Προς το περιεχόμενο

Starcraft 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιζω campaign και μπορω να πω οτι η blizzard εχει κανει πολυ καλη δουλεια με τα cinematics ,το παιχνιδι, τα stories ,αλλα το gameplay μεχρι τωρα ειναι το ιδιο οπως με ολα τα αλλα strategy games.

  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Παιζω campaign και μπορω να πω οτι η blizzard εχει κανει πολυ καλη δουλεια με τα cinematics ,το παιχνιδι, τα stories ,αλλα το gameplay μεχρι τωρα ειναι το ιδιο οπως με ολα τα αλλα strategy games.

 

το campaign ειναι οντως καταπληκτικο αφου σου μαθαινει αργα αργα

και σωστα και οπλα! ετσι δε χανεσαι γενικα και οταν το μηδενισεις και πας

 

στο multi θα εισαι πανετοιμος απο αποψη γνωσεων αφου θα ξερεις τι

 

θα χρησιμοποιεις,ποτε και ποσο,τι ειναι δυνατο τι αδυνατο κτλ!

 

οσο για το οτι οντως το gameplay ειναι ιδιο δεν ειναι κακο γιατι το εχουμε

 

συνηθισει,βολευει,και να το πω και διαφορετικα...τι να αλλαξουν αφου ολα πανε ρολοι?

 

Εμενα με φτιαχνει αφανταστα η ΠΟΙΚΙΛΙΑ σε αναβαθμισεις,μοναδες κτλ.

 

Καλα καλα δεν μπορεις να μαθεις τους terrans πως να μαθεις τους αλλους?!

 

μια χαρα ειναι...

Δημοσ.
το campaign ειναι οντως καταπληκτικο αφου σου μαθαινει αργα αργα

και σωστα και οπλα! ετσι δε χανεσαι γενικα και οταν το μηδενισεις και πας

 

στο multi θα εισαι πανετοιμος απο αποψη γνωσεων αφου θα ξερεις τι

 

θα χρησιμοποιεις,ποτε και ποσο,τι ειναι δυνατο τι αδυνατο κτλ!

 

οσο για το οτι οντως το gameplay ειναι ιδιο δεν ειναι κακο γιατι το εχουμε

 

συνηθισει,βολευει,και να το πω και διαφορετικα...τι να αλλαξουν αφου ολα πανε ρολοι?

 

Εμενα με φτιαχνει αφανταστα η ΠΟΙΚΙΛΙΑ σε αναβαθμισεις,μοναδες κτλ.

 

Καλα καλα δεν μπορεις να μαθεις τους terrans πως να μαθεις τους αλλους?!

 

μια χαρα ειναι...

 

Γενικα εχω πολυ καιρο να παιξω strategy games(το τελευταιο ηταν το red alert 2) και ξαναμαθαινω. Στα bunkers ειναι προτιμοτερο να τα γεμιζω με marines μονο ή να χωνω και marauder κ.τ.λ? Επισης δεν ξερω την αναλογια. Συνηθως για καθε 10 marines φτιαχνω 2 marauders(γιατι ειναι ακριβοι) και 2-3 medics

 

Επισης στα upgrades(labaratory) διαλεξα την αναβαθμιση στα bunkers οπου μπαινει ενα turret

Δημοσ.

Ε ολα αυτα δεν ειναι στανταρ, οι marines βαρανε λιγοα αλλα γρηγορα (αρα αμα ειναι armoured ο αντιπαλοσ τους κοβει πολυ dmg) αλλα βαρανε και αερα, απο την αλλη οι Marauders εχουν απιστευτο damage Vs armoured, μετριο vs light και δεν χτυπανε αερα. Αρα αν ο αλλος σου ερθει με πολλους Stalkers η Roaches οι Marauders τους κοβουν φετες, αμα ερθει με Void Rays πχ, τοτε οι Marines ειναι εξαιρετικοι, τα παντα εχουν να κανουν με το τι αντιμετωπιζεις.

