Προς το περιεχόμενο

Lidl


mentoras99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Κάτι ακομα. Το lidl εχει την τάση να φέρνει κάτι (π.χ. ραφιέρα) και σύντομα να φέρει παρεμφερές (π.χ. πάλι ραφιέρα) αλλά καλύτερο. Ετσι πολλοί αγοράζουν το μέτριο και μετά αγοράζουν και το καλό (πωλήσεις rulez) 

 

Π.χ σύντομα μπορεί να φέρει τις άλλες με χοντρό ξύλινο ράφι (ειχες ρωτήσει παλιότερα) που σίγουρα ειναι πολύ καλύτερη απο την πλαστική που πήρες. Μπορείς λοιπόν να μην λύσεις/ξεπακετάρεις την πλαστική (εφόσον λες οτι τώρα δεν μπορείς να τη στήσεις), να περιμένεις λίγες εβδομάδες και αν βγει η καλή, να επιστρεψεις την πλαστική, να συμπληρώσεις το χρήμα και να πάρεις την (σίγουρα) καλύτερη

 

Δεν το εχω παρατηρησει αυτο που λες....ισως να ειναι ετσι ισως και οχι.

Γενικα λογικο το βρισκω, να φερνει πολλα διαφορετικα εναλλακτικα προιοντα. Καλυπτει ετσι και διαφορες αναγκες πελατων.

Εξαλλου ισως παιζει και διαφοροποιηση τιμης.

Αν την καλυτερη που λες, την φερει ακριβοτερα, ε δεν μπορει να θεωρηθει 'εξαπατημενος' αυτος που πηρε την φτηνοτερη...

 

Ομως σιγουρα αν με ρωτουσες, αν το 'οντως κατι καλυτερο' ειχε λιγα χρηματα παραπανω, θα ηθελα να το παρω, γιατι κατι τετοια αντικειμενα δεν ειναι αναλωσιμα, τα παιρνεις για να τα εχεις.

 

Δεν εχω δει την συγκεκριμενη ραφιερα που λες (χαιρομαι ομως που θυμασαι οτι οντως αναζητουσα τετοια λυση!!!) με τα ξυλινα ραφια.

Ισως ειναι ενας ακομη λογος, να περιμενω μηπως και γινει το σεναριο που λες εσυ, και φερει την 'καλυτερη'.

Αν εχεις κανενα λινκ απο το lidl-service, μπορεις να μου το δωσεις, καθως δεν ξερω αν και αυτη με τα ξυλινα την ονομαζει 'shelving unit' οπως αυτη με τα πλαστικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 10,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν το εχω παρατηρησει αυτο που λες....ισως να ειναι ετσι ισως και οχι.

Γενικα λογικο το βρισκω, να φερνει πολλα διαφορετικα εναλλακτικα προιοντα. Καλυπτει ετσι και διαφορες αναγκες πελατων.

Εξαλλου ισως παιζει και διαφοροποιηση τιμης.

Αν την καλυτερη που λες, την φερει ακριβοτερα, ε δεν μπορει να θεωρηθει 'εξαπατημενος' αυτος που πηρε την φτηνοτερη...

 

Ομως σιγουρα αν με ρωτουσες, αν το 'οντως κατι καλυτερο' ειχε λιγα χρηματα παραπανω, θα ηθελα να το παρω, γιατι κατι τετοια αντικειμενα δεν ειναι αναλωσιμα, τα παιρνεις για να τα εχεις.

 

Δεν εχω δει την συγκεκριμενη ραφιερα που λες (χαιρομαι ομως που θυμασαι οτι οντως αναζητουσα τετοια λυση!!!) με τα ξυλινα ραφια.

Ισως ειναι ενας ακομη λογος, να περιμενω μηπως και γινει το σεναριο που λες εσυ, και φερει την 'καλυτερη'.

Αν εχεις κανενα λινκ απο το lidl-service, μπορεις να μου το δωσεις, καθως δεν ξερω αν και αυτη με τα ξυλινα την ονομαζει 'shelving unit' οπως αυτη με τα πλαστικα.

