Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία σύμβασης HOL


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

 

Θα ήθελα προτάσεις ή σχετικές εμπειρίες για την παρακάτω κατάσταση:

 

Έχω από τον Αύγουστο συμβόλαιο με την HOL, διάρκειας 1 έτους, για παροχή ADSL με Shared LLU. Επιθυμώ να διακόψω, προκειμένου να αποδεσμευθώ τελείως από τον OTE (περιμένω ήδη 2 μήνες για το "Tellas Zisto").

 

Το πρόβλημα είναι ότι η HOL αρνείται να μου απελευθερώσει τη γραμμή, ενώ έχω προπληρώσει τις οφειλές μου, επειδή δεν έχει περάσει η προβλεπόμενη από τη σύμβαση διάρκεια.

 

Όπως βλέπω στους όρους της σύμβασης, κάτι τέτοιο είναι δυνατόν μόνο κατόπιν "καταγγελίας" της σύμβασης, για κάποιον "σπουδαίο" λόγο. Παραθέτω το σχετικό απόσπασμα και παραπομπές προς τους όρους. Αν έχει κάποιος να προτίνει κάτι, όπως π.χ. να δηλώσω αναρχικός συνδρομητής με κάποιον πιστευτό τρόπο, θα το εκτιμούσα. :)

 

7.2. Καταγγελία πριν την λήξη της Βασικής Διάρκειας.

 

Οι συμβαλλόμενοι δικαιούνται να καταγγείλουν την παρούσα σύμβαση πριν την λήξη της ορισθείσας Βασικής Διάρκειας, μόνον για σπουδαίο λόγο. Σπουδαίοι λόγοι καταγγελίας της Σύμβασης συμφωνούνται ενδεικτικά οι εξής:

 

(α) όταν συμβαλλόμενος αδυνατεί ή καθυστερεί να εκπληρώσει τις συμφωνηθείσες με την παρούσα παροχές στον αντισυμβαλλόμενό του,

(β) όταν συμβαλλόμενος αδυνατεί ή καθυστερεί να συμμορφωθεί με τις συμφωνηθείσες υποχρεώσεις του,

(γ) όταν συμβαλλόμενος παραβιάσει τους συμφωνηθέντες όρους συνεργασίας.

 

Γενικοί Όροι

Ειδικοί Όροι

 

 

Ευχαριστώ

 

ΥΣ. Offtopic, ο OTE χρειάζεται να προσλάβει κάποιον για να του οργανώσει τα γραφειοκρατικά με πιο αποδοτικό τρόπο. Έχοντας κάνει αίτηση μεταφοράς των δικαιωμάτων της γραμμής σε άλλον παροχέα, η απάντηση του OTE είναι η ίδια επί δύο μήνες, "δεν υπάρχει διαθέσιμη πόρτα στην περιοχή σας, περιμένετε σε σειρά προτεραιότητας" (ή κάτι τέτοιο). Ωστόσο όπως πληροφορήθηκα εκ των υστέρων από άλλη πηγή, η αίτηση ούτως ή άλλως θα αποριφθεί, εφόσον η HOL έχει τη διαχείριση της γραμμής ADSL. Ιδανικά, θα έπρεπε να γίνει πρώτα αυτός ο έλεγχος και η αίτηση να αποριφθεί αμέσως :roll:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήθελα κι εγώ να διακόψω την προπληρωμένη σύνδεση με HOL αλλά μου είπαν πως θα έπρεπε να τους αποζημιώσω, δεν μου είπαν το ακριβές ποσό(επειδή τελικά δεν προχώρησα στη διακοπή), μου είπαν όμως πως θα πρέπει να καλύψω τουλάχιστον να έξοδα διακοπής του κυκλώματος.

Μπορείς να απαιτήσεις διακοπή και να κάνεις καταγγελία αν συντρέχει σοβαρός λόγος ή αν οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι πολύ κακής ποιότητας, αλλά και πάλι θα σου ζητηθεί να πληρώσεις.

Για επιστροφή χρημάτων ούτε λόγος(και 5 χρόνια να είχες προπλωρώσει δε θα πάρεις τίποτα πίσω).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...