Προς το περιεχόμενο

Starcraft 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
adjust-adapt-overcome αυτό είναι το multi ενός RTS τίτλου. τώρα αν εσύ θες να κλείνεσαι με 2 units πίσω από τα κτίρια δεν νικάς έτσι ΕΝΑΝ ΠΟΛΕΜΟ :lol:

 

 

το campaign σου δείχνει βασικά πράγματα για units και τα utilities τους. για να εξασκηθείς δοκίμασε τα μικρά side missions που στα μαθαίνουν πολύ καλύτερα.

 

Πόλεμος χωρίς άμυνα, δεν έχει νόημα για μένα. :-)

  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

σωστος manuel...και να σας πω κατι απλο απλο.

 

ας υποθεσουμε οτι και οι 2 αντιπαλοι εχουν περιπου

 

απο 3000 minerals και 1000 gas (τυχαια νουμερα).

 

Αν πανω κατω εχουν βγαλει ιδιες μοναδες τοτε αν εσυ του φας π.χ 3-4 μεγαλα units με turrets και αλλα σταθερα απο τη βαση σου units tote κερδος δεν ειναι για σενα? δεν χαλασες δυναμεις σου τα turrets ειναι στη θεση τους κτλ και εχις περισσοτερα ηδη units.

 

να το πω και διαφορετικα,εχουμε 1 παρτιδα σκακι.

Ολοι εχουν ιδιες δυναμεις αρχικα. Αν ομως του φας 2-3 στρατιωτακια και ξερεις να παιζεις τοτε πιθανοτατα εχεις ΗΔΗ νικησει παρακατω...οποτε φθιρεις τον αντιπαλο με ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ωστε παρακατω να ειναι ποιο ευκολο.

 

Αν δεις σε καποιο σημειο του χαρτη 6-7 αεροπλανα του και εσυ εχεις καμια δεκαρια - δωδεκα δε θα του επιτεθεις? θα επιυεθεις και θα τον φθιρεις αμεσως.Το οφελος θα φανει παρακατω οταν θα ψαχνει για minerals και gas

Καπως ετσι το βλεπω.

Δημοσ.

Συνηθως οταν βλεπεις οτι δεν σε περνει σε μια μαχη, υποχωρεις. Ετσι, στην υποθετικη αυτη σου μαχη, ο παιχτης που εχασε τα 3-4 μεγαλα units το πιο λογικο ειναι να υποχωρησει για να μην χασει ολο του τον στρατο και δεν εχει τιποτα για να αμυνθει αμεσως μετα.

 

Βεβαια το SC δεν ειναι τοσο απλο και γραμμικο. Δηλαδη ακομα και σε 2 ισοδυναμους στρατους (και με αυτο εννοω ιδια φυλη και ακριβως ιδια units) παιζουν πολλα ρολο.

 

Εννοειται ομως οτι ειναι πολυ μεγαλο κερδος για σενα να του φας καποια units που στοιχισαν πολλα minerals/gas. Καλως η κακως ομως το SC ειναι απροβλεπτο και δεν ξερεις τι μπορει να ετοιμαζει μετα ο αλλος (ειδικα αν εχεις πληρη αγνοια του τι γινεται στην βαση του).

Δημοσ.

Παιχτε το ....game

Δεν εχει καμια σχεση με την θεωρια...

Με το ΑΝ και με το ΙΣΩΣ δεν γινεται τπτ..

Το Status ενος παιχνιδιου μπορει να αλλαζει απο λεπτο σε λεπτο....

Δημοσ.

Greeneye έχεις ακόμα πολλά να μάθεις.. Δεν είναι τόσο απλά όλα , όταν παίζεις με human αντίπαλο. Αν θες να ασχοληθείς με το multiplayr φύγε από το campaign και άρχισε να βλεπεις replays και να παίζεις skirmish με hard A.I. ή με κάποιο practise buddy σου.

Δημοσ.

Τα static defences δεν παιζουν τον ρολο του να σου δωσουν πλεονεκτημα σε μια μαχη, αν ο αντιπαλος σου φτασει με μεγαλη δυναμη στην βαση σου θα τα ισοπεδωσει χωρις δυσκολια. Τα static defences εχουν αλλο νοημα στο SC, πχ detection, ν να βαλεις 2-3 κανονια κοντα στα workers σου ωστε να αποφυγεις ενα harass, το να γεμισεις την βαση σου κανονια ομως δεν ειναι ποτε καλο πραγμα, ο αλλος απλα θα τα κανει couter η θα τα παρακαμψει, η αμυνα γινεται κυριως μεσω μια ευκινητης δυναμης, αμα δειτε replays απο πολυ καλους παικτες θα δειτε ολα αυτα που λεω στην πραξη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Greeneye η διαφορα ειναι οτι δεν ξεκινας ενα game με 3k minerals και πρεπει απλα να φτιαξεις στρατο. ;p

 

Το να επενδυσεις σε μια "καλη" αμυνα κοστιζει οχι μονο αμεσα σε minerals αλλα και σε χρονο/υποδομη.

Αρα οταν εσυ θα εχεις χ στρατο και y αμυνα ο αντιπαλος θα εχει x+y στρατο.

 

Ειναι καλυτερο κατα τη γνωμη μου να επενδυεις σε units παρα σε stationary defenses. Ανταλλαζεις durability με versatility αλλα ειναι τοσο fast game που πιστευω αξιζει. Βεβαια και οι αμυνες εχουν τη θεση τους σε συγκεκριμενες περιπτωσεις. Π.χ. παντα βαζω 1-2 ΑΑ turrets στο mineral patch.

 

Θα καταλαβεις τη διαφορα οταν θα παιξεις vs αντιπαλου που ξερει το σκεπτικο του παιχνιδιου. Μπορει να του αποκρουσεις τις επιθεσεις αλλα θα εισαι σε μια συνεχη κατασταση αμυνας. Και ως γνωστον sieges end bad.