Το κάνει συστηματικά και μάλιστα με τον εξής τρόπο

 

Μεσαία αναγκη -> Καλή αναγκη -> Μικρή αναγκη

 

Π.χ. φέρνει τρυπάνι all around (Α)

μετά απο λίγο καιρό φέρνει καλύτερο τρυπάνι (πιο δυνατό, σταθερό, κλπ) - Β

και μετα απο λιγο καιρό, φέρνει και ενα μικρό, πχ χειρός (Γ)

 

Η μάζα θα πάρει το Α. Απο αυτους που ειναι λιγο ψείρες θα πάρουν και το Β που ειναι καλύτερο και απο τους πρώτους και τους δευτερους κάποιοι θα πάρουν και το Γ για να συμπληρώσουν το πακέτο αναγκών τους.

 

Παλιά που οι επιστροφές ήταν μέχρι μήνα, πολλοί αναγκαζονταν να πάρουν και το Α και το Β (πωλησεις). Τωρα που ειναι τρίμηνο αγοράζεις το Α, περιμενεις και αν βγει συντομα το Β, κάνεις επιστροφή το Α και παίρνεις το Β. 

 

Το εχω δει να γίνεται σε πάρα πολλά ειδη

Βραστήρες

Καφετιέρες

Πλυστικά μηχανήμα

Κατα κορον σε ηλεκτρικά εργαλεία

 

google it για αυτό που θες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

isay, θα προσπαθησω να το παρατηρησω αυτο που λες.

 

Βεβαια παιζει παντα και το αλλο, γνωστο σεναριο με τα lidl. Επειδη σε αυτα τα ειδη ειναι πωλητης μονο ως 'εποχικα' και 'περιορισμενη ποσοτητα', παιζει συχνα (κι οχι αδικα με το Lidl!!!!!) η λογικη 'παρτο τωρα που το βρηκες-πχ το Α', γιατι με τον πανικο στις προσφορες παιζει και να μην μπορεις να βρεις διαθεσιμο για αγορα το Β οταν το φερει, κι ας ειναι καλυτερο απο το Α.

Δηλαδη, δεν ξερει αν θα σου κατσει αυτο το rotation των προιοντων, γιατι ακριβως μπορει να εχουν περασει πελατες-ακριδες, κι ενω εσυ περιμενες εσκεμμενα να αγορασει το 'καλυτερο' Β, παρακαπτοντας την προτερη πιθανη αγορα του 'υποδεεστερου' Α,

τελικα μπορει να μεινεις....μπουκαλα, αν 'ξαφρισουν' οι γνωστοι-αγνωστοι (τυχαιοτητα παντα παιζει), τα προιοντα.

Καθε αποφαση εχει το ρισκο της.

 

Ομως σε καθε περιπτωση θα εχω υποψη οτι ειπες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

λοιπόν,μετά από τρία χρόνια παρά κάτι μέρες,χάλασε το πλύστικο των πενήντα ευρω,χωρίς σοβαρή χρηση.τηλεφωνα δεν βρίσκω στον γουγλη.εχει μόνο το 800,το οποίο γράφει μόνο από σταθερά.εν έτη 2017.....έρε και σταυριδια που θα φανε

μισή ώρα πριν γράψω το μνημόνιο εδώ,και μισή ώρα μετά,δεν μπορώ να επικοινωνήσω με λιντλ.ωρε θα κλάψουν μανούλα,λυπαμε αυτόν που θα σηκώσει το τηλέφωνο 2310490700,που βρήκα μετά από μία ώρα ψάξιμο.....φιου,απαντησε ο φυλακας,στο παρατσακ γλυτωσε το λουσιμο.κλασικα,απο δευτερα.και γαμω τα μαγαζακια.ουτε απεξω πλεον,και ας κοστιζει παραπανω,ουτε απεξω....

Επεξ/σία από dollyyy19
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενω η Karcher ας πούμε, έχει φτιάξει ειδικό 24/7 τμήμα για τις εγγυήσεις "3 χρόνια παρα κάτι", ειδικά στελεχωμένο με υπαλλήλους ανθεκτικούς στα μπινελίκια αγανακτισμένων καυσωνοκα(η)μένων πελατών.

 

Βρε ούτε απ'εξω, ούτε απ'εξω!

