Προς το περιεχόμενο

PS3 vs XBOX 360


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μα αν δεν ειχε κυκλοφορησει το MegaDrive η Nintendo θα καθυστερουσε αρκετα να κυκλοφορησει διαδοχο του NES. Επισης ας θυμηθουμε τη λογοκρισια που επεβαλε η Nintendo στους εκαστοτε δημιουργους. Οσο για θεμα συγκρισης παιχνιδιων μην ξεχναμε οτι το SNES βγηκε 1,5 χρονο μετα το MegaDrive και συνολικα δεν νομιζω να ειχε καλυτερα παιχνιδια (αν εξαιρεσεις τα JRPG), αλλα φυσικα γουστα ειναι αυτα.

 

Η λογοκρισια της Nintendo που οδηγησε σε χαζοχαρουμενα παιχνιδακια μαζι με το απλωμα του gaming σε ασχετους που δημιουργησε το hype και η υπερπροβολη του PS οδηγησαν στον ευτελισμο παλιων θρυλικων franchises και κυκλοφοριες τυπου καζουαλ τιτλων με το τσουβαλι.

Οι εταιρειες ξερουν οτι ενα νεο Silvergun, Ikaruga, Guardian Heroes, Silhouette Mirage, Shenmue, Comix Zone κτλ κτλ δεν θα πουλησουν. Η μαζα απαιτει Cooking Mama. Ειναι ευχαριστο αυτο?

  • Απαντ. 17,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Θυμάστε Ultimate MK3(MD) VS Ultimate MK3(SNES).

Η Nintendo είχε αφαιρέσει κάθε είδους fatality και αίματος...

 

Και στο καινούργιο MK vs DC δεν είναι έτσι; fatality έχει αλλά αίμα κτλ - τίποτα. ΜΟΥΦΕΣ. Και θα ήταν ακόμη πιο ωραίο παιχνίδι...

Δημοσ.
Θυμάστε Ultimate MK3(MD) VS Ultimate MK3(SNES).

Η Nintendo είχε αφαιρέσει κάθε είδους fatality και αίματος...

 

Και το 3 και το ultimate μια χαρα αιμα και fatality κανονικα ειχε στο Snes οπως και το MK2. Μονο το 1 ειχε ιδρωτα αντι για αιμα και τα fatality ηταν της πλακας στο Snes.

 

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=OyXKGT0llzY[/ame]

Δημοσ.
Μα αν δεν ειχε κυκλοφορησει το MegaDrive η Nintendo θα καθυστερουσε αρκετα να κυκλοφορησει διαδοχο του NES. Επισης ας θυμηθουμε τη λογοκρισια που επεβαλε η Nintendo στους εκαστοτε δημιουργους. Οσο για θεμα συγκρισης παιχνιδιων μην ξεχναμε οτι το SNES βγηκε 1,5 χρονο μετα το MegaDrive και συνολικα δεν νομιζω να ειχε καλυτερα παιχνιδια (αν εξαιρεσεις τα JRPG), αλλα φυσικα γουστα ειναι αυτα.

 

Η λογοκρισια της Nintendo που οδηγησε σε χαζοχαρουμενα παιχνιδακια μαζι με το απλωμα του gaming σε ασχετους που δημιουργησε το hype και η υπερπροβολη του PS οδηγησαν στον ευτελισμο παλιων θρυλικων franchises και κυκλοφοριες τυπου καζουαλ τιτλων με το τσουβαλι.

Οι εταιρειες ξερουν οτι ενα νεο Silvergun, Ikaruga, Guardian Heroes, Silhouette Mirage, Shenmue, Comix Zone κτλ κτλ δεν θα πουλησουν. Η μαζα απαιτει Cooking Mama. Ειναι ευχαριστο αυτο?

