Προς το περιεχόμενο

PS3 vs XBOX 360


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Όλες οι εικόνες είναι από PC tech demo της Epic (υπάρχει και video που παρουσιάζουν τον φωτισμό με έναν Locast και στο τέλος κάνει την εμφάνισή του σε ένα σκοτεινό περιβάλλον κι ο Brumak). Επίσης μην ξεχνάμε ότι το Halo1 είχε εμφανιστεί για πρώτη φορά σε MAC & PC την εποχή της Voodoo3 (για να μην πούμε ότι ήταν strategy που μετά έγινε third person... αλλά τα ξέρετε πάνω κάτω αυτά :P), ενώ το GoW ήταν να κυκλοφορήσει αποκλειστικά στα PCs στα πρώτα του στάδια.

 

PS: Και τα δύο χρόνια είναι λίγος χρόνος ανάπτυξης για ένα παιχνίδι. Το health regeneration και τα revives τα θεωρώ εντελώς ελεεινά features που σκοπό είχαν να κάνουν ευκολότερα τα παιχνίδια (σε λίγο μερικοί θα βγάλετε σαν ατού και το auto-lock στα FPS των κονσολών :P)

 

1. Θεωρεις τo COD4 ευκολο στο Veteran ή τα Ηalo στο Legendary?

2. Tα revives πως ακριβως κανουνε ευκολο ενα game αφου κυριως αφορουν/επηρεαζουν το MP μερος του τιτλου τουλαχιστον στα Gears k Κillzone π.x.?

3. ΒΤW το θεμα ειναι PS3 vs XBOX 360..ετσι για να μην ξεχνιομαστε.

 

ο γιατρός έχει πει να σου λέμε ναι...γλυτώνουμε έτσι αρκετό κόπο και χρόνο...

 

Ελα με φωναξε κανεις? :P

  • Απαντ. 17,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το πρώτο παιχνίδι που έχω παίξει με cover system και μάλιστα παιζόταν και co-op ήταν το operation winback στο ps2 κάπου στο 2000...

Δημοσ.
1. Θεωρεις τo COD4 ευκολο στο Veteran ή τα Ηalo στο Legendary?

2. Tα revives πως ακριβως κανουνε ευκολο ενα game αφου κυριως αφορουν/επηρεαζουν το MP μερος του τιτλου τουλαχιστον στα Gears k Κillzone π.x.?

 

1) Το COD4... βασικά όλα τα COD, ακόμα και το 1 το οποίο έχει ελαφρυντικά μιας και ήταν το πρώτο της σειράς, τα θεωρώ τραγικά όσον αφορά την δυσκολία και τους εχθρούς τους. Unlimited respawns που σταματούν μονάχα αν φτάσεις σε κάποιο συγκεκριμένο σημείο (aka checkpoint); Απλά τραγικό. Είναι σαν να προσπαθήσει να δικαιολογήσει κάποιος την αυξημένη δυσκολία στο GRAW2 για το PC (έκατσε το παράδειγμα να είναι για PC :P) για την οποία ευθύνεται το LOD (οι αντίπαλοι σε πετυχαίνουν ενώ δεν έχουν εμφανιστεί καν. Μπράβο ρε Grin, τρελή μ@λακία έκανες εκεί) και το auto-aim τους στο hard mode (α ναι, μην ξεχνάμε ότι σαν psychic ξέρουν που είσαι χωρίς να σε έχουν δει τις περισσότερες φορές). Να την βράσω τέτοια δυσκολία ;)

 

2) Εννοείται ότι μιλάω για revives στο SP μέρος κι όχι σε MP μέρος :P

Δημοσ.
δεν είναι concept art αυτα .. και άλλες εικόνες απο τότε

 

7860002.jpg

 

lol, αν είχαν την Garden (πίστα στο multiplayer) από τότε στα χαρτιά, respect στην EPIC

 

