paschalia Δημοσ. 13 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2007 Διαβαζα χτες ενα αρθρο σχετικα με το μπουζουκι κ τους μπουζουξηδες τους παλιους στην Ελλαδα κ ειπα ν'ανοιξω ενα τοπικ για αυτους . So , ποιον-ποιους θυμαστε - προτιματε - σας αρεσουν απο παλιους κ νεωτερους μπουζουξηδες ? * * Το θεμα ειναι -τροπο τινα- εξειδικευμενο κ εστιασμενο στους ανθρωπους που επαιζαν-παιζουν μπουζουκι , ΟΧΙ στο πως εχουν εξελιχτει τα τραγουδια κ τα κεντρα (μπουζουξιδικα κοινως) . Υ.Γ. Να σημειωσω οτι τα ονοματα δωθηκαν απο το μελος Gary , τον οποιο κ ευχαριστω .
pusher Δημοσ. 13 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2007 Ας μη ξεχνάμε και το μεγάλο Γιάννη Παλαιολόγου, το καλύτερο εν ζωή μπουζούκι σήμερα! Καταπληκτικός δεξιοτέχνης ήταν και ο Μανώλης Χιώτης που μας ταξίδεψε και μας ταξιδεύει με τις χαρακτηριστικές του πενιές... Ο Χιώτης καθιέρωσε μάλιστα το τετράχορδο μπουζούκι το οποίο "αντικατέστησε" το τρίχορδο. Καλός από τα παλιά μπουζούκια ήταν ο Γιάννης Παπαϊώαννου και φυσικά ο Γιώργος Μητσάκης. Και οι δύο τους ήταν εκτός από καλοί οργανοπαίχτες και εξαιρετικοί συνθέτες! Ανάμεσα στα πρώτα μπουζούκια σήμερα είναι ο Γιώργος Δράμαλης και ο Μανώλης Καραντίνης. Σίγουρα κορυφαίοι παίκτες και οι δύο.
nick833 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2007 @Pusher συμφωνώ και συνεχίζω με: Χάρης Λεμονόπουλος Γρηγόρης Τζιστούδης Χρηστάκης
paschalia Δημοσ. 14 Μαρτίου 2007 Μέλος Δημοσ. 14 Μαρτίου 2007 Ευχαριστω τον mod DJXLR8 για την πραγματοποιηση της δημοσκοπησης που ειχα κατα νου . Το οριο των επιλογων ειναι περιορισμενο οποτε δεν μπηκαν πολλα ονοματα .
paschalia Δημοσ. 14 Μαρτίου 2007 Μέλος Δημοσ. 14 Μαρτίου 2007 Κ χωρις πολλους αλλους . Δεν γινεται να μπουν ολα vsls .
vsls Δημοσ. 14 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2007 Τοτε θα παω στο Αλλος ελλειψη Τσιτσανη... Οσο για το 4χορδο του Χιωτη ας μην πω αυτα που θελω να πω γιατι θα γινω πολυ κακος
PATRINOS06 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2007 Οσο για το 4χορδο του Χιωτη ας μην πω αυτα που θελω να πω γιατι θα γινω πολυ κακος πες να μαθουμε κι εμεις
vsls Δημοσ. 14 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2007 Οι λογοι ειναι τοσο ιστορικοι οσο κ ηχητικοι, για τους ιστορικους απλα να αναφερω, οτι το τριχορδο ειναι εξελιξη της πανδουριδος με τις δυο ομοιες χορδες κ ειναι σχεδιασμενο να παιζει μονοφωνικη μουσικη οπως ηταν η Αρχαια Ελληνικη αλλα κ η Βυζαντινη που αποτελει εξελιξη της. Για τους ηχητικους κ τον εκφυλισμο της Ελληνικης μουσικης σε δυτικοτροπους ηχους που ειναι ξενοι με την μουσικη ειναι ενα αλλο μεγαλο κεφαλαιο. Αλλωστε ο Χιωτης το εκανε για να παιζει κυριως τα δυτικα κ για να εχει συνοδεια κιθαρας που δεν εδενε με το τριχορδο κ οχι να ενδυναμωσει το ρεμπετικο ή το λαικο (ασχετα κ αν ο ιδιος ηταν μεγαλος στο τριχορδο)
djfloor Δημοσ. 15 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2007 Τσιτσάνης για τις απίστευτες εμπνεύσεις του, πατριάρχης. Ζαμπέτας για το χρώμα του ήχου του. Καραντίνης, απλά απίστευτος performer. τελικά Καραντίνη θα ψηφίσω, δεν έχουν την ανάγκη αναγνώρισης και θαυμασμού οι αποθανώντες , εντός και εκτός λίστας.
pusher Δημοσ. 15 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2007 [...]Οσο για το 4χορδο του Χιωτη ας μην πω αυτα που θελω να πω γιατι θα γινω πολυ κακος Οι λογοι ειναι τοσο ιστορικοι οσο κ ηχητικοι, για τους ιστορικους απλα να αναφερω, οτι το τριχορδο ειναι εξελιξη της πανδουριδος με τις δυο ομοιες χορδες κ ειναι σχεδιασμενο να παιζει μονοφωνικη μουσικη οπως ηταν η Αρχαια Ελληνικη αλλα κ η Βυζαντινη που αποτελει εξελιξη της. Για τους ηχητικους κ τον εκφυλισμο της Ελληνικης μουσικης σε δυτικοτροπους ηχους που ειναι ξενοι με την μουσικη ειναι ενα αλλο μεγαλο κεφαλαιο. Αλλωστε ο Χιωτης το εκανε για να παιζει κυριως τα δυτικα κ για να εχει συνοδεια κιθαρας που δεν εδενε με το τριχορδο κ οχι να ενδυναμωσει το ρεμπετικο ή το λαικο (ασχετα κ αν ο ιδιος ηταν μεγαλος στο τριχορδο) Το πρώτο κομμάτι με τους ιστορικούς λόγους δεν το κατάλαβα. Θέλεις να πεις ότι ο Χιώτης προσέβαλε την αρχαία και βυζαντινή παράδοση προσθέτοντας την τέταρτη χορδή; Μα και το τρίχορδο είναι ήδη αρκετά διαφοροποιημένο από τα βυζαντινά έγχορδα τα οποία διέθεταν μόρια (τέταρτα του τόνου δηλαδή και όχι ημιτόνια). Αν το πάμε έτσι και το τρίχορδο προσβάλλει την βυζαντινή παράδοση. Εξάλλου παίχτες της κλάσης του Χιώτη έχουν δικαίωμα να καθορίσουν την εξέλιξη των οργάνων και των μουσικών ακουσμάτων μας πολύ περισσότερο απ' ότι εμείς... Σχετικά με το δεύτερο σκέλος, έχοντας γνωρίσει το Χιώτη μέσα από εκτελέσεις του Καζαντζίδη κυρίως (βέβαια όχι μόνο από αυτές) δε μπορώ να πω ότι τα κομμάτια αυτά είναι λιγότερο "λαϊκά" από τα υπόλοιπα του Στελάρα. Το αντίθετο μάλιστα. Το Χιώτη τον τίμησαν με τη συνεργασία τους όλα τα μεγάλα ονόματα του λαϊκού τραγουδιού και δε νομίζω ότι κανείς έμεινε παραπονεμένος ή ένιωσε ότι προσβάλλει το λαϊκό τραγούδι ερμηνεύοντας τις συνθέσεις του. Σίγουρα ο Χιώτης έχει τη δική του πενιά. Πενιά χαρκτηριστική που παραπέμπει σε αυτόν και μόνο. Ικανή όμως σε κάθε περίπτωση να ντύσει το γνήσιο λαϊκό τραγούδι που έχει πλεόν εκλέιψει στις μέρες μας!
ΓΙΩΡΓΟΣ66 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2008 ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ ΑΥΤΗ Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ.
KOSTAS@ant Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2008 χιωτης=προδωτης (εμενα μου αρεσει προσωπικα,αλλα κατι φιλοι μου ρεμπετες ειναι πολυ οργισμενοι μαζι του...) οσο για τους παλιους...κουγιουμτζης gtp,περιττο να το πω,ζαμπετας καλο μπουζουκι κι εχει γραψει ορισμενα ωραια κομματια,αλλα σιγουρα ΟΧΙ,... τι τα θες τι τα γυρευεις τωρα? ο Μαρκος ειναι απλα θεος,και σαν δεξιοτεχνης του ειδους,και σαν συνθετης.Ο πατερας του ελληνικου λαικου τραγουδιου.Ολοι οι αλλοι ειναι οδοντοπαστες Αν το δουμε μονο απο πλευρα συνθεσης το θεμα,ο Τσιτσανης ειναι καλυτερος,αλλα ως μπουζουκτσης με τιποτα δεν τον εχει το Μαρκο...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.