Προς το περιεχόμενο

GTR2 Demo


john2gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Το κατεβασα.Για μενα παντως το παιχνιδι ειναι δε λεει και πολλα.Σιγα το simulator.Οπως τα περισσοτερα simulator του ειδους γραφουν στο κοντερ 200χλμ και ζητημα να πηγαινουν με 100.Επισης ενω τρεχεις με 250 στριβεις το τιμονι τερμα δεξια και αυτο συνεχιζει να πηγαινει ευθεια.Εγω παντως ξερω πως στο αυτοκινητο οσο περισσοτερο τρεχεις τοσο λιγοτερο αγγιζεις το τιμονι για να στριβεις και οταν το κοψεις τερμα δεξια ενω τρεχεις στην εθνικη με 200 εχεις παρει με το αυτοκινητο τουλαχιστον 50 τουμπες.

Αληθεια αυτοι οι ανθρωποι που βγαζουν αυτα τα simulator του κολου εχουν οδηγησει ποτε αληθινο αυτοκινητο?

Πραγματικα ειναι για γελια τα περισσοτερα απο αυτα τα παιχνιδια.

Μηπως ξερει κανεις να μου πει κανενα παιχνιδι ραλακι που να στριβει πραγματικα το τιμονι?Ψαχνω αλλα δε βρισκω.

 

Richard Burns Rally. Βέβαια πάλι θα σου φανεί αργό με την εξωτερική κάμερα. Με την εσωτερική μια χαρά ταχύτητα έχει και κυριολεκτικά δεν μπορείς να κουμαντάρεις το αμάξι από τις μπάντες που πετάει. Επίσης άλλο setup έχουν τα κανονικά αυτοκίνητα κι άλλο τα Toca. Για να σου δώσω ένα παράδειγμα,στην ευθεία αν γυρίσεις το τιμόνι σε μια F1 εντελώς στα δεξιά πιστεύεις ότι θα πάρει τούμπες;ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ. ΟΤΑΝ ΤΡΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΓΛΥΣΤΡΑΕΙ. Ειδικά αν το κέντρο βάρους είναι προς τα πίσω μην περιμένεις να πάρει τις τούμπες που βλέπεις στις ταινίες. Αλήθεια εσύ έχεις κόψει το τιμόνι ενώ πηγαίνεις με 200 να δεις αν γλυστρήσει ή αν φας τις 50 τούμπες; Και τι setup έχεις κάνει σε αναρτήσεις,λάστιχα,κέντρο βάρους; Για γέλια είναι να παραπονιέται κάποιος που συγκρίνει ανόμοια πράγματα (το αμάξι του με ένα Toca ή F1 αμάξι) κι όχι οι κατασκευαστές του.

 

PS: Επίσης κάθε αγωνιστικό έχει τον δικό του τρόπο οδήγησης. Είναι σαν να είσαι πωρωμένος WRC-άς με τις πλαγιολισθήσεις κι όταν οδηγήσεις μια F1 (που αν κάνεις πλαγιολίσθηση χάνεις χρόνο,δεν κερδίζεις) να πεις ότι αυτό που οδηγάς δεν είναι φυσιολογικό. Φαντάσου

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Τα αυτοκινητα του toca δεν ειναι φορμουλες που εχουν αλλο κεντρο βαρους και μεγαλυτερο ανοιγμα οι ροδες.Ομως και αυτες αν δεν ξερεις τουμπαρουν και εξαρταται και απο αλλα πραγματα οπως η αεροδυναμικη (η φορμουλα αν αναπηδησει λιγα εκατοστα σε μια ατσαλη στροφη με πολλα χλμ και παρει αερα απο κατω εγινε πουλι και πεταξε) το οδοστρωμα η κλιση του δρομου κ.α.

Στο συγκεκριμενο demo του gta2 οπου ο δρομος δεν εχει κλιση στις στροφες με 250χλμ το αμαξι με τερμα το τιμονι δεξια το αμαξι επρεπε να φυγει πετωντας αναποδα απο το δρομο και οχι γλυστρωντας οσο τεζα και να ειναι οι αναρτησεις.

Αλλα και κλιση να εχει ο δρομος με τοσα χλμ αν στριψεις τερμα εχεις φαει η τουμπα η τετακε.

Οταν γινεις οδηγος μια μερα θα καταλαβεις τι σημαινουν 250-300χλμ για ενα αυτοκινητο στο δρομο όποιο αυτοκινητο και αν ειναι αυτο και θα καταλαβεις τι εννοω.

Τα ηλεκτρονικα παιχνιδια που παιζεις δεν εχουν καμια σχεση με την πραγματικοτητα.

Οσο για τα συμβατικα αυτοκινητα δε χρειαζονται 250 χλμ για να τουμπαρουν 80-100 αν πηγαινεις (αναλογως το μοντελο) και γυρισεις αποτομα τερμα το τιμονι θα ευχεσαι να ειχε ο ουρανος του αυτοκινητου ροδες για να φρεναρεις.

Δημοσ.

Όταν μπαίνεις σε μια στροφή με 250 και τιμόνι να στρίψεις εντελώς,ΑΝ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΒΑΡΟΥΣ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΝΤΕΛΑΠΑΡΙΣΜΑ το αμάξι θα φύγει ευθεία (νιώσε,δεν τα χαμηλώνουν τα αυτοκίνητα για μόστρα όπως κάνουν οι περισσότεροι στην χώρα μας. Αφενός έχεις καλύτερα κρατήματα,αφετέρου είναι υπερβολικά δύσκολο να ντελαπάρει ένα πλήρως χαμηλωμένο αυτοκίνητο σε λία άσφαλτο),δεν θα σου κάνει τετακέ (εκτός κι αν νομίζεις ότι τα λάστιχα σου έχουν καρφιά από κάτω). Μονάχα ΑΝ πάνω στην στροφή πατήσεις απότομα γκάζι (και έχεις πάντα μικρή ταχύτητα κι όχι 5η ή 6η) και με κομμένο το τιμόνι θα σου κάνει ένα τρελό τετακέ,πράγμα που γίνεται στο GTR2.

 

Και που είσαι "ραλίστα",πρόσεχε μην την παίξεις κι εσύ όπως όλοι οι άλλοι που την έχουν δει The Fast & The Furious ξαφνικά έτσι; Εγώ μια χαρά τα πηγαίνω με το τουτού μου.

 

 

PS: Επιπροσθέτως,ρίξε και μια ματιά στο ύψος του αυτοκινήτου στο GTR2 να δεις πόσο λίγο απέχει από το δρόμο. Μήπως και αυτό μαζί με όλα τα άλλα χαρακτηριστικά έχουν σχέση; Τέλος δεν νομίζω να είναι ΟΛΟΙ τόσο στα gaming sites,όσο και στα περισσότερα forums λαλακές οδηγοί και να το λένε simulation κι εσύ να είσαι μόνο αυτός που ξέρει να οδηγάει και δεν το βρίσκει. Κοίταξε το λίγο κι αυτό.

PS2: Χρησιμοποιήσε και λίγο τα advanced controls. Βασικά τιμόνι έχεις πρώτα απ'όλα; Αν δεν έχεις δεν έχει και νόημα να μιλάς. Σε μια απλή στροφή (με 100% steering και throttle) κατέβασα τρίτη και έκοψα εντελώς το τιμόνι.ΜΑΝΤΕΨΕ,έκανε τετακέ. Μάλλον πρέπει να το ψάξεις λίγο ραλίστα το θέμα έτσι.

Δημοσ.

Εγω το ξεκαθαριζω οτι φορμουλα δεν εχω οδηγησει ποτε μου δε μπορω να φερω σιγουρη γνωμη αλλα πιστευω οτι και οι φορμουλες στην ανωτερη τους ταχυτητα δε θα μπορουν να αντισταθουν στη φυγοκεντρο δυναμη οτι κεντρο βαρους και να εχουν.

Δεν ξερω τι εννοεις οταν λες "ΑΝ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΒΑΡΟΥΣ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΝΤΕΛΑΠΑΡΙΣΜΑ" ομως σου ξαναλεω οτι εδω δε μιλαμε για φορμουλα 1.

Γνωριζω πολυ καλα τι σημαινει να οδηγας με 240 χλμ. και το αυτοκινητο αν φαει ενα ΤΣΙΜΠΗΜΑ παραπανω στο τιμονι εχει φυγει σα πυραυλος απο το δρομο.Και εσυ μου λες οτι αν κοψεις ολο το τιμονι στα 240 θα γλυστρισουν τα λαστιχα και θα πας ισια.Οκ πηγαινε σε ενα ισιο δρομο και κανε το.Δεν καταλαβαινω γιατι επιμενεις.

Προσωπικα παντως δε με πειθεις με τιποτα οτι εχεις εστω και μικρο αυτοκινητο.Εκτος και αν το πηρες πολυ προσφατα και εισαι αρχαριος.

Πολλα απο τα ατυχηματα που παθαινουν αρχαριοι οδηγοι ειναι γιατι δεν εχουν εξοικειωθει με τη φυγοκεντρο δυναμη.Νομιζουν οτι με οποια ταχυτητα και αν στριψουν το αυτοκινητο αυτο θα στριψει ομαλα.

Και ετσι στον πρωτο κινδυνο οταν πηγαινουν με καμποσα χιλιομετρα κοβουν πχ το τιμονι αριστερα για να αποφυγουν καποιον χωρις να γυρουν ομως το σωμα τους αριστερα και τοτε βλεπουν τη σημαινει η φυγοκετρος δυναμη στο σωμα και στο αυτοκινητο και ή χανουν τον ελεγχο του τιμονιου ή ντελαπαρουν το αμαξι.Πεζεις πολλα παιχνιδια και αυτα που λες τα εχεις δει στα παιχνιδια και οχι στην πραγματικοτητα.

Για να σου κανει τετακε συμβατικο αμαξι τη σημερινη εποχη εξαιτιας του γκαζιου ειναι πολυ σπανιο αφου πρωτα πρεπει να βρεις πισοκουνητο αμαξι καθως η συντριπτικη πλειοψηφια των σημερινων αυτοκινητων ειναι με κινηση εμπρος για την αποφυγη του τετακε στο δρομο.

Αλλα και παλι πρεπει να εχεις πολυ αγριογκαζο πισοκουνητο για να κανεις τετοια γκαφα να σου γυρισει.

Δημοσ.

Μην συγκρίνετε τα αυτοκίνητα παραγωγής όσο καλά και να είναι αυτά με τα αγωνιστικά του gtr. Είναι σαν να σας πω πως επειδή εγώ όταν παίζω μπάλα σε 5χ5 δεν μπορώ να ντριμπλάρω 3 αντίπαλους και να βάλω γκολ το pro evolution είναι κακό simulation αφού κάτι τέτοιο είναι εφικτό εκεί.

 

Στο gtr αν στην ευθεία ενώ πηγαίνεις με 250 κόψεις το τιμόνι απότομα μια δεξία και αμέσως αριστερά το αμάξι θα αποσταθεροποιηθεί και αναπόφευκτα θα "αγοράσεις οικοπεδάκι με γκαζόν". Το ίδιο θα συνέβαινε και στην πραγματικότητα. Προφανώς, ακόμη και τώρα κανένα racing δεν προσφέρει 100% simulation. Αλλά το gtr 2 με όλα τα driving assistances στο off πλησιάζει πάαααρα πολύ την αληθινή αίσθηση οδήγησης σε πίστα. Βέβαια, δεν πάυει να είναι ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι. Αν κάποιος θέλει να χαρεί οδήγηση, η πίστα των Μεγάρων δεν είναι μακριά. :)

Δημοσ.

