asxeto4 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2007 Μέλος Δημοσ. 16 Μαρτίου 2007 Το είχα δει στο Multirama της Τσιμισκή (Θεσσαλονίκη) πριν από κανένα μήνα.
geogeogr Δημοσ. 16 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2007 Φίλε asxeto, στις Σέρρες βρίσκεσαι; Τρομερή σύμπτωη, αγόρασα μόλις 10 ημέρες πριν τη δική σου αγορά, το ίδιο φορητό, από το ίδιο κατάστημα και είμαι στην πόλη των Σερρών. Για τους ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ: Κάθε γράμμα από το παραπάνω review ισχύει. Προσθέτω ότι ο ήχος μπορεί να είναι λίγο χαμηλότερος από το αναμενόμενο, αλλά είναι πολύ πιο Ποιοτικός από τα υπόλοιπα της αγοράς, συγκρινόμενο ακόμη και με μοντέλα με μικρά woofer από κάτω (βλέπε Siemens, Packard Bell). Ορμάτε, το φορητό έχει εντυπωσιακά χαμηλή τιμή για το σύνολο της ποιότητας κατασκευής του και των παρεχομένων του. Μια προσθήκη μνήμης, το κάνει να πετάει.
menthol1979 Δημοσ. 21 Μαΐου 2007 Δημοσ. 21 Μαΐου 2007 Ως κάτοχος ενός Τ60 (παλαιότερο) επισημαίνω τη διάκριση μεταξύ των "παλιών" Thinkpad (Txx κτλ) και των κατ'εξοχήν Lenovo (3000 series). Καμμία σχέση. Τα thinkpad γενικά παίζει να είναι τα πιό στιβαρά φορητά που έχετε ποτέ χρησιμοποιήσει. Κάνει τα υπόλοιπα φορητά, ειδικά τα φτηνά, π.χ. Acer, να φαίνονται κουδουνίστρες Fischer-Price
pallisi Δημοσ. 10 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2007 Θέλω να κάνω και εγώ κάποιες ερωτήσεις γιατί σκέφτομαι να αγοράσω ένα ibm laptop. 1. Καταρχάς το ζήτημα της εγγύησης, πως πήρες την επιπλέον εγγύση και τια επιπλέον περιλαμβάνει; 2. Μπορείς να προσθέσης μνήμη χωρίς να "χαλάσεις" την εγγύηση;
asxeto4 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2007 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουλίου 2007 Τα λεφτά τα έδωσα στο http://www.play247.gr το οποίο έκανε τις κατάλληλες ενέργειες και μετά από λίγες μέρες μου ήρθε το παρακάτω email. Για την αναβάθμιση της μνήμης δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα, αλλά με ένα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία θα είσαι σίγουρος. //////////// Σας ευχαριστούμε που αγοράσατε ThinkPlus/Lenovo Care Maintenance Services για την παροχή υπηρεσιών συντήρησης και επισκευής για τον εξοπλισμό Lenovo σας. Αυτό το μήνυμα e-mail περιέχει πληροφορίες για τον Αριθμό εξουσιοδότησης: χχχχχ Κωδικός PIN: χχχχ Αριθμός Εντολής Αγοράς:χχχχχ Η παραγγελία του ThinkPlus/Lenovo Care Maintenance Service έγινε στις: 2007-02-23 Είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ αυτό το e-mail να μεταβιβαστεί στον αρμόδιο εκπρόσωπο του ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΗ Ή/ΚΑΙ στον πελάτη που είναι ΤΕΛΙΚΟΣ ΧΡΗΣΤΗΣ, ώστε τα άτομα που είναι υπεύθυνα για την ενεργοποίηση των υπηρεσιών του ThinkPlus/Lenovo Care Maintenance Service να είναι σε θέση να διεκπεραιώσουν τη διαδικασία ενεργοποίησης σύμφωνα με τις οδηγίες που παρέχονται σε αυτό το μήνυμα e-mail. Είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ο μεταπωλητής να φροντίσει για την έγκαιρη ειδοποίηση του πελάτη που είναι ΤΕΛΙΚΟΣ ΧΡΗΣΤΗΣ ότι οι υπηρεσίες του ThinkPlus/Lenovo Care Maintenance Service πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να ενεργοποιηθούν σύμφωνα με τις οδηγίες που παρέχονται σε αυτό το μήνυμα e-mail. Ο τελικός χρήστης δεν πρόκειται να παραλάβει τις υπηρεσίες που αγόρασε αν δεν ακολουθήσει τη διαδικασία ενεργοποίησης. Η Lenovo ΣΥΝΙΣΤΑ ΣΤΟΝ ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΗ ΝΑ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΧΡΗΣΤΗ ΣΤΗ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ. Έτσι εξασφαλίζεται ότι ο πελάτης-τελικός χρήστης θα παραλάβει το επίπεδο υπηρεσιών που αγόρασε. Για να ενεργοποιήσετε το/τα ThinkPlus/Lenovo Care Maintenance Service σας, κάντε τα ακόλουθα: 1) Συνδεθείτε στο Internet μέσω της κανονικής σας εταιρείας παροχής υπηρεσιών Internet (ISP). Ακολουθήστε τις οδηγίες ενεργοποίησης που σας παρέχονται στον ακόλουθο δικτυακό τόπο: http://www.thinkpad.com/services/χχχχ 2) Διαβάστε και αποδεχθείτε τους Όρους και Προϋποθέσεις, αν είναι απαραίτητο. 3) Ακολουθήστε τις οδηγίες για την αποστολή της αίτησης ενεργοποίησης. 