με την καμμία δεν είναι από τότε λέμε

Δημοσ.
1) Το COD4... βασικά όλα τα COD, ακόμα και το 1 το οποίο έχει ελαφρυντικά μιας και ήταν το πρώτο της σειράς, τα θεωρώ τραγικά όσον αφορά την δυσκολία και τους εχθρούς τους. Unlimited respawns που σταματούν μονάχα αν φτάσεις σε κάποιο συγκεκριμένο σημείο (aka checkpoint); Απλά τραγικό. Είναι σαν να προσπαθήσει να δικαιολογήσει κάποιος την αυξημένη δυσκολία στο GRAW2 για το PC (έκατσε το παράδειγμα να είναι για PC :P) για την οποία ευθύνεται το LOD (οι αντίπαλοι σε πετυχαίνουν ενώ δεν έχουν εμφανιστεί καν. Μπράβο ρε Grin, τρελή μ@λακία έκανες εκεί) και το auto-aim τους στο hard mode (α ναι, μην ξεχνάμε ότι σαν psychic ξέρουν που είσαι χωρίς να σε έχουν δει τις περισσότερες φορές). Να την βράσω τέτοια δυσκολία ;)

 

2) Εννοείται ότι μιλάω για revives στο SP μέρος κι όχι σε MP μέρος :P

 

1. H ερωτηση δεν ηταν αν συμφωνεις με το design του παιχνιδιου αλλα με το αν βρισκεις ευκολο το COD4 στο veteran που εχει health regeneration...απο αυτα που ειπες συμπεραινω (γιατι δεν απαντησες ξεκαθαρα) οτι το health regeneration δεν κανει αυτοματως ενα game ευκολο αλλα ειναι καθαρα θεμα game design..επισης δεν σχολιασες τα Halo στο Legendary που ουτε respawn/αορατα checkpoints εχουν, ουτε cheating AI ala COD4/GRAW2 (PC)...

2. Τα revives πως ακριβως επηρεαζουν τo SP? οταν χασεις ολο το ΗP σου στο SP απλα πεθαινεις...γενικα στο SP μονο εσυ κανεις revive, δεν σου δινεται δλδ καν η ευκαιρια να σε κανει revive το friendly AI.

 

μπλεστείσιο 3 και ξερο ψωμι

 

fixed. :P:p

 

lol, αν είχαν την Garden (πίστα στο multiplayer) από τότε στα χαρτιά, respect στην EPIC

 

με την καμμία δεν είναι από τότε λέμε

 

Αμα ψαξει λιγο παραπανω θα βρει κ την Jacinto...:lol:

Δημοσ.
1. H ερωτηση δεν ηταν αν συμφωνεις με το design του παιχνιδιου αλλα με το αν βρισκεις ευκολο το COD4 στο veteran που εχει health regeneration...απο αυτα που ειπες συμπεραινω (γιατι δεν απαντησες ξεκαθαρα) οτι το health regeneration δεν κανει αυτοματως ενα game ευκολο αλλα ειναι καθαρα θεμα game design..επισης δεν σχολιασες τα Halo στο Legendary που ουτε respawn/αορατα checkpoints εχουν, ουτε cheating AI ala COD4/GRAW2 (PC)...

2. Τα revives πως ακριβως επηρεαζουν τo SP? οταν χασεις ολο το ΗP σου στο SP απλα πεθαινεις...γενικα στο SP μονο εσυ κανεις revive, δεν σου δινεται δλδ καν η ευκαιρια να σε κανει revive το friendly AI.

 

1) Με εξαίρεση συγκεκριμένα σημεία που ήταν παλούκι (όπως το τέλος της sniping πίστας και το bonus stage του αεροπλάνου που έπρεπε να μάθες όλα τα μέρη που βγαίνουν οι αντίπαλοι) δεν με δυσκόλεψε. Εγώ δεν είπα πάντως τίποτα για την δυσκολία του, μίλησα αποκλειστικά για το regeneration system. Και προτού πεταχτεί κάποιος και πει <<Άρα είδες που ήταν καλό το regen στο δύσκολο COD4>> θα του απαντήσω αμέσως <<Ας είχαν 500 medkits ή unlimited spawns στα medkits αφού έχουμε αυτή την π@παριά στους εχθρούς>>.

 

2) Αν δεν κάνω λάθος (πάνε και τόσα χρόνια :P) και στο SP του GoW1 αν δεν σε κομματιάσουν οι αντίπαλοι μπορούν οι σύντροφοί σου να σε κάνουν revive (σε κάποιο παιχνίδι ήταν εντελώς καθυστερημένο σε αυτό το θέμα το friendly AI). Υπάρχουν κι άλλα παιχνίδια στα οποία γίνεται revive και τώρα που το σκέφτομαι εκεί δεν με είχε χαλάσει. Δεν θυμάμαι πιο μου την είχε δώσει με το revive κοινώς :P

Δημοσ.

