Xoxosis Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2010 ΕΛΕΟΣ ! Ναι το beyond3d περιμεναμε! λες και δεν το εχουμε φαει στη μαπα το sony! Κανενα heavy rain (πεθαμενη κατηγορια game) με μηδεν gameplay και πολυ ειναι. Ακομα δεν μπορουν να το χωνεψουν oι sonakides ! Ποτε βγαινει το uncharted 3 για να παιξουμε και τιποτα.... Τοσα ξερεις , τοσα λες τα adventures ειναι απο τις καλυτερες κατηγοριες ειδικοτερα στο pc. Οπως και να εχει το heavy rain ειναι εκτος συναγωνσιμου τοσο σε ατμοσφαιρα , οσο σε γραφικα που μοιαζει σαν πραγματικο , μακαρι να δουμε κατι αντιστοιχο στο pc Ηδη αυτη τη στιγμη που μιλαμε ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορησε ποτε σε κονσολα στο τομεα των γραφικων και φυσικα στην κατηγορια του
BucketheadGR Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Κανενα heavy rain (πεθαμενη κατηγορια game) με μηδεν gameplay και πολυ ειναι. Πεθαμένη κατηγορία τα adventure; Εύγε. Βάλε κανένα Gabriel Knight να δεις πως παιχνίδι δεκαπενταετίας πατάει κάτω σεναριακά όλα τα "piu-piu" της τωρινής γενιάς. Το μόνο που με χαλάει είναι πως έχει time για να πατήσει κάποιος τα buttons. Μπορεί να μην έχω ps3, αλλά το ότι δοκιμάζουν μία διαφορετική προσέγγιση για adventure σε κονσόλα, για εμένα μόνο καλό είναι. Πήξαμε σε fps και σεναριακά απαράδεκτα games...
ikaruga24 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Πεθαμένη κατηγορία τα adventure; Εύγε. Βάλε κανένα Gabriel Knight να δεις πως παιχνίδι δεκαπενταετίας πατάει κάτω σεναριακά όλα τα "piu-piu" της τωρινής γενιάς. Το μόνο που με χαλάει είναι πως έχει time για να πατήσει κάποιος τα buttons. Μπορεί να μην έχω ps3, αλλά το ότι δοκιμάζουν μία διαφορετική προσέγγιση για adventure σε κονσόλα, για εμένα μόνο καλό είναι. Πήξαμε σε fps και σεναριακά απαράδεκτα games... Συμφωνω εν μερη. Το οτι ενα παιχνιδι ειναι φτωχο σεναριακα δεν σημαινει οτι ειναι κακο παιχνιδι. Μαλιστα ορισμενα απο τα καλυτερα παιχνιδια ever δεν ειχαν ποτε καποια ιστορια ή κανενα σοβαρο σεναριο (βλεπε Mario σαν ενα απλο παραδειγμα). Θα πρεπει να δουμε που ειναι το focus του παιχνιδιου και να κρινουμε αν καποιο σεναριο θα το εκανε καλυτερο παιχνιδι ή οχι. Συμφωνω καθετα και οριζοντια και παντου στο οτι εχουμε πηξει σε fps παιχνιδια με τα περισσοτερα να ειναι απλα περα για περα "κλισε" και απλα κατω του μετριου. Τα προτιμανε σαν παραγωγη γιατι ειναι πολυ ποιο ευκολα στην δημιουργια τους απο οτι ενα third person παιχνιδι μιας και οι κινησεις που μπορεις να κανεις σε ενα FPS ειναι εξαιρετικα περιορισμενες χωρια που δεν χρειαζοναι να σχεδιασουν εξτρα animations για τον κεντρικο χαρακτηρα και φυσικα η σωστη καμερα. Τα metroid Prime ομως (και τα 3) ειναι τυπος first person παιχνιδιου που "ανοιγει" το δρομο αλλα επειδη οι κινησεις και το ολο setting ειναι αυτο ενως third person θα πεθανει και μαζι του (λογο ελειψης ικανοτητων απο μεριας οποιουδηποτε αλλου κατασκευαστη).
Bourdoulas Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Παιδιά μην μπερδεύετε τα adventure στις κονσόλες με αυτά στα PC. Διαμάντια στα PC (βλέπε Broken Sword) κατακρεουργήθηκαν για να περάσουν στις @#$@#$ κονσόλες... κρίμα για αυτή τη κατηγορία, πραγματικά κρίμα...
vandermonde Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Παιδιά μην μπερδεύετε τα adventure στις κονσόλες με αυτά στα PC. Διαμάντια στα PC (βλέπε Broken Sword) κατακρεουργήθηκαν για να περάσουν στις @#$@#$ κονσόλες... κρίμα για αυτή τη κατηγορία, πραγματικά κρίμα... δεν καταλαβα τι εννοεις......τα πρωτα δυο broken sword στο ps1 τα επαιξα! εμεις οι ιδιοι με τις επιλογες μας κατακρεουργησαμε τα adventures....και φτασαμε να παιζουμε τις μπουρδες που μας πλασαρουν και τους "αποκλειρους" να μιλανε τοσο απαξιωτικα για αυτα..... οσο για τα PC...αυτα δεν ειναι που ξεκινησαν με το DOOM, τον εφιαλτη που ζουμε σημερα?
