thanocaster Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2006 Λοιπόν... Αρχικά μια φιλοφρόνηση για την κοσμιότητα του the_end που ομολογώ ότι δεν την περίμενα. Και αρχίζει η επιχειρηματολογία. Το "τα-κάνει-όλα-μόνο-του" τζιπ, λοιπόν, με τα ολοκαίνουργια (στρωμένα) ελαστικά και τον φαντεζί εξοπλισμό του έχει πολλές φορές -αλήθεια, πόσο πολλές;;- καλύτερη συμπεριφορά από ένα σεντάν. Και ρωτάω εγώ ο αφελής... Μπορεί ποτέ ένα όχημα 2 μέτρα ύψος με το κέντρο βάρους του στο 1 μέτρο να στρίψει όπως ένα όχημα ύψους 1,60 μέ το κέντρο βάρους του στα 60 εκατοστά; Μπορεί ποτέ ένα τζιπ 2 τόνων να φρενάρει όπως ένα σεντάν 1,2 τόνων; Μπορεί ένα τζιπ 2 τόνων να ελιχθεί όπως ένα σεντάν 1,2 τόνων και ακόμα και στην απώλεια πρόσφυσης να επανέλθει στην τροχιά του; Προφανώς όχι. Μπορεί να υπάρχει η εξαίρεση, αλλά ο κανόνας και η φυσική λένε το αυτονόητο. Το αυτοκίνητο που σχεδιάζεται με τη φιλοσοφία του οικογενειακού ταξιδιάρικου αυτοκινήτου έχει καλύτερη συμπεριφορά από το αυτοκίνητο που σχεδιάζεται για εξορμήσεις στα βουνά. Είπες βέβαια σωστά ότι δεν είναι τζιπ αλλά SUV. Η αρχιτεκτονική όμως των SUV έχει πολύ μεγάλη συγγένεια με τα τζιπ και ελάχιστη με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Για παράδειγμα μια Cayenne ή ένα X5 δεν είναι καν βασισμένα στο πλαίσιο των αντίστοιχων μπερλινών, carrera ή 5xx αντίστοιχα. Πόσο μάλλον στις πλατφόρμες ή στα μηχανικά τους. Όσον αφορά το "απλά αφήνεις το συμπλέκτη και ξεκινάει", εγώ πιστεύω ότι οδηγός που δεν μπορεί καν να ξεκινήσει με ημισύμπλεξη δεν πρέπει να οδηγεί ούτε στο playstation. Πόσο μάλλον να κυκλοφορεί με ένα όχημα που μπορεί να ξεκληρίσει μια οικογένεια εν ριπή οφθαλμού. Διοτί σκοπός δεν είναι να νοιώθουμε ασφαλείς και ικανοί, αλλά να είμαστε. Το "παντελώς άχρηστο...." δεν κατάλαβες πώς το εννοούσα μάλλον. Εννοώ ότι μόνο κριτήριο επιλογής (των περισσότερων) είναι η μόστρα και επ'ουδενί η κάλυψη των αναγκών. Πόσο μάλλον όταν δεν συνειδητοποιούν ότι ένα SUV αν συγκρουστεί με smart έχουν απ'ευθείας σκοτώσει. Δεν έχω πρόβλημα με τα SUV, αλλά με αυτούς που δεν ξέρουν και δεν μπορούν να τα κουμαντάρουν. Κλείνοντας με τις γυναίκες οδηγούς (που είναι και το θέμα μας - μην ξεχνιόμαστε), όπως ξανάπα, δεν είναι ανίκανες αλλά κομπλεξικές συνήθως. Οδηγούν για να αποδείξουν ότι δεν είναι άσχετες, αλλά, σαν το γαύρο στην Ευρώπη, ξεχνάνε έτσι την ουσία. Πρώτα να οδηγήσουν, μετά να μετακινηθούν και τελικά να το απολαύσουν...
Lucifer Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2006 Μπορεί ποτέ ένα όχημα 2 μέτρα ύψος με το κέντρο βάρους του στο 1 μέτρο να στρίψει όπως ένα όχημα ύψους 1,60 μέ το κέντρο βάρους του στα 60 εκατοστά; Μπορεί ποτέ ένα τζιπ 2 τόνων να φρενάρει όπως ένα σεντάν 1,2 τόνων; Μπορεί ένα τζιπ 2 τόνων να ελιχθεί όπως ένα σεντάν 1,2 τόνων και ακόμα και στην απώλεια πρόσφυσης να επανέλθει στην τροχιά του; Λέγεται τετρακίνηση και είναι φίλη μας.
the_end Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2006 Λοιπόν... Αρχικά μια φιλοφρόνηση για την κοσμιότητα του the_end που ομολογώ ότι δεν την περίμενα. Και αρχίζει η επιχειρηματολογία. Το "τα-κάνει-όλα-μόνο-του" τζιπ, λοιπόν, με τα ολοκαίνουργια (στρωμένα) ελαστικά και τον φαντεζί εξοπλισμό του έχει πολλές φορές -αλήθεια, πόσο πολλές;;- καλύτερη συμπεριφορά από ένα σεντάν. Και ρωτάω εγώ ο αφελής... Μπορεί ποτέ ένα όχημα 2 μέτρα ύψος με το κέντρο βάρους του στο 1 μέτρο να στρίψει όπως ένα όχημα ύψους 1,60 μέ το κέντρο βάρους του στα 60 εκατοστά; Μπορεί ποτέ ένα τζιπ 2 τόνων να φρενάρει όπως ένα σεντάν 1,2 τόνων; Μπορεί ένα τζιπ 2 τόνων να ελιχθεί όπως ένα σεντάν 1,2 τόνων και ακόμα και στην απώλεια πρόσφυσης να επανέλθει στην τροχιά του; Προφανώς όχι. Μπορεί να υπάρχει η εξαίρεση, αλλά ο κανόνας και η φυσική λένε το αυτονόητο. Το αυτοκίνητο που σχεδιάζεται με τη φιλοσοφία του οικογενειακού ταξιδιάρικου αυτοκινήτου έχει καλύτερη συμπεριφορά από το αυτοκίνητο που σχεδιάζεται για εξορμήσεις στα βουνά. Είπες βέβαια σωστά ότι δεν είναι τζιπ αλλά SUV. Η αρχιτεκτονική όμως των SUV έχει πολύ μεγάλη συγγένεια με τα τζιπ και ελάχιστη με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Για παράδειγμα μια Cayenne ή ένα X5 δεν είναι καν βασισμένα στο πλαίσιο των αντίστοιχων μπερλινών, carrera ή 5xx αντίστοιχα. Πόσο μάλλον στις πλατφόρμες ή στα μηχανικά τους. Όσον αφορά το "απλά αφήνεις το συμπλέκτη και ξεκινάει", εγώ πιστεύω ότι οδηγός που δεν μπορεί καν να ξεκινήσει με ημισύμπλεξη δεν πρέπει να οδηγεί ούτε στο playstation. Πόσο μάλλον να κυκλοφορεί με ένα όχημα που μπορεί να ξεκληρίσει μια οικογένεια εν ριπή οφθαλμού. Διοτί σκοπός δεν είναι να νοιώθουμε ασφαλείς και ικανοί, αλλά να είμαστε. Το "παντελώς άχρηστο...." δεν κατάλαβες πώς το εννοούσα μάλλον. Εννοώ ότι μόνο κριτήριο επιλογής (των περισσότερων) είναι η μόστρα και επ'ουδενί η κάλυψη των αναγκών. Πόσο μάλλον όταν δεν συνειδητοποιούν ότι ένα SUV αν συγκρουστεί με smart έχουν απ'ευθείας σκοτώσει. Δεν έχω πρόβλημα με τα SUV, αλλά με αυτούς που δεν ξέρουν και δεν μπορούν να τα κουμαντάρουν. Κλείνοντας με τις γυναίκες οδηγούς (που είναι και το θέμα μας - μην ξεχνιόμαστε), όπως ξανάπα, δεν είναι ανίκανες αλλά κομπλεξικές συνήθως. Οδηγούν για να αποδείξουν ότι δεν είναι άσχετες, αλλά, σαν το γαύρο στην Ευρώπη, ξεχνάνε έτσι την ουσία. Πρώτα να οδηγήσουν, μετά να μετακινηθούν και τελικά να το απολαύσουν... thanx για τη φιλοφρόνηση. αλλά γιατί δεν περίμενες κοσμιότητα? διευκρίνηση: το σχόλιο μου για τις γυναίκες ήταν γενικό και δεν ήταν απάντηση στα λεγόμενά σου(γι'αυτό άλλωστε και η παράθεση αφορούσε μονο τα suv/4x4 και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις). η πραγματική αδυναμία των suv λέγεται ύψος κέντρου βάρους. τα υπόλοιπα φτιάχνονται. αναφέρεσαι στο φρενάρισμα. αναλογικά τα suv(λόγω βάρους) έχουν καλύτερα φρένα απο τα πχ sedan. λέγοντας καλύτερα εννοώ ως μηχανικά στοιχεία, οχι απαραίτητα ως φρενάρισμα. σε hatchback/sedan πολεμάς να βρεις δισκόφρενο με διάμετρο πάνω απο 300mm. στα suv πολεμάς να βρεις ζάντα μικρότερη απο 17",μήπως και χωρεσουν τα δισκόφρενα (τα οποία αναγκαστικά πρέπει να είναι μεγάλα για να επιβραδυνθεί το μεγαλύτερο βαρος). και μιας και ανέφερα τις ζάντες, παρέα με τα ελαστικά, δείχνουν απο μόνες τους τον (καμία σχέση με off)road χαρακτήρα τους. αναλογικά μεγαλώνουν/καλυτερεύουν και τα υπόλοιπα μηχανικά στοιχεία(αυτό το θεωρώ αρκετά εύκολο για μια οποιαδήποτε σοβαρή αυτοκινητοβιομηχανία). γενικώς στα suv επικρατεί η(επιβεβλημένη στη συγκεκριμένη περίπτωση) νοοτροπια bigger=better. ο κατάλογος εκτός απο τα φρένα περιλαμβάνει απο τετρακινήσεις, hi-end πνευματικές αναρτήσεις, υπερεξελιγμένους εγκεφάλους(παρέα με άπειρους αισθητήρες) για να ελέγχουν τα δυο τελευταία(τετρακίνηση,ανάρτηση) και χίλια δυο άλλα που ένα συνηθισμένο hatchback-ακι(και sedan, δεν ειμαι ρατσιστης) τα βλέπει με το κυάλι και κάνουν το esp και το ebd των τελευταίων να μοιάζει τόσο προφανές όσο το υδραυλικό τιμόνι. βέβαια όλα αυτά υπάρχουν ώστε η συμπεριφορά ενός (ψηλού,βαρέων βαρών) suv να μοιάσει/εξισωθεί με αυτή ενός (πολυ ελαφρύτερου και με αρκετά χαμηλότερο κάντρο βάρους) sedan/hatchback. και να εξαφανιστεί το φυσικό πλεονέκτημα που έχει το χαμηλό κέντρο βάρους και (δευτερευόντως) το (σχετικά) χαμηλό βάρος. επίσης αναφέρεις για πλαίσια και μηχανικά μερη. δεν είμαι σίγουρος αν είναι καλό ή κακό να μοιράζεται το πλαίσιο ενα suv μ'ενα sedan αν και είμαι σίγουρος οτι γίνεται(επιφυλάσσομαι όμως να δώσω παράδειγμα. νομίζω πάντως οτι η τελευταία 5άρα πχ εχει το ίδιο πάτωμα με το x3, αλλά τεσπα). για τα μηχανικά μέρη ισχύει το ίδιο με πριν. αλλά αυτη τη φορά χωρις επιφύλαξη. η x5 4.4 φοράει μοτερ-φρενα(και δεν ξερω τι άλλο) από τη m5 e39(υποκυβισμένο το μοτέρ για όσους με διορθώσουν οτι η m5 φοράει μοτερ 5lt). το forester έιναι impreza με άλλη προβιά(μήπως έχουν και ίδιο πλαίσιο? δεν είμαι σίγουρος ρε γμτ). για τη σύμπλεξη/αποσύμπλεξη συμφωνώ απολύτως. (αλλά η έξαρση των αυτόματων κιβωτίων-στην ευρώπη, γιατί στην αμερική το χειροκίνητο κιβώτιο ίσως να μην έχει ανακλυφθεί ακόμα:twisted: - δείχνει οτι η ευκολία και η βαρεμάρα έχει πολλούς οπαδούς). για τη "μόστρα" σου είπα και πριν οτι συμφωνώ. όντως τα suv συνήθως δεν αγοράζονται για να εξυπηρετήσουν τις οδικες/οδηγικές ανάγκες του ιδιοκτήτη. αλλά το να κατηγορείς τους ιδιοκτήτες suv για έλλειψη συνείδησης/συνειδητοποίησης σε πιθανό τρακάρισμα με (όποιο) smart είναι υπερβολικό και άστοχο. δηλαδή οι αγοραστές smart το διαλέγουν επειδη έχουν τάσεις αυτοκτονίας? γιατί με το σκεπτικό σου, δε συνειδοτοποιούν οτι σε πιθανό τρακάρισμα έχουν πεθάνει κλείνοντας τούτο το κουραστικό post(λόγω μεγεθους) να δηλώσω οτι ούτε fan των suv είμαι,ούτε είμαι πιθανός αγοραστής, ούτε καποιος στην οικογένειά μου έχει ενα αποδαύτα(sic). απλά δε μου αρέσει η υπερβολή. δε χρειάζεται το αυτοκίνητο κάποιου να είναι suv για να μη μπορεί να το κουμαντάρει. πολλοί δε μπορούν να κουμαντάρουν cinque. απλά επειδή τα suv είναι της μόδας(και αυξάνεται ο αριθμός τους με γοργούς ρυθμούς), αποτελούν εύκολο στόχο για γκρίνια. ps: τελευταίο και νάνι. το πιο βασικό χαρακτηριστικό ενός off-road αυτοκινήτου είναι η ελευθερία άρθρωσης. τα suv δεν τον γνωρίζουν καν τον όρο.
