Προς το περιεχόμενο

Starcraft 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αρα το προβλημα ειναι γενικο ε?

 

Παντως αν δειτε το προφιλ σας απο το eu.battle.net τα achievements καταγραφονται κανονικα απλα δεν μπορουν να φορτωσουν και να εμφανιστουν in-game. Κουφο προβλημα.

Δημοσ.
Αρα το προβλημα ειναι γενικο ε?

 

Παντως αν δειτε το προφιλ σας απο το eu.battle.net τα achievements καταγραφονται κανονικα απλα δεν μπορουν να φορτωσουν και να εμφανιστουν in-game. Κουφο προβλημα.

 

Εμένα με εκνευρίζει που δεν μπορώ να δω μέσα από το campaign τι achievements έχει η κάθε αποστολή. Ευτυχώς που γίνεται μέσω του site τουλάχιστον. Επίσης με εκνευρίζει ακόμα περισσότερο που δε λένε τίποτα για κάθε πρόβλημα. Λες και είναι βλάκες ο κόσμος. Ο άλλος ρωτούσε στο support και του λέγανε να ανοίξει ports στο router... lol

Δημοσ.

 

Όταν ο Jim γυρνάει στην βάση του Char αφού παίξει μία από τις δύο αποστολές, παίρνει ένα dogtag ενός φίλου του -marine με μπλε στολή- ονόματι M.Kotthor ή κάπως έτσι. Ποιος είναι αυτός;

 

 

 

Απ' ότι είδα δεν απάντησε κανείς αυτή την ερώτηση και είναι κρίμα, αν σκεφτεί κανείς το λόγο που η Blizzard έφτιαξε τη σκηνή αυτή. Ο Michel Koiter ήταν ένας artist της Blizzard ο οποίος πέθανε σε ηλικία 19 έτων, όταν το WoW ήταν ακόμα σε φάση development. Επομένως, η μικρή αυτή σκηνή στο cinematic αποτελεί κάτι σαν φόρο τιμής στο πρόσωπό του.

 

Επίσης για όσους παίζουν ή έπαιζαν WoW, σ'ένα λόφο λίγο βορειοδυτικά από τα Crossroads υπάρχει ένας NPC που λέγεται Koiter (υπάρχει στο wowhead για όσους ενδιαφέρονται). Είναι ένας Spirit Healer που πίσω του βρίσκεται ένα μνημείο με ένα orc το οποίο είναι ο χαρακτήρας που έπαιζε ο Michel στην beta του WoW pixel προς pixel.

 

Άσχετο βέβαια με την όλη συζήτηση που γίνεται αλλά αρκετά ενδιαφερον και ωραίο info :-D

 

Δημοσ.

Μόλις τέλειωσα το game και νομίζω σε αυτό το τιτλο βλέπουμε πόσο ταλαντούχα είναι η blizzard να δημιουργεί ανεπανάληπτα game. Το ταλέντο τους δεν είναι τόσο στο να δημιουργούν ιστορίες αλλά στο πως τις σερβίρουν αυτές τις ιστορίες και στο φοβερό gameplay τους.

Γενικά τα strategy δεν είναι το είδος μου αλλά το starcraft το κατευχαριστήθηκα. Μου άρεσε που σε κάθε mission έπρεπε να χαράξεις κάποια στρατηγική για την βγάλεις αλλιώς δεν είχες καμια πιθανότητα να την βγάλεις. Φοβερά ισσοροπημένο gameplay.

Οι καλύτερες στιγμές του νομίζω ήταν τα τέσσερα protoss mission με το επικό τελευταίο massive καθώς και οι τελευταίες αποστολές ιδίως αυτές με την μικρή ομάδα. Σε αυτές τις αποστολές μου θύμισε λίγο το gameplay του warhammer. Φοβερά δύσκολη και η τελευταία αποστολή και μου πήρε αρκετές φορές για να την τελειώσω.

