• ilos

• patrickdrd

• ~mxls~

JESUS......

τι ματσαρα

το ειδα σχεδον ολο

βασικα απο τη δευτερη περιοδο και μετα

τεραστια χαμενη ευκαιρια

πολλα επιθετικα στο τελος της κανονικης διαρκειας και τουλαχιστον 4-5 clutch τριποντα απο τους σελτικς παλι στο τελος σε σκοτωμενες επιθεσεις

δυσκολο να μπουν τοσο δυσκολα σουτ στο ιδιο ματς αλλα μπηκαν

οκ εβαλε και ο μοντλετον αυτο που στειλε τον αγωνα στην παραταση αλλα εχουν προηγηθει αυτα που ειπα πιο πανω που δεν ειναι νορμαλ

αυτο εκρινε την αναμετρηση στη κανονικη διαρκεια

στην παραταση η μπαλλα απλα επρεπε να ειναι συνεχεια στα χερια του γιαννη και οχι να παιρνει ο σνελ τριποντο στα 22 πριν το τελος με το ματς στους 2 ποντους

ΤΡΑΓΙΚΟΣ μπλεντσοε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

E οι άλλοι έπαιζαν πλέιστατιον με τερματισμένα τα ρέιτινγκς. Εδώ έχουν κάνει τον Σέιν Λάρκιν να μπορεί να σου βάλει 40 πόντους

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί γαμήθηκαν τα στριμ

Spoiler

TL;DR - Streams have been affected by a recent update to LeaguePass.

What's happened?

LeaguePass changed something, streams now cannot be broadcast using the same method streamers used before. This means some streamers have chosen to continue streaming, using a less efficient method, and some have chosen to stop streaming entirely until they find a new, improved method.

I really don't have much more I can say about that, the streamers themselves may be able to explain it in more detail.

When will it get better?

As soon as the streamers find new ways. Until then, the streams are still working for many users.

No they aren't, everything's broken!

If you're saying this, you're likely from Australia or China. Why these two are encountering such issues is beyond me, but it's a very clear trend among users that most streams will be completely black-screened for Australian or Chinese viewers.

If you don't find a stream for the game, you can always watch the replay afterwards.

Where is <username>?

We don't need this clutter in every game thread. If someone hasn't posted, then they haven't posted; there's not a magical rain dance you can do to summon them.

As I said before, some streamers have chosen to stop streaming entirely until they figure out a new method. Such comment threads will simply be purged by moderators to keep threads as tidy as possible for viewers to browse & find streams.

Why don't you just remove the broken links, isn't that your job?!

As mentioned before, the issues are location based. For me, personally, the streams are working. Not as well as before, but they work. We're not about to remove streams that do work for some users.

As always, though, feel free to hit report if you do feel that there is a genuine issue with a stream (ie, impossible ads, spam, wrong quality tag, etc)

Additional information

Feedback is, as always, encouraged by the moderators. If you experience an issue with a stream, tell the streamer.

However, the recent patch to LeaguePass isn't the streamers' fault. They're hoping for a fix as soon as you are. Don't hunt out streamers and attack them for a dip in quality, as they could very easily just stop altogether and then we'll be left in the dark.

If there is an acestream posted, I heavily recommend trying it out. Acestreams are quite often the stream of choice among other sports (NFL/Soccer), but for NBA we don't get too many of them. If you see one, give it a go!

Further questions

If you have any extra questions, post them below and either a mod, a streamer or a fellow viewer may be able to help you out.

Να πηγαίνετε στο r/nbastreams και να κοιτάτε ποιο δεν κολλάει. Αλλιώς acestream. Εκεί το είδα εγώ

1 ώρα πριν, ~mxls~ είπε

Μιλάμε για αδούλευτη ομάδα. Τόσα χρόνια με Κιντ δεν έμειναν αυτοματισμοί.

Επίσης Σκουντης δεν υποφερεται.

Άντε πάλι με τον προπονητή! Δεν έχουν ταλέντο ρε, βγάλε το Γιάννη απ' την εξίσωση και δεν κάνουν ούτε 10 νίκες. Και τον Κιντ τον σούταραν νομίζω γιατί ζητούσε επίμονα μεταγραφές

Και ΟΤΕ να είχα το ΝΒΑ θα το βλεπα στο ίντερνετ με την ορίτζιναλ μετάδοση. Χωρίς πλάκα. Έχουν πάντα κάποιον προπονητή ή παίκτη στο σχολιασμό που μιλάει και περισσότερο απ' το δημοσιογράφο. Ειδικά με Τζάκσον - Βανγκάντι έχει σόου. Δεν είναι όπως στην ευρωλίγκα που ακούς κάποιον ράντομ μπαγλαμά άγγλο, εκεί εννοείται ότο προτιμώ τον έλληνα όσο γραφικός κι αν είναι. Αλλά ν' ακούω το γελοίο το Σκουντή όταν μπορώ ν' ακούσω τους αμερικάνους, ούτε γι' αστείο

Επεξ/σία από mrpink
  • Thanks 1

36 λεπτά πριν, mrpink είπε

Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

TL;DR - Streams have been affected by a recent update to LeaguePass.

What's happened?

LeaguePass changed something, streams now cannot be broadcast using the same method streamers used before. This means some streamers have chosen to continue streaming, using a less efficient method, and some have chosen to stop streaming entirely until they find a new, improved method.

I really don't have much more I can say about that, the streamers themselves may be able to explain it in more detail.

When will it get better?

As soon as the streamers find new ways. Until then, the streams are still working for many users.

No they aren't, everything's broken!

If you're saying this, you're likely from Australia or China. Why these two are encountering such issues is beyond me, but it's a very clear trend among users that most streams will be completely black-screened for Australian or Chinese viewers.

If you don't find a stream for the game, you can always watch the replay afterwards.

Where is <username>?

We don't need this clutter in every game thread. If someone hasn't posted, then they haven't posted; there's not a magical rain dance you can do to summon them.

As I said before, some streamers have chosen to stop streaming entirely until they figure out a new method. Such comment threads will simply be purged by moderators to keep threads as tidy as possible for viewers to browse & find streams.

Why don't you just remove the broken links, isn't that your job?!

As mentioned before, the issues are location based. For me, personally, the streams are working. Not as well as before, but they work. We're not about to remove streams that do work for some users.

As always, though, feel free to hit report if you do feel that there is a genuine issue with a stream (ie, impossible ads, spam, wrong quality tag, etc)

Additional information

Feedback is, as always, encouraged by the moderators. If you experience an issue with a stream, tell the streamer.

However, the recent patch to LeaguePass isn't the streamers' fault. They're hoping for a fix as soon as you are. Don't hunt out streamers and attack them for a dip in quality, as they could very easily just stop altogether and then we'll be left in the dark.

If there is an acestream posted, I heavily recommend trying it out. Acestreams are quite often the stream of choice among other sports (NFL/Soccer), but for NBA we don't get too many of them. If you see one, give it a go!

Further questions

If you have any extra questions, post them below and either a mod, a streamer or a fellow viewer may be able to help you out.

Άντε πάλι με τον προπονητή! Δεν έχουν ταλέντο ρε, βγάλε το Γιάννη απ' την εξίσωση και δεν κάνουν ούτε 10 νίκες. Και τον Κιντ τον σούταραν νομίζω γιατί ζητούσε επίμονα μεταγραφές... 

Διαφωνώ. Τα έχω γράψει ξανά και δεν το αναλύω. Και φέτος με Γιάννη, Πάρκερ, Μιντλετον, Μπλεντσο, Χενσον, Μπρογκντον δεν θα πάρεις τίτλο, αλλά ρε φίλε όχι να χάνεις από Σελτικς με αυτό το ροστερ που έχει απομείνει. Για μένα επιβάλλεται πρόκριση. 

7 λεπτά πριν, coyote2 είπε

Τι έχει ο Σκουντγς;

Κάθε 2 λεπτά και μια άκυρη ατάκα ρε συ. Δεκαετίες στο χώρο και οι κοτσάνες δεν έχουν τελειωμό.

Και τα περισσότερα από όσα λέει δεν βοηθούν τον θεατή στα τεχνικά σημεία του παιχνιδιού. Μπάσκετ υποτίθεται περιγράφεις. Ωραία τα " τι έκανε ο αθεόφοβος" και "οου μεγάλο καλάθι" αλλά κάπου όπα.

Σιγά τους παίκτες ρε φίλε! Μου βαλες και τον Χένσον μέσα, δλδ θα τρελαθούμε λολ

Η πρόκριση "επιβάλλεται" γιατί ο Γιάννης ξεχωρίζει σαν τη μύγα μες στο γάλα απ τα ρόστερ των δύο ομάδων όπως είναι τώρα, και δε νοείται τόσο λιβάνισμα και μεγάλα λόγια και συγκρίσεις με Λεμπρόν και και και, αν δεν παίξει σαν σούπερσταρ και δεν αποφασίσει μόνος του για την έκβαση της σειράς. Οι άλλοι όμως έχουν περισσότερο ταλέντο συνολικά

Ποιον να βάλω, Ζελλερ; Δεν λέω ότι είναι παιχταράδες όλοι τους, αλλά είναι σχετικά καλό υλικό. Αλλά δεν παίζουν μπάσκετ. That's my point. 

Επίσης ο Σνελλ είναι για φάπες. Με κάποιον τα λέγαμε εδώ μέσα. 

4 ώρες πριν, Ψιτ είπε

Δε βλέπω σχόλια για τη νίκη των pels. Η μοναδική εκτός έδρας την πρωτη αγωνιστική....

Έρχεται και έκπληξη με διπλό Ιντιάνα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Mετριότατο το ροστερ των μπακς, αν εξαιρέσεις Γιάννη/Mπλεντσο/Μίντλετον/Μπρόγκτον. Που και πάλι πο 3 τελευταίοι δε κάνουν για leaders που θα σου φέρουν πρωτάθλημα. Επίσης ενα τεράστιο 0 στους ψηλούς, ένας Πάρκερ που λες και παίζει στην ομάδα της γειτονιάς του και γενικά 0 χημεία, 0 συνεργασίες και κυρίως 0 ρόλοι (δε νομίζω οτι μπορεί να σταθεί ο Γιάννης στο 1 σε ομάδα πρωταθλητισμού).

Ο Λεμπρόν δε συγκρίνεται με τον Γιάννη. Εντελώς άλλο επίπεδο.

Επεξ/σία από xgol

και ο Γιάννης δεν έιναι μπουκαδόρος.

Ο Μπρόγκτον χτες έκανε μπούκες σε κλειστή άμυνα.

Οι Boston θέλουν μπουκαδόρο και τρίποντο. Αν είχαν χτες τον Τερρυ καλύτερα ... δηλαδή να έριχνε κάτι θα είχαν κερδίσει άνετα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...