Fan Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Ο ποιος? Βρηκες τον ταφο του Αλεξανδρου και δεν το λες τοσο καιρο να μην το ψαχνουν οι αρχαιολογοι τοσους αιωνες? Ειναι γνωστο εξαλλου οτι το ταρυχευμενο πτωμα του Αλεξανδρου στο δρομο για την Μακεδονια το εκλεψε ο Πτολεμαιος και το πηγε στην Αλεξανδρεια' date=' στην προσπαθεια του να φανει ως ο πιο επιφανης διαδοχος. Επειδη σχολιαζεις με περισσια ευκολια τις αποψεις και τις γνωσεις των αλλων, πρεπει να ξερεις οτι η ημιμαθεια ειναι χειροτερη της αμαθειας.[/quote'] Alexander's body was placed in a gold anthropid sarcophagus, which was in turn placed in a second gold casket and covered with a purple robe. Alexander's coffin was placed, together with his armour, in a gold carriage which had a vaulted roof supported by an Ionic peristyle. The decoration of the carriage was very rich and is described in great detail by Diodoros. Εγώ δεν ανέφερα ότι βρήκαν τον τάφο του Αλέξανδρου στην Βαβυλώνα. Ανέφερα ως παράδειγμα τον ενταφιασμό του Αλέξανδρου σε σαρκοφάγο στην Βαβυλώνα και όχι την καύση του σώματος του. Επειδή όμως κάποιοι έχουν τσίμπλες στα μάτια τους και αποκαλούν τους άλλους ημιμαθείς καλό θα ήταν να μην υποστηρίζουν πράγματα τα οποία δεν είναι ορθά. Τώρα εάν ο lefterhs επιμένει ακόμα να υποστηρίζει ότι στην Αρχαια Ελλάδα έκαιγαν τους νεκρούς τους και δεν τους ενταφίαζαν, τον αφήνω στην δικιά του βαθιά γνώση του.
Fan Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Έχεις δίκιο' date=' κάποιος έχει μπερδέψει τη μυθολογία με την ιστορία. Όταν κάποιος ισχυρίζεται πως είδε κάποιον να περπατάει επάνω στο νερό και να ανασταίνει τους νεκρούς, χωρίς να μπορεί να το αποδείξει, είναι μυθολογία. :mrgreen: [/quote'] Εάν φτάσουμε σε σημείο να αμφισβητούμε και το Χριστό τότε... καληνύχτα μας.
antreaslam Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Μέλος Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 ναραγιαν,δεν ειναι μυθος...χιλιαδες ιστορικες αναφορες υπαρχουν, οτι τον ειδαν να περπαταει στο νερο,με φιγουρες αλα μελισσανιδη (ιωαννη παρακαλω)! δεν το πιστευεις?ημουν κ εγω εκει κ στο επιβεβαιωνω! κ οταν βαρεθηκε να περπαταει πανω στο νερο, το χωρισε στη μεση για να μαζεψει ο κοσμος κοχυλια!
Narayan Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Οι δικές μου πηγές λένε πως απλά ήταν ρηχά εκεί που περπάτησε και φάνηκε σε πολλούς σαν να περπάταγε στο νερό. Η πίστη κινεί βουνά εξάλλου. Και για να λήξει κάπου εδώ το θέμα, οι Αρχαίοι Έλληνες και έκαιγαν και ενταφίαζαν τους νεκρούς τους.
nmtray2 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Οι οροι "μαζικη υποβολη" και "μαζικη παραισθησια" ειναι γνωστοι?
lefterhs Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Alexander's body was placed in a gold anthropid sarcophagus' date=' which was in turn placed in a second gold casket and covered with a purple robe. Alexander's coffin was placed, together with his armour, in a gold carriage which had a vaulted roof supported by an Ionic peristyle. The decoration of the carriage was very rich and is described in great detail by Diodoros. Εγώ δεν ανέφερα ότι βρήκαν τον τάφο του Αλέξανδρου στην Βαβυλώνα. Ανέφερα ως παράδειγμα τον ενταφιασμό του Αλέξανδρου σε σαρκοφάγο στην Βαβυλώνα και όχι την καύση του σώματος του. Επειδή όμως κάποιοι έχουν τσίμπλες στα μάτια τους και αποκαλούν τους άλλους ημιμαθείς καλό θα ήταν να μην υποστηρίζουν πράγματα τα οποία δεν είναι ορθά. Τώρα εάν ο lefterhs επιμένει ακόμα να υποστηρίζει ότι στην Αρχαια Ελλάδα έκαιγαν τους νεκρούς τους και δεν τους ενταφίαζαν, τον αφήνω στην δικιά του βαθιά γνώση του.[/quote'] Tη σωρο του αλεξανδρου δεν την εκαψαν. Την εβαλαν σε μια σαρκοφαγο, οπως αναφερεται στο κειμενο που παραθετεις και την ταρυχευσαν για να μπορεσει να μεταφερθει στη Μακεδονια και να ταφει, αλλα δεν εφτασε ποτε λογω του περιστατικου με τον Πτολεμαιο. Εσυ μιλησες για ταφο στη Βαβυλωνα. Αλλο σαρκοφαγος και αλλο ταφος. http://www.e-telescope.gr/gr/cat05/art05_060420.htm Από τις Εφημερίδες του Αλεξάνδρου και τα πρώτα έργα που είχαν γραφτεί γιʼ αυτόν και τη μακεδονική εκστρατεία στην Ασία τίποτα δεν έχει σωθεί. Όσα γνωρίζουμε για την ιστορία του προέρχονται από κατοπινούς συγγραφείς, όπως ο Αρριανός και ο Πλούταρχος, που είχαν σαν πήγες τους τα χαμένα έργα, αλλά και τις λαϊκές αφηγήσεις. Ίσως και τα φύλλα των εφημερίδων. Δεν γνωρίζουμε αν οι εφημερίδες αυτές και το υπόλοιπο προσωπικό αρχείο του βασιλιά τοποθετήθηκαν μαζί με το νεκρό Αλέξανδρο στον τάφο του. Όπως η ιστορία αναφέρει, η σωρός του μέσα σε μία μεγαλοπρεπή άμαξα θα ερχόταν στην Ελλάδα για να ταφεί δίπλα στους άλλους Μακεδόνες βασιλείς. Μα στο δρόμο ο Πτολεμαίος άρπαξε το νεκρό σώμα του βασιλιά του και το μετέφερε στην Αίγυπτο. Εκεί όπου ίσως να αναπαύεται μέχρι σήμερα. Οπως ειναι και γεγονος οτι στους ταφους της Βεργινας οι ταφες γινονταν οπως αναφερεται στο κειμενο που παραθεσα. Εγω δεχομαι οτι η καυση των νεκρων και ο ενταφιασμος των οστων δεν ηταν ο μονος τροπος ταφης στην αρχαια Ελλαδα και οτι υπηρχε και η ταφη της σωρου. Αλλα επιχειρηματα του τυπου "A καλά αρχίσαμε πάλι τις παράξενες προσωπικές απόψεις για την ιστορία.Δηλαδή οι τάφοι στην Βεργίνα είχαν καμμένα πτώματα μέσα;" χωρις να εχεις ενδιαφερθει να μαθεις ποιο ηταν το τελετουργικο ταφης τουλαχιστον στη συγκεκριμενη περιπτωση, ναι, το θεωρω ημιμαθεια.
lefterhs Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Kαι σχετικα με τον τυμβο των μαραθωνομαχων που και αυτος αναφερθηκε, για να μην θεωρηθουν οι ταφες των Μακεδονων βασιλεων μεμονομενες περιπτωσεις... http://hellas.teipir.gr/prefectures/greek/Attikis/Marathonas.htm Το σημαντικότερο όμως σωζόμενο μνημείο της πεδιάδας του Μαραθώνα είναι ο Τύμβος των Μαραθωνομάχων, ο Σωρός, όπως τον ονομάζει ακόμη η λαϊκή παράδοση, ύψους 9 μ. και διαμέτρου 50 μ., που σκεπάζει τα οστά των 192 Αθηναίων, που έπεσαν στη μάχη του Μαραθώνα. Κάτω από το χώμα η ανασκαφική έρευνα έχει ανακαλύψει το τεφροφόρο στρώμα της πυράς με τα αποτεφρωμένα οστά. Μέσα στον Τύμβο βρέθηκαν και τα ίχνη του νεκρόδειπνου. Σύμφωνα με τα έθιμα, οι νικητές περισυνέλεξαν τους νεκρούς από το πεδίο της μάχης, τους έθεσαν στην πυρά και παρεκάθησαν σε περίδειπνο για να τιμήσουv την ανδρεία τους. Έξω από τον Τύμβο oι Αθηναίοι έφηβοι κατέθεταν κάθε χρόνο στεφάνους και πρόσφεραν θυσίες στη μνήμη των νεκρών μαραθωνομάχων.
Γηρυόνης Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Και όλοι αυτοί που βρίσκονται θαμμένοι στον ελληνικό χώρο προ χριστιανικής εποχής τι είναι εξωγίηνοι; Εγώ δεν είπα ότι δεν υπήρχε σαν ιδέα η καύση των νεκρών αλλά συνήθως τους ενταφίαζαν τους νεκρούς. Δηλαδή η λέξη τύμβος' date=' σαρκοφάγος κτλ υπάρχει μόνο από την Βυζαντινή εποχή και μετά; Οι τάφοι στην Βεργίνα, ο ομαδικός τάφος των πεσόντων στον Μαραθώνα, οι τάφοι των Μυκηναίων βασιλιάδων, ο τάφος του Αλέξανδρου στην Βαβυλώνα, οι ομαδικοι τάφοι των πεσόντων σε κάθε μάχη στην αρχαιότητα κτλ τι είναι; Είναι και αργά και βαριέμαι να ψάχνω να βρω παραπομπές... Θέλεις να πείς ότι ο ενταφιασμός των νεκρών είναι έθιμο το οποίο το έφερε ο χριστιανισμός; Θα τρελαθούμε τελείως μου φαίνετε. Χμμμμ, μάλλον κάποιος άλλος έχει μπερδέψει την μυθολογία με την πραγματική ιστορία [/quote'] Η ταφή είναι δύο ειδών, καύση και εγχωμάτωση. Στην αρχαία Ελλάδα καίγανε πρώτα το σώμα και μετά βάζανε σε τάφο τα κόκαλα για να μη μολύνεται το περιβάλλον (ο νεκρός θεωρούτανε μιαρός γι' αυτό και όλοι οι τάφοι ήτανε εκτός πόλεων). Υπήρχανε και περιπτώσεις εγχωματώσεως οι οποίες όμως είναι η εξαίρεση. Ο χριστιανισμός έκανε την ταφή με εγχωμάτωση κανόνα.
Γηρυόνης Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Εάν φτάσουμε σε σημείο να αμφισβητούμε και το Χριστό τότε... καληνύχτα μας. Γιατί; Εσύ δεν αμφισβητείς το Δία, τον Αλλάχ, το Ρα, τον Όντιν ή άλλους θεούς;
antreaslam Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Μέλος Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Ο δικός μου θεός δέρνει τον δικό σου. και ο μπαμπας μου την εχει μεγαλυτερη απο τους δικους σας....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.