thanocaster Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2006 @lucifer> Η τετρακίνηση όσον αφορά την πρόσφυση. Τι γίνεται όμως με το κ.β. και τους ελιγμούς; (Προφανώς και η τετρακίνηση βοηθάει αλλά δεν ισοσταθμίζει τίποτα από τα παραπάνω. Είναι σαν να υποστηρίξω ότι τα γυμνασμένα χέρια μου () υποκαθιστούν το υδραυλικό τιμόνι). @the_end> Δεν περίμενα την αντίδρασή σου γιατί συνήθως τέτοια topics γίνονται στάχτη και μπούρμπερη από flamers. Anyway, στο θέμα μας (και όχι του topic μην ξεχνιόμαστε ): Το ότι τα μηχανικά μέρη ενός SUV μεγαλώνουν αντίστοιχα με τον όγκο για την κάλυψη των οδικών αναγκών του δεν σημαίνει ότι αυτές ισοσταθμίζονται με αυτές ενός σεντάν. Πχ, η κώπωση ενός υλικού δεν έχει να κάνει με τη μάζα του. Δηλαδή το ότι οι δισκόπλακες μεγαλώνουν κατα 100 (ας πούμε) χιλιοστά δεν σημαίνει ότι συμπεριφέρονται με τον ίδιο τρόπο. Πχ φρενάρισμα από 120χλμ ενός Toyota Land Cruiser είναι στα 63 μέτρα, όταν ένα Mitsubishi Colt είναι στα 56,5. Δηλαδή 12,4% μεγαλύτερο φρανάρισμα. Σίγουρα, υπάρχει σεντάν ή χάτσμπακ με χειρότερες τιμές από ένα τζιπ. Αλλά αυτό δεν σώζει την παρτίδα. Δεν συζητάμε καν μετά από κόπωση των υλικών τις αντίστοιχες επιδόσεις. Για τους ιδιοκτήτες smart κλπ ισχύει ακριβώς το ίδιο πράγμα. Το smart στην εθνική είναι σαν μια μπριζόλα στα δόντια ενός ντόμπερμαν. Αν λοιπόν θέλω να πηγαινοέρχομαι στο κέντρο και μόνο το smart είναι ιδανική λύση. Αν θέλω αναβάσεις σε πλαγιές το τζιπ, ταξίδια στην εθνική σεντάν κλπ. Έκαστος στο είδος του. Τώρα, θα αναρωτηθεί κάποιος, μα καλά εσύ έχεις ένα αυτοκίνητο για κάθε χρήση; Προφανώς όχι. Αλλά φροντίζεις αυτό που έχεις να το οδηγείς ανάλογα με τη φιλοσοφία του. Και δεν πηγαίνω με το ιμπιζάκι μου σαν να έχω το ιμπρέζα, ούτε πάω στην ομόνοια με τη λίμο για τη μόστρα. δε χρειάζεται το αυτοκίνητο κάποιου να είναι suv για να μη μπορεί να το κουμαντάρει. πολλοί δε μπορούν να κουμαντάρουν cinque Αυτό είναι γεγονός. Αλλά ένα SUV από τον ίδιο οδηγό κουμαντάρεται δυσκολότερα από ένα cinque. Τουλάχιστον αυτό πιστεύω εγώ. Και κλείνοντας, θα πω κι εγώ αυτό που είπες κι εσύ. Ούτε έχω SUV, ούτε πρόκειται να πάρω (λόγω οικονομικού έτσι; ). Ένα ταπεινό ιμπιζάκι οδηγώ, το οποίο μάλιστα δεν με έχει αφήσει και απόλυτα ικανοποιημένο. Δεν φανατίζομαι εναντίον των SUV, ούτε με ενοχλούν. Αυτό που με ενοχλεί και με φανατίζει είναι το τουπέ και η αντιμετώπιση από πληθώρα ιδιοκτητών και -κυρίως- οδηγών τους. Που νομίζουν ότι έπειδη οδηγούν ένα Rexton είναι οδηγάρες, ενώ οι υπόλοιποι με τα "πιτσιρίκια" δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Λες και το SUV ήταν έπαθλο στη σούπερ ειδική του Άγιου Μαυρίκιου...
