gchris7 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Πρέπει να βάλουν duels για να τεσταρεις τέτοια πράγματα πιο εύκολα. Από την άλλη βέβαια αν βάλλουν duels θα αρχίσει η γρίνια για unbalanced 1v1 και τέτοια.
SlackulatoR Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Καλά η γκρίνια έχει αρχίσει ήδη, το Hearseeker του thief το άλλαξαν και έχει αρκετή διαφορά πλέον στο dmg. Ήθελε αλλαγή(από την άποψη του ότι αν κάποιος το σπάμαρε έκανα περισσότερο dmg απ'ότι θα έπρεπε) αλλά ελπίζω μην αρχίσουν ένα σορό αλλαγές στα class επειδή κλαίγεται ο καθένας στο forum τους...
A7X. Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Η anet έκανε πάντα αλλαγές στα skills και για να διατηρήσει το Balance και για ανακατέψει λίγο την τράπουλα
SlackulatoR Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Ναι καλό είναι αυτό, εγώ λέω να μην κάνει αλλαγές με βάση το τι λέει ο καθένας στο forum για να τους ευχαριστήσει. Μην παίζουμε διαφορετικό class κάθε μήνα δηλαδή. 1
Rush13 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 Balance θέλει Εφτιαξα thief και έπαιξα λιγο spvp για να μάθω τα skills του και να τα αντιμετωπίσω... Ελεεινό... Haste-shadowstep-dancing dagger - cloack and dagger - spam heartseeker και ειναι dead κατα 99% ο άλλος... no skill required
SlackulatoR Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 Λάθος κάνεις. Τα build του thief για damage είναι είτε κανονικό με power/crits είτε conditions. Αν παίξεις το κανονικό, χάνεις σε speed/survivability, αν παίξεις condition dmg είναι δύσκολο γιατί τα death blossom δεν σκάνε πάντα στον αντίπαλο ειδικά αν ξέρει να κάνει dodge και να τρέχει. Γενικά στο sPvP που βλέπω, όσους σκοτώνω εύκολα είναι επειδή δεν ξέρουν να παίζουν την class τους. Π.χ έριξα elementalist 2 hit, ενώ με έριξε άλλος elementalist μετά από πόση ώρα fight, επειδή είχε σωστό build και ήξερε τι έκανε. Γι αυτό έλεγα πως είναι και νωρίς που κλαίγονται κάποιοι στα forums για balance κτλ.
bal89 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 Πρέπει να βάλουν duels για να τεσταρεις τέτοια πράγματα πιο εύκολα. Από την άλλη βέβαια αν βάλλουν duels θα αρχίσει η γρίνια για unbalanced 1v1 και τέτοια. ναι απλα πχ αν πονανε καποια δαχτυλα δεν κοβεις ολοκληρο το χερι ,κοιτας να τα γιατρεψεις. Ας βαλουν duels για να κανουμε 1v1 και ετσι να δουνε ποια κλαςς χρειαζονται μπαλανσ.
Rush13 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 Λάθος κάνεις. Τα build του thief για damage είναι είτε κανονικό με power/crits είτε conditions. Αν παίξεις το κανονικό, χάνεις σε speed/survivability, αν παίξεις condition dmg είναι δύσκολο γιατί τα death blossom δεν σκάνε πάντα στον αντίπαλο ειδικά αν ξέρει να κάνει dodge και να τρέχει. Γενικά στο sPvP που βλέπω, όσους σκοτώνω εύκολα είναι επειδή δεν ξέρουν να παίζουν την class τους. Π.χ έριξα elementalist 2 hit, ενώ με έριξε άλλος elementalist μετά από πόση ώρα fight, επειδή είχε σωστό build και ήξερε τι έκανε. Γι αυτό έλεγα πως είναι και νωρίς που κλαίγονται κάποιοι στα forums για balance κτλ. Nαι ουσιαστικά μου λές να έριξα έναν 2 hit αλλα με έφαγε και ένας άλλος που είχε support spec και παλευαμε μια ωρα για να με ρίξει... Δέν κάνω whine , σου λέω το class σου χρειαζετε balance , κάνει υπερβολικό damage και έχει σχετικά καλο survivability Eκτός και άν πρεπει να πάνε όλα τα class full support defense για να μην τους κάνουν δυο hit οι thieves... Για τα χαρτιά έχω σκάσει ... 6 χιλιάρικα cloak and dagger ... 5 μιση χιλιάρικα heartseeker 6 μιση χιλιάρικα backstab... και 3 κάτι wild strike ...βάλε σούμα...και σε πόσα δευτερόλεπτα
Cratus Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 Μάλιστα μετά από καρκίνο στο AC πήγα CM και το βγάλαμε και με 4 άτομα (45ριδες)... Βλέπω σύντομο buffάρισμα στην δυσκολία του asap
SlackulatoR Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 (επεξεργασμένο) Nαι ουσιαστικά μου λές να έριξα έναν 2 hit αλλα με έφαγε και ένας άλλος που είχε support spec και παλευαμε μια ωρα για να με ρίξει... Δέν κάνω whine , σου λέω το class σου χρειαζετε balance , κάνει υπερβολικό damage και έχει σχετικά καλο survivability Eκτός και άν πρεπει να πάνε όλα τα class full support defense για να μην τους κάνουν δυο hit οι thieves... Για τα χαρτιά έχω σκάσει ... 6 χιλιάρικα cloak and dagger ... 5 μιση χιλιάρικα heartseeker 6 μιση χιλιάρικα backstab... και 3 κάτι wild strike ...βάλε σούμα...και σε πόσα δευτερόλεπτα Ναι και εγώ έριξα 8500 backstab στον elementalist που σου είπα, με backstab build. Όμως δεν είναι εκεί το θέμα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πολλά άτομα δεν βλέπουν πως ο thief είναι 1vs1 class(το οποίο υπάρχει ελάχιστα). Σε WvW είναι άχρηστος σε σύγκριση με τις άλλες class όπως και αδύναμος σε pve. Αν φάει και nerf επειδή είναι καλός στο sPvP(υποκειμενικό γιατί αν ξέρει ο άλλος να παίζει δεν είναι) το class θα διαλυθεί. Balance θα ήθελε αν μπορούσες να φας 2 άτομα μαζί, που ειδικά αν ξέρουν να παίζουν δεν νομίζω να γίνεται. Και ξαναλέω το backstab π.χ που έφαγε o ele ήταν επειδή δεν έκανε τίποτα και καθόταν και κοιτούσε, ενώ ο άλλος μόλις τον πλησίαζα έκανε dodge. Οπότε πες μου αν φάει nerf αυτόν τον elementalist που δεν μπορούσα να τον πλησιάσω πως θα τον νικήσω; Θα αρχίσω να λέω nerf elementalists μετά; Τέλος πάντων, το παιχνίδι δικό τους είναι, αν θέλουν να το διαλύσουν όπως κάνανε άλλες εταιρίες θα το δούμε στην πορεία. Πολλές το έκαναν και για να κρατάνε τα subs, μιας που όταν έκαναν nerf μία class πολλοί παίκτες έκαναν reroll. Και ένα post από game designer για το balance: https://forum-en.gui...ng-Guild-Wars-2 Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου 2012 από SlackulatoR
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 Moderators Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 Χθες πήγα για πρώτη (βασικά 2η, αλλά την πρώτη σκάλωσε το παιχνίδι στην πρώτη μάχη) φορά σε WvWvW. Θυμήθηκα εποχές Warhammer Online γιατί οι πολιορκίες είναι αρκετά παρόμοιες, όπως και το χάος που επικρατεί. Επίσης Zerg vs Zerg και κάποια στιγμή αποχωρίσαμε από το χάος με ένα μικρό party και πήγαμε να χτυπάμε μέσα στην λίμνη (που ερχόταν πού και πού κανένας τυχαίος να μας κάνει ambush μόνος του ενάντια σε 5, call target και ντου. ) και γενικά το karma μου ανέβηκε πολύ, πήρα και 3-4 levels (60 τώρα). Πλάκα είχε, αν και όχι όταν το Zerg σε σταμπάρει και τότε βλέπεις πόσο γρήγορα γίνεσαι χαλκομανία αν το Snow Leopard με το stealth του είναι σε CD. Protip: Never take supplies from the keeps (γιατί δεν μπορούν να κάνουν upgrade οι workers), only from supply camps.