Ξα σου takis,άλλωστε δεν είχα και σκοπό να σε πείσω για κάτι. Πίστευε ότι θέλεις κι εγώ πιστεύω ότι θέλω. Άλλωστε όπως είπα όλοι είναι φλούφληδες στον κόσμο κι εσύ είσαι ο hardcore simulation tuner runner of the world και ξέρεις καλύτερα :P

Δημοσ.

Taki milame gia paixnidi kai oxi gia real driving an den to katalaves akoma!Ola ta games sites exoune vgalei to 1o Gtr os to pio realistiko gtr simulator G-A-M-E pou iparxei!Den mporeis na xlevazeis to game pou exei psifistei pagosmios apo pantou os o apolitos exomiotis gtr! Pios eisai o expert eidikos kritis twn rally games?Oloi oi pantognostes edo mesa mazeutikane!Anyway alla den mporo na vlepo atoma pou kai kala xeroun ta panta apo odigisi kai to pezoune shumacher!Kai min mperdeueis tin alithini odigisi me ta games!

Δημοσ.

Παιδιά να σας ρωτήσω κάτι πάνω στο θέμα των simulation. Ποιό παιχνίδι να προτιμήσω; Το GT legends ή το GTR; Επίσης το Live for speed παίζεται αποκλειστικά online ή έχει και offline mode. Τέλος, όλα αυτά τα games για multiplayer χρειάζονται ειδικό λογαριασμό με συνδρομή;

Συγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις.

Δημοσ.

Παιδακια για να σας λυθουν ολες οι αποριες(λογικες-παραλογες) και για να σταματησει η αυτη ανουσια κοκορομαχια, κανονιστε μια ωραια συναντηση στην πιστα ασφαλους οδηγησης των Μεγαρων(με 40 ευρουλακια μονο!) και θα καταλαβετε τι παει να πει αγωνιστικη οδηγηση...Ας δοκιμασει ο καθενας σας να στριψει δεξια στην Κ6 μετα την ευθεια των 600 μετρων και με 150km/h στο κοντερ ενω κατεβαζει σε 2α/3η, το ABS κανει τα τα δικα του και παραλληλα χρειαζεται και αναποδο τιμονι και μετα τα λεμε παλι εδω...

 

Α και ειναι γελοιο να βλεπω εταιρειες παραγωγης παιχνιδιων να χρησιμοποιουν τον τιτλο ''real driving'' κτλ για να προωθησουν τα παιχνιδακια τους...

 

P.S. Αν σας φαινεται το υφος ειρωνικο ζητω εκ των προτερων συγγνωμη.Δεν εχω τετοια προθεση και δεν το παιζω εξυπνος/εμπειρος κτλ.Απλα δε μου αρεσει να μιλαμε χωρις να ξερουμε.

Δημοσ.

Metmat προτιμησε κατα τη γνωμη μου το GTR.Εχει πιο μεγαλη ποικιλια.Βεβαια το GTLegends ειναι πιο συγχρονο αλλα εχει μονο παλια αυτοκινητα.

Δημοσ.

Takis3, φυσικά το atos θα φέρει τούμπες, δεν νομίζω όμως ότι μία F430 παραγωγής ή μία 911 θα φέρει ποτέ τούμπες, αν δεν υπάρχει κάποια ανωμαλία στο οδόστρωμα. Ακόμη και αυτά τα σπορ παραγωγής χρησιμοποιούν το ground effect για να κολλάνε στην άσφαλτο όσο πιο γρήγορα πάνε. Δες μία F430 (ένα "ταπεινό" υπεραυτοκίνητο) από κάτω και αναρωτήσου γιατί είναι έτσι.

Και εγώ πάλι που νόμιζα πως όταν πηγαίνεις με πολλά χλμ. και κόψεις απότομα, τότε το αυτοκίνητο γλιστρά πάνω στο τόξο της καμπύλης και αυτό λέγεται υποστροφή...Εννοείται πως το αυτοκίνητο θα πάει ευθεία, αφού η αδράνεια ξεπερνά την πρόσφυση των ελαστικών.

Τέλος πάντων, όντως ανούσια η κόντρα και το παιχνίδι αρκετά καλό, αλλά όχι τόσο για να το αγοράσω όπως τα GTR και GTL. Ελάχιστες οι βελτιώσεις. Πάντως η in-car κάμερα έχει γίνει ακόμη πιο συγκλονιστική.

Δημοσ.

Πολυ σωστος ο Voodooman.Εχει γινει μοδα-αναγκη ολα τα συγχρονα γρηγορα αυτοκινητα να φερουν διακριτικες αεροτομες και αεροδυναμικους διαχυτες στο πισω κατω μερος του σασι.

Δημοσ.

Φαινόμενο που μπορεί κανείς να το διαπιστώσει και στο demo του gtr2. Το αμάξι είναι πιο ασταθές σε καμπές με λίγα χιλιόμετρα όπου η αεροδυναμική δεν παίζει πολύ ρόλο απο όταν τα χιλιόμετρα ανεβούν

Δημοσ.
Taki milame gia paixnidi kai oxi gia real driving an den to katalaves akoma!Ola ta games sites exoune vgalei to 1o Gtr os to pio realistiko gtr simulator G-A-M-E pou iparxei!Den mporeis na xlevazeis to game pou exei psifistei pagosmios apo pantou os o apolitos exomiotis gtr!

 

Εσυ ανοιξε κανενα λεξικο να δεις τι σημαινει η λεξη εξομοιωση (στα αγγλικα simulation) και μετα να δω αν θα λες τα ιδια.

Στο βωμο των πωλησεων η καθε εταιρεια διαφημίζει οτι της κατεβει στο κεφαλι και ας ειναι και απατη.

Δες λοιπον αυτο το μπρικι που τρεχει στο δρομο με 100 ( και πολλα λεω) ενω γραφει το κοντερ 250 και κοιταξε και το most wanted που γραφει 200χλμ και τρεχει 3 φορες γρηγοροτερα απο το GTR2 και πες μου ποια απο τις 2 εταιρειες λεει ψεματα.Απλα μαθε να μην καταπινεις οτι σου διαφημιζει καθε εταιρεια σαν εξομοιωτη.

Παραδειγμα εξομοιωτη ειναι ο εξομοιωτης αντιβαρυτητας που εχει η NASA που εξομοιωνει το περιβαλλον αντιβαρυτητας που υπαρχει στο διαστημα και εκπαιδευει με αυτο τους αστροναυτες.Αυτος ειναι πραγματι ενας εξομοιωτης.

Σιγα την εξομοιωση που κανει το GTR2 και καποια αλλα συναφη παιχνιδια.

 

Pios eisai o expert eidikos kritis twn rally games?Oloi oi pantognostes edo mesa mazeutikane!Anyway alla den mporo na vlepo atoma pou kai kala xeroun ta panta apo odigisi kai to pezoune shumacher!

 

Εσυ νομιζεις οτι αυτοι οι προγραμματιστες ηλεκτρονικων παιχνιδιων ειναι ραλιστες και ξερουν τα παντα απο οδηγηση και φτιαξανε και εναν εξομοιωτη οδηγησης?

Μεγαλε αν δε σου αρεσει η γνωμη μου εγω δε σου ζητησα να την χειροκροτησεις.Και οταν αναφερεσαι προσωπικα στους συνομιλητες σου να εισαι πιο προσεκτικος στα λογια σου.

