tzoykas Δημοσ. 1 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2006 Παράδειγμα τυχαιο, ο χρήστης tzoukas ασχολείται μονιμως ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ -δες τα παλια θέματα- με την υποστήριξη του εν λογω καταστήματος Σου δίνεται κάθε δικαίωμα να απαντήσεις στα λεγόμενά μου. Ομως δεν έχεις απολύτως κανένα δικαίωμα να βάζεις λόγια στο στόμα μου και να βγάζεις συμπεράσματα από τα δικά μου λεγόμενα με βάση μόνο το τι σκέφτεσαι εσύ. Αφού λοιπόν είσαι σίγουρος ότι εγώ ΧΡΟΝΙΑ τώρα (λες και άλλη δουλειά δεν έχουμε) υποστηρίζω το e-shop, παρακαλώ να δώσεις όλα αυτά τα links στα οποία φαίνεται ξεκάθαρα ότι εγώ διαπράττω το εγκλημα της συγκάληψης αυτών των χωρίς προηγούμενου εγκληματιών. Οταν έψαξες με τη λέξη "e-shop" πηρες υπ' όψη σου ότι είναι και γενικός όρος εκτός από συγκεκριμένο κατάστημα, ή μέσα στα νεύρα σου είδες ότι έχω 20 ποστ και είπες ότι αυτός είναι καθαρά κατάσκοπός τους; προφανώς το δεύτερο. Γιατί αν βάλεις εδώ τα links θα δεις (και θα δει και ο κόσμος που διαβάζει το τοπικ) πεντακάθαρα ότι σε ένα ποστ αναφέρω ότι τι infoshop είναι φτηνότερο απο το e-shop, σε ένα άλλο ποστ ότι το e-shop έχει κάνει λάθος στη σελίδα του, σε άλλο ότι δεν είχα προβλήματα κτλ κτλ. Για να μη συνεχίσω την υπεράσπισή μου (όχι προς το e-shop αλλά προς τον εαυτό μου) λέω ξεκάθαρα τα εξής: Οσες φορές χρειάστηκα τις υπηρεσίες του συγκεκριμένου καταστήματος, δεν αντιμετώπισα πρόβλημα, πέραν της τελευταίας μου συναλλαγής. Μετά από δικό τους λάθος πήραν πίσω την παραγγελία, μου φέρανε αυτό που έπρεπε και μου ζητήσαν και συγνώμη. Αν για σένα αυτό είναι υπεράσπιση του καταστήματος και όχι απλή καταγραφή της δικής μου προσωπικής εμπειρίας, χρειάζεσαι επειγόντως διακοπες Αυτά τα ολίγα
tzoykas Δημοσ. 1 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2006 tzoukas' date=' δεν ειναι δυνατόν καθε φορά που αναφέρεται αρνητικό σχόλιο για το eshop, να πρεπει πρωτα να βγάλουμε την ψυχή του χρήστη που το έγραψε και μετά να δεχτούμε οτι εχει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ πρόβλημα το μαγαζι με την επικοινωνία του , τα τηλέφωνά του, το after sales του, την επι τοπου εξυπηρέτηση, τις αποστολές , τις επιστροφες και δεν ξερω γω τι αλλο...[/quote'] Είδες πουθενά να θέλω να βγάλω το λάδι του χρήστη; το δικό μου λάδι βγαίνει όταν ψάχνω σε 100 διαφορετικά τοπικς για να βρω ένα πράγμα. Το μόνο στο οποίο διαφώνησα, ήταν στο ότι ανοίχτηκε ΑΚΟΜΑ ένα τοπικ για το e-shop. Καλά κάνει και το λέει και ευτυχώς που το μαθαίνουμε. Αλλά ας το έβαζε στο ίδιο τόπικ. Με είδες πουθενά να λέω ότι έκανε λάθος που είπε για το e-shop; Δεν θα μας φιμώσεις ομως... Δεν έχω τέτοιες προθέσεις. Τα καταφέρνεις και μόνος σου ΥΓ: Δε σε ειδα να υποστηρίξεις τα τελευταία "συκοφαντικά" μηνυματα για το hardshop με τοσο πάθος! Ουτε το Πλαισιο! Τι να φανταστω λες; Προφανώς είσαι κάτω των 24 ετών και άεργος. Εμείς που είμαστε λίγο μεγαλύτεροι, τη μισή μέρα δουλεύουμε και έτσι δε προλαβαίνουμε να βλέπουμε ΟΛΑ τα τοπικς στο insomnia. Αρα να φανταστείς αυτό και μόνο.