(insert here μουσική κλεισίματος επεισοδίου ρετιρέ, με τη Γιουλάκη κοντινό)

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ας μην εδινε τριετη εγγυηση,και θα σου ελεγα ποιος θα αγοραζε τις σαβουρες του.ειδικα το συγκεκριμενο,το αγορασα για την τριετη,και ας εχω αλλα δυο πλυστικα,εδω και δεκαετια.μηνιατικο ειναι αυτο.....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι εγγυήσεις (ανά τον κόσμο) δεν είναι για να εξασφαλιστεί κανείς σχετικά με "καλή λειτουργία του όποιου προϊόντος", αλλά για εξασφαλιστεί ότι για το διάστημα που πλήρωσε αυτά που πλήρωσε, δικαιούται σέρβις/αντικατάσταση/χρήμα πίσω ίσως κλπ.

 

Στη θέση σου μάλιστα εγώ θα έριχνα πυροτεχνήματα που δεν χάλασε το πλυστικό λίγο ΜΕΤΑ από την λήξη της εγγύησης - πράγμα που είναι πιο σύνηθες με τα προϊόντα ανά τον κόσμο...

 

Κατά τ' άλλα, απόλυτο δίκαιο σχετικά με την έλλειψη δεκαψήφιου για επικοινωνία, από την Lidl. Είναι πράγματι από τα στραβά που έχει ως εταιρία (όπως πχ και το ότι δεν μπορείς να επικοινωνήσεις άμεσα με οποιοδήποτε κατάστημα).

...ΟΜΩΣ, πριν κράξεις/τρελλαθείς και λοιπά άλλα (εν μέρει δικαιολογημένα), γιατί δεν είπες να στείλεις ένα μέιλ όπου να τους λες να επικοινωνήσουν ΑΥΤΟΙ μαζί σου; Το έχω κάνει ήδη 2 φορές (μιας και εγώ δεν έχω ακόμη σταθερό), και όσο κι αν δεν αντικαθιστά την ύπαρξη δεκαψήφιου, επικοινωνήσανε μαζί μου την επόμενη κι όλας και μάλιστα κανονίσανε αυτοί την προώθηση αιτήματός μου προς συγκεκριμένο σέρβις (με το οποίο επίσης δεν μπορούσα να επικοινωνήσω επειδή τα τηλέφωνά τους ήταν τύπου 800-τάδε) και χωρίς καν να μιλήσω ο ίδιος με αυτό, μου ήρθε σύντομα το προϊόν αντικατάστασης (από Γερμανία με DHL) χωρίς καν να χρειαστεί να επιστρέψω το χαλασμένο.

 

Δεν λέω "μην κράζετε την Lidl". Όποιος χρειάζεται κράξιμο, να κραχτεί. Για όποια εταιρία και αν μιλάμε. Αλλά τουλάχιστον να το ψάχνουμε και λιγάκι πριν, μπας και δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα.

Εκτός κι αν ψάχνουμε αφορμή και όχι αιτία για κράξιμο.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν πάρεις να δοκιμάσεις για να έχεις ίδια εμπειρία, διότι γούστα είναι αυτά (εμένα πχ μου φαίνεται μια χαρά, αλλά η δικιά μου που είναι πιο καλομαθημένη έχει αντιρρήσεις), δύσκολα θα βγάλεις συμπέρασμα από γνώμες τρίτων.

Πάντως, χάλια, δεν είναι, αυτό μπορώ να στο πω. Είναι όπως όλα τα "ιδιωτικής ετικέτας" που δεν έχουν θεωρητικά την σούπερ ποιότητα-γεύση όπως τα "επώνυμα" των 6/7/10 Ευρώ ανά λίτρο, που τα έχουν παράξει παρθένες από παρθένα ελαιόλαδα σε παρθένα τριβεία.