Λοιπόν, επειδή ελάχιστα από τα προηγούμενα... δεκάδες posts έχουν άμεση σχέση με το θέμα της συζήτησης, να πω κι εγώ το δικό μου.

 

Δεν έχει βγει ακόμα το παιχνίδι που θα πλησιάσει το πρώτο Deus Ex.

 

Τέλος.

Δημοσ.

Το legend of zelda : The ocarina of time είναι αντικειμενικά το καλύτερο παιχνίδι όλων των εποχών αλλα νταξ.. μη το κάνουμε θέμα :P

Btw σας είπα οτι το halo είναι μια υπερεκτιμημένη αμερικανιά; Καιρός είναι..

 

 

Μετα.

Δημοσ.

μην φοβαστε εχουν 5ετες πλανο!!

 

Even though he says the PS3 has "an impressive holiday 09 line-up," he claims Microsoft's successful campaign to position itself as the "core console of choice" won't give Sony much wiggle room. Currently, the PS3 is in last place for this gen, but Divnich has high hopes for PS3 in the long term. He expects Sony's system to pick up steam by "2011 through 2017," when Blu-ray becomes dirt cheap. It's not a very optimistic outlook.

 

τετοια πλανα ουτε ο ντεμης δεν εκανε :lol:

 

 

btw εχω ps3 και ειμαι και ΑΕΚ lol

 

Δημοσ.

Και έλεγα που χει χσθεί ο Μαλεζάνι :P........στην Sony τον πήρανε!!!

 

BOYBOYBOY είναι τρελά τα αεροπλάνα, εγώ για την άλλη 5ετία κάνω πλάνα.

Δημοσ.

5 χρονα σχέδια μέσωμακροπρόθεσμα έκανε ο βάζελος... με πρόεδρο αυτόν που τώρα κάτι είναι στα ΕΛΤΑ και μου διαφεύγει το όνομα...

Δημοσ.

Τον Φιλιππίδη μάλλον λες, που τώρα είναι πρόεδρος στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο. Το "5ετες πλάνο" της Sony, αν αληθεύει, είναι πραγματικά αστείο και ασχολίαστο. O -πάλαι ποτέ Microsoft- Moore είχε πει ότι περιμένει το Xbox 720 (working name) κάπου στο 2011-2012. Αλλά τόσο αυτός, όσο και ο Robbie Bach είχαν δηλώσει το αυτονόητο, ότι όσο πουλάει το 360 θα το υποστηρίζουν. Αν συνεχίσει να πουλάει το ίδιο καλά, λογικά θα κοιτάξουν να επισπεύσουν το "720" μόνο αν το PS3 πάρει το πάνω χέρι (όμως είναι δύσκολο να κλείσει η ψαλίδα πλέον). Ας θυμηθούμε ότι η Microsoft άρχισε να αναπτύσσει το 360 γύρω στο 2002 και ενώ το μέλλον του -σχετικά καινούριου τότε- Xbox One δεν ήταν προδικασμένο, όλοι πίστευαν ότι θα πάει πολύ καλά.

 

Προσωπικά κι εγώ πιστεύω ότι γύρω στο 2012 θα έχουμε νέες κονσόλες. Αν αργήσουν περισσότερο δεν θα έχει νόημα, γιατί όλοι ξέρουμε τι θα γίνει προς το τέλος του 2012...

Δημοσ.

κοιτα περα απο την πλακα δεν νομιζω οτι ειναι τοσο "ασχολιαστο" οπως λες. Κατι ξερουν τα στελεχη και εχουν βγαλει εκατομμυρια. Απο οτι φενεται θα το πανε οπως το ps2 (γυρω στα 10 χρονια βρισκεται στην αγορα) που ακομα υποστηριζεται και ακομα κανει πωλησεις, αλλα τωρα με την οικονομικη κριση, ακομα και να μειωσουν την τιμη του ps3 δεν θα αλλαξουν οι πωλησεις. τι πενταετες δεκαετες εγινε το πλανο :P

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...