CorfuVBProgrammer Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2006 Κέρκυρα 01/10/2006 Σας στέλνω αυτή την επιστολή για να δημοσιεύσω το παράπονο μου έναντι της Forthnet. Τον Ιούνιο που μας πέρασε και μετά από πολύ καιρό αναμονής για άνοιγμα θυρών για DSL στην περιοχή μου βρέθηκαν ανοικτές θήρες για DSL. Έτσι αφού πλέων (υποτίθεται) μπορούσα να έχω και εγώ DSL πήγα σε ένα υπό-κατάστημα της Forthnet στην Κέρκυρα και αγόρασα ένα ADSL in a box στις 04/07/2006. Την ίδια στιγμή, στο υπό-κατάστημα που αγόρασα το πακέτο σύνδεσης η υπάλληλος μου συμπλήρωσε την αίτηση που περιελάμβανε το πακέτο μέσα με τα απαραίτητα στοιχεία για να την αποστείλει στα κεντρικά της Forthnet ώστε να ολοκληρωθεί η (τετριμμένη πλέων) διαδικασία για την απόκτηση γραμμής DSL. Μετά από περίπου έξι (6) ημέρες ένας υπάλληλος της εταιρείας με πείρε τηλέφωνο για να μου πει πως η αίτηση μου απορρίφθηκε λόγο PCN που ήταν εγκατεστημένο από τον ΟΤΕ στην τηλεφωνική μου γραμμή. Έτσι μετά από πολύ καιρό και πολύ πολύ υπομονή ελευθερώσαμε και την τηλεφωνική μου γραμμή από τον ΟΤΕ ώστε να μην περνά άλλο ποια από PCN. Και τώρα αρχίζει το πραγματικό μαρτύριο. Ενώ η γραμμή είναι ελεύθερη και παράλληλα υπάρχουν διαθέσιμες θύρες από τον ΟΤΕ, επικοινώνησα με την Forthnet τηλεφωνικά αυτή την φορά για επανα-προώθηση της αίτησης για εξέταση από τον ΟΤΕ και να πάρω κωδικό και όνομα χρήστη τελικά για να έχω και εγώ πρόσβαση στο Internet μέσω DSL. Ο υπάλληλος που απάντησε την πρώτη φορά ήταν ευγενέστατος και πολύ πρόθυμος να με εξυπηρετήσει. Έτσι ολοκληρώθηκε η επανα-προώθηση της αίτησης μου (υποτίθεται) τηλεφωνικά. Μετά την επανα-προώθηση περίμενα το κλασικό δεκαήμερο που δίνει η Forthnet ως μέγιστο όριο για την σύνδεση και δεν υπήρξε καμία ενημέρωση από την Forthnet για την αίτηση. Έπειτα από την πάροδο αυτών τον δέκα ημερών ξανά πήρα τηλέφωνο στην Forthnet για να μάθω για την κατάσταση της αίτησης μου. Την δεύτερη φορά που τηλεφώνησα στην Forthnet μια υπάλληλος με πληροφόρησε πως ο συνάδελφός της είχε ξεχάσει να κάνει επανα-προώθηση της αίτησης μου και έτσι πρόθυμη και αυτή θέλησε να με εξυπηρετήσει όσο το δυνατόν καλύτερα. Τελικά η επανα-προώθηση της αίτησης μου έχει επαναληφθεί περισσότερες από έξι (6) φορές και κάθε φορά συμβαίνει το ίδιο ώσπου πέρασα από το κατάστημα από όπου και αγόρασα το πακέτο σύνδεσης ADSL και ανέφερα την κατάσταση αυτή. Τέλος στο κατάστημα ένας υπάλληλος (μάλλον υπεύθυνος του καταστήματος) μου ζήτησε κάποια στοιχεία έτσι ώστε να επικοινωνήσει με τα κεντρικά της Forthnet και να λυθεί το πρόβλημα. Ακόμα δεσμεύτηκε πως θα μου απαντήσει την ίδια ημέρα ή το αργότερο την επομένη το πρωί, μάταια όμως περίμενα και αυτή την φορά.
scissorhands Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2006 Signwmi alla den to polipisteyw ayto>Apokliete na sou pei ipallilos oti allos ipallilos exei kanei lathos.Den iksere ti tis ginotane.
CorfuVBProgrammer Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2006 Kai omos . . . . Posa perasa gia na syndetho sto Internet einai alo pragma . . . Gia proti fora syndethika prin 3 hmers . . . Kai oi ypaloilos me eksipiretise telika mono kai mono giati kratisa to onoma tis kai thelisa na miliso amesa me ton proistameno tis . . . Diaforetika akoma tha perimena . . .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.