pigeon Δημοσ. 1 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2006 Κυριε Τζουκα, Εγραψα ενα ΟΛΟΚΛΗΡΟ post εξηγώντας το απλο: Υπαρχει και αντίλογος στην άποψη σου για το eshop και μάλιστα πολυ σοβαρός για να διατυπώνεται με χιλιάδες (οπως ειπαν) posts. Εσυ για ΑΛΛΗ ΜΙΑ φορά μου απαντάς προσωπικά λέξη προς λέξη, εμπαθέστατα και φυσικά αγνοείς το θέμα που αφορά ολους τους αλλους και περιορίζεσαι στην ικανοποίηση του εγωισμού σου. Εγω λοιπον ειμαι 24, τεμπελχανας και εξαιρετικά ανόητος. Στο επιβεβαιώνω και δινω τέλος στην αγωνία σου. Εσυ γράφεις σαν γερός ξεροκέφαλος 60-70 χρονών, μαλλον θα εισαι κιολας (ή θα ελπιζεις να φτάσεις σύντομα) . Θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις ΕΣΥ την αναζήτηση διακοπών γιατι εγω εχω προγραμματίσει 25 ημέρες το Σεπτέμβρη. ΚΑΛΟ Ε; Απο την ΑΕΡΓΙΑ μου λοιπον θα πάρω 20 μερούλες, το επιδομα αδειας, την κοπέλα μου και την ηρεμία μου και θα φύγω.... Εσυ και τότε ακόμα θα τσακώνεσαι με τον καθένα για να τον πείσεις πως το eshop ειναι κατι αλλο απ'αυτο που φαίνεται και που ολοι λιγο ως πολυ εχουμε ζήσει. Με εκτίμηση, ο ταπεινος pigeon Μια ερώτηση για τους υπόλοιπους που παρακολουθούν ΤΟ ΘΕΜΑ κι οχι τις παρλαπίπες μας: Εχει επηρεαστεί κανεις απο τα θέματα eshop / πλαισιο / hardshop κτλ και εχει αποφύγει να κάνει μια παραγγελία που ειχε ετοιμάσει; Η τελικως εχει παραγγείλει και ποιο το αποτέλεσμα; Αν ειναι ευκολο και εντός θέματος μου απαντάτε...
Arxon Δημοσ. 1 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2006 λοιπον διαβαζω τοσο καιρο και δεν αντεξα,απτο e-shop δεν ξανααγοραζω ουτε τσιχλα(αν αρχισει να πουλαει). Δεν καταλαβαινω γιατι καθεστε και τσακωνεστε.Οποιος την πατησει θα αλλαξει συμπεριφορα ειναι απλο!Εγω απτην αρχη που ξεκινησε το υποστηριζα μεχρι που συνεβησαν καποιες "χοντρες" στραβες σε μενα και σε αρκετους γνωστους μου. Πραγματα τα οποια ειναι απαραδεκτα για εταιρεια!!!Το εχω πει και το ξαναλεω οτι οι ανθρωποι δεν εχουν ιδεα απο επαγγελματισμο και το πως λειτουργει μια επιχειρηση. Μπορει βεβαια εγω να επεσα στην περιπτωση και να ημουν ατυχος...