Κοιτα, ολα ειναι θεμα business. Το SNES δεν θα ερχοταν οσο η Nintendo πουλαγε NES. Αυτο ειναι λογικο. Η SEGA ειδε τις τιμες για φθηνο 16bit cpu και εβγαλε το Mega Drive και εβγαλε και αυτη χρημα (το nes πουλουσε περισσοτερο απο το master system). Αυτο με την λογοκρισια δεν το πολυπιανω. Αν εννοεις οτι πχ το Mortal Kombat1, στο SNES δεν ειχε αιμα αλλα ιδρωτες οκ και στο Mega Drive εβαζα κωδικο για να παιξω το παιχνιδι με αιμα και τα σωστα fatalities. Απο τους τιτλους που γραφεις αν βγαλω εξω το Comix Zone(που σκεφτομαι να φτιαξω μεχρι και εγω remake) τα αλλα δεν εβγαλαν χρηματα ουτε στην εποχη τους.

Η Sega ειχε δυνατους τιτλους Sonic, Golden Axe, Shining Force,Shinobi, Comix που τα παιζω ακομα και τωρα σε emulators αλλα η Nintendo και μετα η Sony ηταν τεχνολογικα ενα βημα εμπρος. Η Nintendo εβγαλε το SNES με ενα απιθανο hardware για τις μερες του και η sega εκανε κατι χαζα με το Sega CD, 32x που εκανε μπαμ οτι ειναι πεταμενα χρηματα. Οταν η Sony εβγαλε το PSX με την 32bit MIPS cpu η Nintendo πηγε στα 64 με πιο δυνατο hardware απο την Sony (αλλα για καποιο λογο εβαλε στοχο τους Ασιατες) και η Sega πηγε σε κατι παρακμιακους 32bit cpu περιπου ιδιας τεχνολογιας με του 32x που λογω του οτι ειχε 2 cpu εκανε και τον προγραμματισμο πιο δυσκολο γιατι επρεπε να γραψεις δυσκολοτερους αλγοριθμους για να εχεις την ιδια αποδοση με το PS one. Οκ αυτα ειναι μεγαλα λαθη. Απο την αλλη και Nintendo ειχε τιτλους σταθμους

Super Mario, Donkey Kong, Castlevania, Super Street Fighter, Street Fighter alpha 1,2, Ζelda, Final Fantasy

Η Sony εχασε τους καλους τιτλους οταν πηγε σε λαθος αρχιτεκτονικες υλικου και εκει εχασε το ματς

Δημοσ.
Θυμάστε Ultimate MK3(MD) VS Ultimate MK3(SNES).

Η Nintendo είχε αφαιρέσει κάθε είδους fatality και αίματος...

 

Ράδιο αρβύλα rulez. Στο Mortal Kombat 1 είχαν αφαιρέσει το αίμα (αντικατάσταση με ιδρώτα) και είχαν αλλάξει τα fatalities ώστε να είναι πιο "φιλικά". Από το Mortal Kombat 2 και μετά είχαν αίμα (fatalities και τα σχετικά) και ήταν πολύ καλύτερες οι μεταφορές στο Snes (απ' ότι στο MD).

 

PS: Μην ξεχνάμε ότι τόσο στο MD, όσο και στο GameGear το Mortal Kombat 1 χρειαζόταν κωδικό ώστε να ενεργοποιήσεις το αίμα!

PS2: Με πρόλαβε ο ikaruga :P

Δημοσ.

γιατί δεν κάνετε ένα topic mega drive vs snes;

το mega drive μπορει να ηταν τεχνολογικα κατωτερο απο την κονσολα της νιντεντο αλλα η μαγεια και η ατμοσφαιρα που σου εβγαζε αυτη η κονσολα ηταν κατι το μαγικο.Ναι τα περισσοτερα παιχνιδια ηταν αρτιοτερα στο snes αλλα το snes δεν ηταν SEGA.Σταματω εδω γιατι θα συγκινηθω βραδιατικα!!!

 

 

PS:SEGA=MEGA DRIVE και MEGA DRIVE=SEGA για μένα,οσο και να ακουγεται υπερβολικο αυτό καλο και το Dreamcast αλλα ...

Δημοσ.

