Προς το περιεχόμενο

Openoffice ερωτηση επαναματαξαναυποβολή

hasodikis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Την είχα κάνει την ερώτηση πριν από λίγο καιρό....

την απάντηση όμως (εγγραφή μακροεντολής) δεν μπορώ να την εφαρμόσω. είμαι και εντελώς άσχετος με μακροεντολες...οπότε επαξαναματαυποβαλλω την ερώτηση..

Στο οpenoffice 2 με ποιον τρόπο μπορούμε να ορισουμε συντόμευση πληκτρων π.χ. alt+A για το μαμημενο σύμβολο της παραγράφου ήτοι ...§...?

(αν η λυση είναι μακροεντολή θα παρακαλούσα η απάντηση να είναι έτσι γραμμένη ώστε να την αντιλαμβάνεται ένας ξενύκτης, κουρασμένος, με στομαχι τσοχα, αναγκασμένος να δουλευει με χαλασμενο κλιμαστικό αυγουστιάτικα, ταλαίπωρος άνθρωπος)

αααα. και μην το ξεχασω ...βρε παιδια εισαγωγή αριθμών σελίδων πως γίνεται???

μερσι μποκού .....

Hasodikis

Δημοσ.

Για το 1ο ερωτημα, δεν ξερω μακροεντολη η κατι παρομοιο αλλα στο δικό μου ΟΟ το συμβολο που θες το βγάζει με δεξι Alt + 15 (κρατας δλδ πατημενο το δεξι ALT και πατας 1 και μετα 5)

Αλλιως απο το μενου Insert > Special Character

Για το 2ο ερωτημα πας στο μενου Insert > Fields > Page Number

Δημοσ.

Χασοδίκη, με απογοητεύεις. :) Θες να δουλεύεις με σουίτα γραφείου και δεν θες να μάθεις να φτιάχνεις μακροεντολές;

Εν πάση περιπτώσει, όπως είπα και στο άλλο ποστ, απ' όσο έχω δει, ακόμη κι αν φτιάξεις τη μακροεντολή, το OOo δεν σε αφήνει να ορίσεις δικό σου συνδυασμό (π.χ., Alt+A που θες εσύ) αλλά σε βάζει να διαλέξεις από μια δική του λίστα.

Ο άλλος τρόπος είναι αυτό που λέει ο gokal, αλλά τρώει χρόνο. Π.χ.,

* Alt+0137 για σύμβολο τοις χιλίοις

* Alt+0167 για σύμβολο παραγράφου

* Alt+0183 για άνω τελεία

Και ο άλλος που τον θυμήθηκα μόλις τώρα και είναι ο πιο απλός και φαντάζομαι οτι θα σου αρέσει πιο πολύ απ' όλους:

* Ctrl+Alt+5

Βλ. International Keyboard Layouts για τους υπόλοιπους χαρακτήρες που υποστηρίζει το ελληνικό πληκτρολόγιο μέσω Ctrl+Alt.