4) Καταχωρήστε τον αριθμό σειράς, αν απαιτείται. 5) Όλα τα δεδομένα ενεργοποίησης θα ελεγχθούν από την Lenovo. Θα ενημερωθείτε μέσω e-mail για οποιαδήποτε σφάλματα στα δεδομένα που συμπληρώσατε, το οποίο θα σταλεί στη διεύθυνση επικοινωνίας που δηλώσατε. 6) Αν έχετε οποιαδήποτε προβλήματα ή απορίες σχετικά με τη διαδικασία ενεργοποίησης, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail χρησιμοποιώντας το κουμπί "Επικοινωνία". 7) Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής θα εμφανιστούν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να καλέσετε την Lenovo για υπηρεσίες συντήρησης και επισκευής. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την ακόλουθη διασύνδεση: http://www.thinkpad.com/services/thinkplus. Σε αυτή την ιστοσελίδα θα πρέπει να συμπληρώσετε τον Αριθμό εξουσιοδότησης, τη χώρα και τη γλώσσα σας. Τα ThinkPlus/Lenovo Care Maintenance Service πρέπει να ενεργοποιηθούν εντός 15 ημερών από την ημερομηνία αγοράς ώστε να αναγνωριστούν η κάλυψη του ThinkPlus/Lenovo Care Maintenance Service και τα σχετικά σας δικαιώματα. Η εγγραφή του ThinkPlus/Lenovo Care Maintenance Service εξασφαλίζει το δικαίωμά σας σε ακριβείς υπηρεσίες συντήρησης και επισκευής βάσει ενός αριθμού σειράς. Παραγγείλατε το (τα) ακόλουθο(-α) ThinkPlus/Lenovo Care Maintenance Service: Lenovo Ποσότητα Έτη Ωράριο Χρόνος Είδος Service ισχύος υπηρεσιών υπηρεσιών απόκρισης υπηρεσιών ------- -------- ---------------- --------- --------- --------- 41C9431 1 3 Years 9X5 NBD LENWAUPG Το (τα) ThinkPlus/Lenovo Care Maintenance Service πρέπει να ενεργοποιηθεί(-ούν) εντός 15 ημερών από την ημερομηνία αγοράς ώστε να αναγνωριστεί η κάλυψη του ThinkPlus/Lenovo Care Maintenance Service και τα σχετικά σας δικαιώματα. Ο Αριθμός εξουσιοδότησης που παρέχεται σε αυτό το μήνυμα e-mail πρέπει να χρησιμοποιηθεί μόνο για την ενεργοποίηση μηχανής/-ών της ίδιας εταιρείας. Μη στείλετε αυτό τον Αριθμό εξουσιοδότησης σε άλλες εταιρείες, καθώς ενδέχεται να παρουσιαστούν προβλήματα ενεργοποίησης, ενώ ο μεταπωλητής θα είναι υπεύθυνος για τη διόρθωση των σφαλμάτων που θα προκύψουν. ΜΟΝΟ όταν ισχύει η παρακάτω συνθήκη, ο εξοπλισμός σας θα είναι διαθέσιμος για τη λήψη υπηρεσιών ThinkPlus/Lenovo Care Maintenance Service - Πραγματοποιήθηκε η ενεργοποίηση του ThinkPlus/Lenovo Care Maintenance Service Όταν ισχύουν και οι δύο παραπάνω συνθήκες μπορείτε να καλέσετε τον ακόλουθο αριθμό για την παροχή υπηρεσιών επισκευής από την Lenovo: +30-210-6801700. Ο αριθμός αυτός είναι διαθέσιμος 24 ώρες το 24-ωρο, 365 ημέρες το χρόνο. Ο αρμόδιος υπάλληλος θα σας ζητήσει τα απαραίτητα στοιχεία και θα σας δώσει έναν αριθμό παρακολούθησης του προβλήματος. Στη συνέχεια θα σας συνδέσει με έναν εξειδικευμένο τεχνικό. Αφού ο εξειδικευμένος τεχνικός προσδιορίσει ότι απαιτούνται είτε επί τόπου υπηρεσίες είτε επισκευή στο κέντρο επισκευής της Lenovo, η κατάλληλη υπηρεσία ThinkPlus/Lenovo Care Maintenance Service θα παρασχεθεί εντός του σκοπούμενου χρόνου απόκρισης. Αν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή παρατηρήσεις σχετικά με τα περιεχόμενα αυτού του e-mail, παρακαλούμε να μεταβιβάσετε αυτό το e-mail με τα σχόλιά σας στην υπηρεσία ThinkPlus/Lenovo Care Maintenance Service Support στη διεύθυνση [email protected]. Σας ευχαριστούμε! ThinkPlus/Lenovo Care Maintenance Service Support Lenovo
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2007 Θέλω να κάνω και εγώ κάποιες ερωτήσεις γιατί σκέφτομαι να αγοράσω ένα ibm laptop.1. Καταρχάς το ζήτημα της εγγύησης, πως πήρες την επιπλέον εγγύση και τια επιπλέον περιλαμβάνει; 2. Μπορείς να προσθέσης μνήμη χωρίς να "χαλάσεις" την εγγύηση; αυτο ειναι αναλογο με την ευχερια τις αντιπροσωπεια
Adavis Δημοσ. 4 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2007 6 μήνες μετά συνεχίζεις να είσαι το ίδιο ικανοποιημένος; Ως φανατικός της μπλε κυρίας είναι καιρός να αλλάξω το ΙΒΜ R50 μου και θέλω να παραμείνω στην ίδια εταιρία...
asxeto4 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2007 Nai mexri tora (7 mines meta), einai skili. Den exei vgalei to paramikro provlima
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.