Οπώς είπα και πριν το ταλέντο της blizzard είναι να πέρνει κλισέ ιστορίες και να τις σερβίρει ομόρφα. Στην περίπτωση του starcraft έχουμε ένα story γεμάτο κλισέ και είναι σαν καουμπόικη αμερικάνικη ταινία στο διάστημα. Και όμως αυτό το πράγμα η blizzard μπόρεσε και το παρουσίασε τέλεια.

Multiplayer δεν θα παίξω γιατί δεν το έχω με τίποτα στα strategy απλά θα περιμένω να βγούν τα επόμενα επισόδια..

Δημοσ.

Αν θες τη γνώμη μου η επιτυχία της blizzard θα ήταν να σε κάνει να θες να παίξεις Multiplayer μετά το campaign. Αυτό είναι που ανέδειξε τόσο το sc1 και αν μη τι άλλο χρειάζεται να μπουν και οι νέοι παίκτες στο Multiplayer. Ωραίο το campaign αλλά αν το πάρεις μόνο του χωρίς το Multiplayer κομμάτι, τότε το game δεν είναι και τίποτα το ιδιαίτερο.

Δημοσ.

θα διαφωνισω εδω...ακομα και ΜΟΝΟ για campaign

 

το παιχνιδι ειναι καταπληκτικο αφου εχει πλουραλισμο σε πολλα πραγματα,πολλες και ωραιες επεκτασεις,σπανια bug που να ειναι και ενοχλητικα εως τωρα κτλ κτλ

 

ΘΑ στο αποδειξω διαφορετικα...πεστε μου ενα game

 

που να το πλησιαζει εστω μονο στο campaign!

 

Και μονο που με εβαλε να ακονισω το μυαλο σε καποιες πιστες φτανει και περισσευει! καποιες πιστες ΟΛΟΙ τις καναπαιξαμε γιατι τα καναμε μουσκεμα...! ΟΛΟΙ ομως...

 

Η πιστα που πρεπει να φας 1500 zerg ηταν ΟΝΕΙΡΟ!

 

δεν ηξερα τι ειχα φτιαξει και ...ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΑ που λεει ο λογος!!!!!!!!

 

ΠΑΝΙΚΟΣ!

Δημοσ.
Αν θες τη γνώμη μου η επιτυχία της blizzard θα ήταν να σε κάνει να θες να παίξεις Multiplayer μετά το campaign. Αυτό είναι που ανέδειξε τόσο το sc1 και αν μη τι άλλο χρειάζεται να μπουν και οι νέοι παίκτες στο Multiplayer. Ωραίο το campaign αλλά αν το πάρεις μόνο του χωρίς το Multiplayer κομμάτι, τότε το game δεν είναι και τίποτα το ιδιαίτερο.

 

Κι εγώ έχω την ίδια απορία που (έμμεσα) εξέφρασε ο greeneye: ποια είναι, ρε παιδιά, όλα αυτά τα φανταστικά παιχνίδια που είναι τόσο καλύτερα του StarCraft 2 σε Single Player; Γιατί αφού δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, σημαίνει ότι τα περισσότερα παιχνίδια θα έπρεπε να είναι καλύτερα από αυτό.

 

Επίσης, μπορείτε απλά να δεχθείτε ότι σε μερικούς δεν αρέσει το Multiplayer και για μένα ευτυχώς που υπάρχει και μια Blizzard και μερικές ακόμη εταιρίες που βγάζουν παιχνίδια και για εμάς που δεν έχουμε το χρόνο να κάτσουμε να ασχοληθούμε με Multiplayer ή που πολύ απλά θέλουμε κάποτε σε ένα παιχνίδι να βλέπουμε "The End" και να το σταματάμε.

 

Γιατί, δηλαδή, χρειάζονται νέοι παίχτες στο Multiplayer; Πρέπει όλοι να παίζουμε παιχνίδια με τον ίδιο τρόπο; Φτάνει που σχεδόν όλοι οι τίτλοι που βγαίνουν σήμερα ασχολούνται μόνο με το Multiplayer. Κάθε φορά που βλέπουμε καλό Campaign πανηγυρίζουμε.

