cyberstorm Δημοσ. 28 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2006 mporo na valo 2 adsl grammes mesa sto sptiti se diaforetiko prizaki i kathemia??? :confused:
k_w_t Δημοσ. 28 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2006 Αν εχεις 2 γραμμες ΟΤΕ 2 accounts απο ISP και 2 router modem ΝΑΙ! Να βαλεις δυο router στην ιδια γραμμη ή θα χρονισει μονο το ενα ή κανενα!
binary_dreamer Δημοσ. 28 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2006 ναι μπορείς αλλά με 2 τηλεφωνικές γραμμές όπως είπε ο φίλος k_w_t. μπορώ να ρωτήσω ποιός ο λόγος να βάλεις 2 και όχι μια γραμμή σε μεγαλύτερο εύρος? μιας και 2 γραμμές κοστίζουν.
thanassissis Δημοσ. 28 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2006 Den vazeis mia 1024/128 na eheis to kefalaki sou isyho? Pistevo na voithisa...
k_w_t Δημοσ. 28 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2006 Den vazeis mia 1024/128 na eheis to kefalaki sou isyho?Pistevo na voithisa... 1024/256 Εννοεις!!!
markospap Δημοσ. 26 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2006 Na rwthsw ki egw kati sxetiko.... An exeis 2 grammes sto spiti (p.x. 1024/256) mporeis na tis syndeseis me kapoio tropo sto idio pc? Etsi tha exeis parapanw taxythta (p.x. 2x 1024/256)?
binary_dreamer Δημοσ. 26 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2006 ναι. αλλά μην περιμένεις ότι θα έχεις 2048!!! αυτό ειναι λάθος. απλά το ένα πρόγραμμα θα βλεπει το bandwidth της μιας κάρτας-συνδεσης και ένα αλλο πρόγραμμα θα βλέπει το άλλο. για να γίνει αυτό θα χρειαστείς το winroute.αυτό βλέπει όλες τις συνδέσεις και τις γεφυρώνει. αν εισαι σε linux λέγεται ethernet bonding και είναι πολύ καλύτερο. εξαρτ'αται από τη διανομή σου, γράψε στο google την διανομή σου και το ethernet bonding/
Kafsoksilo Δημοσ. 26 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2006 Koita iparxoun 2 tropoi me tous opoious mporeis na kaneis kati tetoio. Pantos den mporeis se kamia periptosi (apo oso gnorizo) na tis blepeis apokleistika os mia, Diladi na katevazeis ena arxeio me 200+kbps. Mporeis omos na anoikseis 2 connections opou to 1 arxeio tha katevenei me 100+ kai deutero kai auto me 100+. Oi 2 tropoi einai: 1) agorazeis ena 3 routeraki opou sindeeis ta 2 router ton adsl kai apo tin alli sindeis to pc sou, douleuei kati os endiamesos dld. Meta tha xreiastei na oriseis nat sto 3 router, kai na tou oriseis to proto connection pou tha parei na einai nat stin proti adsl, to deutero connection stin deuteri adsl, to trito stin proti k.o.k. To pos na oriseis to nat den mporo na to eksigiso tora einai diaforetiko analogos kai to router pou tha xrisimopoihseis os kentriko, an psakseis tha to breis. Sto pc sou tha oriseis os gateway to trito router (to kentriko). I topologia einai kapos etsi: 1 Router ------ Adsl 1 pc ----- 3 router / \ 2 Router ------ Adsl 2 Ta tria router tha prepei na einai sindemena pano se ena switch kai se diaforetiko private ip diktio apo oti tha einai to 3 router me to pc sou oi ta pc sou an prokeite gia lan. Tora an katalaves kati den ksero:Pppppppppp 2)Sindeeis kai tis 2 adsl grammes sto idio lan diladi / Adsl 1 PC ---------------Switch \ Adsl 2 Kai orizeis sto i sta pc sou meso programmatos (den thimamai pio) ta ports kai orizeis kathe port se poia sindesi tha apeuthinetai. dld mporeis na baleis ola ta ports ton games na sitane sindesi stin mia adsl kai ta downloads stin alli. Etsi petixeneis i mia adsl na exei mono ta downloads kai i alli ta games. Auto xreisimopoieitai perissotero gia internet cafe opou theleis ta games na min epireazontai apo to lag ton allon oi opoioi katevazoun apo dc++ ktl kai tin grammi. Tora den ksero an isxei kati tetoio alla sto control panel->network connections->tcp/ip ->advanced exei epilogi na orizeis parapano apo ena gateway. den ksero an oriseis kai tis 2 adsl px i mia einai i 192.168.0.1 kai i alli i 192.168.0.2 kai tis oriseis me idio metric an tha tis douleuei kai tis 2. Auta tora an se boithisa den ksero:)) An pantos breis kapoion tropo kai petixeis postare to plz