 

edit:

 

btw δοκιμαζα 6pool και μου φαινεται οτι ειναι δυσκολοτερο vs protoss? Online tbh δεν ετυχε να το κανω vs protoss αλλα vs vh AI τα probes ειναι αρκετα damaging. Dunno αν φταει το cheat micro του AI. Απο την αλλη ομως vs Τ ή Ζ δεν ειχα προβλημα (που συνηθως ο terran βγαζει και marine πιο γρηγορα). Παντως σε 1v1 map που ξερεις που ειναι ο αλλος ειναι σχεδον I win button.

Θεωρειτε lamerια (ή cheese οπως λεει ο morgoth)?

Επεξ/σία από bo8ran8rwpos
Δημοσ.

Το 6pool ειναι ο ορισμος του cheese :P

 

Αν θες την αποψη μου μην το κανεις αποκλειστικα γιατι ενας καλος παικτης μπορει να το αποκρουσει και μετα μενεις πολυ πισω σε οικονομια, ειναι εντελως all-out τακτικη.

 

Βσκ δες αυτο το ριπλευ για εναν λογο μονο, δες ποσους εργατες εχω εγω και ποσους αυτος μετα το 6pool παρ'ολο που εχω χασει 2-3:

 

http://www.sc2replayed.com/replays/57105-1v1-protoss-zerg-metalopolis

Δημοσ.

AHAHahAHAha.

 

FOR FUCKS SAKE!

 

Τα'πιε ολα ο τυπος. Ο holding zealot στο choke ειναι imba. Στο t2 βαζεις DT για να σπασεις πλακα.

 

Παντως tbh σε εσωσε οτι "εκλεισες" το choke. Ισως ησουν και λιγο τυχερος στο scouting. :lol:

 

wp.

Δημοσ.

Καλα με Ζεργκ παντα κλεινω το choke, αφου τους ξερω :P

 

Το λαθος μου ηταν οτι επαναπαυτηκα και αντι να κανω 8Pylon-10GW, πηγα φυσιολογικα γιατι ειπα οτι οκ, 2v2 χαρτης ειναι, ποσο γρηγορα θα φτασει. Οπως ειδες ειχα 14 εργατες και αυτος ειχε μεινει με 7, gg δηλαδη :D

 

Thank you :)

Δημοσ.

Το χω δοκιμασει το 6pool 4-5 φορες. Τις 3 εποιασε (2 zerg, 1 terran), την αλλη βρηκα ετοιμα zerglings να με περιμενουν (ειχε κανει και αυτος 6pool :P) και την τελευταια δεν θυμαμαι. Παιζει να το'χω δοκιμασει και αλλες φορες βεβαια, τις οποιες δεν πετυχε αλλα καταφερα να τους φτασω σε οικονομια εν τελει.

 

Περα απο καποιες ανοητες γρηγορες ηττες ειτε απο cannon rush, zealot rush, marine rush, bunker rush και οτι αλλο σκατοrush υπαρχει, μεχρι το end game ειμαι αρκετα καλος. Στο end game ομως χανω τον μπουσουλα. Επαιζα silver league (rank 30κατι) και επεσε στο bronze γιατι τα 2/3 παιχνιδια που φτανουν end game τα χανω. Δεν ξερω ρε γαμωτο τι φταιει. Εχω απειρα resources αλλα δεν μπορω να κουμανταρω ολον τον χαρτη (σχεδον παντα καταληγω να εχω φταιξει τουλαχιστον 5-6 hatcheries). Εχω μπουχτησει απο τα mass battlecruisers των terran. Σοβαρα ομως, τα εχω σιχαθει.

 

Βεβαια πιστευω πως εχω καταλαβει την βλακεια μου. Τους αφηνω ησυχους να κανουν το παιχνιδι τους. Αντιθετως, αν κανω συνεχεια harass (ποσο λατρευω το baneling bust :P) θα τους εχω σε εγρηγορση και θα χαλανε λεφτα σε διαφορες μικρομαλακιες. Αλλα και παλι σιγουρα τις περισσοτερες φορες το παχνδιδι θα φτανει σε 200/200 armies. Και εκει τι κανω? Εχω διαβασει (και εχω δει και τα διαφορα rage του IdrA :P) οτι ειναι ψιλο ub τα games ΖvT γιατι ο Terran απλα καθεται στην βαση του μεχρι να φτασει 200/200 οπου και εχει το πανω χερι. Και ειδικα στα μικρα league το 85% των matches ειναι αυτο ακριβως. Καθομαστε στην βαση μας (στην οποια φυσικα και εχουμε βαλει παντου missile tourrets και εννοειται πως δεν το συζητω για την εισοδο), φτιαχνουμε στρατο και γαμαμε τον zerg. :P

Δημοσ.
Το χω δοκιμασει το 6pool 4-5 φορες

 

Εγω οταν ειδα το επιπεδο στο silver league το οποιο ηταν πολυ χαμηλο, εκανα μονο 6pool για να τελειωνω γρηγορα τις μαχες, στο 4λεπτο δηλαδη.

 

Ανεβηκα στο golden μονο με 6pool, με 10 παιχνιδια. Απο golden και πανω το 6ποολ πιανει 1 στις 4 φορες, γιατι ολοι πανε και κλεινουν την εισοδο, και φυσικα χανεις.

 

Αρα το 6ποολ απο golden και πανω δεν υπαρχει σαν τακτικη

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

οι zerg δεν δημιουργήθηκαν απο τους Xel Naga?

η απλώς πήραν τη τελική τους μορφή χαρη σε αυτούς?

 

Επεξ/σία από kostacurtas

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...