Δημοσ.
Παιζω campaign και μπορω να πω οτι η blizzard εχει κανει πολυ καλη δουλεια με τα cinematics ,το παιχνιδι, τα stories

 

Το παραπονο ολων (και το δικο εδω που τα λεμε) ηταν οτι το story ηταν ναι μεν καλο, αλλα με τιποτα δεν εφτανε τα standar της Blizzard που μας εχει συνηθησει. Πιο πολυ εμοιαζε με προχειροδουλεια για αυτη την εταιρεια...Δες ας πουμε story στο WC3 και κανε τις συγκρισεις

Δημοσ.
Ε ολα αυτα δεν ειναι στανταρ, οι marines βαρανε λιγοα αλλα γρηγορα (αρα αμα ειναι armoured ο αντιπαλοσ τους κοβει πολυ dmg) αλλα βαρανε και αερα, απο την αλλη οι Marauders εχουν απιστευτο damage Vs armoured, μετριο vs light και δεν χτυπανε αερα. Αρα αν ο αλλος σου ερθει με πολλους Stalkers η Roaches οι Marauders τους κοβουν φετες, αμα ερθει με Void Rays πχ, τοτε οι Marines ειναι εξαιρετικοι, τα παντα εχουν να κανουν με το τι αντιμετωπιζεις.

 

ακριβως ετσι...τα παντα εξαρτωνται απο το τι κανει ο αντιπαλος.

ΟΙ μουραντες πιανουν 2 θεσεις στα bunker αρα δε συζηταμε για πανω απο 1

κατα μεσο ορο εκτος αν ο αλλος δε φερνει αεροπορια καθολου.

Αμα φτιαξεις 2 bunker παντως βαλε στο ενα μονο marines και στο αλλο μονο

μουραντες. αρα χωραει 3 απο αυτους ενω το αλλο με marines 6 το οποιο με ενα scv απο πισω να το διορθωνει γινεται πολυ ισχυρο και αντεχει.

 

Αποψη μου παντως ειναι οτι καλο ειναι να μη φτιαχνεις μονο απο ενα ειδος πολλες δυναμεις π.χ void ray γιατι ο αλλος με λιγο scouting αν σε παρει μυρωδια θα σου παρει και τα σωβρακα...

 

Επισης μαχες που πανε μακρια κρινονται απο τα resources οποτε μην τα χαλατε ασκοπα σε μαχες που ειναι κατα σας απλα και μονο για να μειωσετε τη δυναμη του αντιπαλου προσωρινα. Αν οι επιμερους μαχες στο πεδιο μαχης ειναι κερδισμενες σημαινει οτι ο αλλος εχασε resources οποτε σε παροδο χρονου θα εχει λιγοτερες και θα ειναι ουσιαστικα σαν να μαζεψατε εσεις τα resources απο τα μακρινα σημεια που κρινουν και το νικητη!

Δημοσ.
Ρε παιδιά υπάρχει τρόπος να κάνουμε search έναν παίκτη στο Battle.net ή να δούμε τα ladders;

 

Ψάχνω εδώ και κανά μισάωρο και δεν έχω βρει άκρη.

 

http://www.sc2ranks.com/ μπορειτε να δειτε αρκετα πραγματα

 

Και για να δειξουμε και λίγο e-peen... :)

Μετα κόπων και βασάνων και επειτα απο πολυ βρισιδι/καφε/ξενυχτι αυτη τι στιγμη ειμαι

 

Random 2vs2 Platinum

World: #6,627

Rank 14 of Division Chau Sara Victor

Region: #1,769

358 points. Won 12, lost 6 (66.67% wins) Most played race ZERG

 

Random 3vs3 Gold

World: #659

Rank 1 of Division Roach Phi

Region: #150

526 points. Won 46, lost 41 (52.87% wins) Most played race RANDOM

 

Random 4vs4 Platinum

World: #326

Rank 3 of Division Medivac Yankee

Region: #113

531 points. Won 56, lost 46 (54.90% wins) Most played race RANDOM

 