the_end Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2006 όντως έχεις δίκιο οτι είμαστε off-topic, οπότε ας το κλείσουμε σιγά-σιγά. στο παράδειγμά σου για το φρενάρισμα(διαβαζεις 4Τ, σωστά?) δε θα αντιπαραθέσω κάποια άλλα νούμερα(που θα με βόλευαν). αλλά θα αντιπαραθέσω μια slk350 και μια sl55 amg. με διαφορά βάρους κοντά στα 400(ίσως και 500) κιλά, πιστεύεις οτι πχ τα μεγαλύτερα φρένα της sl δε θα κάνουν τη διαφορά? και γενικεύοντας, δεν είναι "λογικό" να υπερτερεί στους περισσότερους τομείς? ή για να το κάνω πιο extreme, μια maybach είναι χειρότερη απο μια e55 amg? αναφορικά με τα δισκόφρενα, τότε ναι, το μέγεθος παίζει ρόλο(όχι το μοναδικό ρόλο, αλλά μάλλον το μεγαλύτερο). το αν θα καταφέρει το όποιο βαρύτερο αμάξι να φρενάρει όπως το ελαφρύτερο δε σημαίνει οτι τα φρενα του(ως φρένα, ως μηχανικό μέρος) δεν είναι καλύτερα. θα επαναλάβω κατι που είπα και στο προηγούμενο post μου. οι κατασκευαστές γνωρίζουν τις αδυναμίες των suv. και οφείλουν να τις εξαλείψουν(και κατά τη γνώμη μου το καταφέρνουν). το μόνο που μένει ειναι το ύψος του κέντρου βάρους(το οποίο δε γίνεται να εξαλειφθεί, αλλα και πάλι το παλεύουν με αναρτήσεις που μεταβάλλουν το ύψος). σχετικά με τη χρήση του κάθε οχήματος. όντως, κάθε "είδος" αυτοκινήτου έχει κάποιον τομέα στον οποίο υπερτερεί. αυτο δε σημαίνει όμως οτι τα υπόλοιπα είδη στον ίδιο τομέα ειναι "κακά" ή επικίνδυνα. η κόντρα cinque-suv πιστεύω είναι αμφίρροπη. σκέψου την κλασική suv-όβια 50άρα να παλεύει με το μηχανικό(και με 34 στροφές απ'άκρη σ'άκρη) τιμόνι ενός cinque. σκέψου να στρίβει την ώρα που μιλάει στο κινητό για ψώνια ή την ώρα που τσεκάρει αν τα νύχια της είναι καλά βαμμένα. κλείνοντας(οριστικά) συμφωνώ απόλυτα για τη συμπεριφορά των οδηγών. απλά τη συμπεριφορά που περιγράφεις τη συναντώ συχνότερα σε πχ μπεμβεδομερσεντάκηδες(sedan, ετσι?) μέσης ηλικίας που (δε νομίζουν αλλά) ΞΕΡΟΥΝ οτι είναι οι καλύτεροι οδηγοί(και όλοι οι άλλοι να πάνε να πνιγούν). το παράδειγμα είναι (σχεδόν) τυχαίο και σε καμιά περίπτωση δε θέλω να καταλήξουμε σε poll "ποια ομάδα οδηγών είναι η χειρότερη". απλά πιστεύω οτι τα suv(και μια μεγάλη μερίδα των οδηγών τους) είναι εύκολος στόχος. λόγω μεγέθους τα λάθη των οδηγών δεν κρύβονται. και ξανά λογω μεγέθους μας προκαλούν φόβο(μεγαλύτερο απ'οτι ενα hatchback/sedan). οπότε και τα βάζουμε στο μάτι πιο εύκολα. sorry για το off-topic.
thanocaster Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2006 σκέψου την κλασική suv-όβια 50άρα να παλεύει με το μηχανικό(και με 34 στροφές απ'άκρη σ'άκρη) τιμόνι ενός cinque. σκέψου να στρίβει την ώρα που μιλάει στο κινητό για ψώνια ή την ώρα που τσεκάρει αν τα νύχια της είναι καλά βαμμένα. Είναι δύσκολο να καταλάβει ότι τα 50 είναι τρομοκρατικά λίγα για εθνική χωρίς νησίδα και τρομοκρατικά πολλά για ένα στενάκι στα Πατήσια. Είναι λίγα για μια τζάγκουαρ 3λιτρη στη Συγγρού, πάρα πολλά για ένα σμαρτάκι που έχει να κάνει σέρβις από τον τυπικό έλεγχο, και που έχει να πάρει αέρα στα λάστιχα από την εποχή των παγετώνων. Νομίζω ότι αυτή η γκόμενα είναι επικίνδυνη ακόμα και με μια πάστα σοκολατίνα στα χέρια της. Πόσο μάλλον με ένα αυτοκίνητο, και δη 2 τόνων... κλείνοντας(οριστικά) συμφωνώ απόλυτα για τη συμπεριφορά των οδηγών. απλά τη συμπεριφορά που περιγράφεις τη συναντώ συχνότερα σε πχ μπεμβεδομερσεντάκηδες(sedan, ετσι?) μέσης ηλικίας που (δε νομίζουν αλλά) ΞΕΡΟΥΝ οτι είναι οι καλύτεροι οδηγοί(και όλοι οι άλλοι να πάνε να πνιγούν). το παράδειγμα είναι (σχεδόν) τυχαίο και σε καμιά περίπτωση δε θέλω να καταλήξουμε σε poll "ποια ομάδα οδηγών είναι η χειρότερη". Θεωρώ λοιπόν αυτή την κατηγορία οδηγών (και αντρών και γυναικών) ως κομπλεξική παρά ανίκανη. Αυτή η ομάδα οδηγών είναι η χειρότερη μακράν. Οι πάσης Ελλάδος κομπλεξικοί. (διαβαζεις 4Τ, σωστά?) Με τσάκωσες!!! :p:p Anyway, το κλου είναι ότι συμφωνούμε σε πολλά και διαφωνούμε σε λίγα. Ενδιαφέρον θα είχε πάντως να ακούσουμε και τον αντίλογο από μια έλλογη -όσο αυτό είναι δυνατόν- θυλική παρουσία.
KWSN_Men Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2006 Όσον αφορά το "απλά αφήνεις το συμπλέκτη και ξεκινάει", εγώ πιστεύω ότι οδηγός που δεν μπορεί καν να ξεκινήσει με ημισύμπλεξη δεν πρέπει να οδηγεί ούτε στο playstation. Πόσο μάλλον να κυκλοφορεί με ένα όχημα που μπορεί να ξεκληρίσει μια οικογένεια εν ριπή οφθαλμού. Διοτί σκοπός δεν είναι να νοιώθουμε ασφαλείς και ικανοί, αλλά να είμαστε. Το ίδιο ισχύει φαντάζομαι και για αυτούς που οδηγούν αυτόματα;
KWSN_Men Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2006 Και κάτι για το θέμα μας. Πόσες φορές οδηγάει κάποιος μπροστά μας βλαμμένα και λέμε ΄γυναίκα θα είναι΄; Όσες φορές δεν είναι, το κρατάμε στο μυαλό μας, ή μόνο αυτές που είναι τελικά γυναίκες; Για την ιστορία, θεωρώ ότι σαν μέσος όρος είναι χειρότερες, κυριώς λόγω μικρότερης εξικοίωσης (συχνά και σε μεγαλύτερη ηλικία) και γιατί θεωρούν το αυτοκίνητο συνήθως αναγκαίο κακό και δεν δείχνουν και ιδιαίτερο ενδιαφέρον για αυτό.
adi32 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2006 αυτο ειναι σωστο γιατι οι γυναικες κατα 99% μαθαινουν αυτοκινητο κατ αναγκη για τα ψωνια ή για να πηγαινουν στη δουλεια ενω οι αντρες αρχιζουν απο πολυ μικροι να ασχολουνται να διαβαζουν και να μαθαινουν επισης σπανιοτατα γυναικα δινει προτεραιοτητα σε αντρα σς διασταυρωση και ειναι φανερο γιατι το κανουν
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.