@TheMagician

Οταν εννοω λογοκρισια, εννοω το seal of quality. Μπορουσες να γραψεις παιχνιδι και επειδη η Nintendo να το θεωρουσε (με τα κριτηρια της) βλασφημο, βιαιο, πολιτικο να το ακυρωνε. Πολλα software houses πεθαναν με αυτο το τροπο μιας και αναπτυσαν τιτλους που στο τελος δεν δικαιουντο να τους κυκλοφορησουν. Επισης λεγεται οτι πολλες φορες δεν δινοταν το seal σε καποια παιχνιδια που θα ηταν ανταγωνιστικα των first party τιτλων. Οπως και να εχει, το παλμαρε τιτλων της N ηταν παντα ομογενοποιημενο λογω κριτηριων. Αυτο αλλαξε με το Gamecube αλλα δυστυχως λογω κεκτυμενης ταχυτητας συνεχιζαν να βγαινουν "χαριτωμενιες".

 

Για το MD. Οπως και να εχει, αν δεν εκανε η Sega την κινηση, ο κοσμακις θα επαιζε MB για κανα 4αρι χρονια ακομα. Η τεχνολογια παιχνιδιου ειχε μπει στο γυψο και αυτο ηταν κακο.

 

Οι τιτλοι που ανεφερα παραπανω, πουλησαν απλα πουλησαν στην Ιαπωνια μιας και τα περισοτερα δεν εφτασαν Ευρωπη-Αμερικη. Εννοω κυριως τους Saturn τιτλους. Θυμομαστε τι πολεμο δεχθηκε το Saturn στην Ευρωπη (ακομα και το Edge εσταζε φαρμακι πριν ακομα φτασει).

 

Το SNES βγηκε 1,5 χρονο μετα το MD και αρα η μικρη διαφορα ισχυος ειναια αδικαιολογητη. Οσο για την ποιοτητα τιτλων, το SNES υπερτερουσε στα JRPG.

 

Οι επιλογες της Sega μετα το MD ηταν αυτοκτονικες. SegaCD και 32Χ βαλανε βαρυδια στο Saturn το οποιο δεν ηταν τοσο μακρια απο το PS σε raw power οπως το παρουσιαζεις. Απλα ηταν διπλοCPU, με δυσκολο SDK, επασχε σε κατι transparencies και δεν χειριζοταν τα πολυγωνα με βαση τα τριγωνα αλλα με quadratics που ενω προσεφεραν ωραιες καμπυλες επιφανειες εκαναν τα port απαγορευτικα. Με το PS οποιος ηξερε απλη C++ εγραφε παιχνιδι.

Ρεφαρε ομως μετα με την απολυτα hardcore κονσολα, το Dreamcast που ομως πληρωσε τον προσανατολισμο του και την εξαπλωση των casuals...

Δημοσ.
Απο την αλλη και Nintendo ειχε τιτλους σταθμους

Super Mario, Donkey Kong, Castlevania, Super Street Fighter, Street Fighter alpha 1,2, Ζelda, Final Fantasy

Η Sony εχασε τους καλους τιτλους οταν πηγε σε λαθος αρχιτεκτονικες υλικου και εκει εχασε το ματς

η nintendo δεν ειχε ποτε το alpha.

Δημοσ.
http://www.youtube.com/watch?v=uxC2A1iPRUI

αν ειναι ετσι τοτε και εγω εχω παιξει street fighter 2 και mortal kombat στον κλωνο nes (γιατι αυτο μονο sfalpha δεν το λες)

 

Και παλι ραδιο αρβυλα. Το Street Fighter Alpha 2 στο Snes ηταν εξαιρετικο ειδικα αν το ειχες παιξει στο PS1 εκεινη την περιοδο και εβλεπες οτι η Snes εκδοση υπερτερουσε σε πολλους τομεις εναντι του PS1.

 

To ξερω καλα γιατι το ειχα το παιχνιδι και στα 2 μηχανηματα εκεινη την περιοδο και πολλες φορες προτιμουσα να το παιζω στο Snes παρα στο PS1. Βεβαια οταν βγηκε το Alpha 3 τα πραγματα αλλαξαν.....

 

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=AhawXgfK--g[/ame]

 

Να και ενα ποιο σωστο βιντεακι.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...