(...αντίθετα, λάδι "από επαρχία και από μικρό παραγωγό - Κρήτη συγκεκριμένα", που η πεθερά μου παραλάμβανε μια ζωή ως "αγνό", το ένιωσα να έχει μεγάλη οξύτητα και ο οργανισμός μου το κατέταξε στα ακατάλληλα. Αυτή όμως εκεί, να το θεωρεί καλό, μόνο με την ιδέα ότι έπαιρνε "το σωστό προϊόν από δικό της άτομο" και τρίχες κατσαρές. Και φυσικά, μια ζωή κοιτούσε με μισό μάτι τα φθηνά σουπερμαρκετίσια. Το ζήτημα έληξε όταν της έβαλα φθηνό λάδι από σουπερμάρκετ στο μπιτόνι "της Κρήτης" και είπε "αυτό μάλιστα, αυτό είναι λάδι, τα έλεγα εγώ"...) 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλ Μόνο μονο απο το lidl χαλάει κάτι μέσα στην εγγύηση; ; το θέμα είναι να στο φτιάξουν να το αλλάξουν η να σε γυρίσουν τα χρήματα πίσω κάτι που δεν κάνουνε άλλοι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν πάρεις να δοκιμάσεις για να έχεις ίδια εμπειρία, διότι γούστα είναι αυτά (εμένα πχ μου φαίνεται μια χαρά, αλλά η δικιά μου που είναι πιο καλομαθημένη έχει αντιρρήσεις), δύσκολα θα βγάλεις συμπέρασμα από γνώμες τρίτων.

Πάντως, χάλια, δεν είναι, αυτό μπορώ να στο πω. Είναι όπως όλα τα "ιδιωτικής ετικέτας" που δεν έχουν θεωρητικά την σούπερ ποιότητα-γεύση όπως τα "επώνυμα" των 6/7/10 Ευρώ ανά λίτρο, που τα έχουν παράξει παρθένες από παρθένα ελαιόλαδα σε παρθένα τριβεία.

(...αντίθετα, λάδι "από επαρχία και από μικρό παραγωγό - Κρήτη συγκεκριμένα", που η πεθερά μου παραλάμβανε μια ζωή ως "αγνό", το ένιωσα να έχει μεγάλη οξύτητα και ο οργανισμός μου το κατέταξε στα ακατάλληλα. Αυτή όμως εκεί, να το θεωρεί καλό, μόνο με την ιδέα ότι έπαιρνε "το σωστό προϊόν από δικό της άτομο" και τρίχες κατσαρές. Και φυσικά, μια ζωή κοιτούσε με μισό μάτι τα φθηνά σουπερμαρκετίσια. Το ζήτημα έληξε όταν της έβαλα φθηνό λάδι από σουπερμάρκετ στο μπιτόνι "της Κρήτης" και είπε "αυτό μάλιστα, αυτό είναι λάδι, τα έλεγα εγώ"...) 

 

Θενξ και μονο για το κατεβατο σου, θα το δοκιμασω και θα επανελθω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ελαιολαδο αρχαικα λεει τιποτα?

 

 Αρχαικα αρα αρχαιο και αρα ΠΑΛΙΟ-λαδο :ρ ...Οχι σοβαρα τωρα! Γκουγκλαρισε το και εσυ: https://www.google.gr/search?q=%CE%B5%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%BF+%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B1%CE%B9%CE%BA%CE%B1&rlz=1C1SAVU_enGR568GR568&oq=%CE%B5%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%BF+%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B1%CE%B9%CE%BA%CE%B1&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενω η Karcher ας πούμε, έχει φτιάξει ειδικό 24/7 τμήμα για τις εγγυήσεις "3 χρόνια παρα κάτι", ειδικά στελεχωμένο με υπαλλήλους ανθεκτικούς στα μπινελίκια αγανακτισμένων καυσωνοκα(η)μένων πελατών.

 

Βρε ούτε απ'εξω, ούτε απ'εξω!

(insert here μουσική κλεισίματος επεισοδίου ρετιρέ, με τη Γιουλάκη κοντινό)

Καλα pigeon εγραψες για αυτο με τη Γιουλακη!Χα χα!
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

...είπα να το γκουγκλάρω και εγώ και αυτό που βλέπω είναι κατά βάση ΕΝΑ "άρθρο" να αναπαράγεται από μπλογκ της ψιλοσυμφοράς (το κρίνει κανείς από την γενική "βιτρίνα" τους) όπου απλά συνδέει το "Αρχαϊκά" του Lidl με κάποιο "βρωμόλαδο ονόματι ΜΕΣΤΟ", λόγω ίδιας εταιρίας συσκευασίας (αρχές του '15). Εξαίρεση σελίδα του zougla.gr (όχι ότι η εν λόγω τριανταφυλλοπουλική σελίδα είναι για να διεκδικεί δημοσιογραφικά πούλιτζερ, αλλά ε, ας πούμε ότι έχει μία τάδε "βαρύτητα" βρε παιδί μου...) που αναφέρει κατά βάση πιθανότητα φορολογικών ατασθαλιών όπως και πιθανότητα "ελληνοποίησης" ελαιολάδων άγνωστης προέλευσης κλπκλπ (2011 αυτά).