 

Ανυπομονώ για τις προτάσεις! :-)

Δημοσ.

Κάτι το ιδιαίτερο σημαίνει ότι δεν ξεχωρίζει τρομερά από τα υπόλοιπα, όχι ότι όλα τα άλλα είναι καλύτερα.. Έχω 2-3 αποστολες ακόμα για να το τελειώσω το campaign, αλλά τι να κάνουμε μεχρι στιγμής δε με ξετρέλανε. Πολύ απλοικό μου φάνηκε και ίσως χειρότερο του sc1, όσο μπορώ να θυμάμαι ακόμα. Τα animation του 1 και το feeling που είχαν τα θυμάμαι ακόμα 10-15 χρόνια μετά. Αυτά που είδα τώρα δε θα τα θυμάμαι ούτε σε ένα μήνα.

 

Το να θες να μην παίξεις εσύ Multiplayer είναι σεβαστό προφανώς και κατανοητό. Από την άλλη η πολιτική της εταιρείας που βγάζει το παιχνίδι και έχει επενδύσει τόσα στο bnet είναι άλλη υπόθεση. Το γιατί χρειάζεται νέους παίχτες είναι προφανώς ρητορικό ερώτημα.. Το προφανές είναι ότι αν δεν υπήρχε το Multiplayer στο sc1, η κυκλοφορία του παιχνιδιού με όνομα starcraft 2 θα έκανε 10 πωλήσεις την 1η μέρα αντί για 1.000.000.

Δημοσ.

Σε κοντινο RTS style τα campaigns του original Company of Heroes και Dawn of War (ισως και το Winter Assault) ηταν τουλαχιστον το ιδιο καλα. Το DoW προσωπικα πιστευω οτι ειχε καλυτερο. Τα campaign του Warcraft 3 και του SC1 ηταν καλυτερα.

Αν μαλιστα το συγκρινουμε και βαση εποχης (δηλαδη οχι αμεση συγκριση μεταξυ των δυο αλλα σε σχεση με το τι προσφερε οταν βγηκε) ηταν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ καλυτερο το SC1. Βαση εποχης παλι τα παλιοτερα C&C ηταν τρομερα.

Ή το Warzone 2100, KKND, Z:Steel Soldiers.

Και μιας και ειμαι Relic fan το original Homeworld ειχε απο τα καλυτερα campaigns evar!

 

Θα συμφωνησω βεβαια οτι σημερα ειναι σαφως lower quality το single player των περισσοτερων παιχνιδιων (καθως και το γενικοτερο quality). Επομενως ισως το campaign του SC2 σημερα να ειναι οντως πολυ καλο.

 

Προσωπικα δεν με αιχμαλωτησε ιδιαιτερα. Περα απο το Jimmy και τον Zeratul δεν μου εκανε εντυπωση καποιος αλλος char.

O Tychus χαρηκα που πεθανε xD

To gameplay ειχε ποικιλια με defense missions, solo και ιστοριες αλλα οπως εχω ξαναπει στο thread προσωπικα το gameplay του SC δεν με γεμιζει πλεον. Το story ηταν ok, με καλη παρουσιαση. Τα cinematics ομορφα αλλα δεν φταναν ουτε κατα διανοια το παλιο. Fall of Fenix, Battle of the Amerigo κτλ ειναι χαραγμενα στο μυαλο μου. Απο το 2 οπως ειπε ο Land_Of_Banania σε ενα μηνα δε θα τα θυμαμαι.

 

Remember us Executor. Remember what was done here today. May Adun watch over you.

και

Are you prepared to go all the way with this, Alexei?

Yes, I am prepared to go all the way, my good Admiral.

δεν εχει το SC2

[/nostalgia]

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...