madsc Δημοσ. 1 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2006 Παιδιά' date=' έχουν ανοίξει 100000 τόπικς με θέμα το e-shop. Αν ο καθένας ανοίγει ένα τόπικ για την προσωπική του εμπειρία, θα επικρατήσει χάος .... Ελεος δηλαδή ....[/quote'] Με το όποιο e-shop κ εύχομαι να ανοίξουν άλλα τόσα, που να επιχειρηματολογούν πάντα σε κόσμιο επίπεδο υπέρ ή κατά. Συζήτηση με επιχειρηματολογία, ανταλλαγή απόψεων & προσωπικών εμπειριών. Σκοπός ύπαρξης των fora είναι ακριβώς αυτός. /sc
mourlos Δημοσ. 1 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2006 ante na kleisei to mamimeno pou xalame faia ousia gia ena kolomagazo.....ymarton....oxi 1000 topics alla 7000 exon anixtei.....kai ola einai carbon apo to prwto
laantonios Δημοσ. 1 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2006 παρόμοια προβλήματα αντιμετώπισαν και στο εξωτερικό με 'eshop' (βέβαια 10 χρόνια πριν). Το απίστευτο είναι ότι σε μερικές περιπτώσεις εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν. Μπείτε και σε κανα ξένο forum.Τα συμπεράσματα δικά σας...
blackwar Δημοσ. 2 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2006 Έχω και εγώ πρόσφατο παράδειγμα, είχα στείλει e-mail και ζητούσα διευκρινίσεις σχετικά με ένα προϊόν. Το e-mail το έστειλα παρασκευή βραδάκι, την τρίτη το μεσημέρι είχα πάρει μια πολύ κατατοπιστική απάντηση. Θέλω να διευκρινίσω στον pigeon και σε οποίον αμφισβητεί τα λεγόμενα μου, πως τα παραπάνω τα έγραψα χωρίς το παραμικρό όφελος, ούτε εγκάθετος είμαι, ούτε στην τελική μετοχές έχω. (Όπως λέει και ο gerontas) Όπως στο παρελθόν σε αντίστοιχο θρεντ σχετικά για το infoshop έγραψα την δυσάρεστη εμπειρία μου από το συγκεκριμένο κατάστημα από τη αθλία συμπεριφορά που εισέπραξα.. Έτσι και εδώ έγραψα πως εξυπηρετήθηκα μια χαρά (κατά την άποψη μου) από τους υπαλλήλους του e-shop. ή όπως πέρυσι που ψώνισα για πρώτη φορα από την pixmania και έπαθα τρελή πλακα από την απίστευτη και τρομερή εξυπηρέτηση που είχα όπου μόλις σε μια ημέρα ήρθε η παραγγελία από την Γαλλία και άνοιξα θρεντ και το έγραψα γεμάτος ευχαρίστηση μπας και φιλοτιμηθούν και τα εδώ μαγαζιά να εφαρμόσουν αντίστοιχη συμπεριφορά. Επίσης δεν αμφισβητώ ούτε τα παιδιά που είχαν πρόβλημα με οποιοδήποτε κατάστημα, άλλωστε τα φόρουμ υπάρχουν για να ανταλλάζουμε απόψεις και να μαθαίνει ο άλλος από τις εκαστοτε εμπειρίες κάποιου άλλου. (βεβαια πάντα θα υπάρχουν εγκάθετοι υποστηριχτές όταν βλέπουν πως θίγονται τα συμφέροντα τους. [βλ. θεμα με την Disc Impex] ) Αυτά… Φιλικά…
blueviper Δημοσ. 2 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2006 Τι μου θυμήσατε τώρα...ένα από τα πρώτα μου post. Όπως και να έχει, αναφορικά με την αρχική και μόνο τοποθέτηση του χρήστη (μια και δε διάβασα πολλά πολλά από τα υπόλοιπα), νομίζω πως κάπου χάθηκε το μέτρο. Άκουσα πολλά βαρύγδουπα για δύο αναπάντητα email. Σίγουρα θα έπρεπε να απαντήσουν (αλλιώς ας το κόψουν το email εντελώς), αλλά κι η αντίδραση ήταν υπερβολικότατη. Διαβάζοντας το topic προετοιμάστηκα για εξωφρενικές καταστάσεις...
deathlok Δημοσ. 2 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2006 paidia sto eshop den apantan POTE sta email einai pagia politiki tous.
laantonios Δημοσ. 2 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2006 Προσωπικά μου απάντησαν και στα 6 mail που τους έστειλα για διαφορετικά αντικείμενα. Ειδικά το τελευταίο ήταν και έκφραση απορίας για αύξηση σε τιμή πολυμηχανήματος..
laantonios Δημοσ. 2 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2006 ή 10 μέρες πριν για αναζήτηση βάσης laptop που δεν είχαν και γιατί!! (είμαι και γω περίεργος ώρες ώρες..) όπως επίσης και μου έκαναν και αντικατάσταση μετασχηματιστή στο πολυμηχάνημά μου όταν κάηκε από πτώση τάσης...
laantonios Δημοσ. 2 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2006 kαι τελειώνω με ένα παλιό που μου απάντησαν αυθημερόν περι του κινητού μου..
blackwar Δημοσ. 2 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2006 Και ένα e-mail που δεν το έχω σβήσει ακόμα, δείτε τι ωραία απάντηση πήρα.
pigeon Δημοσ. 2 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2006 Βλέποντας τα μηνυματα που εχουν παραθέσει κάποιοι φιλοι εδω απο πάνω, πρεπει να διευκρινίσω οτι δεν τους εβάλα ολους στο σακι με το σχόλιό μου, παρ' οτι μπορει να φάνηκε έτσι. Αναφέρθηκα σ'οσους βλέπουν το παράπονο/διαμαρτυρία κάποιου και σπεύδουν να απαντήσουν "ΟΛΑ ΚΑΛΑ με το eshop" , "Τι λες τώρα! το καλυτερο μαγαζι" κτλ . Σ'ολους αυτους απευθύνονται τα σχόλιά μου γιατι με τον τρόπο τους <ξεφτιλίζουν> το παράπονο του χρήστη που στο κάτω κάτω ειναι και ο <καμμενος> της υπόθεσης. Ελπιζω επιτέλους να εγινα κατανοητός! Στη συνέχεια βεβαια διαπιστώνω -και επιβεβαιώνω τις υποψίες μου- οτι η πολιτική στο eshop ειναι να διαλέγουν σε ποιους θα απαντήσουν. Και δυστυχώς διαλέγουν με κριτίρια μανάβικου της γειτονιάς. Ακριβως το οτι διαλέγουν πελάτες ειναι αυτο που τους κάνει περισσότερο ερασιτέχνες. Οσο κι αν φαίνεται φτωχομπινές κάποιος που σου στέλνει email ζητώντας σου τιμή ή πληροφορίες για κατι κι εσυ επιδεικτικά τον αγνοεις 10-15 μέρες και δεν προσφέρεις τα 2 λεπτά χρόνου που χρειαζεται η ΑΥΤΟΜΑΤΗ σχεδον απάντηση , τελικά ΠΟΤΕ δεν ξέρεις πόσο μεγάλη παραγγελία θα σου κάνει στο τέλος! Για τα 10000 μηνυματα τη μέρα κτλ ας μην απαντήσω, ειναι χαζομάρα ετσι; Υπάρχουν και auto-responder αλλα έτσι δεσμεύεσαι οτι θα απαντήσεις. Ενω οταν τους πεις "εστειλα email" η απάντηση ειναι ΜΙΑ: "ΔΕΝ ΛΑΒΑΜΕ ΠΟΤΕ!". Ψέματα;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.