DJTaurus Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Μεγαλες κουβεντες...ειδωμεν... http://www.gamesthirst.com/2010/02/11/breaking-crysis-2-new-screens-directly-from-ps3-built-to-take-full-advantage-of-the-console/
pscrazy Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 δεν καταλαβα τι εννοεις......τα πρωτα δυο broken sword στο ps1 τα επαιξα! εμεις οι ιδιοι με τις επιλογες μας κατακρεουργησαμε τα adventures....και φτασαμε να παιζουμε τις μπουρδες που μας πλασαρουν και τους "αποκλειρους" να μιλανε τοσο απαξιωτικα για αυτα..... οσο για τα PC...αυτα δεν ειναι που ξεκινησαν με το DOOM, τον εφιαλτη που ζουμε σημερα? καλα καλα εαν σου αρεσει να βλεπεις ενα video να τρεχει και να πατας τα κουμπακια δεν σημαινει οτι αρεσει και σε μενα! Δεν μου αρεσουν τα καθαρα adventure γιατι? γιατι δεν εχουν gameplay...τωρα εσυ λεγε για αποκλειρους και αλλα τετοια....
giorgos147 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Άραγε αν το Heavy Rain ήταν X-box Exclusive, τι θα έλεγε ο Απόκλειρος;
vandermonde Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 καλα καλα εαν σου αρεσει να βλεπεις ενα video να τρεχει και να πατας τα κουμπακια δεν σημαινει οτι αρεσει και σε μενα! ωραια αν το θετεις ετσι...και εσενα αν σου αρεσει να πατας κουμπακια για να βαραει τριποντο ο αλλος δεν σημαινει οτι αρεσει και σε μενα!! προτιμω να παρω μια μπαλιτσα και να παω γηπεδο.... Δεν μου αρεσουν τα καθαρα adventure γιατι? γιατι δεν εχουν gameplay... για πες μου ποιες απο τις re-"spown".......μπιχλες που παιζεις εχουν περισσοτερο "gameplay" απο gabriel knight, grim fandago, quest for glory κλπ....δεδομενου και της εποχης που βγηκαν...
GrandGamer Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Μεγαλες κουβεντες...ειδωμεν...http://www.gamesthirst.com/2010/02/11/breaking-crysis-2-new-screens-directly-from-ps3-built-to-take-full-advantage-of-the-console/ οψώμεθα είναι...
dr_thodt Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 Final Fantasy XIII Gamespot Preview: [b']However, we noticed at this stage that the movies on the Xbox 360 suffered from more compression than on the PlayStation 3, while the Xbox 360 had an overall crisper image quality in the main game.[/b]
hollow_83 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 (επεξεργασμένο) Final Fantasy XIII Gamespot Preview: 10 σιτε να διαβασεις 10 διαφορετικες γνωμες θα παρεις. IGN IMPRESSIONS Both PS3s and 360s were being used to show off the game, which was great as I was able to see both versions running side-by-side. As expected, the 360 version was noticeably less crisp than its PS3 counterpart, but it still ran nicely. Επεξ/σία 12 Φεβρουαρίου 2010 από hollow_83
dr_thodt Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 :lol:...βασικα αν ανοιξεις τις photos σε HD η εκδοση για ps3 εχει πολυ καλυτερα textures...αλλα λεμε τωρα κουβεντα να γινεται. http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-bioshock2-face-off-article The big visual differentiator between the two games comes down to the handling of transparent "alpha" textures. These eat up bandwidth and fill-rate on the consoles, and as regular Digital Foundry readers will know, the 10MB dedicated RAM attached directly to the Xbox 360's Xenos GPU can give the Microsoft console a very real advantage here. A very common solution on PS3 is to reduce the resolution of these textures: Killzone 2 for example scales them up from a quarter-resolution buffer, but adds multi-sampling anti-aliasing to smooth off the edges. For effects that are on-screen for a split second (for example, explosions) it's very hard for the human eye to notice much difference: it's a massive bandwidth-saver, with little impact on overall image quality. BioShock 2 employs the same trick with its transparencies (without the MSAA). A massive amount of the game's alpha textures are rendered with a quarter-resolution buffer, which is fine, except for one problem: these aren't on-screen for a split second, they are there a lot of the time. All of the water, particles and fire effects in BioShock 2 are rendered in this way, meaning that depending on the scene, some or even all of the screen is being generated at quarter-HD resolutions. Even some of the neon decals have a quarter-res effect on them that stays constant no matter how far you are away from them - the upshot being that, weirdly, the further away you move from the texture, the more obvious it becomes. To some extent or another, the sub-HD elements are with you for much of the game. After all, Rapture is an undersea city springing a hell of a lot of leaks: water is everywhere. It's as much a part of the BioShock 2's signature look as the art deco architectural style. Even transparent items such as EVE hypos exhibit the effect. What's odd is that this can result in some very weird and unattractive effects that I'm not sure are artifacts of this decision, or simply bugs in the game: the final shot of the vanquished Big Sister reminds me somewhat of the low-res texture bug with the Big Daddies in the PS3 version of the first BioShock. Not pretty, and it's difficult to understand why it's happening. In terms of purchasing decisions for those who own both HD consoles, it's fairly self-evident that the Xbox 360 version of BioShock 2 is the one to have: graphics are undoubtedly superior with four times the resolution on transparencies, the frame-rate is undoubtedly smoother, there's no HDD-sapping mandatory installation and control varies from slightly crisper to considerably more responsive, depending on the status of the PS3's frame-rate at any given point.
ikaruga24 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 Ε αναμενομενο παντως. Σε ολα τα U3 engine παιχνιδια το X360 ειχε το προβαδισμα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις