β) καταργώντας το δωρεάν χαρακτήρα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

 

Αντί να κοιτάξουν τα χάλια τους που στα δημοτικά σφάζονται μεταξύ τους και στα λύκεια κάνουν διαγωνισμούς πίπας, θέλουν να μου κάνουν και μεταρρυθμίσεις στη τριτοβάθμια εκπαίδευση, τρομάρα τους!

Δημοσ.
Ημουν στη πρωτοβουλία φοιτητών ενάντια στα νέα μέτρα που κέρδισε στο πα.μακ. με 1508 ψηφους κατάληψη(σε συνολο 2200)...οι περισσότεροι που ψήφισαν ήταν μικρά έτη...η πρωτοβουλία φτίαχτηκε απο ανένταχτουσ φοιτητέσ χωρίσ κομματική ταυτότητα...και πραγματικα για να γινει η ψηφοφορια χρεαστηκαν 3 αμφιθεατρα...συγκινητικεσ στιγμεσ...οι δαπιτεσ να γιουχαιζονται...τεσπα' date='στη πρωοτοβουλια ηταν κ δυο ατομα που θα επαιρναν πτυχιο κ θα πηγαιναν μεαπτυχιακο...αλλα τι να το κανεισ το πτυχιο οταν δεν εχει εργασιακη εξασφαλιση κ οταν τα νομοσχεδια θα το κανουν ενα κουρελι?αληθεια το πανεπιστημιο ειναι σαν το σχολειο?εντατικοποιηση κ διαωασμα σινεχοσ?ετσι θελουν να το κανουν...προσοπικα στο πανεπιστημιο καποιοσ βρισκει κ αλλα πραγματα κ διαμορφονει αποψεισ κ συμπεριφορεσ...προσοπικα ασχολουμαι με κινηματογραφικη ομαδα,με την ομαδα του 1431αμ(σταθμου που εκπεμπει στο πολυτεχνειο θεσσαλονικησ http://www.1431am.gr ) ...σκεψου καποιοσ να δουλευει...δεν ειδα να σχολιαζεται κ πολυ το ιδιωτικο πανεπιστημιο...η παιδεια πρεπει να ειναι δημοσια κ δορεαν κ να δινονται ισεσ ευκαιριεσ σε ολουσ...θα οξυνθουν αλλιωσ οι κοιν. ανισοτητεσ...μιλατε για το οτι το εξωτερικο ειναι ολα καλυτερα αλλα ταυτοχρονα ειστε περηφανοι για την ελλαδα ωστε να σασ νοιαζει το οτι η μακεδονια ονομαζεται με το πραγματικο τησ ονομα...θεσνικιοσ ειμαι αλλα δεν με νοιαζει κ πολυ για το αν ο εκπολιτιστησ σφαγεασ ηταν ελληνασ η οχι...κ αφοθ αναφερτθηκε καπου για τουσ ποντιουσ,αν κ ποντιοσ,οι τουρκοι καναν οτι κ οι ελληνεσ πριν...οταν οι ελληνεσ πηγαιναν να παρουν την αγκυρα!!!αλλα οι ελληνεσ πηγαινοντασ προσ τα εκει δεν σφαξαν...

πισω στο θεμα,δειτε ποιοι υπογραφουν τη προταση του ΕΣΥΠ κ ψαξτε λιγο να βρειτε απο που ηρθαν...

και Βερεμη οι αστειοτητεσ που ειπεσ οτι ειναι οι καταληψεισ θα αφησουν στα χαρτια τισ προτασεισ σου...[/quote']

 

 

Καλά φίλε χαλάρωσε... μίλα πιο ξεκάθαρα και μην συγχέεις 50 θέματα σε μία παράγραφο και 5 σε μία πρόταση. Τώρα μιλάμε για ένα συγκεκριμένο θέμα για το νέο νομοπλαίσιο που προσπαθούν να προωθήσουν και όχι για μακεδονίες και ποντιακά ζητήματα. Όσο για το Παμακ, το είπα και προηγουμένως συγχαρητήρια στους φοιτητές του και στους Δαπίτες που παρ'ολο που στηρίζουν και ψηφίζουν Δαπ κατάλαβαν οτι στην προκεμένη περίπτωση το ζήτημα είναι πρόβλημα ατομικό και συνάμα συλλογικό καθως γίνεται προσπάθεια ιδιωτικοποίησης και εμπορευματοποίησης ενος δημοσίου δωρεάν αγαθού όπως είναι η παιδεία. Αν οι Δαπίτες ήταν προσκολλημένοι τότε ποτέ δεν θα ήταν το Παμακ σε κατάληψη.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...