αναλυτικα o http://www.sc2ranks.com/char/eu/170304/LuNaTiC

 

Σηκωνει βελτιωση το θεμα ... το υποσχομαι παμε για Rank1 :) (οσο αντεξουν τα νευρα μου... Εχω δει απιστευτα πραγματα παιζοντας random ladder .. οχι οτι δεν τα ηξερα απο παλια...λεμε τωρα! )

Δημοσ.
Το παραπονο ολων (και το δικο εδω που τα λεμε) ηταν οτι το story ηταν ναι μεν καλο, αλλα με τιποτα δεν εφτανε τα standar της Blizzard που μας εχει συνηθησει. Πιο πολυ εμοιαζε με προχειροδουλεια για αυτη την εταιρεια...Δες ας πουμε story στο WC3 και κανε τις συγκρισεις

 

Είμαι ακόμα στην αρχή του παιχνιδιού, αλλά το σενάριο μου φαίνεται πολύ καλό. Στα γνωστά standards θα έλεγα, δε βρίσκω κανένα ελάττωμα. Όταν λέμε "προχειροδουλειά"; Παρακάτω χαλάει; Δυσκολεύομαι να το πιστέψω.

 

Μάλιστα μπορώ να πω ότι το σενάριο δίνει πολύ καλό κίνητρο για να προχωρήσεις παρακάτω, αλλά και να παίξεις όσο καλύτερα γίνεται τη μάχη.

Δημοσ.
οταν λες απιστευτα πραγματα τι εννοεις?

 

Απο ΑΙΣΧΡΑ NOOBS που σου χαλανε το game με ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ μπορεις να φανταστεις μέχρι και παίχτες που πραγματικα ξεχωριζαν μεσα στο game και σε κανανε να νιωθεις σιγουρια οτι αυτο το game δεν το χανεις...

 

Βρισκω ατομα που δοκιμαζουν να κανουν cannon rush και μαλιστα οταν αποτυνχανουν να την κανουν με ελαφρα πηδηματακια ...μενωντας μαλ***ς ...

 

Τουλαχιστον τα μισα απο αυτα τα ατομα να βγαινανε μολις ξεκινουσε και να επαιζα εγω την βαση τους η καποιος αλλος θα τα ειχαμε κερδισει...

Μερικοι δεν ειναι απλα ΚΑΚΟΙ

αλλα στην ουσια παιζουν και εις βαρος σου

Δημοσ.

Τέλειωσα το campaign (πριν φύγω αργότερα σήμερα για φαντάρος) και μία λέξη: ΑΞΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ 1, ΑΛΛΑ!

 

Θα προτιμούσα το παλιό στυλ που δεν διαλέγεις εσύ αποστολές, άλλα σου λέει το παιχνίδι με ποια σειρά θα τις παίξεις. Θα μπορούσανε πάλι να κρατήσουνε το Hyperion κτλ, αλλα να σου λένε αυτοί τη "βέλτιστη" σειρά για να προχωράει η ιστορία. Όπως στον κινηματογραφό ο σκηνοθέτης δεν σε αφήνει να διαλέξεις σκηνές δλδ, άλλα έχει γράψει ήδη ένα σενάριο και θέλει να το δεις όπως το σκέφτηκε αυτός. Σίγουρα σε ΟΛΕΣ τις αποστολές καταλαβαίνεις ότι υπάρχει μία σύνδεση μεταξύ τους, άλλα you get the point.

 

Πάντως, σε σύγκριση με το 1, που ήταν από την αρχή ως το τέλος epic, εδώ οι αρχικές αποστολές (που παίζεις μισθοφόρος & η επανάσταση είναι "slow today" κτλ) δεν είναι τόσο epic ΟΤΑΝ ΤΙΣ ΠΑΙΖΕΙΣ, άλλα ΑΦΟΥ τελειώσεις το campaign και αναλογιστείς τι έχει γίνει για να φτάσεις ως το τέλος, κοιτώντας πίσω λες "κοίτα να δεις από που ξεκινήσαμε και που φτάσαμε!". Πάντως το SC2 γίνεται όντως EPIC (και ίσως περισσότερο από το 1) με τις αποστολές του Zeratul και βέβαια κορυφόνεται στον Char. H δε μυστική αποστολή προσθέτει επίσης πολλά ερωτηματικά + στοιχεία που δεν τα περιμένεις.