poulinos Δημοσ. 27 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2006 Koita iparxoun 2 tropoi me tous opoious mporeis na kaneis kati tetoio. Pantos den mporeis se kamia periptosi (apo oso gnorizo) na tis blepeis apokleistika os mia' date=' Diladi na katevazeis ena arxeio me 200+kbps. Mporeis omos na anoikseis 2 connections opou to 1 arxeio tha katevenei me 100+ kai deutero kai auto me 100+. Oi 2 tropoi einai:1) agorazeis ena 3 routeraki opou sindeeis ta 2 router ton adsl kai apo tin alli sindeis to pc sou, douleuei kati os endiamesos dld. Meta tha xreiastei na oriseis nat sto 3 router, kai na tou oriseis to proto connection pou tha parei na einai nat stin proti adsl, to deutero connection stin deuteri adsl, to trito stin proti k.o.k. To pos na oriseis to nat den mporo na to eksigiso tora einai diaforetiko analogos kai to router pou tha xrisimopoihseis os kentriko, an psakseis tha to breis. Sto pc sou tha oriseis os gateway to trito router (to kentriko). I topologia einai kapos etsi: 1 Router ------ Adsl 1 pc ----- 3 router / \ 2 Router ------ Adsl 2 Ta tria router tha prepei na einai sindemena pano se ena switch kai se diaforetiko private ip diktio apo oti tha einai to 3 router me to pc sou oi ta pc sou an prokeite gia lan. Tora an katalaves kati den ksero:Pppppppppp 2)Sindeeis kai tis 2 adsl grammes sto idio lan diladi / Adsl 1 PC ---------------Switch \ Adsl 2 Kai orizeis sto i sta pc sou meso programmatos (den thimamai pio) ta ports kai orizeis kathe port se poia sindesi tha apeuthinetai. dld mporeis na baleis ola ta ports ton games na sitane sindesi stin mia adsl kai ta downloads stin alli. Etsi petixeneis i mia adsl na exei mono ta downloads kai i alli ta games. Auto xreisimopoieitai perissotero gia internet cafe opou theleis ta games na min epireazontai apo to lag ton allon oi opoioi katevazoun apo dc++ ktl kai tin grammi. Tora den ksero an isxei kati tetoio alla sto control panel->network connections->tcp/ip ->advanced exei epilogi na orizeis parapano apo ena gateway. den ksero an oriseis kai tis 2 adsl px i mia einai i 192.168.0.1 kai i alli i 192.168.0.2 kai tis oriseis me idio metric an tha tis douleuei kai tis 2. Auta tora an se boithisa den ksero:)) An pantos breis kapoion tropo kai petixeis postare to plz[/quote'] na diorthoso kati.i tha kaneis ola auta pou ipe o filos.mporeis episis an ine pola pc ta misa na bgenoun apo tin mia adsl kai ta alla apo tin alli.an tora exeis lefta den thes na mplekseis me unix servers kai diafora pas kai perneis to cisco 1721 i 1841 pou exei dio kartes pano kai enoneis dio adsl se mia kai exeis MIA IP.iparxei san ipiresia apo tin forthnet.i ipiresia einai se normal lefta alla o router me 2 kartes kanei 1600 euro.gia tous pio apetitikous pame se cisco tis seiras 2000 den thimame montelo pou pernei 4 kartes pano.stin ousia pezei kapos san to isdn 128 kai nai tis enonei se mia kai px katevazeis me 200 apo kapou efoson to epitrepei kai o filos mas o ote me ta oraia fortomena dslam tou.
StEvEd Δημοσ. 29 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2006 poli apla an kaneis oli ayti ti diadikasia tha mporeis se ligo kairo na valeis adsl2 kai theoritika panta na katevazeis me 16Mbps(siga mi dosoun oi ISPs 8mbps, alla leme tora..)
poulinos Δημοσ. 30 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2006 16 mbps kata to 2010 isos doume.gia tin ora ama den ftiaxnoun dslam apo tous providers to mono pou tha doume ine apla diplasiasmo
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.