 

Πουθενά όμως στοιχεία από ΕΦΕΤ που να δηλώνουν πραγματικά επικίνδυνες (ή έστω επιβαρυντικές ξερωγώ) παρτίδες. Απλά μια αναφορά για "ύπαρξη Πολυκυκλικών Αρωματικών Υδρογονανθράκων σε επίπεδα που υπερβαίνουν αυτά που ορίζονται από την σχετική νομοθεσία" (χωρίς καν να ξέρουμε αν πχ το όριο είναι, ας πούμε "500" και αν ίσως η εν λόγω υπέρβαση ήταν "510", σαν τον μπάτσο που σε γράφει επειδή έτρεχες με 105 και όχι με 100 όπως ορίζει η τάδε πινακίδα. Και ούτε καν άμεση αναφορά στο ότι, ας πούμε, "πιάστηκε η Lidl να πουλάει τα τάδε -διαπιστωμένα- επικίνδυνα λάδια".

Δικό μου συμπέρασμα; "Πολλή" (χμ, ναι) φασαρία μέσω αναδημοσίευσης φλου "πληροφοριών" και απόδειξείς/ουσία τίποτα.

Θα μου πεις, και τί περίμενες, να βουίξει ο ΣΚΑΪ και ο ΑΝΤ1; Από "από μικρούς κι από τρελλούς θα μάθεις κάτι - οι άλλοι είναι πληρωμενοκατευθυνόμενοι" κλπκλπ. Δεκτό, αλλά με αυτή τη λογική, το ίδιο κατευθυνόμενο μπορεί να είναι κι ένα τέτοιου είδους μπλογκ. Ή απλά να λιακοπουλίζει/το τέλος έρχεται/ξυπνήστε και δεν συμμαζεύεται.

 

Η ουσία είναι μία. Πέρα από όποιους ελέγχους ΕΦΕΤ κλπ, μπορούμε να καταλάβουμε και οι ίδιοι αν ένα οποιοδήποτε προϊόν είναι από προβληματικό (να "καίει" το λαρύγγι μας εν προκειμένω) έως νοθευμένο με κάτι φθηνότερο (με ηλιέλαιο ας πούμε, όπου δεν παθαίνουμε ζημιά, αλλά στην ουσία για άλλο πληρώνουμε/νομίζουμε πως αγοράζουμε και άλλο μας πασάρουν - πράγμα που το καταλαβαίνουμε γευστικά ως "νερωμένο").

Εγώ το έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο λάδι, για την ακρίβεια το καταναλώνω εδώ και μερικά χρόνια σχεδόν αποκλειστικά (όποτε πχ βγάλει η ΑΒ κι αυτή το δικό της ελαιόλαδο σε προσφορά, τσιμπάω και από εκείνο, μιας και το βρίσκω παρόμοια ικανοποιητικό γευστικά). Κι αν τυχόν θα πέσω σε προβληματικό τενεκέ μια μέρα, ναι θα το κάνω θέμα και εδώ και στην Lidl. Εσύ γιατί δεν κάνεις τον κόπο να το δοκιμάσεις ο ίδιος για να έχεις από πρώτο χέρι άποψη; Πώς και σου αρκεί "ένα γκουγκλάρισμα" που κάνεις; Επίσης, πώς και σου αρκεί η απουσία "άρθρων" για οτιδήποτε άλλο καταναλώνεις; Τί σε καλύπτει; Η -πιθανώς- υψηλότερη τιμή που πληρώνεις πχ ένα "Άλτις" απλώς, ή μήπως εμπιστεύεσαι και την γεύση σου;

Υπ' όψιν την άποψή μου απλά λέω. Μπορεί και να καταναλώνω νοθευμένα/αραιωμένα με οξύτητα παραπάνω από όσο θα οφείλετο (αλλά όχι επικίνδυνη) και να μην το αντιλαμβάνομαι - μόνο που όταν ο οργανισμός μου μου λέει "οκ", ε δεν θα πάρω και τόσο σοβαρά το οποιοδήποτε μπλογκ που ίσως γράφει οτιδήποτε του καπνίσει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...