 

Μερικές ερωτήσεις:

 

 

Δλδ η Keriggan πλέον είναι άνθρωπος, νομίζω όχι μόνο ήταν αναμενόμενο άλλα και αυτό που "ζητούσε" το κοινό. Οι ήρωες πάντα διορθώνουν τα λάθη τους στα κλασσικά έπη και τις ταινίες, είτε αυτοθυσιαζομενοι για εξιλέωση (αυτό για την Keriggan -που δεν έγινε) είτε απελευθερούμενοι (Keriggan από Jim -που έγινε).

 

Στα expansion όμως τι θα γίνει; Θα παίξουμε το ίδιο story χρονικά από Toss/Zerg view ή θα αντιμετωπίσουμε τον "Fallen One" και θα δωθούν απαντήσεις για τα υβρίδια;

 

 

Επίσης, από την μυστική αποστολή συμπεραίνουνε ότι ο Mengsk γνωρίζει ΗΔΗ για τα υβρίδια και τα μελετάει ώστε να κατασκευάσει όπλα (βλ. το robot) ικανά για να αντιμετωπίσει, σωστά; Το θέμα ΠΩΣ το ξέρει και από ΠΟΤΕ.

 

Στο Brood War (που δεν το τερμάτισα - είναι στην todo list!) γνωρίζω ότι στο τέλος υπάρχει ένας Duran που έκανε αυτήν την δουλεία, όχι για την Keriggan όπως νομίζαν όλοι, άλλα για "κάτι πολύ μεγαλύτερο από ότι φαντάζεστε" (Fallen One όπως φαίνεται τώρα).

 

 

Όταν ο Jim γυρνάει στην βάση του Char αφού παίξει μία από τις δύο αποστολές, παίρνει ένα dogtag ενός φίλου του -marine με μπλε στολή- ονόματι M.Kotthor ή κάπως έτσι. Ποιος είναι αυτός;

 

 

Ποιανου είναι η φωνή που λέει στον Tucker να εκτελέσει την Keriggan; Του Valerian;

 

 

Αυτά τα ολίγα, απαντήστε πριν τις 5.30 το βράδυ! :-D

Δημοσ.

Μιλαω για τους συμμαχους μου οι αντιπαλοι δε με ενδιαφερουν...

Αρκει οι δικοι μου να παιζουν σωστα...κατι που στο random team ειναι σπανιο φαινομενο

  • Moderators
Δημοσ.

 

Δλδ η Keriggan πλέον είναι άνθρωπος, νομίζω όχι μόνο ήταν αναμενόμενο άλλα και αυτό που "ζητούσε" το κοινό. Οι ήρωες πάντα διορθώνουν τα λάθη τους στα κλασσικά έπη και τις ταινίες, είτε αυτοθυσιαζομενοι για εξιλέωση (αυτό για την Keriggan -που δεν έγινε) είτε απελευθερούμενοι (Keriggan από Jim -που έγινε).

 

 

Εμένα μου έκανε εντύπωση γιατί η Blizzard έχει εξιλέωση = death συνέχεια.

Kαι το έχω ξαναπεί ότι ανακυκλώνει ιστορίες. Όπως τώρα που έχουμε πάλι 4ο big bad από αρχαίους καιρούς και δεν είναι playable race. :P

 

 

 

Όταν ο Jim γυρνάει στην βάση του Char αφού παίξει μία από τις δύο αποστολές, παίρνει ένα dogtag ενός φίλου του -marine με μπλε στολή- ονόματι M.Kotthor ή κάπως έτσι. Ποιος είναι αυτός;

 

 

Μάλλον κάποιος τυχαίος Marine, μια φάση noone gets left behind (έστω και νεκρός).

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...