Rush13 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 Ναι και εγώ έριξα 8500 backstab στον elementalist που σου είπα, με backstab build. Όμως δεν είναι εκεί το θέμα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πολλά άτομα δεν βλέπουν πως ο thief είναι 1vs1 class(το οποίο υπάρχει ελάχιστα). Σε WvW είναι άχρηστος σε σύγκριση με τις άλλες class όπως και αδύναμος σε pve. Αν φάει και nerf επειδή είναι καλός στο sPvP(υποκειμενικό γιατί αν ξέρει ο άλλος να παίζει δεν είναι) το class θα διαλυθεί. Balance θα ήθελε αν μπορούσες να φας 2 άτομα μαζί, που ειδικά αν ξέρουν να παίζουν δεν νομίζω να γίνεται. Και ξαναλέω το backstab π.χ που έφαγε o ele ήταν επειδή δεν έκανε τίποτα και καθόταν και κοιτούσε, ενώ ο άλλος μόλις τον πλησίαζα έκανε dodge. Οπότε πες μου αν φάει nerf αυτόν τον elementalist που δεν μπορούσα να τον πλησιάσω πως θα τον νικήσω; Θα αρχίσω να λέω nerf elementalists μετά; Τέλος πάντων, το παιχνίδι δικό τους είναι, αν θέλουν να το διαλύσουν όπως κάνανε άλλες εταιρίες θα το δούμε στην πορεία. Πολλές το έκαναν και για να κρατάνε τα subs, μιας που όταν έκαναν nerf μία class πολλοί παίκτες έκαναν reroll. Και ένα post από game designer για το balance: https://forum-en.gui...ng-Guild-Wars-2 Έριξες με το basic attack σου 8 χιλιάρικα, ξέρεις ποσο κάνει critical το συγκεκριμένο του ele? 1000 critical dmg!!! Εγώ για να βγάλω 8 χιλιάρικα πρεπει να χρησιμοποιήσω 4-5 skills σε διαφορετικά attuments τα οποια θέλουν σημάδι και συγρχρονισμό γιατι αμα δεν τα κάνεις σωστά κάνουν miss και έχουν 15sec ++++++++ cooldown και σάν dual dagger έχω το ιδιο ή και χειρότερο survivability με σένα. Να πάω support τοτε? υποτίθετε οτι δέν σε αναγκάζει το game να παίζεις ένα συγκεκριμένο build αλλα έχει ποικιλία... ναι έκανε dodge το backstab και έφαγε μετά 8χιλιάρικα cloack and dagger...ουαου.. Ισια ισια το nerf καλό θα σας κάνει μπας και μάθει κανένας να παιζει γιατι μέχρι πριν λίγες μέρες οι μισοι spamάρανε το 22222222222 Εγώ δηλαδή που κάνεις 5 φορές παραπάνω dmg απο εμένα σε λιγότερο χρόνο τι πρέπει να κάνω reroll? Δέν νομίζω...
SlackulatoR Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2012 Έριξες με το basic attack σου 8 χιλιάρικα, ξέρεις ποσο κάνει critical το συγκεκριμένο του ele? 1000 critical dmg!!! Εγώ για να βγάλω 8 χιλιάρικα πρεπει να χρησιμοποιήσω 4-5 skills σε διαφορετικά attuments τα οποια θέλουν σημάδι και συγρχρονισμό γιατι αμα δεν τα κάνεις σωστά κάνουν miss και έχουν 15sec ++++++++ cooldown και σάν dual dagger έχω το ιδιο ή και χειρότερο survivability με σένα. Να πάω support τοτε? υποτίθετε οτι δέν σε αναγκάζει το game να παίζεις ένα συγκεκριμένο build αλλα έχει ποικιλία... ναι έκανε dodge το backstab και έφαγε μετά 8χιλιάρικα cloack and dagger...ουαου.. Ισια ισια το nerf καλό θα σας κάνει μπας και μάθει κανένας να παιζει γιατι μέχρι πριν λίγες μέρες οι μισοι spamάρανε το 22222222222 Εγώ δηλαδή που κάνεις 5 φορές παραπάνω dmg απο εμένα σε λιγότερο χρόνο τι πρέπει να κάνω reroll? Δέν νομίζω... Προφανώς δεν μπορείς να πιάσεις το νόημα αυτού που γράφω, το οποίο είναι πως σε κάποιες καταστάσεις η μία class είναι λογικό να είναι καλύτερη από την άλλη, το οποίο ξαναλέω είναι υποκειμενικό καθώς δεν ισχύει πάντα o Thief να νικάει τον Elementalist. Αλλά ας το αφήσουμε εδώ, σήμερα έβαλαν patch και δυσκόλεψαν υπερβολικά την δυσκολία του CoF(πάνε τα fast runs) και γίνεται χαμός. Καλά repairs εύχομαι...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα