Προς το περιεχόμενο

info gia koinoxristo h/y

spyrosole

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ti prepei na kano!!!enas filos moy tha parei to ypologisth tou sto bar me apotelesma na exoyn prosbasei polloi exei windows me,ti prepei na kanoyme etsi oste na mhn ton xalasoyn kai na mhn erthei kanenas fouskomenos logiarasmos???

ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΑΡΑ ΥΠΑΡΧΩ !!!!!

Δημοσ.

Yparxoun para polla programmata prostasias pou sou dinoun px esena dunatothtes administrator kai apo ekei kai pera dhlwneis enan Guest account px ton opoio mporeis na epitrepseis na kanei sugkekrimena pragmata.. Px sthn biblio8hkh tou panepisthmiou mou sthn Agglia den mporouses na allakseis kanena settings, den eixes prosbash sto control panel, den mporouses na soseis arxeia se kapoia merh tou sklirou ktl ktl ktl, einai polles oi dunatothtes..Psakse ligo sto google kai 8a vreis polla tetoia programmata, kati sigkekrimeno den mporo na sou proteinw mias kai den katalava kala gia poion logo to 8eleis.. PX to PC 8a einai gia na mpainei kapoios internet, na paizete mousiki me MP3 gia to magazi h ti allo? To pio eukolo einai na valeis ena password sto BIOS opote mono esu na mporeis na anoigeis to PC kai na kaneis thn douleia sou.. Pes perissotera na boh8hsoume!

Δημοσ.

Γιατί δεν βάζεις windows 2000 ή XP; (Σε NTFS καλύτερα για να περιορίσεις τα δικαιώματα στο δίσκο). Με τα group policies μπορείς πολύ εύκολα να ρυθμίσεις τη συμπεριφορά των windows για κάθε χρήστη. Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, μπορείς να αποτρέψεις τη χρήση του control panel, και διάφορα άλλα.

<small>[ 20-06-2002, 03:46: Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: Teoulas ]</small>

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...