panther_512 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2008 Τί εξήγηση να δώσεις βρε Spinnet? Στο review, αν το διάβασες, την δίνουν την εξήγηση. Το παιχνίδι χωρίζεται σε 2 τομείς. Στην sanbox φάση, όπου πηγαινοέρχεσαι στη πόλη για να αναλάβεις αποστολές και να κάνεις κάτι μικρο-missions και στην φάση όπου πολεμάς, όπου είναι και το κυρίως παιχνίδι. Η 2η φάση είναι καταπληκτική, η GTA φάση όχι. Και αν έχεις παίξει το Killer 7, τότε αυτόματα καταλαβαίνεις τους λόγους. Δεν θέλει πολύ φιλοσοφία το όλο θέμα.
panther_512 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2008 Υπάρχουν μερικά ακόμα reviews για το No More Heroes, απλά για να έχουμε μιά ελαφρώς πιό διευρυμένη εικόνα: IGN: 78% Gamespot: 90% Edge Magazine UK : 90% Gamepro: 90%
privateer Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2008 All of 2007 NPD Analysis http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=8750&Itemid=2 http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=8775&Itemid=2
spinnet Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2008 Πάνθηρα, ο προβληματισμός μου εστιάζει (κυρίως) στον τομέα των γραφικών. Edge Magazine UK : 90% 9/10 από το Edge? Είμαι πολύ περίεργος να διαβάσω ολόκληρο το review...
klainmaingr Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2008 To endless ocen πάντως δεν μου είπε τπτ δυστυχώς...
panther_512 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2008 Πάνθηρα, ο προβληματισμός μου εστιάζει (κυρίως) στον τομέα των γραφικών. Τζάμπα προβληματίζεσαι. Ωραία γραφικά έχουμε δεί στο Wii τόσο από τη Nintendo όσο και από 3rd party studios, όπως και έχουμε δεί μάπα γραφικά από τζαμπατζοδουλειές. Το No More Heroes δεν ανήκει σε αυτό το προβληματισμό. Το Killer 7, το προηγούμενο παιχνίδι της Suda 51 σου δίνει όλες τις απαντήσεις. Το sandbox κομμάτι του παιχνιδιού δεν ανήκει στο πυρήνα του, γι'αυτό και θα δείς reviews, όπως υπάρχουν ήδη, όπου δεν δίνεται ιδιαίτερη βάση στα framerate issues και στα όχι και τόσο καλά γραφικά του. Θα μπορούσε κάλλιστα το κομμάτι αυτό να μήν υπάρχει, όπως έχει αναφερθεί στο review που παρέθεσες. Απλώς πάς από τον ένα τόπο στον άλλο για να αναλάβεις τις αποστολές, καθώς και να αλλάξεις την εμφάνιση του χαρακτήρα σου. Το κυρίως παιχνίδι, που είναι οι τρελές μάχες με τους διάφορους κακούς είναι τελείως άλλη ιστορία. Εξαρτάται λοιπόν από τον κάθε reviewer πού θα δώσει βάση.
heyou Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2008 Γενικά εμπιστεύομαι αρκετά τα review του IGN. Τισ ιδιες βαθμολογίες που βάζει στα διάφορα παιχνιδια του Wii , πάνω κατω θα έβαζα και εγώ. Εντωμεταξύ έχοντας σαν βάση τα γραφικά και τα εφέ των Mario Galaxy, Metroid 3 ακομα και το art design του Zelda:TP περιμένω αντίστοιχα πράγματα και απογοητεύομαι απο προχειροδουλειες σε αυτον τον τομεα. Το NMH δεν ειναι προχειροδουλεια αλλα θα μπορούσε να είχε γινει κατι παραπάνω. Προφανως έχουν την ιδια μηχανη γραφικώ μετο killer 7 και δεν την βελτίωσαν (πράγμα χρονοβόρο)
Koutsoniv Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2008 Το No More Heroes δεν ανήκει σε αυτό το προβληματισμό. Το Killer 7, το προηγούμενο παιχνίδι της Suda 51 σου δίνει όλες τις απαντήσεις. Το κυρίως παιχνίδι, που είναι οι τρελές μάχες με τους διάφορους κακούς είναι τελείως άλλη ιστορία. Εξαρτάται λοιπόν από τον κάθε reviewer πού θα δώσει βάση. Μια μικρη διορθωση: Το ΝΜΗ το ανεπτυξε η Grasshoper. Suda 51 ειναι το ονομα του δημιουργου( Το 51 ειναι προερχεται απο το οτι το ονομα του στα ιαπωνικα προφερεται σαν 5 και 1- Goichi Suda)
privateer Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2008 Super Smash Bros. Brawl [gt]29930[/gt] [gt]29931[/gt] [gt]29932[/gt] [gt]29933[/gt] [gt]29934[/gt] [gt]29935[/gt]
privateer Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2008 Nintendo sells 6 million Wii, 20 million DS units in Europe Multiple first-party software titles sell over 1 million copies Nintendo Europe has revealed sales of the Wii and DS in the region have reached over six million and 20 million units, respectively. First-party software sales in the region have also reached impressive figures, with four Wii titles sailing past one million units sold. Wii Play has sold 2.3 million units, The Legend of Zelda: Twilight Princess 1.3 million units, Mario Party 8 one million units and Super Mario Galaxy 1.3 million units. Dr Kawashima's Brain Training; How Old is Your Brain? has now sold over 5 million units in Europe, while its sequel More Brain Training has clocked up 2.8 million units. However, the top-seller is the Nintendogs series, which has sold over 8 million units in the region. New titles for Europe in 2008 include Wii Fit, Super Smash Bros. Brawl and Mario Kart Wii, and Professor Kageyama's Maths Training: The Hundred Cell Calculation Method for the DS. Earlier today, Nintendo announced nine month profits to December 31 of JPY 258.93 billion (USD 2.43bn/EUR 1.66bn), almost double that of the year previously. http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=32396
