nzeppos Δημοσ. 7 Απριλίου 2007 Δημοσ. 7 Απριλίου 2007 Το post processing είναι το εφέ που δημιουργεί αυτό το film graining οπότε μάλλον αυτό θα φταίει για το "πιξέλιασμα". Για δοκίμασε να το κλείσεις και άσε όλα τα άλλα εφέ ανοιχτά.
Voodooman Δημοσ. 7 Απριλίου 2007 Δημοσ. 7 Απριλίου 2007 Το post processing είναι το εφέ που δημιουργεί αυτό το film graining οπότε μάλλον αυτό θα φταίει για το "πιξέλιασμα". Για δοκίμασε να το κλείσεις και άσε όλα τα άλλα εφέ ανοιχτά. Μπα, δεν με πείραξε αυτό, το ίδιο εφέ είχαν και άλλα παιχνίδια και δεν με ενοχλεί. Εδώ μιλάμε για κανονικό πιξέλιασμα, το γνωστό παλιό πιξέλιασμα! Τα συρματόσχοινα που ενώνουν τις αντένες ας πούμε όχι μόνο είναι όλο σκαλοπατάκια, αλλά δεν είναι καν συνεχόμενα. Κάθησα, ενεργοποίησα-απενεργοποίησα όλα τα εφέ ένα-ένα, αλλά τίποτα. λες και η ανάλυση είναι στα 640Χ480. Αρχίζω να ψάχνομαι με τους drivers τώρα.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 7 Απριλίου 2007 Moderators Δημοσ. 7 Απριλίου 2007 Είχαν πει ότι θα φτιάξουν με το επόμενο patch, να μπαίνει το AA μέσα από το παιχνίδι. Θα δείξει.
Voodooman Δημοσ. 7 Απριλίου 2007 Δημοσ. 7 Απριλίου 2007 Είχαν πει ότι θα φτιάξουν με το επόμενο patch, να μπαίνει το AA μέσα από το παιχνίδι. Θα δείξει. Τελικά τίποτα δεν γίνεται. Τόσο σκαλοπάτι χρόνια είχα να δω σε γραφικά... Και ρε σεις, αυτό το χρονόμετρο δουλεύει και αν ναι, πώς; Παίζω με ρεαλιστικό σύστημα στόχευσης. Όταν έρθει η ώρα να υπολογίσω την ταχύτητα του στόχου, εμφανίζω το χρνόμετρο, πατάω την έναρξη της χρονομέτρησης και μετά από κανένα λεπτό το σταματάω. Ε, μόλις πατήσω το πληκτρο ώστε να πάνε τα στοιχεία στο TDC και να υπολογιστεί η ταχύτητα του στόχου, η ταχύτητα δεν περνάει εκεί και μένει στο μηδέν. Κάνω τίποτε λέθος;
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 7 Απριλίου 2007 Moderators Δημοσ. 7 Απριλίου 2007 Το χρονόμετρο είναι bugged. Κι αυτό σε patch.
Galis Δημοσ. 7 Απριλίου 2007 Δημοσ. 7 Απριλίου 2007 σε εμενα παλι εχει γραφικαρες και κοθολου pixels.Ισως φταινε οι drivers σου
nzeppos Δημοσ. 8 Απριλίου 2007 Δημοσ. 8 Απριλίου 2007 Έχουμε πει και σε προηγούμενο post ότι στην manual σκόπευση υπάρχει πρόβλημα στον υπολογισμό της ταχύτητας του στόχου. Το χρονόμετρο δεν δίνει την σωστή ταχύτητα. Οπότε είτε βρίσκεις την ταχύτητα με άλλο τρόπο (π.χ. με στίγματα στο χάρτη) είτε παίζεις με αυτόματη σκόπευση μέχρι να βγει το δέον patch.
sret Δημοσ. 12 Απριλίου 2007 Δημοσ. 12 Απριλίου 2007 Καλλημερα παιδια,αγορασα και εγω το silent hunter iv και παιζω με auto tdc και στοχευση.Το προβλημα ειναι οτι δεν μπορω να υπολογισω στεις ποσες μοιρες πρεπει να φερω το υποβρυχιο σε σχεση με το στοχο,ποσες μοιρες μπροστα πρεπει να ριξω τις τορπιλες και γενικως πως να κανω το στοχο να πρασινησει και να βυ8ισω ενα πλοιο.Αν υπαρχει καποιο tutorial στο ιντερνετ (οσο και αν εψαξα δεν βρηκα) ή καποιος μπορει να βοηθησει θα ειμουν ευγνωμων
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 12 Απριλίου 2007 Moderators Δημοσ. 12 Απριλίου 2007 Η καλύτερη θέση είναι να είσαι κάθετα με τον στόχο σου, δλδ η πλώρη σου να στοχεύει την πλευρά του. Δεν ξέρω για το πρασίνισμα κλπ, γιατί παίζω μόνο με εξωτερική κάμερα ανοιχτή (92% ρεαλισμός).
nzeppos Δημοσ. 13 Απριλίου 2007 Δημοσ. 13 Απριλίου 2007 Το καλύτερο targeting guide που είχα βρει για το SHIII ήταν στο http://www.paulwasserman.net/SHIII/ και οι βασικές αρχές του ισχύουν φυσικά και για το SHIV. Όρεξη να έχεις να διαβάζεις και να τα εφαρμόζεις όλα αυτά με υπομονή.
sret Δημοσ. 13 Απριλίου 2007 Δημοσ. 13 Απριλίου 2007 ευχαριστω για τις απαντησεις,θα διαβασω το guide.
nzeppos Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 SH IV Patch 1.2 released! ################################################## ##############################Silent Hunter 4 - Wolves of the Pacific ReadMe File ################################################## ############################## Patch v1.2 ################################################## ############################## NEW FEATURES 1. Modified the game rendering to accept FSAA and fixed high resolution rendering. 2. Added "Volumetric Fog" as a stand alone option, no longer member of the "Environmental Effects". 3. Added a new sound volume option, "Radio Volume", that controls the Radio and Gramophone volume. GAMEPLAY CHANGES 1. Tuned the submarines efficiency mechanics 2. Fixed the damage model for the Kinposan Maru/Medium Modern Split Superstructure Freighter 3. Tuned the malfunction rates for torpedoes. Mk 10 Torpedoes will be more reliable now, as per historical data. Go Sugar boats! 4. Improved the Periscope/TBT torpedo status panel by making only the currently loading tube blink, instead of all that are in the queue 5. Tuned the submarines damage model 6. Added a new tuning option for the radio news/music volume ratio BUG FIXES 1. Fixed a sound volume issue where some sound volumes were ignored in the game. 2. Removed crashes in replay and multiplayer. 3. Fixed a bug where refit in friendly harbors would not refit the cannon ammunition. 4. The "Maintain Current Depth" command (letter 'A') crash was fixed. 5. Position Keeper for negative bearings fix. 6. Fixed a bug where explosions were played in the scene after a load or a replay even if the explosion took place a long time ago. 7. Fixed the 'invisible monolith' that, if looking at it, will greatly reduce FPS. 8. Fixed a bug where the difficulty settings of the game were ignored in multiplayer. The game now starts with the selected settings from the session page. 9. Fixed a bug where, sometimes, if pressing the Stadimeter button the game would crash. 10. Fixed a bug where, When hovering over highlatable objects in 3d career room, the texture would dissapear. 11. Fixed a bug where, when pressing SHIFT+F2 in any 2d page the game would crash. 12. Fixed the bug in adversarial where the Escort Commander could see your submarine on the navigation map even if the sub was underwater. 13. Fixed a bug where the name on the captain's watch appears to be "Stevens". Nah, just kidding 14. Fixed the SD Air Search radar so that it no longer detects ships. 15. Fixed the Torpedo drag model. Now high speed torpedoes will hit fine. http://patches.ubi.com/silent_hunter_4/silent_hunter_4_1.2.exe Επιτέλους θα πάω να το αγοράσω αύριο...
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 Moderators Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 Το έβαλα και ξέχασα ότι μόνο τα autosaves είναι compatible με τις διαφορετικές εκδόσεις. Ελπίζω να μπορέσω τώρα πάλι που ξανάβαλα 1.1 να συνεχίσω γιατί είμαι στην μέση μιας περιπολίας και έχω φάει ήδη 2 shokaku και μερικά άλλα σκάφη και θέλω μια φορά να πιάσω επιτέλους τα 100k.
andreapaog328 Δημοσ. 19 Απριλίου 2007 Δημοσ. 19 Απριλίου 2007 ρε παιδιά γιατι όταν πατάω periscope depth δεν γινεται τίποτα αλλα μόνο μετά απο κανα 3-4 φορές που το πατάω?(χωρίς damage,ακούγεται και η εντολή). κατι άλλο, πως βλέπω ποιο μέρος του υποβρυχείου υπάρχει νερό? Εχω βάλε το patch 1.2
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 19 Απριλίου 2007 Moderators Δημοσ. 19 Απριλίου 2007 Σε εμένα δουλεύει κανονικά ακόμα το Periscope depth. (έφτασα τα 100k σε ένα patrol οπότε έβαλα το 1.2 ) Αλλά "χάλασε" το Shift+F2 που σε "ξεκλείδωνε" από την κάμερα απ'όπου είσουν, ενώ τώρα βάζει συνέχεια στο navigation room. :/ Για το νερό από το damage report σημείο (F10 νομίζω και στο εικονίδιο με τα γρανάζια. Επίσης απο εξωτερική μπορείς να δεις αν έχεις τρύπες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.