δεν νομίζω όμως ότι μία F430 παραγωγής ή μία 911 θα φέρει ποτέ τούμπες, αν δεν υπάρχει κάποια ανωμαλία στο οδόστρωμα. Ακόμη και αυτά τα σπορ παραγωγής χρησιμοποιούν το ground effect για να κολλάνε στην άσφαλτο όσο πιο γρήγορα πάνε. Δες μία F430 (ένα "ταπεινό" υπεραυτοκίνητο) από κάτω και αναρωτήσου γιατί είναι έτσι.

1.Γιατι αποκλειεις το ενδεχομενο ανωμαλιων στο οδοστρωμα.Ολες οι πιστες εχουν τα ιδιαιτερα σημεια sos που αν δεν προσεξεις με 250χλμ μια ανεπαισθητη ανωμαλια μπορει να σε στειλει εκτος δρομου.

2.Καμια αεροτομη δεν μπορει να σου εξασφαλίσει κολιμα στο δρομο υπο ολες τις συνθηκες.Εγω εχω δει και ferrari και φορμουλα 1 να τουμπαρει για ασημαντη αιτια που ομως στα 250 χλμ αυτο που φενεται ασημαντο πολλαπλασιαζεται επικινδυνα.

Και εγώ πάλι που νόμιζα πως όταν πηγαίνεις με πολλά χλμ. και κόψεις απότομα, τότε το αυτοκίνητο γλιστρά πάνω στο τόξο της καμπύλης και αυτό λέγεται υποστροφή...

Μονο που αυτο που συμβαινει στο GTR2 οταν στριψεις το τιμονι δεν ειναι υποστροφη αλλα ...απωλεια ελεγχου του αυτοκινητου.Η υποστροφη ειναι απλα μια ελαφρως πιο ανοικτη στροφη απο αυτη που θα ακολουθουσε το αυτοκινητο σε διαφορετικες συνθηκες.Στο GTR στριβεις το τιμονι και απλα δεν ακουει και παει ευθεια.

Εννοείται πως το αυτοκίνητο θα πάει ευθεία, αφού η αδράνεια ξεπερνά την πρόσφυση των ελαστικών.

Αυτο που λες ΙΣΩΣ να συμβει αν δεν εχεις ABS σε πολυ ολισθηρο οδοστρωμα και πριν στριψεις το τιμονι πατησεις τερμα φρενο ωστε οι τροχοι να μπλοκαρουν.Τοτε το τιμονι ειναι σα ξεβιδομενο και μπορεις να το γυρισεις και τερμα και εχεις πολλες πιθανοτητες ( δεν ειναι απολυτο) εφοσον ειναι ολισθηρο το οδοστρωμα να συνεχισει λογω της ορμης το αυτοκινητο να πηγαινει εμπρος αλλα και παλι δε μπορω να σου πω σιγουρα οτι δε θα τουμπαρεις γιατι πεζουν και αλλοι παραγοντες ρολο.

Σε διαφορετικη περιπτωση που θελει καποιος με 250χλμ να γυρισει τερμα ολο το τιμονι χωρις φρενο ( οπως στο GTR2 :) ) το αυτοκινητο αρχικα θα "ακουσει" στο γυρισμα του τιμονιου και θα στριψει.Απο τη στιγμη που το αυτοκινητο αρχιζει και στριβει εστω και λιγο εχουμε αυτοματα μετατοπιση ολης της ορμης απο τα εμπρος στα πλαγια.Και επειδη τα χλμ ειναι παρα πολλα η φυγοκεντρος αυτη οταν το τιμονι στριψει εντελως ειναι τεραστια και αποτομη και καπου πρεπει να εκτονωθει και δεν θα την κρατησει καμια αεροτομη.Πως ειναι δυνατον να ολισθαινει ενα αμαξι προς τα εμπρος αφου η ορμη εχει μετατραπει σε φυγοκεντρο με διευθυνση στα πλαγια?Αυτα γινονται μονο στο GTR2 :)

Αυτη ειναι η γνωμη μου.

με τι αμαξι πας με 240?

Πιο παλια ειχα το peugeot Mi16 2000 turbo.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...