heyou Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2008 Nintendo sells 6 million Wii, 20 million DS units in Europe Multiple first-party software titles sell over 1 million copies Nintendo Europe has revealed sales of the Wii and DS in the region have reached over six million and 20 million units, respectively. First-party software sales in the region have also reached impressive figures, with four Wii titles sailing past one million units sold. Wii Play has sold 2.3 million units, The Legend of Zelda: Twilight Princess 1.3 million units, Mario Party 8 one million units and Super Mario Galaxy 1.3 million units. Dr Kawashima's Brain Training; How Old is Your Brain? has now sold over 5 million units in Europe, while its sequel More Brain Training has clocked up 2.8 million units. However, the top-seller is the Nintendogs series, which has sold over 8 million units in the region. New titles for Europe in 2008 include Wii Fit, Super Smash Bros. Brawl and Mario Kart Wii, and Professor Kageyama's Maths Training: The Hundred Cell Calculation Method for the DS. Earlier today, Nintendo announced nine month profits to December 31 of JPY 258.93 billion (USD 2.43bn/EUR 1.66bn), almost double that of the year previously. http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=32396 "]link EΥΡΩΠΗ Wii: Wii Hardware - Over 6,000,000 Wii Play - 2,300,000 The Legend of Zelda: Twilight Princess - 1,300,000 Mario Party 8 - 1,000,000 Super Mario Galaxy - 1,300,000 DS: Nintendo DS Hardware - 20,000,000 Dr. Kawashima's Brain Training: How Old Is Your Brain? - 5,000,000 More Brain Training from Dr Kawashima: How Old Is Your Brain? - 2,800,000 nintendogs (All Versions) - 8,000,000 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ Game Boy Advance - 80,720,000 Nintendo DS hardware - 64,790,000 GameCube - 21,720,000 Wii - 20,130,000 DS: 20,180,000 in North/South America 21,660,000 in Japan 22,940,000 elsewhere Wii: 8,850,000 in North/South America 4,990,000 in Japan 6,300,000 elsewhere
kostacurtas Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2008 Nintendo Ups Wii Forecasts Hardware, software, profits all way up. Nintendo updated today its previous forecasts for system and software sales for fiscal 2007, ending this March. It shouldn't come as a surprise, but everything went up. Reuters reports that the company updated its previous forecast of 28 million DS systems sold for the period to 29.5 million. Wii forecasts also went up by a million, from 17.5 million to 18.5 million. Looking at current sales totals for the Wii, the system has crossed the twenty million mark on a worldwide basis. It reached 20,130,000 units sold at the end of December. The company also updated investors on expectations for software sales. For the DS, while Nintendo previously expected 165 million pieces of software to be sold for the year, it now expects 179 million. For the Wii, expectations went up from 97 million to 115 million. With so much additional hardware and software, it's not too surprising that Nintendo also had to up its profit and sales forecasts. The company expects operating profits for the current fiscal year to hit 460 billion yen ($4.34 billion US), up from previous forecasts of 420 billion yen ($3.96 billion US). The company expects a 69% rise in sales from last year, up to 1.63 trillion yen ($15.38 billion US). This figure is up 80 billion yen from original forecasts. The profit figure is double last year's total. Both profit and sales figures are the highest ever for Nintendo. Wii Tie Ratio at 8:1 in December Players bought eight games for every Wii sold in December. That number is better than Xbox 360 and PS3. If you're still under the impression that consumers are only buying Nintendo's new console for Wii Sports, perhaps the latest software to hardware tie ratio numbers from the NPD Group will change your mind. According to the software data tracking service, consumers purchased 8.11 games for every Wii console sold in December. This relates to 7.76 games for every Xbox 360 sold during the month and 5.04 games for every PlayStation 3 purchased in the same time frame. Very strong sales of titles like Super Mario Galaxy, Wii Play, Mario & Sonic at the Olympic Games, Guitar Hero III and more contributed to Wii's high tie ratio. While Nintendo's console certainly flourished in December, perhaps signaling the beginning of solid tie ratios to come, it should be noted that Wii's life-to-date software to hardware tie ratio is at 4.64, compared to 4.26 on PlayStation 3 (despite a much smaller installed base) and 7.0 on Xbox 360, according to NPD data.
kostacurtas Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2008 First Look: Star Wars: The Force Unleashed Lucasarts shows off its Wii-centric version of its latest Star Wars action title.
SAGOND Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Nykoʼs Wireless Nunchuck Announced, Wins Best of CES 2008 nyko-wireless-wii-nunchuck-20071206015733574-000.jpg Nyko has announced at CES 2008 a new wireless nunchuck peripheral for the Nintendo Wii. The device comes with a dongle that attaches to the bottom of the Wiimote and accepts two AAA batteries that allegedly last for thirty hours of game time. The peripheral is expected to release in the first quarter of 2008.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα